Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000'cilere bi kaç sorum var ?
Arkadaşlar bu s2000 lerde Vsa muhabbeti var s2000 bütün modellerinde kilitli difrensiyal bulunuyor mu ? VSA dediğimiz şey aracın kaymasını dengesini düzenleyen bişeymi ESP gibi ? Bu konuda biraz bilgiye ihtiyacım var..ESP gibi aynı mantıkta çalışıyorsa hiç gerek yok çünkü sert kullanıyorum aracı zaten VSA açık oldugunda kaymaz filan diyorlar bazıları 2006 serisinin üstünde kilitli difrensiyal var diyor bilgili arkadaşlardan yardım almak istiyorum
hepsinde diff kilitli. VSA ESP benzeridir dogrudur. S2000 de oyle sert kirarim vs baya tehlikelidir, sen ne kadar sert kullanirsan o da o kadar sert tepki verir. Ben kendimin VSA siyim diyen cok oldu zamaninda.
B.cihangir
06-12-2012, 14:52
vsa bildiğim kadarıyla araç kaydığı zaman gazı kesiyor. ama kilitli difransiyel muhabbetini hiç duymadım
S2K larda torsen var hepsinde Ama daha iyi birsey istiyorsan aftermarket lsd almalisin
matthardy
06-12-2012, 17:58
araç understeer yada oversteer de iken vsa elektronik gaz kelebeğinden gazı keser.
böylece araç kaymaya başladımı dahada gaz yemiceğinden kayma kontrollü olarak durur.
2005 kadar ap1 s2000lerde vsa yok.
2005 ap2 v1 lerdede yok.
2005 ap2 v2lerden günümüze kadar olan her s2000de vsa var.
olmasının + - yönleri var.
vsalı araçta gaz kelebeği elektronik olduğu için sanırsam 2 yıl öceye kadar beyin takılamıyordu şimdi yaptılar ama.
vsa'ız arç zaten mekanik telli gaz kelebeğine sahip direk çık gazla.
vsa'lı s2000dede tek tuş ile vsa devre dışı bırakılabiliyor.
Honda's Traction Control - VSA - S2KI Honda S2000 Forums - Page 2 (http://www.s2ki.com/s2000/topic/392865-hondas-traction-control-vsa/page__st__25)
vsa'lı s2000 ile vsa'sız s2000 arasından hep bi didişme olmuştur.
biri vsalı iyi der öteki vsa'sız.
halbuki bu fark ap1 ap2 arasındaki bir olaydır.
ap1 s2000'in 4.vitesten sonraki oranları ap2 'ye göre daha uzundur.
bu nedenle ap1 uzunda daha çok gider.
süper bir farkla uzamaz tabiki ama yarım boyda olsa kafa gösterir.
s2000cilerin inandığı başka 1 konuda en iyi s2000lerin 2003 yılında üretildiğidir.
ne kadar inanılır bilemicem :)
firat_07
06-12-2012, 18:13
araç understeer yada oversteer de iken vsa elektronik gaz kelebeğinden gazı keser.
böylece araç kaymaya başladımı dahada gaz yemiceğinden kayma kontrollü olarak durur.
2005 kadar ap1 s2000lerde vsa yok.
2005 ap2 v1 lerdede yok.
2005 ap2 v2lerden günümüze kadar olan her s2000de vsa var.
olmasının + - yönleri var.
vsalı araçta gaz kelebeği elektronik olduğu için sanırsam 2 yıl öceye kadar beyin takılamıyordu şimdi yaptılar ama.
vsa'ız arç zaten mekanik telli gaz kelebeğine sahip direk çık gazla.
vsa'lı s2000dede tek tuş ile vsa devre dışı bırakılabiliyor.
Honda's Traction Control - VSA - S2KI Honda S2000 Forums - Page 2 (http://www.s2ki.com/s2000/topic/392865-hondas-traction-control-vsa/page__st__25)
vsa'lı s2000 ile vsa'sız s2000 arasından hep bi didişme olmuştur.
biri vsalı iyi der öteki vsa'sız.
halbuki bu fark ap1 ap2 arasındaki bir olaydır.
ap1 s2000'in 4.vitesten sonraki oranları ap2 'ye göre daha uzundur.
bu nedenle ap1 uzunda daha çok gider.
süper bir farkla uzamaz tabiki ama yarım boyda olsa kafa gösterir.
s2000cilerin inandığı başka 1 konuda en iyi s2000lerin 2003 yılında üretildiğidir.
ne kadar inanılır bilemicem :)
2006 yılının 2.yarısında vsa lı s2k lar çıktı 2005 lerin hepsi vsa sız artı olarak türkiyede ap2 s2k yok aracı olanlar açsın ruhsatına baksın hepsi ap1 dir ap2 s2k 2.2 motora sahip ve 8bin d.d dönüyor türkiyedekiler sadece ap2 makyajlıdır
şuanda 2 tane s2000'im var ama vsa sız benim daha çok hoşuma gidiyor ama araba kullanamyı bilmeyen adamda gitsin vsa lı alsın
Vsa nın sadece gaz kelebeği olayından bahsedilmiş, vsa'lılar gerektiğinde tekere abs yapmıyormu arabanın dengesini düzeltmek için?
Vsa her tekere ayrı ayrı fren uygulayabilir oyle gazı kesmekle kalmaz o sizin bahsettiginiz eski nesil cekis kontrol sistemleri, vsa abs ile birlikte calısır gazı keser ama kaymaları dengelemek icin gerekli tekerlerlere de fren yapar.
misery1903
06-12-2012, 19:55
VSA'nın ESP'nin yaptığını hiç bir insan evladı tek fren pedalı varken yapamaz. Tabiki iyi bir sürücü olabilirsiniz de "Ben kendimin VSA'sıyım" güzel bir cümle olsa da teorik olarak imkansız malesef :)
(Sadece bilgi için)
Vsa nın sadece gaz kelebeği olayından bahsedilmiş, vsa'lılar gerektiğinde tekere abs yapmıyormu arabanın dengesini düzeltmek için?
Tüm düzgün ESP sistemleri gerektiğinde tekerlere, bazen ikisine bazen birine daha fazla diye biliyorum emin değilim, fren yapar.
en iyilerin 2003 de üretildiği konusu nedir? bilen varmı?
s2000cilerin inandığı başka 1 konuda en iyi s2000lerin 2003 yılında üretildiğidir.
ne kadar inanılır bilemicem :)
'' Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000! ''
der şafak abi ama :) doğrudur bence.
Ben bilmiyorum bu herkesin bildigi en iyi 2003 olayini, sebebi nedir?
GokhanRS
06-12-2012, 20:13
vsa olmayan s2000 nasıl oluyorda vsa lı s2000den iyi oluyor bunu nasıl açıklayabilirsiniz? vsa tek tuşla kapanabiliyor. yani vsa lı s2000 istediğin zaman vsasız olabiliyor. şimdi hal böyleyken eksiği olan araç fazlası olan aynı modelden nasıl daha iyi oluyor bunun mantıklı açıklaması nedir? vsalı s2000 alınmaz diyen arkadaşlar?
2003 yılında üretilen s2kların farkı nedir?
vsa olmayan s2000 nasıl oluyorda vsa lı s2000den iyi oluyor bunu nasıl açıklayabilirsiniz? vsa tek tuşla kapanabiliyor. yani vsa lı s2000 istediğin zaman vsasız olabiliyor. şimdi hal böyleyken eksiği olan araç fazlası olan aynı modelden nasıl daha iyi oluyor bunun mantıklı açıklaması nedir? vsalı s2000 alınmaz diyen arkadaşlar?
Kullanim olarak vsa sizlarda telli kelebek var tepkiler daha canli
şuanda 2 tane s2000'im var ama vsa sız benim daha çok hoşuma gidiyor ama araba kullanamyı bilmeyen adamda gitsin vsa lı alsın
TR dekilerin hepsi AP1 dir doğrudur verdiğiniz bilgide araba kullanmayı bilmiyen adam s2000 almasın dersen anlarım ama vsa lı s2000 i cocuk oyuncağı sınıfınada koymayın...
vsa olmayan s2000 nasıl oluyorda vsa lı s2000den iyi oluyor bunu nasıl açıklayabilirsiniz? vsa tek tuşla kapanabiliyor. yani vsa lı s2000 istediğin zaman vsasız olabiliyor. şimdi hal böyleyken eksiği olan araç fazlası olan aynı modelden nasıl daha iyi oluyor bunun mantıklı açıklaması nedir? vsalı s2000 alınmaz diyen arkadaşlar?
vsa sızlarda 4 vitesten sonra dişli oranları cok ufak daha uzun onun için öyle diyenler oluyor ancak dediğiniz gibi vsa elinin altında tek tuşta hem makyajlı hemde modelli arabaya biniosun ben vsa sız s2k almam modelden dolayı hem yorgunlukları oluyor hemde ***** kasko dertleri...
GokhanRS
06-12-2012, 20:22
Kullanim olarak vsa sizlarda telli kelebek var tepkiler daha canli
vsa varsa elektronik kelebek. yoksa telli kelebek olayı yani?
2003 konusundaki olay, usade 2004 f22li ap2ler cikinca ap1 kullanalar ile ap2 kullanalar arasinda didisme basladi, suspansiyonlar aktarma organlari farkliligindan dolayi o zamandan gelen bi cumledir, ap1ler candir yani :)
tolgapitbull
06-12-2012, 20:44
Vehicle stability control system kısaca Vsa ; Honda markasının otomobillerinde kullandığı Araç denge kontrol sistemine verdikleri isimdir
Vsa ne işe yarar?
Otomobilinizle dönüşlerde, hızlanmalarda ve ani manevralar esnasında gücü dengeli şekilde tüm tekerleklere dağıtarak, sürücünün zor durumlarda aracını güvenle kontrol etmesine olanak sağlamaktadır. Özellikle otomobil alırken bu aracınızda bu özelliğin olması sürücüler için oldukça yararlıdır.
Vsa, Track Kontrol System ile birlikte çalışır sadece virajda kayma sorununu değil her koşulda aracınızın stabil bir şekilde ilerlerlemesi için tasarlanmıştır. Vsa diğer otomobil markalarında "Esp" diye geçmektedir. Temel işleyişi aynıdır sadece isimlendirme farklıdır. Örneğin: Toyota marka otomobillerdede bu sistem "VSC" diye tanımlanmaktadır. Honda'da 2007 yılı şubat ayı ve sonrası üretilen otomobillerinde Vsa bulunmaktadır. Vsa istenirse bir düğme yardımıyla kapatılabilemektedir.
Vsa nasıl çalışıyor?
İşleyişi "ESP" ile ayndırı "VSA" sistemi temelde tekerleklere yerleştirilen bir kaç adet sensör, işletim bölümü ve müdahale bölümünden oluşmaktadır. Sensörler önden veya arkadan kayma durumundan boş dönen tekerleği tespit ediyor. Ardından bu bilgiyi sistemin kalbine gönderiyor. İşletim bölümü kaymanın düzeyini belirleyerek hangi tekerleklere ne miktarda fren basıncı uygulayacağını belirliyor. Sonra frenlemeyi yapacak üniteye bu bilgileri gönderip gerekli frenlemenin gerçekleşmesini sağlıyor. Fren uygulanan tekerlek yere tekrar güç iletmeye başlayarak, otomobilin tekrar izine dönmesini sağlıyor.
http://3.bp.blogspot.com/-OzpPHw4tGBQ/T_vjRMHJPhI/AAAAAAAACOg/10eJO7tQ1ko/s1600/vsa.jpg
Kullanim olarak vsa sizlarda telli kelebek var tepkiler daha canli
pm kabul etmıyomusun abı bu konuda bıseyler sorucam
vsa varsa elektronik kelebek. yoksa telli kelebek olayı yani?
evet o sekılde oluyor, vsalılara flash pro oluyor vsa sızlara aem ems ve turevı
pm kabul etmıyomusun abı bu konuda bıseyler sorucam
ben edıyorumda :D ozgun ettırmıyo :D
Eyup Duygun
07-12-2012, 01:31
Her ikisinide kullanmıs bırı olarak , ciddi sekılde vsa aracı tutuyor.Yanı vsa devrede iken mesela pistde spin atmak ıcın fizik kuralını yenmek lazım.Yuksek suratde olunca yapıcak bırseyı kalmaz.
vsa var diye de bokunu çıkarmamak lazım ***** kendisi biraz alt takımı yoruyor..
aracım vsa sız, gecen korfezden donerken bı kac arkadasla yolda denklesıp gazladık, kendı adıma aracı cıddı zorladım ama bı sorun yasamadım cıddı anlamda tutunuyor.teın coılover , t1S lastıklerım var.
2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.
AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.
telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.
Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).
süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim :icon_tup:...
aracım vsa sız, gecen korfezden donerken bı kac arkadasla yolda denklesıp gazladık, kendı adıma aracı cıddı zorladım ama bı sorun yasamadım cıddı anlamda tutunuyor
yüksek hızda bişey olmuyo selçuk, tork acayip olmadığı için yüksek hızda patinaja kalmıyor. ama turbo/supercharged olanlar 3-4. viteslerde bile bazen tutunmayı kopartıyorlar diye defalarca duydum.
yüksek hızda bişey olmuyo selçuk, tork acayip olmadığı için yüksek hızda patinaja kalmıyor. ama turbo/supercharged olanlar 3-4. viteslerde bile bazen tutunmayı kopartıyorlar diye defalarca duydum.
abı bahsettıgım yuksek hız degıldı zaten, trafık cıddı anlamda sıkısıktı pazar donusu o gun, surat 120 130 maxtı.dıreksıyon cekmenın lımıtınıde gordum orda ama sukurkı bı terslık yasatmadı. tabı jant lastık kombınasyonum guzel.coılover ve komple yuruyen ayarlarımı murat rallı abımız yaptı ıyı yol tutsun dıye.ben cok memnunum tutusundan.vsa lıda vsa nın aracı tutmasını beklıyorsa zaten sofor kendı bırsey yapamıyor demek bana gore
m. ali öz
07-12-2012, 02:21
2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.
AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.
telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.
Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).
süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim :icon_tup:...
:icon_tup: 6:46 yı izleyin tavsiye ederim
NtdOU-yyZ_w
abı bahsettıgım yuksek hız degıldı zaten, trafık cıddı anlamda sıkısıktı pazar donusu o gun, surat 120 130 maxtı.dıreksıyon cekmenın lımıtınıde gordum orda ama sukurkı bı terslık yasatmadı. tabı jant lastık kombınasyonum guzel.coılover ve komple yuruyen ayarlarımı murat rallı abımız yaptı ıyı yol tutsun dıye.ben cok memnunum tutusundan.vsa lıda vsa nın aracı tutmasını beklıyorsa zaten sofor kendı bırsey yapamıyor demek bana gore
bende giderkenki gazlamanın tadı damağımda...
yanlız radar cezasını çatır çatır yedim, sana da geldi mi :):):)
bende giderkenki gazlamanın tadı damağımda...
yanlız radar cezasını çatır çatır yedim, sana da geldi mi :):):)
abı benı gormemıstır ogun cunkı onumde plaka yok, arkayı gorme ımkanı olmadı cunkı kamyonun onune gırdım :D gecen noterde baska arac satarken onuda sordum varmı satısa engel bısı dıye zaten cıkmadı :D
şanslısın selçuk, 182'yle yakalamış beni. o gün bi arkadaş vardı, hatta yarışa da girmişti :) yana yakıla hepimize girdi kesin diyodu o geldi aklıma :)
şanslısın selçuk, 182'yle yakalamış beni. o gün bi arkadaş vardı, hatta yarışa da girmişti :) yana yakıla hepimize girdi kesin diyodu o geldi aklıma :)
abı yuksek surattık zatenh tunel cıkısı oldugu ıcın bagırsın seklı :D
.::EmrE::.
07-12-2012, 04:02
Allah aşkına herkes Stig sanki. VSA'lı S2000 kullananlar araba sürmeyi bilmiyor mu? Saçma sapan yorumlar var yukarda. Gaz teli olan S2000 olsa ne olur elektronik gaz kelebeği olan olsa ne olur çoğunluğumuz sokakta gazlamak için kullanıyoruz arabayı gören de her gün istanbul park'tasınız sanacak. Aradaki farkı ancak rollde yarım boy yiyince hissediyorsunuz. Günlük kullanımda her saniye VSA off gezen var mı aramızda?(VSA olup da kapatan yani?) VSA günlük kullanımda çok da elzem bir özellik bence. Her dk. gazlamıyoruz.
Alınacaksa VSA'lı alınmasında yarar var . İstediğin zaman bas tuşa kapat çok zor değil 0.5 sn sürüyor. Yağmurlu çamurlu havada gezmek de var. Ve VSA olmadığı için patlayan milyon tane S2000 var.
Her ikisinide kullanmıs bırı olarak , ciddi sekılde vsa aracı tutuyor.Yanı vsa devrede iken mesela pistde spin atmak ıcın fizik kuralını yenmek lazım.Yuksek suratde olunca yapıcak bırseyı kalmaz.
S2000'de yaşamadım ama Corsa opc'de takriben 170 ile giderken tuttuğunu ve bu yüzden de ESP / VSA sistemini bulan kişiye dualar ettiğimi bilirim. Sabiha Gökçene gidiyordum gece 4 gibi bostancı sahilden sonraki otobanda viraja sert girince 2 şerit değiştirip zank diye tutunmustu yola.
Daha öncesinde de ESP off iken 110 'la sakin kullanımda su birikintisine denk gelip 4-5 spin attığımı biliyorum Corsa ile. Koltugumu yatırmıs sakin sakin müzik dinlerken başına böyle birşey gelmesi hoş olmuyor.
Kısacası "amaan VSA'ya gerek yok ben sert kullanıyorum zaten" zihniyeti yerine bence maddi durum varsa teknolojinin nimetlerinden de yararlanmak insanı küçük duruma düşürmez,gururunu kırmaz,kimseyi rezil etmez. Biraz güvenliğinizi de düşünün derim.Ha aracı pist aracı yapıp günlük kullanmayacaksanız no problem.
Mega Battle videosunu izleyin. Aradaki fark orada. 2004ün birçok avantajını anlatıyor. Ayrıca 16" jantlar ile 2004 olan çok daha eğlenceli oluyormus :)
.::EmrE::.
07-12-2012, 04:39
Bu arada iki araçta da double din gibi bişey var. O nedir? Japonyadakilerde öyle bir sistem mi var? Bir de tuned battle'da diğer 2 araç silecek kullanırken J's racing neden buna ihtiyaç duymuyor ki :D
Selçuk cant lastık bırde coolever kombınasyonun gayet basarılı.Ama bence en onemlı sey lastık benım lastıkler bıtık oldugu ıcın vsa olsada cokda kasamıyorsun ***** bırde yanımdakını gordun.donus cok guzeldı ALLAH a sukurkı kımse kımseyı tehlıkeye atmadan sag saglım donduk.
2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.
AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.
telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.
Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).
süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim :icon_tup:...
Korfez veya Ulku yaris pisti bu konuda pek kistas olamaz. S2000 in problemi zaten anormal asfalt seciyor olmasi. Pistte s2000 kendini evinde hissediyor bana kalirsa. 2 pisttede VSA siz kullandim zaten VSA yok bende. Yukarida saydigin araclarin zorlanmaya karsi tepkileri daha yavas, s2000 daha hizli ters tepkiler verdigi icin evet bir nebze zor. Fakat reflexlerin ve mudahalelerin yeterince hizliysa o zaman saydigin arabalardan cogundanda daha zevkli..
Yolda cok daha tehlikeli, ozellikle izmir in asfalti falan.. Sahsen isteyerek VSA siz aldim, hem gaz kelebeginden oturu hemde o sira beyin vs yoktu turbo planladigim icin. Gunluk 50km yol yapiyorum yagmur camur kar her ortamda geziyorum, arabaya alistiktan sonra VSA ya pek te gerek yok.. Koltugumu hic bir zaman yatirmam s2000 bu ne zaman ne olacagi belli olmaz iki el direksyonda koltuk dik.
VSA'nın ESP'nin yaptığını hiç bir insan evladı tek fren pedalı varken yapamaz. Tabiki iyi bir sürücü olabilirsiniz de "Ben kendimin VSA'sıyım" güzel bir cümle olsa da teorik olarak imkansız malesef :)
(Sadece bilgi için)
Tüm düzgün ESP sistemleri gerektiğinde tekerlere, bazen ikisine bazen birine daha fazla diye biliyorum emin değilim, fren yapar.
ESP yapacagini frenlerle ve gaz kelebegiyle yapar fakat bir arabayi stabilize etmenin tek yolu bu degildir. Elimizin altinda bir direksyon, ayagimizin altinda 3 pedal vardir, bunlari kullanarak ayni islevi gorebilene kendi kendimin vsa siyim denebilir. Yoksa kimse ben her tekere ayri fren uygularim diye iddia etmiyor :D
ondertopcu
07-12-2012, 08:38
S2000 tecrübesi olmayan biri için VSA' sız olması tehlike yaratabilir.
s2k olsun çamurdan olsun :D:D
bencede vsa bir avantaj...yorumları okudumda genelde kullanıcılar sürüş karekteristiklerine,bulundukları illerin yollarına göre yorum yapmışlar vsa sız için yol çok önemli izmir gibi bir şehirde vsa sız s2k kullanmak bence büyük risk vsa nın bile sapıttığı yer var :)
har gür gazlamıyacağım pistlerden pistlere gitmeyeceğim derseniz vsa lı tavsiye olunur,farklı amaçta ise vsa sız doğru seçenek...aracın model yılı açısından vsa sız fiyat olarak daha uygun tabiki
bende alırken vsa sız alayım en azından fiyat avantajı var dediğimde arkadaşlarımdan bayağı tepki almıştım ilk arkadan itiş deneyimi s2k gibi bir araçta zorlanırsın demişlerdi,ben ne kadar gazlamak için almıyorum desemde belkide onların fikirleriyle vsa lı tercih ettim,şimdi görüyorum iyikide vsa lı model tercih etmişim bunlar benim sürüş ve kullanım tarzıma göre anlattıklarım tabiki yanlış anlaşılmasın burada yazılanların hiçbiri diğer modeli kötülemek,kullananları farklı göremek gibi bir durum söz konusu değil diğer yorumlarda bu yönde bence,siz yorumları okuyup tarzınıza göre bir s2k alın bence ama muhakkak alın :)
Mesela Ap1 lerin egzoz egzantrigi AP2 lerden daha agresiftir :) Bunu da herkes bilmez. Dolayisi ile AP2 lere AP1 lerin egzoz egzantrigini alip ustune TODA nin timingli kasnaklarini takip rotar verenler cok Amerikanyada. Bu arada telli gaz kelebegi ile telsiz gaz kelebeginin tepkisi farkli oluyor evet ama bu fark oyle aham saham bir fark degil. Elektronik gaz kelebekli s2k larin zaten gaz tepkimeleri cok iyi. Dolayisi ile oyle boy ile ifade edilecek bir fark yok aralarinda.
Bir de VSA benim de bildigim sadece gazi kesmiyor. Cunku gazi keserse o da direk fren etkisi yapar ve araba daha beter savurur yuksek hizlarda hele hele virajlarda. Bildigim kadari ile dengeliyor.
vsasız s2000i asla kafan dalgın, sevdiklerinle kavgalı ve sinirli olarak kullanmamalısın, onurcanın dediği gibi herzaman iki el direksiyonda, koltuk dik olmalıdır :) vsalıda böyle bir durum yoktur...
benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir, abs de olmasa daha güsel olurdu :D
tek araba olarak alınacaksa ve hastası değilseniz vsalı alınmalıdır bence :)
s2k olsun çamurdan olsun :D:D
bencede vsa bir avantaj...yorumları okudumda genelde kullanıcılar sürüş karekteristiklerine,bulundukları illerin yollarına göre yorum yapmışlar vsa sız için yol çok önemli izmir gibi bir şehirde vsa sız s2k kullanmak bence büyük risk vsa nın bile sapıttığı yer var :)
har gür gazlamıyacağım pistlerden pistlere gitmeyeceğim derseniz vsa lı tavsiye olunur,farklı amaçta ise vsa sız doğru seçenek...aracın model yılı açısından vsa sız fiyat olarak daha uygun tabiki
bende alırken vsa sız alayım en azından fiyat avantajı var dediğimde arkadaşlarımdan bayağı tepki almıştım ilk arkadan itiş deneyimi s2k gibi bir araçta zorlanırsın demişlerdi,ben ne kadar gazlamak için almıyorum desemde belkide onların fikirleriyle vsa lı tercih ettim,şimdi görüyorum iyikide vsa lı model tercih etmişim bunlar benim sürüş ve kullanım tarzıma göre anlattıklarım tabiki yanlış anlaşılmasın burada yazılanların hiçbiri diğer modeli kötülemek,kullananları farklı göremek gibi bir durum söz konusu değil diğer yorumlarda bu yönde bence,siz yorumları okuyup tarzınıza göre bir s2k alın bence ama muhakkak alın :)
diğer yorumların üstüne en iyi yorum bu olmuş :D
ilk s2k deneyimim vsasız araçlarla başladı...bana göre vsasız daha zevkli gibi fakat sadece gazlarken güzel...bir yerden bir yere giderken günlük kullanımlarda vsasız aracın sıkıntıları oluşabiliyor...soğuk-değişken zemin-bozuk eğim olan yollarda her an herşey oluyor bi bakmışşın arkan yanında :D
Koltugumu hic bir zaman yatirmam s2000 bu ne zaman ne olacagi belli olmaz iki el direksyonda koltuk dik.
ulan biz s2000'e nasıl gireriz diye dusunuyoruz, adam koltugu yatırmam diyor :D
jokey olmak böyle birşey.. :)
Korfez veya Ulku yaris pisti bu konuda pek kistas olamaz. S2000 in problemi zaten anormal asfalt seciyor olmasi. Pistte s2000 kendini evinde hissediyor bana kalirsa.
hangi pisti kıstas kabul edelim :)
imola pisti olur mu :heyoo:
benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir
katılıyorum :icon_tup:.
ulan biz s2000'e nasıl gireriz diye dusunuyoruz, adam koltugu yatırmam diyor :D
jokey olmak böyle birşey.. :)
Hahaha iyi guldum :D
hangi pisti kıstas kabul edelim :)
imola pisti olur mu :heyoo:
katılıyorum :icon_tup:.
Ben herhangi bir pist icin soylemistim aslinda cunki pistin asfaltinda VSA siz arac da hic bir sikinti cekmiyor. Fakat yolda degisken bir asfalt zemin oldugu icin kistas olmaz demek istedim.
onursumer
07-12-2012, 13:04
büyük ihtimalle benim vsa sı olmayan s2000 ile maceram en yakın kaldırımda biter :D
açıkcası arkadan itiş tecrubesi fazla yoksa ki soylenen ve gozlemlediğim s2000 zor bir araç
vsa lı çok mantıklı gibi duruyor :)
birde videolarda falan vsa li makyajlı olan zaten daha iyi zaman yapıyor stock olarak buda iyileştirmelerden dolayı bütçe varsa makyajlısı iyi demekde bi sakınca gormuyorum :D
_muhaRRem
07-12-2012, 13:10
vsasız s2000i asla kafan dalgın, sevdiklerinle kavgalı ve sinirli olarak kullanmamalısın, onurcanın dediği gibi herzaman iki el direksiyonda, koltuk dik olmalıdır :) vsalıda böyle bir durum yoktur...
benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir, abs de olmasa daha güsel olurdu :D
tek araba olarak alınacaksa ve hastası değilseniz vsalı alınmalıdır bence :)
vsa sız delikanlı işi :D
forumda bi mesajda okumuştum 230 la araba arkayı savurdu diye , bu kadar dengesiz bir arabamı s2000 ? bu süratlerde zaten abuk subuk tepki veriyosa honda boşuna vsa koymamış s2000'e
onursumer
07-12-2012, 13:56
forumda bi mesajda okumuştum 230 la araba arkayı savurdu diye , bu kadar dengesiz bir arabamı s2000 ? bu süratlerde zaten abuk subuk tepki veriyosa honda boşuna vsa koymamış s2000'e
bence o yol kalitesiyle alakalı bir durum
yusufbatırel
07-12-2012, 13:58
s2000 bıne otomatık sanzıman takılamıyormu hıc
Bende bir şeyler kaptım :):)
3 ayrı s2k kullanmış biri olarak 2 vsa sız 1 vsa lı halen kullanıyorum.
İki eş değer nitelikte araç arasından vsa lıyı tercih ederim. Ama günümüzde temiz s2k sayısı azalıyor olduğunun dan temizini buldunmu kaçırma derim.
Yolda tutmak icin cok caba harcıyorum s2k yı ben herhalde kullanmayı tam beceremıyorum yanlıyamam yetenegım yok :)yanlız duz yolda basabiliyorum:)
2006 sonrası ıcının faklılıkları hosuma gıdıyor
Vsa ayrı bır guzellik
70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek :D
Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım. :)
Sinan'S2k
07-12-2012, 14:47
2005 de sıfır aldım allaha şükür hiçbir yere toslamadım ancak tehlikeli durumlar yaşadım. Hepsinde de yoldaki uzunlamasında asfalt göçüklerinden kaynaklıydı. Araba arkasını hemen vermeye yana vermeye çalışıyor. Bir tanesinde hızım 180 civarıydı. Bir tanesinde de Özgünle ayardaydık altımıza sı.tık. Ben arabayı modifiye anlamında ele alırsam telli gaz kelebeğini her zaman tercih ederim ancak alacağım standarda yakın kullanacağım denirse vsa ve elektronik gaz kelebeği daha mantıklı.
Bu arada AP2 makyajlı AP1 ler yani Avrupa ve Türkiyedeki örneklerde şase güçlendirmeleri yanında zayıf olan şanzıman ve diferansiyel içleri ve bağlantıları güçlendirildi. Bu arada s2000 de yarı kilitli diferansiyel vardır ve tork sensörlüdür.
Sinan'S2k
07-12-2012, 14:48
Yolda tutmak icin cok caba harcıyorum s2k yı ben herhalde kullanmayı tam beceremıyorum yanlıyamam yetenegım yok :)yanlız duz yolda basabiliyorum:)
2006 sonrası ıcının faklılıkları hosuma gıdıyor
Vsa ayrı bır guzellik
Dostum mesajın alındı İstanbula geleceğim zaten ilk sana telefon açacağım ;)
Bu arada sende kullanmayı beceremiyorsan hiçkimse kullanamaz s2000'i be
70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek :D
Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım. :)
Soylediklerine tamamen katiliyorum fakat iste asfalt kalitemiz de belli.. arti olarak s2000 in tepkileri cok affedici degil olay biraz oradan kaynaklaniyor. Tutunuyor tutunuyor bir ters reaksyon verdi mi cok ters olabiliyor normal kullanicilar icin.
Dostum mesajın alındı İstanbula geleceğim zaten ilk sana telefon açacağım ;)
Bu arada sende kullanmayı beceremiyorsan hiçkimse kullanamaz s2000'i be
Urfa ne anlar s2000 den : D ya varya hala o bonelerle fotografinizi nasil cekmedim ona yaniyorum : D
Sinan'S2k
07-12-2012, 14:52
Mesela Ap1 lerin egzoz egzantrigi AP2 lerden daha agresiftir :) Bunu da herkes bilmez. Dolayisi ile AP2 lere AP1 lerin egzoz egzantrigini alip ustune TODA nin timingli kasnaklarini takip rotar verenler cok Amerikanyada. Bu arada telli gaz kelebegi ile telsiz gaz kelebeginin tepkisi farkli oluyor evet ama bu fark oyle aham saham bir fark degil. Elektronik gaz kelebekli s2k larin zaten gaz tepkimeleri cok iyi. Dolayisi ile oyle boy ile ifade edilecek bir fark yok aralarinda.
Bir de VSA benim de bildigim sadece gazi kesmiyor. Cunku gazi keserse o da direk fren etkisi yapar ve araba daha beter savurur yuksek hizlarda hele hele virajlarda. Bildigim kadari ile dengeliyor.
Bora yanlış bilmiyorsam AP1 ve AP2 egzantrik farkı Amerikadakiler için geçerli. Yani Türkiyedeki bütün S2000 lerin egzantrikleri birbirinin aynı
Dostum mesajın alındı İstanbula geleceğim zaten ilk sana telefon açacağım ;)
Bu arada sende kullanmayı beceremiyorsan hiçkimse kullanamaz s2000'i be
Sinan beklıyoruz övgü ile haber yolluyorum sana karsılıklı sohpet edelim
Urfa ne anlar s2000 den : D ya varya hala o bonelerle fotografinizi nasil cekmedim ona yaniyorum : D
Hala arabanın bagajında duruyo sarı olanından
Hala arabanın bagajında duruyo sarı olanından
hauhau yazin takariz : D birde onunla gangam style videosu yaptikmi yemin ediyorum onlar kadar unleniriz :D
Bora yanlış bilmiyorsam AP1 ve AP2 egzantrik farkı Amerikadakiler için geçerli. Yani Türkiyedeki bütün S2000 lerin egzantrikleri birbirinin aynı
Aynen. Turkiye' de AP2 olmadigi icin bu olay Turkiye icin gecerli degil.
Bu arada iki araçta da double din gibi bişey var. O nedir? Japonyadakilerde öyle bir sistem mi var? Bir de tuned battle'da diğer 2 araç silecek kullanırken J's racing neden buna ihtiyaç duymuyor ki :D
O ekranlar JDM olmasından kaynaklı ne yazık ki Honda'nın tüm araçlarında yaptığı gibi çoğu donanımı yurtdışına göndermiyor..
70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek :D
Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım. :)
Gözlerim yaşardı :p
onursumer
07-12-2012, 21:35
s2000 bıne otomatık sanzıman takılamıyormu hıc
otomatik vites şahin gordukten sonra illaki yapılır ama bu araca hangi şanzıman koyulursa sağlıklı duzgun verimli olur iyi araştırmak lazım
Allah aşkına herkes Stig sanki. VSA'lı S2000 kullananlar araba sürmeyi bilmiyor mu? Saçma sapan yorumlar var yukarda. Gaz teli olan S2000 olsa ne olur elektronik gaz kelebeği olan olsa ne olur çoğunluğumuz sokakta gazlamak için kullanıyoruz arabayı gören de her gün istanbul park'tasınız sanacak. Aradaki farkı ancak rollde yarım boy yiyince hissediyorsunuz. Günlük kullanımda her saniye VSA off gezen var mı aramızda?(VSA olup da kapatan yani?) VSA günlük kullanımda çok da elzem bir özellik bence. Her dk. gazlamıyoruz.
Alınacaksa VSA'lı alınmasında yarar var . İstediğin zaman bas tuşa kapat çok zor değil 0.5 sn sürüyor. Yağmurlu çamurlu havada gezmek de var. Ve VSA olmadığı için patlayan milyon tane S2000 var.
S2000'de yaşamadım ama Corsa opc'de takriben 170 ile giderken tuttuğunu ve bu yüzden de ESP / VSA sistemini bulan kişiye dualar ettiğimi bilirim. Sabiha Gökçene gidiyordum gece 4 gibi bostancı sahilden sonraki otobanda viraja sert girince 2 şerit değiştirip zank diye tutunmustu yola.
Daha öncesinde de ESP off iken 110 'la sakin kullanımda su birikintisine denk gelip 4-5 spin attığımı biliyorum Corsa ile. Koltugumu yatırmıs sakin sakin müzik dinlerken başına böyle birşey gelmesi hoş olmuyor.
Kısacası "amaan VSA'ya gerek yok ben sert kullanıyorum zaten" zihniyeti yerine bence maddi durum varsa teknolojinin nimetlerinden de yararlanmak insanı küçük duruma düşürmez,gururunu kırmaz,kimseyi rezil etmez. Biraz güvenliğinizi de düşünün derim.Ha aracı pist aracı yapıp günlük kullanmayacaksanız no problem.
Mega Battle videosunu izleyin. Aradaki fark orada. 2004ün birçok avantajını anlatıyor. Ayrıca 16" jantlar ile 2004 olan çok daha eğlenceli oluyormus :)
bunu nasıl bagdastırdın bu sekılde emre maddıyatıda soktun ısın ıcıne :)
ben safkan arac kullanma taraftarıyım , typerda oyleydı vtecte oyleydı s2000ınımde oyle, soforlugume guvenıyorum gıdıp vsa lı alamazmıydım? alırdım ama gıdıp 90 bın tl bıle verınce bu sekılde bı sarı alamıyosun cunkı sayılı ;)
Selçuk cant lastık bırde coolever kombınasyonun gayet basarılı.Ama bence en onemlı sey lastık benım lastıkler bıtık oldugu ıcın vsa olsada cokda kasamıyorsun ***** bırde yanımdakını gordun.donus cok guzeldı ALLAH a sukurkı kımse kımseyı tehlıkeye atmadan sag saglım donduk.
aynen abı setupım gercekten guzel lastıktede paraya kıydım orjınalıne muaıl olan en ıyı lastık dıyebılecegımız bı markayı aldım ve yararı alenen ortada, ılk etapta 1 gun kullanılmıs kumho almıstım T1s te ebat yok dıye sonrasında Jantmax Cem abı sagolsun T1s lerı alınca arabanın kaderı degıstı.
aynen ogun cok eglencelıydı gercekten keyıf aldık :) ALLAH a sukur aksılık yasanmadı:icon_tup:
onursumer
07-12-2012, 21:45
selcuk zaten bu aracın vsa kısmı 2. plan bence temizini bulursan kaçırmıcan :D
büyük ihtimalle benim vsa sı olmayan s2000 ile maceram en yakın kaldırımda biter :D
açıkcası arkadan itiş tecrubesi fazla yoksa ki soylenen ve gozlemlediğim s2000 zor bir araç
vsa lı çok mantıklı gibi duruyor :)
birde videolarda falan vsa li makyajlı olan zaten daha iyi zaman yapıyor stock olarak buda iyileştirmelerden dolayı bütçe varsa makyajlısı iyi demekde bi sakınca gormuyorum :D
kankacım benım hayatımda arkadan ıtıs tecrubem hıc yok :) bır keresınde kuzenımın dogan slx ınde karda yanlamaya calısmak ada donmeye calısmak dısında bı kere bır 200sx e bır kerede m3 e36 ya bınmıslıgım var. ama kendını bılırsen emın ol 2 aya kalmaz adaları rahat donmeye yola cıkarkan dıp gaz oturup yanlayarak cıkmaya trafıktede gazlamaya baslarsın. sadece onemlı olan abartmadan bırseylerı yapmaya baslamak hemen gazı koklemek deıl. ben suan benı tatmın edecek kadar gazlıyorum ada donuyorum duzde yanlıyorum ama tabıkı daha cok ekmek yemem lazım. ALLAH cumlemıze kaza bela vermesın
70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek :D
Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım. :)
buna tamamen katılıyorum. ıyı lastık aldım suspansıyon sıstemımıde bızım yollarımıza uygun halde ayarlattım, coılover takıp en serte alır genel kullanıcılar, benım aracım normal sertlıkten az daha sert durumda yolda oldukca konforlu bozuk satıhtada keyıflı sıkıntı yaratmıyor sekmıyor. kombınasyonu bulunulan sartlara gore ayarlarsa sofor maksımum performansı alır dıyorum bende
Sonunda Honda camiası ile uzlaşabildiğimiz noktalar olduğunu görmek sevindirici.
Şaka bir yana, aklın yolu bir
Saçma sapan kamber ayarları, "dip basık" süspansiyon setupları, minimilk marka lastikler... Sadece S2000'de değil, tüm rwd araçlarda hayatınızı tehlikeye sokar.
Sonunda Honda camiası ile uzlaşabildiğimiz noktalar olduğunu görmek sevindirici.
Şaka bir yana, aklın yolu bir
Saçma sapan kamber ayarları, "dip basık" süspansiyon setupları, minimilk marka lastikler... Sadece S2000'de değil, tüm rwd araçlarda hayatınızı tehlikeye sokar.
sigara kutusuyla foto cekcektim ama :rolleyes:
VSA'sız S2000, stock süspansiyon ve stock jant-lastik ile yol seçiyor. Hele hele inceden tozlu yolları hiç sevmiyor. Arkadan itiş tecrübesi ister. Hemen alayım yan yan gideyim bi araç değil.
Sonunda Honda camiası ile uzlaşabildiğimiz noktalar olduğunu görmek sevindirici.
tatlı tatlı dalga geçiyon "honda camiası" ile
ancak unutma ki honda yıllarca didinerek geliştirdiği fitek teknolojisi ile en gözde saplama aracıdır
gençliğine veriyorum artık :)
eskilerden unutulmaz bir söz vardır;
sen gti'ı itekle,
ben gelirim fitekle
konu kilitlenebilir ;)
honda ile gti teknolojisinimi karşılaştırıyoruz
tatlı tatlı dalga geçiyon "honda camiası" ile
ancak unutma ki honda yıllarca didinerek geliştirdiği fitek teknolojisi ile en gözde saplama aracıdır
gençliğine veriyorum artık :)
eskilerden unutulmaz bir söz vardır;
sen gti'ı itekle,
ben gelirim fitekle
konu kilitlenebilir ;)
sadece hondadamı var o teknoloji :soru:
değişken süpap zamanlaması başka şey
olsada olur olmasa da olur
fitek bambaşka bir olay :D
sadece hondadamı var o teknoloji :soru:
88 de hondapatantini almış senelerce o uğraşmış olarak biliyorum son zamanlarda toyotada benzer bir şekilde egzantirik yaptılar ama 1-2 motorda var hondanın bütün motorlarında mevcut
88 de hondapatantini almış senelerce o uğraşmış olarak biliyorum son zamanlarda toyotada benzer bir şekilde egzantirik yaptılar ama 1-2 motorda var hondanın bütün motorlarında mevcut
yok pampa farklıları var sonuçta onu demek istedim yani benzerleri
onursumer
08-12-2012, 02:00
değişken süpap zamanlaması başka şey
olsada olur olmasa da olur
fitek bambaşka bir olay :D
5500den sonra başlayan hayat :D :hahaha:
tatlı tatlı dalga geçiyon "honda camiası" ile
ancak unutma ki honda yıllarca didinerek geliştirdiği fitek teknolojisi ile en gözde saplama aracıdır
gençliğine veriyorum artık :)
eskilerden unutulmaz bir söz vardır;
sen gti'ı itekle,
ben gelirim fitekle
konu kilitlenebilir ;)
"tatlı tatlı dalga geçiyon" yanıtı ve geri kalan üslubunuz ne cevaplanmış olan mesajıma ne de yaşınıza yakışmıyor, bilmem farkında mısınız.
Halbuki dalga geçmek değil, farklı zevklerin insanları ile aynı noktada buluşabildiğimizden bahsediyordum. Kendisini hondacı olarak başkalaştıran ve honda sevmeyenleri düşman belleyen perspektif, sizinkinden başkası değil ne yazık ki.
Konu kilitlenebilir bence de.
Honda almamak için bir sebebim daha oldu, selamlar.
"tatlı tatlı dalga geçiyon" yanıtı ve geri kalan üslubunuz ne cevaplanmış olan mesajıma ne de yaşınıza yakışmıyor, bilmem farkında mısınız.
tamamen geyik muhabbeti olarak yazmıştım, ciddiye almana gerek yok.
forum ortamında bilgileri de paylaşıyoruz, bazen şakalaşıyoruz, espri yapıyoruz.
bunu da öyle al lütfen :icon_tup:...
tamamen geyik muhabbeti olarak yazmıştım, ciddiye almana gerek yok.
forum ortamında bilgileri de paylaşıyoruz, bazen şakalaşıyoruz, espri yapıyoruz.
bunu da öyle al lütfen :icon_tup:...
Anlaşılmıştır, güzel forumlar :icon_tup:
guzel konu, takipteyim.
bu konuda en objektif yorumu, VSA'lı ve VSA'sız olarak iki türe de binmiş olanlardan geldiğine inanıyorum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.