Orijinalini görmek için tıklayınız : Su eksiltme duman atma yağ eksiltme
Yeni bi 106 gti aldık aracın yürürü mükemmel süper gidiyor düz boru egsoz kücük şeyler var
Ama araç 6-7 saattlik kullanımda yarım litreden fazla su eksiltiyor
İlk çalışmada hiç sorun yok tık diye çalışıyor hiç duman yok
Kesici de biraz mavi beyaz mavi yoğunlukta duman atıyor
Bide yokuşlarda viteste bırakınca aracı biraz kompresyonda bırakınca debriyaja basıp boşta gaz verdgn zaman baya bi duman atıyor egsozdan normal kullanımlarda hiç duman yok
Sizde komple motor segman mı istiyor ama gidişi mükemmel
2500 km oldu yağ değişeli yağ çubuğunda 2 mm kadar düşme var
_cAgdAsH_
26-08-2013, 20:12
bu soruların cvbını almak için silindir kapagı sokulmesı sart..rektıfıyecı gömleklerı olcmesı gerek..sonrasına ustanızla karar verırsınız
Eskilerin sözü yağ yakan araba iyi çeker :)
radyatör suyunda yağ var mı ?
silindir kapak contası çürümüş muhtemelen..
pejonun contaları uzun ömürlü olamıyor.. bende 1.4 8v motorun contası değiştirmek zorunda kaldım 2012 kışında.. çıkan conta çürümüştü, yağ su delikleri birbirine karışmaya başlamıştı..
üst kapak sökülüp ufak bir taşlama + orjinal conta (servisten alın) ile sorununuz hallolur.
Yağa su karıştırma hiç yok
Suya yağ karıştırma hiç yok
birbirine karışmıyor ama her ikiside yanma odasına gidiyor, hem beyaz duman hem mavi duman var..
sadece mavi duman olsa, yağ yakıyorsun segman aşınmış denebilirdi, ama bu durumda motor performasınıda çok iyi diye nitelendiremezdin..
büyük ihtimalle conta diyorum hala.
Kompresyon ölçümü ile anlaşılırmı
Su eksiltme duman atma yağ eksiltme = CONTA
Şimdi ben 3-4 ustaya gittim hep farklı şeyler farklı fiyatlar aldm kafam karıştı
Conta olsa illaki suya yağ yada yağa su karışır diyolar
kompresör ölçtür kompresörler normal çıkarsa sadece conta değiştirirsin.
Conta olsa araba sogukken ilk marsta dengesiz calisir ve beyaz duman atar diye biliyorum.
Ama ihtimallerde conta yuksek olasilik gozukuyor.
Kompresyon yüksek yada normal cıkarsa geriye contamı kalıyor
Yada kompresyon yüksel cıkarmı segman isteyen araçta
Subap gaydlarin bitmis dostum..arac kompresore binince olusan yuksek vakumda subap gaydlarinin dibinden yanma odasina yag kaciriyor gaza basincada biriken yag yaniyor..mavi dumanin sebebi bu..isiklara yaklssirken ve bayir assagi inislerde olusan kompresle olusur
belli bi süre yaga su karışmıyor,,,,egzostan su atıyormu,,,yag eksitmede yag yakmayla alakalı diye biliyorum,,,motorun her şekilde açılaçak gibi
Arkadaşımın Kangoo`da aynısı olmuştu sonuç olarak contalar değişti, kapak taşlandı birkaç ıvır zıvır daha. Peugeotların contalarının kısa ömürlü olduğunu duymuştum banada büyük olasılıkla conta gibi geliyor
Subap gaydlarin bitmis dostum..arac kompresore binince olusan yuksek vakumda subap gaydlarinin dibinden yanma odasina yag kaciriyor gaza basincada biriken yag yaniyor..mavi dumanin sebebi bu..isiklara yaklssirken ve bayir assagi inislerde olusan kompresle olusur
Bu gayd dediğin şey subab lastiklerimi
Ankara'da overboost mete usta sürekli pug ile ilgileniyor. Ondan da fikir alabilirsiniz
senmi aldin la 106 yi mami
%90 conta gibi görünüyor ama açmadan bakmadan öğrenemezsin açıncada zaten conta değişir ....
Turboğuz54
28-08-2013, 03:09
Komp ölçtür değerler düşükse segman dır krank filtresine bak yağ geliyosa segman cıkar eğer bunlarda bişi yoksa bi contaya baktır
Buyuk bi ihtimalle conta gibi... Kapattada catlak olabilir bunuda rektefeci bilir simdiden kolay gelsin
Kompresyon iyi cıkarsa piston segman olma ihtimali ortadan kaybolurmu?
Çünkü piston segman işe girdiği zaman 2-3 bin lira ile girmek lazm o işe
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.