PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 205 gti 1.9 yardim



ates
12-10-2012, 21:38
Herkese selamlar bu aralar 1.9 gti 205 almayi dusunuyorum yakin zamanda Allah nasip ederse fakat aklima takilan birkac soru var sizlere sormak isterim kronik sorunlari varmidir motoru cok sorun cikarirmi yakiti ne alemdedir yani okulum silede ara sira sileye gidip gelicem istanbuldan canimi sikarmi hepinizin yardimlarini bekliyorum :)

crazydog
12-10-2012, 22:15
valla 3 ay önce 1.6 aldım klasik debimetre problemi var onun dışında yaşı itibariyle illaki başıma birşeyler çıkartır :D tüketim olarak biraz fazla yakıyor ama keyfi bambaşka bir yerde okumuştum nerde hatırlamıyorum ama 205 kullananların sinirlerini aldırmış olması lazm falan yazıyordu :D

matthardy
12-10-2012, 22:17
kullancısı illaki vardır forumda onlar daha saglıklı bilgi verir ama ben yolcu koltuğuna daha önce oturmus biri olarak birkaç kötü fikrimi beyan edim.

kartondan bir araba gibiymiş bi hissi var.
kesinlik iyi gidiyor ama mümkün değil DURMUYOR.

hızlı yaşa genç öl felsefesini benimsiyenler için bulumaz kaftan.

bence alırkan 3-5 hatta 10 -15 kere düşülmesi gereken bir araba.

atabay
12-10-2012, 22:21
D6b series tavsiye ederim..standalone sistemli olursa tadından yenmez

Thexerox
12-10-2012, 22:22
Ben biyerde yatan bi 205 bulmuştum. onun için araştırma yaparken öğrendiğimkadarıyla kaporta parçaları zor bulunuyor. Hızlı bi araç olduğunu ama duruken sıkıntılı olduğunu ve şu meşur debimetre arızası var. Ama duruşu olsun şekli olsun kendine baktırıyor kerata :D

ERkut 205
12-10-2012, 23:00
Herkese selamlar bu aralar 1.9 gti 205 almayi dusunuyorum yakin zamanda Allah nasip ederse fakat aklima takilan birkac soru var sizlere sormak isterim kronik sorunlari varmidir motoru cok sorun cikarirmi yakiti ne alemdedir yani okulum silede ara sira sileye gidip gelicem istanbuldan canimi sikarmi hepinizin yardimlarini bekliyorum :)

Ben yıllarca 205 kullandım. Motor ve yürüyen aksam mekanik hiç bir problem yaşamadım. Yaşadığım arabalar da oldu.
Rölanti dalgalanması, Rölanti takılması,kesiklik, İlk çalıştırmada jiglenin devre dışı kalması,patlatma,ışıkları ve diğer elektrik ile ilgili aksamları açınca rölanti düşmesi dalgalanması,uygunsuz yerlerde stop etmesi gibi kronik problemleri yaşamadım...
Bunları yaşayanlar da %90 kesim yaşamıştır...Kurcalanmamış ve herşeyi orjinaline sadık kalınarak tamiri yapılmış yada parçası değiştirilmiş 205 piyasada bir elin parmaklarını geçmez.... Yakıtı kısmen yakan bir mekanik enjeksiyon sistemi var. Ama kasa hafif olduğu için bu bir nebze bunu kapatıyor...Uzun yolda ise sabit hızla 5,5 / 6 litrelere düşebilirsin...
Canını sıkar bu araçlar. Bir kere vakit ve nakit ayırmak gerekir,büyük bir sabır ile beklemek araştırmak uğraş ister...Bazı şeyleri senin elinden gelecek yapacaksın, çünkü her işi dışarıda istediğin şekilde yaptıramıyorsun...

Tabi bu dediklerim orjinal bir 205 im olsun sağı solu uydurma şeyler olmasın diyeceğin bir araba için geçerli...
Tavsiyem şu olur. Yağ basınçları yüksek, kompresyonu en azından 11-12 bar seviyelerin de kasası düzgün ortalama birşey olabilir.
Piyasada bütün 1.9 lar D6B kodlu, mekanik enjeksiyon...
Piyasada motor ,iç, dış %90 parçası mevcut...
Satılık olanlar içinde fiyat performans olarak izmirde satılık beyaz bi 1.9 mi16 var. En mantıklısı o gibi;)

Kolay Gelsin.

Emir_b16a
12-10-2012, 23:19
bazı durumlarda arka kısmı sekme yapabilir onun için alırsanız eğer alışana kdr dikkat motor mekanik aksamlara ztn forumdan 205 konusunda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlar

JusticeForAll
12-10-2012, 23:58
Peugeot / 205 / 1.9 GTI / 2.200 CC STROKER KİT'Lİ MEGASUQUIRT BEYİN'Lİ 205 GTİ sahibinden.com'da - 98677189 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2-200-cc-stroker-kit-li-megasuquirt-beyin-li-205-gti-98677189/detay)

Peugeot 205 1.9 GTI 1992 Model 8.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Yeşil renk - 99313345 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-daha-temizi-yok-99313345/detay)

bu araçlar görünüş olarak hoşuma gitti bide bütçe nedir

JusticeForAll
13-10-2012, 00:00
Peugeot 205 1.9 GTI 1994 Model 6.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Mavi renk - 94695080 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2000-gti-94695080/detay)

JusticeForAll
13-10-2012, 00:01
Peugeot 205 1.9 GTI 1992 Model 8.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 76657061 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-acil-cok-temiz-1-9-gti-sanruflu-gazli-yeni-muhaneli-pejo-76657061/detay)

zıpzıp
13-10-2012, 07:56
Allah sabır versin :D

crazydog
13-10-2012, 08:37
Allah sabır versin :D

ne kadar içten yazmışssın kardeşim :D:D

ates
14-10-2012, 00:45
Abiler simdi 8 9 lira gibi bo butcem var remiz abinin arabayi dusunuyorum simdi ***** kendi harcliklarimla alicam o yuzden cok yuksek rakamlara cikamam benim icin keyif olsun ugrasiyim kovalayim o tarz bisey istiyorum normalde evin arabasini kullanirim tek sikintim cok gideri olurmu bide yedek parca tedarigi

Thexerox
14-10-2012, 12:22
Abiler simdi 8 9 lira gibi bo butcem var remiz abinin arabayi dusunuyorum simdi ***** kendi harcliklarimla alicam o yuzden cok yuksek rakamlara cikamam benim icin keyif olsun ugrasiyim kovalayim o tarz bisey istiyorum normalde evin arabasini kullanirim tek sikintim cok gideri olurmu bide yedek parca tedarigi

Düşüncelerimiz aynı bende almayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum. Takip ediyorum konuyu belki bende kafama yatan bi 205 bulurum.

atabay
14-10-2012, 12:42
205 mi 16 için tavsiyem izmir çiğlide murat arkadasımızın aracı satılıktı .düğün yapacagı için.

ates
14-10-2012, 15:50
205 mi 16 için tavsiyem izmir çiğlide murat arkadasımızın aracı satılıktı .düğün yapacagı için.

Abi araci bulamiyorum ben tam orjinal biseyler dusunuyorumhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-acil-satilik-102099827/detay# bunun gibi

atabay
15-10-2012, 22:15
anladım dılerım gonlune gore bulursun..

81bk925
16-10-2012, 12:18
1,9 gti hayatttır ;)

205-01
18-10-2012, 11:18
Cominggg SOON ......... :beuj:

zıpzıp
18-10-2012, 12:47
Biraz için açılsın :) 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/487398_209825325814393_553099649_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/246430_214144802049112_516247852_n.jpg

ates
18-10-2012, 17:11
[QUOTE=zıpzıp;6301818]Biraz için açılsın :) 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )

abi araba cok guzelde bukadar param olsa alabilirdim belki ama dusunuyorum ne yapsam dıye cok sıkıntı cıkarırmı bunun yerıne e30 alsam o nasıl olur bırınız el atın akıl verin :D

zıpzıp
18-10-2012, 19:24
[QUOTE=zıpzıp;6301818]Biraz için açılsın :) 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )

abi araba cok guzelde bukadar param olsa alabilirdim belki ama dusunuyorum ne yapsam dıye cok sıkıntı cıkarırmı bunun yerıne e30 alsam o nasıl olur bırınız el atın akıl verin :D

Malesef 205'e verilcek bi aklım yok :D Bu konuda yorum yapmıyorum maceralara hazırsan :D Sanayiyle kanka kendin usta olmak istiyorsan al :D :hahaha:

ates
18-10-2012, 23:40
abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim :D

zıpzıp
18-10-2012, 23:47
abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim :D

Maddi manevi herşeyini ona gömersin :D Ömrün dahil :hahaha: Ayrı yetten ben pek parça sıkntısı çekmedim :) Parça sorunu yok gibi. Suana kadar bulamadıgım bişyi olmadı .

kowalski
20-10-2012, 16:11
abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim :D

Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

Saygılarımla...

gokhan_205
20-10-2012, 18:30
306 ımdan önceki aracım 205 1.9 du kesinlikle tavsiye ederim beni hiçbir zaman üzmedi ama benım aracım ilk sahibi bayandan alınan bir araçtı sitedeki çoğu arkadaş bilir çok zevkli bir araba ve gerçektende çok çok nazlı bir araçtır

ates
20-10-2012, 21:11
Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

Saygılarımla...

abicim yazılarını tek tek okudum alıcagım zaman yanındayım beraber araba bulucaz Insallah bu gıdısle mart yada nısan ayında Allahın ıznıyle alıyo olucam

atabay
20-10-2012, 21:22
8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.

katılıyorum

slowmotion
21-10-2012, 01:51
Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

Saygılarımla...
sizin aracı kıl payı kaçırdım :( hayırlısı olsun. 205ler üzmeye gelmez, bağımlılık yapar:D