Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW E30 M40 316i
tuzcu1997
02-01-2013, 02:53
Merhaba arkadaşlar yeni aracımız bmw e30 316 i 1988 model araç normal 1.6 araçlara göre gayet iyi gidiyor ama bmw deki istenen hissi wermior ayrıca aracın egzoz sistemi tamamen bitik durumda ucuz maliyetli öncelikle araca neler yapabilirim motoru daha sıfır yapılmıştır 10.000 qörmedi Teşekkürler.
Motor toplanırken 318is parçalarıyla toplansaydı o zaman zevklenirdi. Şu anda takacağın egsoz falan sana çok birşey getirmez. Güzel bi düz boruyla biraz kaliteli bi son susturucu işini görecektir.
tuzcu1997
07-01-2013, 05:04
İlgilenip cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yapacağım son susturucu için bi tavsiyeniz varmı.
Rica ederim. Senin yerinde olsam JSV yada Carub tarzı bütçeyide yormayacak kat iptali ve spor orta susturucuyla başda ağrıtmicak görüntüsüde güzel olacak bi egsoz tercih ederdim. Araçta herhangi başka görsel modifiye olup olmadığını bilmiyorum ama Muz dedikleri DTM tarzı güzel egsozlar var ve E30'a her zaman yakışır.. :)
tuzcu1997
08-01-2013, 11:02
Teşekkürler aracın üzerinde 15''Alman bbs var kara far m2 tampon falan sırdan bildiğimiz :D e30
E30 316i aracın var ve gitmiyor diye şikayet ediyorsun.E46 316i ler ne yapsın ? Bence de o motordan pek bir şey bekleme olduğu gibi kabullenip binmen en mantıklısı :)
sanırım karbüratörlü.. keşke m40b16 olsa.. enjeksiyonda verim biraz daha iyi.. yakıt performans olarak..
sanırım karbüratörlü.. keşke m40b16 olsa.. enjeksiyonda verim biraz daha iyi.. yakıt performans olarak..
araç zaten m40b16. yukarda 88 model demiş arkadaş.
h.guroglu
08-01-2013, 16:54
araç zaten m40b16. yukarda 88 model demiş arkadaş.
çok nadirde olsa 88 olup m10 olan bmw lerde mevcut
konu başlığında 88 model 316 "İ" yazıyor diye dedim.. :)
tuzcu1997
09-01-2013, 01:01
Arkadaşlar teşekkür ederim bu gün başka bir 316 36 kasa araca bindim aracımın kıymetini ve değerini anladım :) ben sanki diğer 316 lar daha ii gider die düşünüodum :D halbuki benimki baya iyiymiş OMTech abiminde fikirlerini uyguladım araba birazdaha ataklaştı :icon_tup:
çok nadir değil ilk yarısı m10 ikinci yarısı m40 die biliyorum ama neye krize dönüşmesin dikkat etmemişim başlığa.. özür diliyorum..
Arkadaşlar teşekkür ederim bu gün başka bir 316 36 kasa araca bindim aracımın kıymetini ve değerini anladım :) ben sanki diğer 316 lar daha ii gider die düşünüodum :D halbuki benimki baya iyiymiş OMTech abiminde fikirlerini uyguladım araba birazdaha ataklaştı :icon_tup:
E30 ile e36 arasındaki ağırlık farkından olsa gerek.. ben 3.18is alırken özllikle e30 aradım sırf kg farkından dolayı..
fastchild
09-01-2013, 12:52
Bu is parçaları ile toplama işleminde hangi parçalar değişiyor M40 3.16'da ve ortalama kaç hp alınıyor ?
sanırım krank piston piston kolları altta.. üst kapaklar farklı olduğu için bişey yapılamaz.. kapağı değiştirirsen de zaten motor is motoru oluyo..
fastchild
09-01-2013, 16:44
geçenlerde ilanda bir 3.16 görmüştüm 150-160 hp mi ne yazıyordu dedim nasıl oluyor acaba demek buymuş peki kapak uyumlumu?
Atmosferik 316i'yi öyle 150-160 hp'ye çevirmek kolay bir iş değil. ilanını görmediğim için bişey demiyorum fakat hartge emmeli 4 kapı e30dan bahsediyorsanız hatırladığım kadarıyla verilen speclerde o güç imkansız. ben m40b16 kullanıcısı olsam yapacağım iş m42 is krangı ve kolu üzerine stock m40b18 yada tipo/tempra 1.6 pistonuyla turbolamak olurdu. düşük basınçlarla bile uygun turbo ile o zaman 150hpleri gösterirdi. tabi elde üretilmesi gereken birçok parça, zaman, emek ve para gerekecek. atmosferik ilerlenecekse stock m42 parçalarıyla toplamak yanına sadece sıkıştırma için piston, conta ve egzantrik makuldür. enjektörün kelebeğin oyun buyun hepsi takılır üzerine de güzel bi ayarla zevkli bir araç haline gelir ama başlayıncada listenin sonu gelmez harcanan parayıda atmosferik olarak karşılamaz :) ek olarak işi koparacak noktalardan biride is'lerden çıkan 4.10 kilitli diff'tir. stock 316yı bile hafif ıslak zeminde 325 havasına sokar :)...
Egsozunda yararı olmasına sevindim hayırlı olsun.. :)
secomeco
09-01-2013, 22:31
çok nadirde olsa 88 olup m10 olan bmw lerde mevcut
1988'de ilk yarı M10 motor sonrasında M40 motora geçildi.Ayrıca 88 olan M10 motorlu araç demir tamponlu değil plastik tamponludur.Bundan bende vardı.88 model M10 karbüratörlü motor M2 (M40 kasa diye tabir edilen plastik tampon) kasalı idi.
tuzcu1997
10-01-2013, 18:46
Teşekkürler fikirleriniz için aracın üzerindeki bbs leri sattım değişik bi 15 jant bulup onu taktım performans lastiği falan aldım.Arabayı satmayı düşünüorum satıp düzgün bi tane 320i GümüşGri 30 düşünüyorum
fastchild
10-01-2013, 19:18
Atmosferik 316i'yi öyle 150-160 hp'ye çevirmek kolay bir iş değil. ilanını görmediğim için bişey demiyorum fakat hartge emmeli 4 kapı e30dan bahsediyorsanız hatırladığım kadarıyla verilen speclerde o güç imkansız. ben m40b16 kullanıcısı olsam yapacağım iş m42 is krangı ve kolu üzerine stock m40b18 yada tipo/tempra 1.6 pistonuyla turbolamak olurdu. düşük basınçlarla bile uygun turbo ile o zaman 150hpleri gösterirdi. tabi elde üretilmesi gereken birçok parça, zaman, emek ve para gerekecek. atmosferik ilerlenecekse stock m42 parçalarıyla toplamak yanına sadece sıkıştırma için piston, conta ve egzantrik makuldür. enjektörün kelebeğin oyun buyun hepsi takılır üzerine de güzel bi ayarla zevkli bir araç haline gelir ama başlayıncada listenin sonu gelmez harcanan parayıda atmosferik olarak karşılamaz :) ek olarak işi koparacak noktalardan biride is'lerden çıkan 4.10 kilitli diff'tir. stock 316yı bile hafif ıslak zeminde 325 havasına sokar :)...
Egsozunda yararı olmasına sevindim hayırlı olsun.. :)
doğru o araba hatta ilanda vurguluyordu sürekli manifoludundaki yazıyı gören anlar diye
peki hortlatma gibi oldu ama ben konuyu tekrar açmamak ıcın yazıyorum
e30 3.16 m40 motor bir aracım var performansı için bıkaç iyileştirme ne yapılabilinir ?
çift tırnak buji ve buji kablolarını yeniledim tüm bakımları yapılmış yürüyeni motoru herşeyi suan 4-4lük
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.