PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vti için headers + düz boru önerisi



CanVtec
08-06-2013, 17:05
Elimizde 60 mm hks son var headers olarak ne önerirsiniz 4-2-1 mi 4-1 mi + olarak boruyu kaçlık çeksek en iyi verimi alırız performans olarak

Skyhawk34
08-06-2013, 17:08
manifolddan sayacak olursam 4-1 dc seramik - 54 lük düz podsuz (ki bu konu aslında en önemlisi 60-63-51-57-55 diyen insanlar hep karmaşa içerisinde işi götürüyorlar :))) - sona hks orjinal hi power mı ? eğer oyleyse sıkıntı yok


dediğim gibi boru işi çok karışacak şimdiden herkese iyi şanslar diliyorum :D

3rk4n
08-06-2013, 17:08
Ben 60lık düz boru megan racing 4-1 kullanmıştım süperdi :)

levent
08-06-2013, 17:24
dc 4-1 , 57mm düz ..

CanVtec
08-06-2013, 20:53
Bu kadar mı ?

Can_R
08-06-2013, 21:00
Ben DC 4-1 seramik headers, 51 düz boru sondada 63mm hks kullanıyorum memnunum araç stocksa öneririm

MiaMi
08-06-2013, 21:05
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/44454-vti-hk-filtrekomple-egsozlucitir-modlu-makinalar-icin.html

Talih.b16
09-06-2013, 00:22
aracın standartsa 4.2.1 2 lik headers 51 düz boru sonada 51 ss takarsın gayet güzel olur.hks ile sakaryada zor gezersin.atatürk sanayide altan abi var selamımı söyle hem işçiliği güzel hem fiyat iyidir üzmez.krom falan yaptırıcaksanda söle yardımcı olurum pm at yeter

redzone
09-06-2013, 00:48
bencede motor stock ıse 4-2-1 header yada orjınal manıfoldunu kullanmaya devam

57 lik aırmass catback araboru orta susturucu üzerinde ve otto son kullanıyorum gayet tatminkar

qatrio
09-06-2013, 05:23
4-1 60lık düz sonra hks bence ideal

stlegal
09-06-2013, 08:07
Headersin bogazinin cikisini sona kadar devam ettir karmasik olan bir sey yok.

CanVtec
09-06-2013, 15:27
Araç stoc filtre dışında bişey yok, 4.1 headers krom ara boru 60 lık dönüşleri dirsek olacak bükme Kıvrılma yapıyor, sona hks bu kombinenin zararı kârı ne olur tecrübesi olan varmı ?

Talih.b16
09-06-2013, 17:42
Araç stoc filtre dışında bişey yok, 4.1 headers krom ara boru 60 lık dönüşleri dirsek olacak bükme Kıvrılma yapıyor, sona hks bu kombinenin zararı kârı ne olur tecrübesi olan varmı ?

ben birkaç kombinasyon denedim yukarda yazdığım en iyisi oldu.ama madem 60 lık yapıcan headersı 2 lik al 4 1 yapıcaksan,2.5 yaparsan altlar cok zayıflar motorun stock olduğu için üstlerede pek bi faydası olucağını zannetmiyorum sonuçta avans açmıycan bişi yapmıycan.düz boruyu sakaryadamı yaptırıcaksın merak ettim?

okanturan
28-06-2013, 15:33
ben aracımda motor içi standart 60 mm düz boru 4-1 megan 2.25 headers kullandım alt devirler 1000 -4000 arası çok zayıf sonrasında sıkıntı yok şimdi yine aynı sistemi yapacam.

sagi
29-06-2013, 01:12
ben birkaç kombinasyon denedim yukarda yazdığım en iyisi oldu.ama madem 60 lık yapıcan headersı 2 lik al 4 1 yapıcaksan,2.5 yaparsan altlar cok zayıflar motorun stock olduğu için üstlerede pek bi faydası olucağını zannetmiyorum sonuçta avans açmıycan bişi yapmıycan.düz boruyu sakaryadamı yaptırıcaksın merak ettim?

katılıyorum 4.1 yapıyorsan headers 2 yada 2.25 olsun ki sıkıstrman azalmasın duz borudan sonra zaten altlar azalıyor headers ta olunca hepten azalıcak cap yukseldıkce altlar azalır ustler rahatlar

OmeR-FE
29-06-2013, 03:37
Önceki vti'ımda :

Megan racing 4-1 2,25inç headers
60'lık düz boru
63'lık Airmass son susturucu

kullandım.

Şimdiki vti'ımda

DC 2' 4-1 seramik headers
60'lık düz boru
63'lük Apexi N1

kullanıyorum.


İkisindende memnunum (-dum). Megan headers biraz daha gürül gürül ses çıkmasına, dc biraz daha çırtlak ses çıkmasına sebep oluyor. 2'sininde tadı başka. Performans olarakta 2'side güzel (-di). 2 aracımında yürürü sağlam (-dı)

ykavcioglu
22-07-2013, 17:12
2 tane hb 125 bin km'de vti denedik;

birisinde 51 düz boru
diğerinde invidia catback 63
tüm specler ağırlıklar motor komp.oranları eşit.
sonuç 230 kafa kafaya!

Talih.b16
22-07-2013, 17:33
fark tabi ki olucaktır ama catbackte orta susturucu var.2.5 headersla 60 düz yaparsan misal 60 la gidiyosun gaza abandığında ilk kösülüyo,sonradan açılıyor aynı arabada aynı setupta denedim 2 lik headers 51 düz ss sonla direk açmaya başlıyodu araç.

h22ek
22-07-2013, 20:56
2002 den beri nerden baksan her kombinasyonu denemişimdir... motor içi stock ise 2" dc 4-1 seramik + 60 lık borular 60 lık son susturucu (arada iskender in el yapımı freeflow orta susturucu) ile kullandım.. gayet tatminkar. en iyisiydi diyebilirim. motor içine girip biraz devir döneceksen çıkar orta susturucuyu devam... (egzantrik piston sıkıştırma ıvır zıvır sonrası öyle devam ettim)

sakaryadaysan muhtemelen sinan abiyi tanıyosundur.. uğra, selamımı söyle (h22 serdar) çok net en güzel kombinasyon için yardımcı olsun sana