PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : --KVK bakırkoy den şikayetçiyim--



ENGean
03-09-2012, 11:29
Arkadaslar 1.5 ay önce kvk dan 2 yıl garantılı 2 adet HTC telf.aldım yaklasık 2500tl cıvarında ucret odedım.
cıhazları aldıktan 15-20gun sonra 1 tanesının ekranına toz gırmeye basladı,
diğeride donuyor ve ekranda yatak cızgıler cıkıyordu.

cıhazların garantının ilk 25.gunude filan bakırkoydekı kvk servısıne goturdum.
20 gun servıste kaldıktan sonra gecıtgmz c.tesı gunu mesaj geldi cihazın 1 tanesı ıcın teslım alabılırınısız fılan dıye.
cumartesı gıttım saat 11 gıbı sıra numaramı aldım nys formumu verdım ve cıhazı içerden servısten getırmelerı ıcın 10-15dk beklememı soyledıler.
neyse bu 15dk tam 2 saat surdu, saat 13:00 gıbı cıhazı aldım bı kontrol edeyım dedım, cıhaz sadece acılıyo baskada bısey yapılmıyo, calısmıyor.
ekip lideri geldı baktı ettı, sonuc olarak cıhazı sıze teslım edemıycez tekrar servıse almamız gerekıyor dedı. ( diğer cıhazdan hıc haber bıle yok bu arada )

sonuc olarak teslım almaya gıttıgım cıhazı almadan tekrar servıse bıraktım.
şuan cihazlarım 22 gündür serviste,
telf. fax,mail vs hıc bi şekılde musterı temsılcısıne ulasılmıyo, sureklı band kaydı.

gerçekten gına geldi artık. sormak ıstedıgım bu cıhazlar ıcın iade ve degısım hakkım varmı ? nası bır yol ızlemelıyım ? yardımcı olabılırsenız sevınırım.
şikayet edebılcegım yer varsa şikayette etmek ıstıyorum.

ykavcioglu
03-09-2012, 11:32
onu bunu bilmemde, o civarda olacak bir patlama saldırı vs. durumda direk gözaltına alırlar seni müdür:D
dikkat et:D:D

KGüneyli
03-09-2012, 11:33
30 gun içinde cihaz geri gelmez veya yapılamazsa, sıfırıyla değiştirilip gönderiliyor die biliorum ben mayk:)

Kadyr
03-09-2012, 11:34
Htc nin musteri hizmetlerine ara sov

onursumer
03-09-2012, 11:35
ilk 30 gün içerisinde arıza yapan ürün birebir değiştirilir ürün faturasını kim kestiyse kvkdan arizali raporunla değişim yapman gerekiyordu

urunu 2. bıraktığında yenidenmi form düzenlendi yoksa ilk form tarihi ile çıkış yapılmadan mi bıraktın?

20 iş günü dolduysa gidip iade veya yeni ürün talep edebilirsin

Onamdar
03-09-2012, 11:37
kaymakamlıkdaki tüketici hakem heyetine başvur garanti fatura ve servis den size verilen kağıtlarla. Durumu anlat. Ayıplı malın iadesini talep ediceksin.
Yasada şöyle olması lazım sıfır aldığın bi ürünün 30 gün içinde herhangi bir arızası çıkarsa ayıplı ürün olarak sınıflandırılıyo ve bu durumda para iadesi mümkün oluyo diye biliyorum.

Yiğit Ş.
03-09-2012, 11:39
cihazı teslim aldığına dair bişi imzalamadıysan yani tekrar bırakmış gibi gözükmüorsan ilk verrdiğin tarihten itibaren takip eti. belli bi günü geçtikten snra sıfırını vermek durumundalar.

Ramiz
03-09-2012, 11:40
Cihazı hiç tamir ettirmeden iade hakkınız var

ENGean
03-09-2012, 11:40
onu bunu bilmemde, o civarda olacak bir patlama saldırı vs. durumda direk gözaltına alırlar seni müdür:D
dikkat et:D:D

:D :D hhahahah, walla bu kadar stresın uzerıne iyi guldum :)))


30 gun içinde cihaz geri gelmez veya yapılamazsa, sıfırıyla değiştirilip gönderiliyor die biliorum ben mayk:)

oyle bı hakkm olsa bıle bu kvk tamır ıcın emek harcar ıbn...ler :)


Htc nin musteri hizmetlerine ara sov

kvk nın kini arıyorum sureklı band kaydı bide şey dıyo guvenlık acısından konusmalar kayıt altındadır, bnde band kaydını sovup sovup durdum :D


ilk 30 gün içerisinde arıza yapan ürün birebir değiştirilir ürün faturasını kim kestiyse kvkdan arizali raporunla değişim yapman gerekiyordu

urunu 2. bıraktığında yenidenmi form düzenlendi yoksa ilk form tarihi ile çıkış yapılmadan mi bıraktın?

20 iş günü dolduysa gidip iade veya yeni ürün talep edebilirsin

2. bıraktıgımda yenıden form duzenlenmedı, ılk form uzerınden takıp edılcekmıs.

BurakCengizhanoğlu
03-09-2012, 11:42
Tüketici haklarını arasanız?

orhan_guney
03-09-2012, 11:43
Şansa bombalansa bugun orası bitersin demedi deme bence başlığı sil :)

onursumer
03-09-2012, 11:43
ilk formsa iyi nezaman bıraktın?

20 iş günü dolduğunda bastir direk ki normalde sıfır ürün direk değişim almanız gerekti

ENGean
03-09-2012, 11:44
cihazı teslim aldığına dair bişi imzalamadıysan yani tekrar bırakmış gibi gözükmüorsan ilk verrdiğin tarihten itibaren takip eti. belli bi günü geçtikten snra sıfırını vermek durumundalar.

hayır herhangı bır sey ımzalamadım, ılk form uzerınden dewam edıyo.

yanlız arkadaslar ben cıhazları teslım ederken, kutu içeriği ile beraber faturayıda vermıstım. fatura suan servıste :confused:

matthardy
03-09-2012, 11:44
bekleyin 30ü geçsin hemen tüketici mahkemesine başvurun bir dilekçe ile...
%99 kazanırsınız davayı ya ücret iade ederler yada yeni cihaz gelir hiç sıkmayın canınızı..

bu zamana kadar çok telefon değiştirdim.bir çok markayı kullandım.
ve bir kaç tecrübe ettiğim olayları burda paylaşmak isterim.

1.KVK garantili tel %80 bozuluyor.Ve kvk şirket olarak iğrenç bir müessese.
2.Çoğu telefoncuda garantili faturalı dediği cihazların garanti belgesi var fakat o belgedeki adres naylon.
3.Doğu banktan aldığım yurtdışı hiç bir telefonda bozulma kıçı başı oynama gibi bir sorun görmedim.
öyleki misal dogu banktan aldığım avrupa nokia sirocco ile tr'ye yasal giren sirocco arasında bariz farklar gördüm.

Drft
03-09-2012, 11:44
urun teleservice den garantili degilmıdır eger oyleyse keske oraya yonlenseydınız

onursumer
03-09-2012, 11:45
Önemli değil faturayı nerde kestirdiysen 1 örnekte onlarda vardır asli gibidir alınır

Kadyr
03-09-2012, 11:47
Yok sen direk htc nin kini ara ne bicim servisleriniz var falan

ENGean
03-09-2012, 11:48
Tüketici haklarını arasanız?

telf.la sonuca ulasamam gıbı gelıyor, kağıt-evrak işlerı olursa cözebılırım dıe dusunuyorum.


ilk formsa iyi nezaman bıraktın?

20 iş günü dolduğunda bastir direk ki normalde sıfır ürün direk değişim almanız gerekti

bugün 22.gün , degısım ıstıyorum dıe belırtmıstım ama sadece belırttım tabi.

şuan evrakla vs. yapmak gerekenler neler acaba.
faturamda onlarda malesef.

onursumer
03-09-2012, 11:50
Hafta sonları hariç 20 iş günüdür eskiden30 du dusurduler

ve eğer dolduysa sakin telefonları teslim alma artık yeni telefon veya iade hakkına sahipsin

ENGean
03-09-2012, 11:51
bekleyin 30ü geçsin hemen tüketici mahkemesine başvurun bir dilekçe ile...
%99 kazanırsınız davayı ya ücret iade ederler yada yeni cihaz gelir hiç sıkmayın canınızı..

bu zamana kadar çok telefon değiştirdim.bir çok markayı kullandım.
ve bir kaç tecrübe ettiğim olayları burda paylaşmak isterim.

1.KVK garantili tel %80 bozuluyor.Ve kvk şirket olarak iğrenç bir müessese.
2.Çoğu telefoncuda garantili faturalı dediği cihazların garanti belgesi var fakat o belgedeki adres naylon.
3.Doğu banktan aldığım yurtdışı hiç bir telefonda bozulma kıçı başı oynama gibi bir sorun görmedim.
öyleki misal dogu banktan aldığım avrupa nokia sirocco ile tr'ye yasal giren sirocco arasında bariz farklar gördüm.

şimdi o zman 8 gun dahamı beklıyım? suan 22.gun basvursamda sonuc cıkmazmı.


urun teleservice den garantili degilmıdır eger oyleyse keske oraya yonlenseydınız

evet teleservıce ve kvk garantılı fakat kvk bana daha yakın oldugu ıcın malesef oaraya bıraktım .


Önemli değil faturayı nerde kestirdiysen 1 örnekte onlarda vardır asli gibidir alınır

orasıyla bı goruseyım warsa alırım ordan sagol ;)


Yok sen direk htc nin kini ara ne bicim servisleriniz var falan

mutlaka arycam orayıda zaten

anılayvaz
03-09-2012, 11:53
size yine iyi davranmışlar bize sıfır aldığımız garantili telefonu siz bunu açtırmışsınız diye tamir ücreti talep ettiler yapmak için bizimde durum aynı neredeyse 2 ay olucak telefonumuz kvk'da

matthardy
03-09-2012, 11:56
şimdi o zman 8 gun dahamı beklıyım? suan 22.gun basvursamda sonuc cıkmazmı.


bekleyin sonra netten araştırın tüketici mahkemesine nasıl nerden başvurulur,ve gerisini mahkemeye bırakın ;)

onursumer
03-09-2012, 11:57
Artık 20 iş günü kanun değişti haziran ayı itibarı ile

HkN
03-09-2012, 12:10
kaymakamlıkdaki tüketici hakem heyetine başvur garanti fatura ve servis den size verilen kağıtlarla. Durumu anlat. Ayıplı malın iadesini talep ediceksin.
Yasada şöyle olması lazım sıfır aldığın bi ürünün 30 gün içinde herhangi bir arızası çıkarsa ayıplı ürün olarak sınıflandırılıyo ve bu durumda para iadesi mümkün oluyo diye biliyorum.



hakem heyeti çözer konunu Engin. Bence elindeki tüm evraklarla git. Kardeşim öyle ürünlerin parasını almıştır.

serkanokan
03-09-2012, 12:31
sikayetvar.com'a şikayetinizi bildirin bence ilgileniyolar. Bozulan Iphone 3gs'imi garantiye götürmeye gittim ankarada.Hastane sırası mübarek numaratörün bana verdiği sıra 75, numarayı aldığımdaki sıra 23'tü.. Her bi sıra 5-10 dakika arası sürdüğü için en az 3-4 saat orda beklemek gerekiyo. 2 saatte 50tl'ye yaptırdım telefonumu. Bundan sonra garantili telefon almam.

ramo35
03-09-2012, 12:36
kardeşim bana imei numaralarını ve isim soyisim pm atarsan yardımcı olabilirim..

mechanic
03-09-2012, 12:37
3 şekilde iade vardı:
senin seçeneğin oluyor bunlar, müşteri nası isterse,
-para iadesi
-aynı üründen verme
-alışveriş çeki

eğer değişmediyse..

ENGean
03-09-2012, 12:45
hakem heyeti çözer konunu Engin. Bence elindeki tüm evraklarla git. Kardeşim öyle ürünlerin parasını almıştır.

inş. abıcım bakalım beklycez gorcez


kardeşim bana imei numaralarını ve isim soyisim pm atarsan yardımcı olabilirim..

pm attım

RottingChrist
03-09-2012, 14:07
arkadaş ordan s3 aldı. açma kapama düymesi takılı kalıyordu ve kendiliğinden kapanıyordu. tahmini 20 günde yenisi ile değiştirmişlerdi. daha 3 günlük cihazdı.

_Emre_
04-09-2012, 11:54
Teslim formu üzerinde yazan tarih üzerinden 20 iş günü geçtiyse isteğinize bağlı olarak para iadesi veya birebir değişim talep etme hakkınız var. Eğer bu süre dolduysa satış faturanız ve servis formunuzla birlikte tüketici haklarına başvurun.