Orijinalini görmek için tıklayınız : 1,6ies turbo için yardım
beyazgölge
19-04-2012, 18:07
arkadaşlar şu anda 1,6 ies kullanıcısıyım önümüzde ki sene arabayı turbolamak istiyorum şimdiden parçaları alıp toparlamak istiyorum turbo olarak t3 t4 düşünüyorum ama sizinde fikirleriniz almam gerektigine inandıgım için sormak istedim site de pek aktif olamıyorum ama elimden geldigince takip etmeye çalışıyorum bunu yaparken de motoruda sıfırlamayı düşünüyorum ne hangı parçalrı ve ne marka almam konusun da yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim :)
bLackModeL
19-04-2012, 18:12
bende manıfold var bılgıne sımdıden hayırlı olsun projen
piston, piston kolları,siboplar mutlaka değişmeli,benzın pompası yeteresız kalır daha kuvvetlı bır pompa,kalın kapak contasıyla sıkıstırma oranını düşürmek gerekir, egsoz manıfoltunda tadılata gıdılır,ıntercool gereklı,turbo cıkıs ve ıntercool gırıs cıkıs hortum yada boruları,bloktan yağ pompasından turboya yağ gırıs yerı ve cıkıs yeri ayarlanması,bana gore en uygun 1.8 passat turbosu..gereken parcalar bunlar,markalar arastırılır..
meLaNchoLic
15-05-2012, 18:11
önce kendini tanıtsaydın diye sitemde bulunucam mesaj sayını 1 görerekten :)
gc8 kasa subarunun orjinal turbosu var elimde istersen
piston, piston kolları,siboplar mutlaka değişmeli,benzın pompası yeteresız kalır daha kuvvetlı bır pompa,kalın kapak contasıyla sıkıstırma oranını düşürmek gerekir, egsoz manıfoltunda tadılata gıdılır,ıntercool gereklı,turbo cıkıs ve ıntercool gırıs cıkıs hortum yada boruları,bloktan yağ pompasından turboya yağ gırıs yerı ve cıkıs yeri ayarlanması,bana gore en uygun 1.8 passat turbosu..gereken parcalar bunlar,markalar arastırılır..
sibop niye değişiyo yaw adam motor yapcak jant lastik almıyoki
meLaNchoLic
15-05-2012, 18:41
sibop niye değişiyo yaw adam motor yapcak jant lastik almıyoki
lastik sibobundan bahsedilmiyo zaten :D
DetailEF
15-05-2012, 18:44
Çok sevdiğim birinin lafı geldi aklıma; Turbolamak önce 0.5lt pet şişe gibidir, sonra bir bakmışsın damacana :)
Hahaaa :-) arkadaşım motor sıbopları değişecek dedım,nerden geldı aklına lastık jant sibobu:-)
_driver_
15-05-2012, 20:26
önce kendini tanıtsaydın diye sitemde bulunucam mesaj sayını 1 görerekten :)
http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/94188-selamlar.html
meLaNchoLic
15-05-2012, 20:29
http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/94188-selamlar.html
:D hiç bakmadıydım o konu varmı diye :D peki niye mesaj sayısı 1 yazıyo :soru:
_driver_
15-05-2012, 22:30
üye tanıtımlarındaki mesajlar mesaj sayısına etki etmiyo
lastik sibobundan bahsedilmiyo zaten :D
ona subap derler senin öğrenmeye çalıştığın şeyleri unuttum ben
Neyse sıkıntı yok,sibop subap ayrı değil,ıkısıde telafuz olarak aynı :-)
piston, piston kolları,siboplar mutlaka değişmeli,benzın pompası yeteresız kalır daha kuvvetlı bır pompa,kalın kapak contasıyla sıkıstırma oranını düşürmek gerekir, egsoz manıfoltunda tadılata gıdılır,ıntercool gereklı,turbo cıkıs ve ıntercool gırıs cıkıs hortum yada boruları,bloktan yağ pompasından turboya yağ gırıs yerı ve cıkıs yeri ayarlanması,bana gore en uygun 1.8 passat turbosu..gereken parcalar bunlar,markalar arastırılır..
1. kol piston zorunlu değil, düşük basınçta std motor gider, örnekleri çok
2. pistonu değiştiriyorsan, kalın contaya gerek yok, düşük sıkıştırmalı piston tercih edilir.
VteC_MaNiaC
15-05-2012, 23:35
bilyalı t28 veya direk evo8 turbposu derim ben
34tb9544
15-05-2012, 23:39
bilyalı t28 veya direk evo8 turbposu derim ben
pekı abı benım 1.4 e ne onerırısın ne takmalıyım :eek:
bilyalı t28 veya direk evo8 turbposu derim ben
Ek olarak bende td04 derim kullandım çok memnundum.
1. kol piston zorunlu değil, düşük basınçta std motor gider, örnekleri çok
2. pistonu değiştiriyorsan, kalın contaya gerek yok, düşük sıkıştırmalı piston tercih edilir.
orneklerı cok demişsın kardeşim,neyın örnekleri çok? 1.6 ies inmi? Her motor kaldırır dıye bişey varmı? Belkı kaldırır,10 bin km yada 20 bın km yapmış cokmu? Turbo uygulanacak motorun en önemlı parçası pist.koludur,değişmezse yamultma ıhtımalı yuksek..ondan sonra turbo takmak randıman vermez dıyolar,derler tabi haklılar...
34tb9544
15-05-2012, 23:51
orneklerı cok demişsın kardeşim,neyın örnekleri çok? 1.6 ies inmi? Her motor kaldırır dıye bişey varmı? Belkı kaldırır,10 bin km yada 20 bın km yapmış cokmu? Turbo uygulanacak motorun en önemlı parçası pist.koludur,değişmezse yamultma ıhtımalı yuksek..ondan sonra turbo takmak randıman vermez dıyolar,derler tabi haklılar...
0,5 barda kırmadan sikintisiz binersin korkma 0,7 barda yaklaşık 5000 km civarı her haftasonu gazlayarak bindik sattık gazladilar sun alan hala gazliyo yağına suyuna bak alt yapını yap sorunsuz binersin heleki 0,5 barda tamamen sorunsuz diyebilirim
pekı abı benım 1.4 e ne onerırısın ne takmalıyım :eek:
yanlış yönlendirmeyın arkadaşlar kimseyi,ne bilyalısı,ne evo8 i?
34tb9544
16-05-2012, 00:05
yanlış yönlendirmeyın arkadaşlar kimseyi,ne bilyalısı,ne evo8 i?
Merak etme kardesim denenmiş seyleri yazıyoruz biz yanlış yönlendirme dediğin arkadasim okanin turbo otomatik ies'i vardi bizde turboladik ies konusuda sitede var bakabilirsin
0,5 barda kırmadan sikintisiz binersin korkma 0,7 barda yaklaşık 5000 km civarı her haftasonu gazlayarak bindik sattık gazladilar sun alan hala gazliyo yağına suyuna bak alt yapını yap sorunsuz binersin heleki 0,5 barda tamamen sorunsuz diyebilirim
+1 barda bıle kullanılır belkı,ama o riske giremez kımse,normal std motorlarda bıle kol cıkarma krank kesme piston erıtme olaylarıyla karsılasıyorum hergun,kaldıkı aşırı beslemelı motorda her ayrıntıyı duşunmek gerekır..sız 5000 km yapmıssınız,baskasında da olmayacağının garantısı yok malesef
DetailEF
16-05-2012, 00:06
yanlış yönlendirmeyın arkadaşlar kimseyi,ne bilyalısı,ne evo8 i?
Sen yenisin galiba :)
34tb9544
16-05-2012, 00:11
+1 barda bıle kullanılır belkı,ama o riske giremez kımse,normal std motorlarda bıle kol cıkarma krank kesme piston erıtme olaylarıyla karsılasıyorum hergun,kaldıkı aşırı beslemelı motorda her ayrıntıyı duşunmek gerekır..sız 5000 km yapmıssınız,baskasında da olmayacağının garantısı yok malesef
Pardon abi sen yap 0,4 bas sorun yasama lütfen
Yaptığımız araba 150 bin km deydi kapak bile acmadık bırak kapağı kompresyon bile ölçmedik neyse sen yap görelim ben yine idda ediyorum 0,5 barda kırması imkansız .
Merak etme kardesim denenmiş seyleri yazıyoruz biz yanlış yönlendirme dediğin arkadasim okanin turbo otomatik ies'i vardi bizde turboladik ies konusuda sitede var bakabilirsin
arkadaşım ben burda sen haklısın ben haklıyım davasına gırmıyorum,ama neyın denenmişini soyluyosun anlayamadım..evo 8 turbosu mu taktın ies e? Yada t28 yazmışsın,gt28 demek ıstedın galıba? Buda kocaman bı turbo evo 8 ın ki gıbı,bu turboları dolduramaz 1.6 lt motorlar,onu anlatmak ıstıyorum.
Pardon abi sen yap 0,4 bas sorun yasama lütfen
Yaptığımız araba 150 bin km deydi kapak bile acmadık bırak kapağı kompresyon bile ölçmedik neyse sen yap görelim ben yine idda ediyorum 0,5 barda kırması imkansız .
0,5 barı azımsıyosunuz galıba:-) passatlar audıler tam yukte 0.8 basıyolar,vag com cıhazına bağlayıp cıktık yola tam yukte torkun en yuksek olduğu devırde baktık, 1.8 cıktı, 1 atm.0.8 basınc 1.8...
arkadaşım ben burda sen haklısın ben haklıyım davasına gırmıyorum,ama neyın denenmişini soyluyosun anlayamadım..evo 8 turbosu mu taktın ies e? Yada t28 yazmışsın,gt28 demek ıstedın galıba? Buda kocaman bı turbo evo 8 ın ki gıbı,bu turboları dolduramaz 1.6 lt motorlar,onu anlatmak ıstıyorum.
t28 var garrette 200sx den cıkar dedıığın turbolar cokta buyuk deıl bu arada:)
zword amca bıde sen konusssana bu konuda bılgı sahıbı bırısın:D:D:D
orneklerı cok demişsın kardeşim,neyın örnekleri çok? 1.6 ies inmi? Her motor kaldırır dıye bişey varmı? Belkı kaldırır,10 bin km yada 20 bın km yapmış cokmu? Turbo uygulanacak motorun en önemlı parçası pist.koludur,değişmezse yamultma ıhtımalı yuksek..ondan sonra turbo takmak randıman vermez dıyolar,derler tabi haklılar...
Pardon abi sen yap 0,4 bas sorun yasama lütfen
Yaptığımız araba 150 bin km deydi kapak bile acmadık bırak kapağı kompresyon bile ölçmedik neyse sen yap görelim ben yine idda ediyorum 0,5 barda kırması imkansız .
arkadaşım ben burda sen haklısın ben haklıyım davasına gırmıyorum,ama neyın denenmişini soyluyosun anlayamadım..evo 8 turbosu mu taktın ies e? Yada t28 yazmışsın,gt28 demek ıstedın galıba? Buda kocaman bı turbo evo 8 ın ki gıbı,bu turboları dolduramaz 1.6 lt motorlar,onu anlatmak ıstıyorum.
0,5 barı azımsıyosunuz galıba:-) passatlar audıler tam yukte 0.8 basıyolar,vag com cıhazına bağlayıp cıktık yola tam yukte torkun en yuksek olduğu devırde baktık, 1.8 cıktı, 1 atm.0.8 basınc 1.8...
sadece bu forumda 2 tane ies ve çok sayıda diğer marka araç vardı, std motor + turbo.
günümüz teknolojisi ile üretilen benzinli motorların %99 u 0,4 - 0,5 bara kadar sıkıntısız turbo uygulamasına dayanacaktır.
sen bir sürü detay yazmışsın ama bu uygulamadaki en önemli şeyden hiç bahsetmemişsin.
Sonradan yapılan turbolarda işi batıran adam akılı düşünülmeyen benzin ve ateşleme düzenlenmesi oluyor genelde.
Sen piyasada bulabileceğin en pahalı pistonu tak, benzini ve ateşlemeyi şartlara uygun ayarlamazsan onlarda poh olur.
kol piston sübapları değiştirmeden önce en basitinden bir piggyback ile 4 hedef güce ve araca uygun enjektör önermen gerekirdi.
stock olarak 0.8 de motor bile açmadan 4000 km gazladım sıkıntı çıkarmadı ama stock binmek istemiorum motor içini de komple yapıcam dersen ettiğin masraflar ve çekicek oldugun sıkıntılar çok fazla olucak ki üzerine o parayı koyup yürüyen bi makine almanı veya direk swap yapmanı önenririm
bu turbo işide öle lanet bi iş stock basarım beni tatmin eder dıosun sonra bi bakmışın kendini 1 lerin üstünde bulmuşun :)
sadece bu forumda 2 tane ies ve çok sayıda diğer marka araç vardı, std motor + turbo.
günümüz teknolojisi ile üretilen benzinli motorların %99 u 0,4 - 0,5 bara kadar sıkıntısız turbo uygulamasına dayanacaktır.
sen bir sürü detay yazmışsın ama bu uygulamadaki en önemli şeyden hiç bahsetmemişsin.
Sonradan yapılan turbolarda işi batıran adam akılı düşünülmeyen benzin ve ateşleme düzenlenmesi oluyor genelde.
Sen piyasada bulabileceğin en pahalı pistonu tak, benzini ve ateşlemeyi şartlara uygun ayarlamazsan onlarda poh olur.
kol piston sübapları değiştirmeden önce en basitinden bir piggyback ile 4 hedef güce ve araca uygun enjektör önermen gerekirdi.
guzel konuya değinmişsin,ateşleme sistemi dediğın sorunlar sıkıştırma oranı kaynaklıdır,buji ateşlemeden once oluşan patlatma yalnız turbolu değıl tum benz.motorların sorunu,sıkıştırma oranı yuksekse ne kadar avans ayarlansada onune gecemezsın patlamanın,cunkı avansa cok kısıtlı lımıtlerle mudahele edebılıyosun,once sıkıstırma oranı duşmelı,yenı arabalar otomatık avanslı,avansada beyınden mudahele edılıyo zaten,yakıt sıstemıne gelınce,turbo takılmışsa eskı benz.pompası yetıstıremeyecektır zaten o yuzden daha guclu benz.pompası takılmalı demıstım oncekı mesajlarımda..
kadir jdm civic
16-05-2012, 11:00
kendını tutarım ben basınç açmam diyorsan 0.5-0.6 da sorunsuz sıkıntısız kullanırsan ama turbo işine gireceksen ve gazlamayı düşünüyorsan dayanamaz basınc açarsın ve kırarsın makınayı.
bir arkadaş yapmıştır onda olmamıştır yada biri yapmış 5000 km yapmış kırılmamış ama 10 bınde kırılmayacagı anlamına gelmez bu. her yapılan araç istedigin kadar profesyonel yap belli bir kilometreden aldıgın benzının kalitesi düşükse sen araçtan fazla anlamıyorsan sesi değiştirignde ne oldu buna diyemıyorsan yagını suyu herzaman kontrol etmezsen muhakkak kırılmaya mahkumdur
şimdi 5 aracın turbo yapında bulundum birebir montajlamasında katkılarım oldu sonra yarışlarını ve sonuçlarını gördüm.
en çok avans problemi yüzünden kırılıyorlar vuruntu çok fazla araçta benzın kalitesiz yetersiz güçlü motor direk ya gömlek çatlatır yada kol çıkartır.
34tb9544
16-05-2012, 11:01
Kısacası yağ pompası benzin pompası enjektor adam gibi bir beyin olmadan bı poh beklemeyin aktarmada bronz baskı
guzel konuya değinmişsin,ateşleme sistemi dediğın sorunlar sıkıştırma oranı kaynaklıdır,buji ateşlemeden once oluşan patlatma yalnız turbolu değıl tum benz.motorların sorunu,sıkıştırma oranı yuksekse ne kadar avans ayarlansada onune gecemezsın patlamanın,cunkı avansa cok kısıtlı lımıtlerle mudahele edebılıyosun,once sıkıstırma oranı duşmelı,yenı arabalar otomatık avanslı,avansada beyınden mudahele edılıyo zaten,yakıt sıstemıne gelınce,turbo takılmışsa eskı benz.pompası yetıstıremeyecektır zaten o yuzden daha guclu benz.pompası takılmalı demıstım oncekı mesajlarımda..
Avansı rötara çekebilen piggybackler var, sıkıştırma düşmesi zorunlu değil.
Zaten mekanik ateşleme ayarı yapılan araçlarda bile sabit bir avans ayarı yapmak yetmez, basınca göre ateşleme derecesini geri çekmek gerekir. Basınç yokken avansı kısmak non boost durumlarda güç kaybına sebep olacak.
Benzin pompası yetiştirebilirde, genelde benzin pompalarının kapasiteleri çok büyüktür. Benim kullandığım 1.4 75 hp motorlu 106 ile 1.6 120 hp 106 nın benzin pompaları aynı.. Ve modifiyeli 106 gtilarda bile pompa değiştirmeden bayaa bi güç artıyor.
Bu durumda ben aracımı turbolasam, 0,5 bar için sadece enjektör değiştirip gerekli ayarı yaparsam pompa değiştirmeye yok. Hatta 1 barda bile gerek olmaz.
Kısacası yağ pompası benzin pompası enjektor adam gibi bir beyin olmadan bı poh beklemeyin aktarmada bronz baskı
aslında yağ pompası bile devir artmayacaksa iş görür, öneri olarak yağ soğutucu derim ben.
vti parasına typer la yuruyen ies daha ne olsun:)
kadir jdm civic
16-05-2012, 11:14
aslında yağ pompası bile devir artmayacaksa iş görür, öneri olarak yağ soğutucu derim ben.
benım suanda ayrı bir pompayla bir yağ sogutucu baglamak niyetım var nasıl olur araca?
benım suanda ayrı bir pompayla bir yağ sogutucu baglamak niyetım var nasıl olur araca?
ayrı bir pompa nasıl oluyor? hem gerek var mı?
yağ soğutucu da eğer motorun gücü modifiyeler sonucunda çok artıyorsa (örneğin turbo uygulaması gibi) yağ soğutucu yağı ideal şartlarda tutma konusunda faydalı olacaktır.
yağ filtresinin yuvasına bağlanan aparatlar var ağ soğutucu bağlamak için kullanılan, onlardan edinmeniz gerekir.
kadir jdm civic
16-05-2012, 12:36
ayrı bir pompa nasıl oluyor? hem gerek var mı?
yağ soğutucu da eğer motorun gücü modifiyeler sonucunda çok artıyorsa (örneğin turbo uygulaması gibi) yağ soğutucu yağı ideal şartlarda tutma konusunda faydalı olacaktır.
yağ filtresinin yuvasına bağlanan aparatlar var ağ soğutucu bağlamak için kullanılan, onlardan edinmeniz gerekir.
benım aracım civic si crx yağ sogutu baglanabiliyor fakat eski sistemler benım düşüncem karterden yağı alıp harıcı bir pompa ile yağsogutucusuna ileterek geri dönüşümünü saglaktır. hem bu noktada yağ pompası yetircek mi basınç kaybı yaşarmıyım sorusu kafama takılmaz.
dusuk setupda yağ soğutucu olmasada olur bence gerek yok 10-60 iş görür
benım aracım civic si crx yağ sogutu baglanabiliyor fakat eski sistemler benım düşüncem karterden yağı alıp harıcı bir pompa ile yağsogutucusuna ileterek geri dönüşümünü saglaktır. hem bu noktada yağ pompası yetircek mi basınç kaybı yaşarmıyım sorusu kafama takılmaz.
Yağ hattına soğutucuyu eklemen basınç kaybına neden olmaz, aksine çok çok azda olsa yükselmesine sebep olur. Yağ, soğutucunun peteklerinden geçerken basınç kaybına uğrayacaktır.
Ayrıca bunun için ek bir pompa kullanmak gereksiz masraf olur, zaten motorun pompası işini yapıyor olacak.
nemonomani
16-05-2012, 13:39
orneklerı cok demişsın kardeşim,neyın örnekleri çok? 1.6 ies inmi? Her motor kaldırır dıye bişey varmı? Belkı kaldırır,10 bin km yada 20 bın km yapmış cokmu? Turbo uygulanacak motorun en önemlı parçası pist.koludur,değişmezse yamultma ıhtımalı yuksek..ondan sonra turbo takmak randıman vermez dıyolar,derler tabi haklılar...
Dostlar arkadaşın vereceği basınç ne birde o var 0.5 0.6 ile yürütürse arabayı daha önce motoru sağlıklıysa çokta bir sıkıntı olmaz diye tahmin ediyorum ki xsi arkadaşın söylediği gibi 0.8 e kadar sıkıntısız yürüyen araçlar var.Ama kayıp olan 1 mesajlı arkadaş 0.8 üstü 1 bar 1.2 vs düşünüyorsa sıkıntı olacağı kanaatindeyim.:icon_tup:
VteC_MaNiaC
16-05-2012, 14:07
Birsürü yorumlar yazılmış doğrusu yanlışı elbet vardır. ben kendi tecrübelerimden yola çıkarak birkaç fikir vermek istiyorum
İlk etapta beyin çok önemli ben VAFC ile yürüttüm ama beyin olsaydı bambaşka olurdu.. en azından AEM FIC seviyesinde bir beyin olmalı
enjektörlerde çok önemli bende 310-450 cc arasında enjektörler uygundur.. diğerleri ile rölantide çok zengine kalma durumları oluşabilir
turbo olarak ben t3 kullandım daha sonrasında t28 ayarında bir turboya geçtim aracın karakteri değişti inanılmaz keyifli oldu... düşük basınçta ufak turbo alt devirlerden dolmaya başlayacağı için büyük keyif verir...
IAT çok önemli .. intercooler ne büyük nede çok küçük olmalı... boruları ise 65 mm gayet yeterli olur.
ben kendi yağ pompamın basıncını arttırarak kullandım gayet başarılı bir sıkıntı olmuyor... yağ ısınmasını dert edecek kadar gazlıyorsanız zaten muhtemelen amatör işlerden uzaksınızdır.. o yüzden yağ soğutucu falan girebilirsiniz... şahsen ben kendi aracımda tam sentetik 5-40 yağ kullandım.. bir sıkıntı yaşamadım
diyeceğim odurki otomatik vites d16y4 kodlu motorula VAFC yardımıyla yönettiğim turbo sistemimle 15.000 km yaptım.. bir sıkıntı yaşamadım. bu işte pirimiz emreekin dir :) kendiside bu işi yaparken hali hazırda dr.ecu, miniks, savaş paşaoğlu gibi kişilerden yardım alarak yapmıştır.... yani tartışmaya çok gerek yok.. görünen köy kılavuz istemez...
34tb9544
16-05-2012, 14:40
Motorun durumu duzgunse eğer takın bı wrx turbosu 0,5 basincala maksat turbo Zewkli almaksa eğer binin gitsin
Su an aklımda ufak bı proje var aslında dokum manifold bulup 250 lira sitede vardi gecen gun
Wrx turbosu kendi vasgatelilerden 500 tl civari one bı intercooler400 tl civarı geriye kalan downpipe ve komple borular tamamen standart motora safc ile Vti enjektoru takarak cok fazla basınç ve cok fazla hp beklemeden en ucuz yollu turbo sistemi su an aklımda olan
ben 1-2 tane biliyomuşum 10 tane örnek çıkacak nerdeyse..
her turbo konusu açıldığında kol piston değişmeli diye liste çıkaranlar bir kere daha düşünsün..
Her turbo uygulaması motoru 3-4 kat güçlendirecek uçuk uygulama olmalı diye bi kural yok..
%40 - %50 güç artsa zaten insanın ağzı kulaklarına varacak :)
[QUOTE=XSi;5869886]ben 1-2 tane biliyomuşum 10 tane örnek çıkacak nerdeyse..
her turbo konusu açıldığında kol piston değişmeli diye liste çıkaranlar bir kere daha düşünsün..
Her turbo uygulaması motoru 3-4 kat güçlendirecek uçuk uygulama olmalı diye bi kural yok..
%40 - %50 güç artsa zaten insanın ağzı kulaklarına varacak :)[/QUO
düşünceyle işimiz yok görerek yasadık olanları...kımse kol değişmek zorunda değil,kımse hıc bısey yapmak zorunda değil aslında,isteyen ıstedıgı değişikliği yapar,ya da yapmaz..
beyazgölge
16-05-2012, 16:38
öncelikle le herkese ayrı ayrı dergerli bilgilerini paylaştgı için teşekkür ederim.baştada yazdıgım gibi işlerimin çok yogun oldugundan sitede aktif olamıyorum (tarantino mehmet)geçenlerde oturup konu hakknda bişeyler oluşturduk aslın da ben listeyi bi yazım bakalım siz ne diyeceksiniz
soch vtec kapak
selenoit
340cc enjektör
wabroo benzin pompası
oem yag pompası basınçı arttırlmış
arp saplama
stone takım conta
triger seti
bronz balata
vtı radyatör
vtı 60mm gaz kelebegi
gt 28 turbo
boynuztip manifolt
wasgate
intercooler
bloofhks intercooler ara boruları
ara silikon hortumları
turbo kelepce
çelik yaglama hortumu
emme port poliş
turbo mantar filtre
p 28 s300-neptune beyin
vtec motor içi elektirik tesisatı
vtı distiribitör
obd-1 harnaes
3 bar map sensörü
ngk iridyum buji
aem wideband
yagbasnçsaati
boost
egt
turbo timer
evet bizim listemiz bu sizinde eklemek yada olabilecek farklı şeyler varmı biz piston,kol degiştirmeyi düşünmedik tarantinonun dedigide fazla bar basmcsam için yeterli olacagı herkese çok şimdiden çok tşk ederim
34tb9544
16-05-2012, 18:44
Dokum manifold bulun tarantino bizim listenin aynısını yapmış zaten bizim arabayida tarantinoyla beraber toplmaistik liste güzel bence
tarantino
16-05-2012, 22:16
Pardon abi sen yap 0,4 bas sorun yasama lütfen
Yaptığımız araba 150 bin km deydi kapak bile acmadık bırak kapağı kompresyon bile ölçmedik neyse sen yap görelim ben yine idda ediyorum 0,5 barda kırması imkansız .
en son ben den çıktığınıda 1.2 leri görüyordu biliyorsun fuatın durumunu ha ırıldı ha kırılacak ha kırıldı ha kırılacak hahahah çok gülüyordum
düşünceyle işimiz yok görerek yasadık olanları...kımse kol değişmek zorunda değil,kımse hıc bısey yapmak zorunda değil aslında,isteyen ıstedıgı değişikliği yapar,ya da yapmaz..
zorunluluk var bi de olursa iyi olur olanlar var..
enjektör ve ateşlemeyi kontrol eden piggyback zorunluluk, kol piston olursa iyi olur.
sıkıştırmayı düşürmek zorunlu değil örnek --> 11:1 sıkıştırmaya sahip turbo type-r vardı.
34tb9544
17-05-2012, 08:08
en son ben den çıktığınıda 1.2 leri görüyordu biliyorsun fuatın durumunu ha ırıldı ha kırılacak ha kırıldı ha kırılacak hahahah çok gülüyordum
O değilde ikimiz maslaktan çıktığımız geceyi unutmuyorum FuaT ariyo ne oldu oğlum gelmediniz hala arabayi mı kırdınız :):):)
VteC_MaNiaC
17-05-2012, 12:01
O değilde ikimiz maslaktan çıktığımız geceyi unutmuyorum FuaT ariyo ne oldu oğlum gelmediniz hala arabayi mı kırdınız :):):)
ahahahaha :D o çok iimiş :D
34tb9544
17-05-2012, 12:14
ahahahaha :D o çok iimiş :D
Kanka hic sorma en büyük bomba egt bombasiydi bizim aldığımız egt fahrenayt bizde derece sanıyoruz ulan gazlamiyoruz egt tavan bosa atıyoruz yine yukarda abi sonra çözdük olayı amma gülmüştük
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.