PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : astra gsi cut out



Splendour
30-01-2013, 14:33
şuan için aracımda 60 lık boru,orta susturucu ve çift çıkış remus var,ses bazen rahatsız ediyor,cut outa geçmeyi düşünüyorum nasıl yapıcaz performansı düşürsün istemiyorum.c20xe ye geribasınç gerekiyor deniliyor.

K.Kaan
30-01-2013, 15:02
hocam aynı şey vti içinde söyleniyo.. hafta sonu yaptım hava kuru olduğu zaman öncesi sonrası yapıcaz haberdar ederim istersen ama geri düştüğümü sanmıyorum

orhan_guney
30-01-2013, 15:09
biz duyamadık akdenizde öyle bir ses :)
hocam aynı şey vti içinde söyleniyo.. hafta sonu yaptım hava kuru olduğu zaman öncesi sonrası yapıcaz haberdar ederim istersen ama geri düştüğümü sanmıyorum

Splendour
30-01-2013, 15:22
anlamadığım şey bu açıkken gaz direk headerstan sonra ortalardan çıkıyor,acayip derecede öldürmezmi alt devirleri vs

elpadre
30-01-2013, 15:31
biz duyamadık akdenizde öyle bir ses :)

dıkkat et kumpastasın :D

K.Kaan
30-01-2013, 17:47
biz duyamadık akdenizde öyle bir ses :)

akdenize ne gerek bigün yanından sonra arkasından dinlersin abi:P

Splendour
30-01-2013, 18:14
yokmu beyler yardım edecek msn'e döndü konu :D

by_speedvw
30-01-2013, 18:52
performansta abartılı fark yasamazsın bende x20xev gsi kullanıyorum 61 düz boru sebring ( orjinal) son il beraber senfoni güzel :)

K.Kaan
31-01-2013, 09:42
dün üksüm deneme şansımız oldu.. cutouttan önceki hali ile arasında ortalama 2 boy falan fark var artıdayım şu anda.. önceki spec: 51 düz boru 1.4 son susturucu.. şimdiki hali: 51 boru 51 orta cut out ortadan sonra çalışıyor..manifolddan hemen sonra boşaltmaması önemli diye düşünüyorum. büşük vitesler artıda görünmekte şu anda ki aracımda ufak tefek eksikler mevcut şu anda.. düşünmeden yaptır derim

KADİR KIRIŞ
31-01-2013, 11:29
bende son susturucu olarak aldım warex tarzı bende de 63 lük var düz boru ve orta susturucu var hiç bi kaybı olmadı ortada susturucu olduktan sonra istediğin yere koyabilirsin cut outu aracının geriliyeceğini düşünmüyorum