PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kilitli diferansiyel hakkında. . .



By_MuGeN
03-07-2012, 17:57
mrb arkadaşlar bu kilit dif dediğimiz olay nedir artıları eksileri nelerdir e 36 318is te kullanabilir miyim maliyeti nedir tam kilit yarım kilit ne oluyor hangisi önerilir montajı uzun uğraş gerektirir mi saygılar . . .

By_MuGeN
03-07-2012, 20:12
fikri olan. ..

!KO
03-07-2012, 20:40
http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/44437-differansiyel-nasil-calisir.html

OMTech
03-07-2012, 21:17
mrb arkadaşlar bu kilit dif dediğimiz olay nedir artıları eksileri nelerdir e 36 318is te kullanabilir miyim maliyeti nedir tam kilit yarım kilit ne oluyor hangisi önerilir montajı uzun uğraş gerektirir mi saygılar . . .

Aracınız 318is olduğundan dolayı zaten fabrika çıkışı kilitli diferansiyele sahipsiniz. Artısı nedir derseniz aracın viraj kabiliyetinin arttırır önemli bir denge unsurudur ve gücü arka tekerlere tabiri caizse adaletli dağıtır. örnek vermek gerekirse viraja girdiğinizde içteki tekerlekle dıştaki teker farklı mesafelerde yol kat eder ama ikisi aynı hızda dönmez. dönerse zaten direksiyonu çevirdiğiniz tarafa giderken bi anda arkası zıt yöne kayar. negatif bir özelliği yoktur. tam kilit diye bir kilit cinsi yoktur. maksimum kilit oranı marka ve modele göre %25 ile %40 arası değişebilir yada elektronik ise duruma göre kilit oranını ayarlayabilir. %100 kilit denen olay diferansiyel dişlilerini kaynaklayarak (hatta adınada ankara kilit derler) yapılır. viraj dönemez hatta geri geri yokuş yukarı yada az ıslak zeminde aracı park bile edemezsiniz. orijinal kilitli diff fiyatlarıda temizliğine göre değişir . 3.18is'de 4.10 oranlı diff vardır piyasa fiyatı ise 700 ile 1000 üzerine kadar gidiyor.

MOzen
03-07-2012, 21:31
OMTech cok guzel aciklamis. Kaynak kilit yaptirip kullanirsaniz arabanizi cok buyuk zevk hatta orgazm yasarsiniz, benden soylemesi. :)

By_MuGeN
04-07-2012, 11:09
Aracınız 318is olduğundan dolayı zaten fabrika çıkışı kilitli diferansiyele sahipsiniz. Artısı nedir derseniz aracın viraj kabiliyetinin arttırır önemli bir denge unsurudur ve gücü arka tekerlere tabiri caizse adaletli dağıtır. örnek vermek gerekirse viraja girdiğinizde içteki tekerlekle dıştaki teker farklı mesafelerde yol kat eder ama ikisi aynı hızda dönmez. dönerse zaten direksiyonu çevirdiğiniz tarafa giderken bi anda arkası zıt yöne kayar. negatif bir özelliği yoktur. tam kilit diye bir kilit cinsi yoktur. maksimum kilit oranı marka ve modele göre %25 ile %40 arası değişebilir yada elektronik ise duruma göre kilit oranını ayarlayabilir. %100 kilit denen olay diferansiyel dişlilerini kaynaklayarak (hatta adınada ankara kilit derler) yapılır. viraj dönemez hatta geri geri yokuş yukarı yada az ıslak zeminde aracı park bile edemezsiniz. orijinal kilitli diff fiyatlarıda temizliğine göre değişir . 3.18is'de 4.10 oranlı diff vardır piyasa fiyatı ise 700 ile 1000 üzerine kadar gidiyor.

bilgi yetti arttı bile teşekkürler biraz daha iyi dönmek için düşünmüştüm ama fabrikasyon varmış gerek yok o zaman :)

Zorbey
04-07-2012, 11:17
Ayrıca kaynaklanan kilit diferansiyel'in ses yaptığınıda unutmayalım

ghibli06
04-07-2012, 11:40
1- 3,18 is lerde kilitli diff. standart değildir, arka tekerleri kaldırdığında herhangi bir tekeri çevir, diğer teker de aynı yöne dönüyorsa kilitli diff. vardır, tersine dönüyorsa açık diff. vardır...

2- kaynaklı kilit konusunda yorum bile yapmayacağım, sakın!

By_MuGeN
04-07-2012, 11:42
Ayrıca kaynaklanan kilit diferansiyel'in ses yaptığınıda unutmayalım

bunu öğrendiğim iyi oldu

By_MuGeN
04-07-2012, 11:43
1- 3,18 is lerde kilitli diff. standart değildir, arka tekerleri kaldırdığında herhangi bir tekeri çevir, diğer teker de aynı yöne dönüyorsa kilitli diff. vardır, tersine dönüyorsa açık diff. vardır...

2- kaynaklı kilit konusunda yorum bile yapmayacağım, sakın!

o testi en kısa zamanda yaparım

ilovedrifting
04-07-2012, 13:53
İstavroz milimde boşluk var şeytan dürtüyor kaynak diye. Günlük kullanımdaki sıkıntıları yüzünden tutuyorum kendimi.

dorukky
04-07-2012, 14:05
dıfransıylın ıcıne celık atıp kaynattırıcaz onumuzdekı hafta bakalım nasıl olcak deneyımlerımı sıze sunarım su anda s13 de kılıt yok ve yanlarken 1 teker bosta kaldıgından oldugu yerde patıde kalıyo kılıtte 2 tekerede esıt guc gıdecegınden ıvmelenme yasanıyor.kaynak dıf ıle vırajda gaza yuklenmelerde dırek arkası gelır youtubeden welded dif yazarak ızlıyebılırsın

civic@ef
04-07-2012, 14:10
tam donuslerde lastiklerim acı ceksede sürüş keyfı guzel

!KO
04-07-2012, 17:53
kaynaklarken arasına civata erittrin daha sağlam olur