Orijinalini görmek için tıklayınız : Hondacılar yardımm :(
tolerans
19-05-2013, 11:45
mrhb arkadaşlar..
bir arkadaşım benim tavsiyem üzerine hafta sonları gezmelik 93 model 1.5 ex civic aldı ilk zamanlar araba gayet keyifli idi stoch aldımıştık aracı biz bu araca düz boru ve direk son susturucu taktık ( son susturucu orj.) yani ortayı iptal etmiş olduık vede hks mantar yapıldı araçta sıkıntı yokken son 3 ayda 3 kere motor indirdik araç hep aynı pistonu eritti sibop eğdi rektefeciye kaç kere baskı yaptık kapak sağlam araca 0 motor yaptık yine aynı piston eridi beyaz duman attı bunun sebebi orta susuturucuyu iptal ettiğimiz için egsoz motoru iyi sıkıştırmadığından dolayı yapıyor olabilirmi şimdi 0 yine motor takımı aldık ancak yine aynı problemle karşılaşırız endişesi ile daha indirmedik sizlerin tecrübe ve bilgilerinden yararlanıp ona göre bir yol haritası çizmek istiyoruzz yardımcı olucak arkaşlara tşk...
bence yapmanız gereken ustanızı değiştirmek .
tolerans
19-05-2013, 13:20
problem aşşa yukarı ne olabilir acaba
VtecDream
19-05-2013, 15:06
arkadaşım okadar uğraşacağınıza rektefiyecinizi değiştirin. üst kapağıda komple elden geçirsin.
Ek.Civic_Spoon
19-05-2013, 15:08
enjektörlerede baktırın
timucintt
19-05-2013, 15:22
ya kapak sorunlu yada karburatör...
umu_vtec
19-05-2013, 15:38
egzoz sistemiyle hiç alakası yok durumun iyi bir rektefiyeci ve usta bulmanızı öneririm
Siz bence yanlış soru sormuşsunuz hangi usta daha iyi diye konu açmanız gerekirmiş... :) Usta'da sorun var hocam ustayı değiştirin daha duzgun bir yer bulun.Çok geçmiş olsun.
boosted_pug
20-05-2013, 02:45
Motor toplanırken hangi parçaları sıfır aldınız yoksa bloğu direk rektefeyiciye bırakıp toplanmış olarak mı geri geldi?
egsozla hiçbir alaksı yok sorun ustadan gibi geldi bana
UK-Type-R
20-05-2013, 15:28
Egsozdan böyle birşeyin olması bana mümkün gelmedi sorun kapakta bence
bencede kapaktan hangi piston eriyorsa o tarafı iyice kontrol etmek lazım
ban daha çok sübap yakalıyor gibi geldi araç yani eriyeceğini pek sanmıyorum
yada ateşlemede sorun var
avans felan vuruyordur
sadece mantıklı tahmin etmeye çalışıyorum
yoksa motorcu olduğumuzdan değil yanlış anlama
kadir jdm civic
20-05-2013, 16:54
stock bir ex in motorunu düzgün bakıldığında bir egzos filtre ile kıramazsınız.
sizin kullanım hatanız veya ustanızın yanlış ayarlamasından kaynaklanmaktadır. hele hele sıfır motor yapıp tekrar kırmak bence ortada çok büyük yanlışlar var ustanızın hondadan anladıgına ve rektifeyicinin nasıl bir işlem yaptığını iyi bakın.
kendinize iyi bir usta bulun sonra mümkn mertebe orjinale yakın malzemeler alın aracınıza daha sonra keyfini sürmeye devam edin.
hasan genç
20-05-2013, 19:12
Arkadaşım cok geçmiş olsun .Aynı sorun farklı bir araçta benim başıma geldi üç kez piston yedikten sonra eriyen pistonun üst kapakta denk gelen yerinde sibopların girdiği yuva içinde catlama yapmıştı arızayı kapagı değiştirerek halletmiştik .rektifiyeci aracın ısınma derecesinde test edemiyor kapağı sadece basınçlı hava veriyor kacak için ve genleşmede kılcal catlaklar acılıyor ve damla damla su veriyor pistona sonra eriyor malesef ve sizde olan olayda bence % 100 aynı sorun . o kadar masraf yapılmış zaten bende kapagı değiştirerek halletmiştim alın bi boş kapak diğerleri zaten sizde mevcut öle yapın derim .geçmiş olsun tekrar .
tolerans
23-05-2013, 16:31
yardımcı olan herkeze tşk. benim anlamadığım reklam olmasın ama rektefiyeci izmit sanayide en iyilerden bilim teknik usta honda ali en son rektefiyecimiz bize pistonlarda yüzedinde bombe var pistonların belki bunlar dan yapıyor olabilir dedi bu piston ların birde düz yüzeyi olanı varmış onları deniyelim dedi bizde arabadan soğuduk sıkıldık motor bu vaziyette hiç dokunmadan satılığa çıkardık bu vesileyle forum un haberi olmuş olsun
iş bence burda rektefecide bitiyor bence rektefeciyi deyiştirin malzemeleride orj kullanmaya calışın allah kolaylık versin...
ust kapağın çatlak olabilir. başka bir rektifiyeciye gösterin kapağı.
ayrıca bir arkadaş enjektör demiş ama araç karbüratörlü bence onada baktır derim. :)
egzoz sistemiyle hiç bir alakası yok onu direk aklından çıkart.
Ex subap egiyorsa sentede bozuk demektir; egzoz diyenlere inanma
bloğunu ve üst kapağını kendin alıyorsun adam gibi bir metelogcuya götürüp teste sokturuyorsun onlar sana gerekeni sölerler..
tolerans
24-05-2013, 19:50
yardımcı olan herkeze tşk. aracımızın problemi şu anlık çözüldü bilgi amaçlı piston yuvalarından herzaman eğilen pistonun yuva içinde çok ince 1 adet kılcal çatlak var ondn olmuş bu sorunlar ..
kemalsoner
26-05-2013, 10:09
düz borudan olsa memleketteki bütün düz borulu araçların motor indirmesi gerekirdi.. alakasız bir şey zaten sorun çözülmüş.. geçmiş olsun neyse..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.