PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : scirocco alt devir güç kaybı



alaaddin
13-06-2012, 22:10
merhaba

-custom yazılım
-down pipe (custom)
-orta susturucu iptali
-forge
-k&n filtre kiti
-manuel

aracın 2000 devir veya 3000 devirden gaza oturduğumda aniden kesme yapıp tekrar devirleniyor ve bu durum 4.200 devire kadar devam ediyor. 4.200 den sonra açılıyor. bu durumu gıdermek için öneriniz varmı?

yardmınız için şimdiden teşekkür ederim...

audilover
13-06-2012, 22:25
Afr gibi gozukuyor full load da ki afr cok zengin olabilir siyah dumanda varmi?

Yazilimda afrnizi gozden gecirsinler durumun mekanik oldugunu dusunmuyorum.

alaaddin
13-06-2012, 22:29
siyah duman yok ancak yapılan yere sorduğumda boost cut dediler koruma amaclıymıs ama o olay esnasında egt bir anda 450 dereceden 850 derecelere fırlıyor bunu giderme sansım var mı acaba?

rsulam
13-06-2012, 22:50
vagcom'dan ariza var mi diye baktiniz mi? yazilimi kim yapti?

alaaddin
13-06-2012, 22:56
Bakmadik hic yazilimi barbaros yazdi benim istegimle degerler normalden biraz daha yuksek tutuldu

rsulam
13-06-2012, 23:11
ben sana soyliyim P2293 arizasi verecek buyuk ihtimal. istersen bir baktir. afr'de 0.85'dir wot'da

alaaddin
13-06-2012, 23:42
Gunduz baktiricam cok saolun ...

alaaddin
13-06-2012, 23:51
Bide o arizayi neden verir acaba ?

CeM öZeR
14-06-2012, 09:22
1.4 tsi veya 1.6 fsi herhangi bir aracın bobinleri ile aracınızın bobinlerini değiştirip deneyin. Bobinler elveda demek üzere sanırım. Özellikle ısınınca daha fazla yapıyor ise kesin bobin problemi. Özellikle supercharger devrinde baş gösterir.

alaaddin
14-06-2012, 10:49
Sorun yokmis boost cut diye biseymis yazilimin icinde olan bisey motor koruma amacliymis hersey icin tesekkurler...

m.ozturk
29-06-2012, 16:44
Top speed denemesi yapinca aracinizda 3 bin devri gecememe gibi birsey yapiyor muydu peki

alperx
29-06-2012, 23:19
850 dereceden dolayı basıncı mı kesiyor yani ? iyiymiş be
custom yazılımı kim yaptıysa ona götür halletsin sıkıntı yok :)

emre_
29-06-2012, 23:21
850 c egt fenaymış yanlız bu tip araçlarda bobinle buji kontrolünde fayda var deirm :)

grkm
29-06-2012, 23:32
850 nedir ki r53te 1000 görmeden yaşayamıyorduk :) :)

lewolved
30-06-2012, 01:08
Alt devirde nie boostcut oluyor anlamadim bencede bobinlerden gibi problem , simdi kalktiysa problem ilerde yine olucak...

Gürkan
30-06-2012, 01:43
orta susturucuyu geri tak tek sebep o

nemonomani
01-07-2012, 08:50
Alt devirde nie boostcut oluyor anlamadim bencede bobinlerden gibi problem , simdi kalktiysa problem ilerde yine olucak...

boostcut zaten ço alt devirlerden sıkmaya vaşladığın zaman turboyu korumak için devreye giriyor en azından benim aracımda öyle alt devirden sıkmaya başlarsan araba 3000 de kesiciye giriyor korumaya alıyor kendini başka araçlarda nasıl oluyor boostcut

lewolved
02-07-2012, 07:18
boostcut zaten ço alt devirlerden sıkmaya vaşladığın zaman turboyu korumak için devreye giriyor en azından benim aracımda öyle alt devirden sıkmaya başlarsan araba 3000 de kesiciye giriyor korumaya alıyor kendini başka araçlarda nasıl oluyor boostcut

Anladim cok sagol, dedigin gibi de olabilir ancak benim soylemek istedigim cfit sarjda zaten alt devir turbo boostuna kucuk hacimde daha erken ulasmasi icin supercharger hava basiyor, supercharger hava basarken chargerda boost cut varmi bilmiyorum. Chargeri kitleyen Magnetic clutch pulley bir tek uflemeyi kesebilir alt devirde o da anlik kesip acmalar yapmaz ben o yuzden atesleme ile ilgili olabilecegini dusundugumu belrtmistim.