Orijinalini görmek için tıklayınız : MNG Kargo- Mağduriyet -Zarar verme
MNG Kargo Cep Telefonum Hasarlı Geldi! (http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1661468/mng-kargo-cep-telefonum-hasarli-geldi/07hei)
Ne yazacağımı bilmiyorum kısaca başlayayım.
Aliağa'da akrada unutulan telefonu akrabamız asrın hatasınız yaparak MNG Kargoyu seçerek yollamış. Tabiki elinde getirdiği telefonu içi balonlu pakete sarmışlar ve 2tl fark almışlar. Telefon elime geldiğinde linkteki fotolarda gördüğünüz üzere iç ekranda çatlak var.
Resimlerde gördüğünüz üzere hem pakette hemde faturada telefon olduğu belirtildiği halde artık nasıl taşınmışsa o ekran kırık geldi. Kendim Yurtiçi ve Aras ile o telefonun 3 katına kadar büyük parçaları 8-9 TL ye yollarken MNG kargo ufak telefona 11 TL kargo parası almıştı ama kargomda hasarlı geldi.
Bizim şanssızlığımız ise iş yerinde yoğunluğumda dolayı kargo geldikten 1-2 saat sonra ben elime aldım. Telefonun hasarı maalesef içte olduğu için telefonu açmadan hasarı görememekteydik. Ayrıca danışmadaki arkadaş özel kargoları hiç açmıyor. Haliyle kargo elemanı geldiğinde tutanak tutma şansımız olmadı. Hemen aradığımızda ise Afyon MNG kargo şubesi kendileriyle alakası olmadığını. Gönderen Aliağa Şubesi ise Bİr şey yapamayacağını bildirdi.
Şikayet Var sitesine yaptığım şikayetten 5 gün sonra bir gün telefonum çaldı (genelde çok arama olduğu için) müsait olmadığımdan meşgule verdim (forumdan arkadaşlar bilirler bir çok zaman açamam telefonu). Geri dönüş yaptığımda ise MNG Antalya'dan aradıklarını gördüm.Ama açan olmadı. Üzerinden 1 hafta zaman geçti ama ne sonuç var nede arayan soran.
Sizleri bilgilendirmek ve eğer gönderi yapacaksanız bu şirket ile alakalı uyarı yapmak için bu konuyu açmak istedim.
Tabiki birde eğer sizede etik gelmediyse konuyu sosyal ortamlarda paylaşmanızı rica edeceğim.
Teşekkürlerimi sunarım
onursumer
08-03-2013, 23:34
geçmiş olsun işiniz çok zor açıkcası
her gün yüzbinlerce liralık kutulu veya kutusuz elektronik eşya kargoluyorum
açıkcası o paketi kim tavsiye etmiş bilmiyorum ama korumasız cep telefonu o kopuk paketle taşınmaz ürünü korur ama üzerine birşey koyulduğunda içerden camın kırılmasını engelleyemez
inş mng size donuş yapıp zararınızı karşılama konusunda yardımcı olmaya çalışır
chatlaxs
09-03-2013, 00:59
telefonun kendi kutusu falan yokmuydu hocam ? şikayet vardan bişey çıkmaz tüketici hakem heyetine başvurun bence
painkller
09-03-2013, 06:31
abi bende dün gece facede gördüm. gerçekten zor bir durum. kargoların tecrübesizliği olduğunu sanmıyorum ben, işine gelmemezliktir bu. şahsen ben mng kargoyla ne çalışırım, nede kargo yollanmasını isterim. aras yurtiçi ptt, bunların kurumsal yapısı hoşuma gidiyor, ptt zaten resmi.
bence en kötü heyete gidersin, heyettende senin lehine karar çıkar.
buda kulağımıza küpe olur :)
geçmiş olsun işiniz çok zor açıkcası
her gün yüzbinlerce liralık kutulu veya kutusuz elektronik eşya kargoluyorum
açıkcası o paketi kim tavsiye etmiş bilmiyorum ama korumasız cep telefonu o kopuk paketle taşınmaz ürünü korur ama üzerine birşey koyulduğunda içerden camın kırılmasını engelleyemez
inş mng size donuş yapıp zararınızı karşılama konusunda yardımcı olmaya çalışır
Teşekkür ederim kardeşim. Bakalım ne olacak .
telefonun kendi kutusu falan yokmuydu hocam ? şikayet vardan bişey çıkmaz tüketici hakem heyetine başvurun bence
Teşekkürler. Telefon normalinde kullanılan telefon. Eşim Kuzenine gittiğinde ikinci telefon olduğu için orada unutuyor. Telefon o şekilde içinde hattıyla yollanıyor maalesef
TÜketici hakem heyetine gittim ama kargolar maalesef sorumlulukları dışındaymış. Avukat ile görüşmemi tavsiye ettiler yol gösterir diye. Tanıdık avukat çok onlardan birisine soracağım
abi bende dün gece facede gördüm. gerçekten zor bir durum. kargoların tecrübesizliği olduğunu sanmıyorum ben, işine gelmemezliktir bu. şahsen ben mng kargoyla ne çalışırım, nede kargo yollanmasını isterim. aras yurtiçi ptt, bunların kurumsal yapısı hoşuma gidiyor, ptt zaten resmi.
bence en kötü heyete gidersin, heyettende senin lehine karar çıkar.
buda kulağımıza küpe olur :)
ghibli06
09-03-2013, 08:33
aynı sıkıntıları bir çok kez yaşadım, müşterime gönderdiğim 10 kat sardığım numune de kırıldı, elektronik şeyler de... DHL ile Afrika'ya gönderiyorum bir şey olmuyor, Ankara'dan İstanbul'a ne göndersem kırılıyor...ben daha tazmin edilen bir şey görmedim, hata bizde yani kargo kullananlarda, geçmiş olsun...
Enverbah
09-03-2013, 08:40
Ayni sorun beni basima geldi.yurtici kargo tarafindan gelen malzeme hasarli cikti yaklasik 1000 lira civarinda 4 aydir surekli ariyorum bi sonuc cikmadi.bolge mudurlugu genel mudurluk sikayet hepsini aradim beklemedeyiz diyorlar.
Skyhawk34
09-03-2013, 08:48
karşı taraf (göndericiye) sorarlar sıfır mı 2. elmi
eğer 2.el derse o zaman garant vermiyoruz sorumluluk almıyoruz diye birşey imzalatıyorlar gönderici onu imzalamışmı?
çünkü son donemlerde 1 kg pamuk göndercek olsan kırılabilir diye garanti veremiyoruz der konuma düştüler amirlerinden dolayı
neyse sizin kargonuz yutiçi kargonun özel kutusuna konmus+2 tl fark odenerek kısacası garantili olduguna %80 eminm ama şu şekilde bir dengesizlikde yapmış olabilirler göndericiye yinede sorumluluk kabul etmiyoruz belgesi imzalatmış olabilirler
Geçmiş olsun...
öncelikle geçmiş olsun. zararınızı herhangi bir şekilde tazmin edebileceğinizi sanmıyorum maalesef. zira, 2. el ürünlerde sigorta hizmeti alınmadığından şirket mesuliyet kabul etmiyor. gönderici daha iyi sarması gerekiyordu. zamanında praktikerden baloncuklu poşet almıştım metre metre, bugüne kadar yüzlerce ürün gönderdim, hiçbirinde sorun yaşamadım (mng dahil).
aynı sıkıntıları bir çok kez yaşadım, müşterime gönderdiğim 10 kat sardığım numune de kırıldı, elektronik şeyler de... DHL ile Afrika'ya gönderiyorum bir şey olmuyor, Ankara'dan İstanbul'a ne göndersem kırılıyor...ben daha tazmin edilen bir şey görmedim, hata bizde yani kargo kullananlarda, geçmiş olsun...
Aynen. Yasalarda düzgün değilki. Baksanıza hakem heyeti bile ilgilenmiyor. Ayrıca düşük ücretle çalışan kargo elemanlarıda pek umursamıyorlar.
Ayni sorun beni basima geldi.yurtici kargo tarafindan gelen malzeme hasarli cikti yaklasik 1000 lira civarinda 4 aydir surekli ariyorum bi sonuc cikmadi.bolge mudurlugu genel mudurluk sikayet hepsini aradim beklemedeyiz diyorlar.
Ahh benide aradılarda işte iş yerinde zaman sıkıntım var. Ama kendileri bilirler. İyice rezil etmeye çalışacağım kendilerini. Sizlerden ricam olabildiğince yaymak bu konuyu. Ayrıca sitedeki şikayetime destek verirseniz daha iyi olur.
karşı taraf (göndericiye) sorarlar sıfır mı 2. elmi
eğer 2.el derse o zaman garant vermiyoruz sorumluluk almıyoruz diye birşey imzalatıyorlar gönderici onu imzalamışmı?
çünkü son donemlerde 1 kg pamuk göndercek olsan kırılabilir diye garanti veremiyoruz der konuma düştüler amirlerinden dolayı
neyse sizin kargonuz yutiçi kargonun özel kutusuna konmus+2 tl fark odenerek kısacası garantili olduguna %80 eminm ama şu şekilde bir dengesizlikde yapmış olabilirler göndericiye yinede sorumluluk kabul etmiyoruz belgesi imzalatmış olabilirler
Geçmiş olsun...
Kesinlikle imzalatmışlardır. Gönderen pek anlamaz bu işlerden pekte işi olmaz açıkcası. Ama sormuş birşey olurmu diye.
Bu arada Yurtiçi kargo değil MNG kargo sıkıntı kargo. Hoş al birini vur ötekine ama :)
öncelikle geçmiş olsun. zararınızı herhangi bir şekilde tazmin edebileceğinizi sanmıyorum maalesef. zira, 2. el ürünlerde sigorta hizmeti alınmadığından şirket mesuliyet kabul etmiyor. gönderici daha iyi sarması gerekiyordu. zamanında praktikerden baloncuklu poşet almıştım metre metre, bugüne kadar yüzlerce ürün gönderdim, hiçbirinde sorun yaşamadım (mng dahil).
Bende yüzlerce maket araç yolladım. Çoğu kırılacak eşya idi ama hiç zarar gelmedi. Keza yurtdışından özellikle uzakdoğudan çok devlet postasıyla ürün geldi hiç kurılan olmadı nerdeyse. Birde özellikle telefon olduğu belirtildiği halde. Bakalım sonuç ne olacak
o yurtdışından gelenleri nasıl özenle paketliyorlar, ufacık tablet için bile dünya kadar köpük koyuyorlar.
en güvendiğiniz kargo şirketini bir iki saat (mal indirme bindirme saatlerinde) gözetleyince, ne kadar özensiz çalıştıklarını anlıyorsunuz. üstünde kırılabilir etiketi olan kutuları nasıl da oradan oraya atıyorlar.
Bir de geçenlerde bir haber okumuştum. başlığını hatırlamıyorum ama içeriği; Türkiye'de kargo alıcıları şirketleri hemen affediyor, gecikme ve/veya bu tür durumlarda alıcı şikayetçi olmuyor, olsa da kolay ikna edilebiliyor. tabi bu durumda şirketler de oldukça "gevşek".
Skyhawk34
09-03-2013, 09:42
hep yurtiçiyle iş yaptıgımdan elim kaymıştır :) mng olcak o :)
dediğim gibi imzalattılarsa inanın hiç birşey yapma hakkınız kalmıyor galiba yinede işi bilenler vardır forumda benim aklıma bişey gelmiyor imzallattılarsa olay bitmiştir diyorum maalesef :(
Draniela
09-03-2013, 10:39
o iş çok sakat işte. benim coiloverlar gelirken karşılamaya gittim sonra çöp poşeti gibi oradan oraya gitmiş gibi bi hal aldı dedim bu ne böyle?
-ne olmuş ki?
+çöp mü taşıyorsunuz herhalde sağa sola atmışsınız vurmuşsunuz?
-orası beni ilgilendirmez
+eğer patlamış olursa görürsün ne olduğunu burada dedim adamın umru bile değildi.
sağlam çıksa bile iki tane patlatmak geldi içimden.
eğer patlamış olsaydı adama monte ederdim coilleri ve şöyle bir durum var hiçbir şekilde onlar suçlu olmuyormuş. bence çok tuhaf.
bende şöyle bir olayla karşılaştım spor koltuklarımı izmir de bir arkadaşa sattım göndermek için sürat kargoyu tercih ettim oysa büyük hata yapmışım.tertemiz cillop gibi koltuklarımı paketledim güzel bir şekilde hazırladım gittim teslim ettim buradaki şubeye fakat izmir de alan arkadaş koltuğun ileri geri yatar opsiyonunun kırık olduğunu söyledi ve beynim den vurulmuşa döndüm.Şubeye gittim hiç bir şey yapamayacaklarını oradaki arkadaşın alırken bunu belirtmesi gerektiğini söyledi.koltuğun opsiyonu yinede çalışıyor ama bu da bize ders olmuş oldu.Bir daha sürat kargo mu asla.
Draniela
09-03-2013, 11:20
bende şöyle bir olayla karşılaştım spor koltuklarımı izmir de bir arkadaşa sattım göndermek için sürat kargoyu tercih ettim oysa büyük hata yapmışım.tertemiz cillop gibi koltuklarımı paketledim güzel bir şekilde hazırladım gittim teslim ettim buradaki şubeye fakat izmir de alan arkadaş koltuğun ileri geri yatar opsiyonunun kırık olduğunu söyledi ve beynim den vurulmuşa döndüm.Şubeye gittim hiç bir şey yapamayacaklarını oradaki arkadaşın alırken bunu belirtmesi gerektiğini söyledi.koltuğun opsiyonu yinede çalışıyor ama bu da bize ders olmuş oldu.Bir daha sürat kargo mu asla.
hepsinde sıkıntı var ki o bu diye farketmiyor. bu zamana kadar sadece yurtiçi kargodan memnun kaldım ben
her firmada bu tür durumlar var açıkçası. Siz kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edip o an tutanak tutturmadığınız için maalesef ki bir hak talep edemezsiniz. Gönderici keşke bir kutunun içine koyup ekran kısımına da sert bir malzeme yerleştirseymiş.
Sakarya da yurtiçi kargo ile çalışıyoruz gönderdiğimiz ürünlerin faturalarını kaybetmelerinden inanın bıktık. Adamlara tonla para kazandırıyoruz,
40 TL lik ürünün hasar bedelini karşılamak için bir sürü evrak istiyorlar ve geri dönüşü min. 2 ay içerisinde oluyor.
son olarak bir şubesinin sahibiyle yaptığım görüşmede "siz bizim önemli müşterimizsiniz" hallederiz dedi, gayri ihtiyari önemsiz müşteriniz olsak durum ne olurdu dedim cvp yok.
işletme mantıkları çok zayıf, diğer firmalar belki daha da kötüdür bilemiyorum.
bu yüzden şahsen kargo yaparken en emniyetli şekilde paketliyorum. her türlü atılıp / fırlatılma ihtimaline karşı.
Geçmiş olsun.
o yurtdışından gelenleri nasıl özenle paketliyorlar, ufacık tablet için bile dünya kadar köpük koyuyorlar.
en güvendiğiniz kargo şirketini bir iki saat (mal indirme bindirme saatlerinde) gözetleyince, ne kadar özensiz çalıştıklarını anlıyorsunuz. üstünde kırılabilir etiketi olan kutuları nasıl da oradan oraya atıyorlar.
Bir de geçenlerde bir haber okumuştum. başlığını hatırlamıyorum ama içeriği; Türkiye'de kargo alıcıları şirketleri hemen affediyor, gecikme ve/veya bu tür durumlarda alıcı şikayetçi olmuyor, olsa da kolay ikna edilebiliyor. tabi bu durumda şirketler de oldukça "gevşek".
Aynen. Adamlar 5 tl lik mal için bile özeniyorlar
hep yurtiçiyle iş yaptıgımdan elim kaymıştır :) mng olcak o :)
dediğim gibi imzalattılarsa inanın hiç birşey yapma hakkınız kalmıyor galiba yinede işi bilenler vardır forumda benim aklıma bişey gelmiyor imzallattılarsa olay bitmiştir diyorum maalesef :(
Aynen. Başına gelmeyince kimse bilmiyor. Ben biliyorum ama danışmadaki bayanın başına gelen bir durum değil maalesef :(
o iş çok sakat işte. benim coiloverlar gelirken karşılamaya gittim sonra çöp poşeti gibi oradan oraya gitmiş gibi bi hal aldı dedim bu ne böyle?
-ne olmuş ki?
+çöp mü taşıyorsunuz herhalde sağa sola atmışsınız vurmuşsunuz?
-orası beni ilgilendirmez
+eğer patlamış olursa görürsün ne olduğunu burada dedim adamın umru bile değildi.
sağlam çıksa bile iki tane patlatmak geldi içimden.
eğer patlamış olsaydı adama monte ederdim coilleri ve şöyle bir durum var hiçbir şekilde onlar suçlu olmuyormuş. bence çok tuhaf.
Arabaların nasıl kullanıldığını az çok biliyorum. Daha önce İstanbuldaki Ayağaza aktarma merkezi bizim hemen yakınımızdaydı. ARaçlarda bize gelirdi ama sağlam araba yoktu çünkü çok hor kullanıyoralrdır. Bizim şirketin önünden bile çok hızlı geçerlerdi.
bende şöyle bir olayla karşılaştım spor koltuklarımı izmir de bir arkadaşa sattım göndermek için sürat kargoyu tercih ettim oysa büyük hata yapmışım.tertemiz cillop gibi koltuklarımı paketledim güzel bir şekilde hazırladım gittim teslim ettim buradaki şubeye fakat izmir de alan arkadaş koltuğun ileri geri yatar opsiyonunun kırık olduğunu söyledi ve beynim den vurulmuşa döndüm.Şubeye gittim hiç bir şey yapamayacaklarını oradaki arkadaşın alırken bunu belirtmesi gerektiğini söyledi.koltuğun opsiyonu yinede çalışıyor ama bu da bize ders olmuş oldu.Bir daha sürat kargo mu asla.
Geçmiş olsun.
Tekrar hatırlatmak istedim. Halen daha arayan soran yok. Yarın gene mail atacağım merkeze. Eğer yetkililerin maillerini biliyorsanız ricam bana mesaj atmanızdır.
Teşekkür ederim
onursumer
07-04-2013, 22:28
aklınızda olsun ürünü kargoya verirken paketleyip güzelce resimleyin ve arkadaşınıza gonderin resimleri
eğer temiz değilse hasarlı diyip teslim almasın ozaman yırtamıyorlar.
biz şirket olarak ups ile çalışıyoruz
tv nın kutusunu çiziyorlar fatura ediyorum hemende alıyorum odememi ürünün zarar gormesine gerek yok
kutusu hasar alsa sebeb benim için
yavuz364
07-04-2013, 22:41
Benim de MNG ile çok fazla kavgam oldu mecbur kalmazsam MNG kullanmıyorum, herkes tanıyo artık MNG de beni zaten :)
Gidince pis pis bakıyolar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.