PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bir araba hakkında bilgi almak istiyoruz.



speed_emre
13-09-2013, 21:27
merhaba arkadaslar. bır arkadasım volvo s40 1.9 t4 dusunuyor yada 2.0 t 165 lıklerden butcesı 20 ye kadar arastırma ıcerısıne gırmıs ıslerı cok yogun oldugu ıcın benden konu acmasını rıca ettı. bu arabalar hakkında bılgı ıstıyoruz. sunrofflu bakıcak kendısı bırde bıraz yuklucek arabayı hangısı daha hızlı gıder.
birde lpg takıcak arabaya cesmeden ızmıre gıdıp gelmek ıcın kullancak.
manuel alıcak hangısı daha ıyı olur 3 - 4 arası en fazla masraf yapabılırım dedı.
aklındakı rakam 18 e fln alırsam dıyor 3 4 te masraf yapıp motoruna gıdebıldıgı kadar hızlı olmasını ıstıyor.

yardımlarınız ıcın tsk ederım.

kelalper
13-09-2013, 21:44
lpg takacak hızlı olacak. Volvonn blokları zaten lpg sevmez. Allah yardımcısı olsun. Otomatik sakın almasın bütün güç dağa taşa gidiyor yol yerine.

speed_emre
13-09-2013, 21:50
hadı ya alper abı hayallerı yıkılır valla lpgde sorun yaratıyorsa sayet onu bıraz duymus kendısı turboya uygun lpg baglatmayanlarda sorun cıkmıs cogununda eskı lpg turbosuz lpg taktıklarından dolayı cok varmıs ucuza taksınlar dıyede. sok gecırcek yoksa cocuk :D

Onurkk06
13-09-2013, 23:02
Prins yada teleflex taktrdıktan sonra volvolarda pek sorun olmuyor diye biliyorum

speed_emre
13-09-2013, 23:14
hangısının onu acık daha arkadaslar . :)

GokhanRS
13-09-2013, 23:18
2.0t nin önü açık
ancak lpg takıcaksa stok binmesini şiddetle tavsiye ederim. zira motor ömrü açısından lpg stok motorda daha uzun süre dayanır. yüklenince lpg mesela turbonun performansı düştüğünde kendi kendine afr haritasını yenilemiyor. ama benzinde kullancak olsa biraz açabilir çünkü turbonun performansı düştüğünde orjinal haritasındaki afr değerlerine sadık kalmak için hava yakıt karışımını düzeltiyor kendisi.

ancak dediğim gibi lpg ile kullanıcaksa stok binsin.

speed_emre
13-09-2013, 23:27
hadı ya gokhan abı napsın pekı :D onun yapacagı seyler ıntercooları buyutmek chıp egzos fıltre yapıp sonra lpg taksa en ıyısındende sıkıntı olurmu genede :)

S.Özeren
13-09-2013, 23:31
s70 t5 vardı bizde 99 model hem lpgli hemde otomatikti canavar gibiydi .

speed_emre
13-09-2013, 23:35
valla kendısındede ınsıgnıa vardı 180 lık kesmıyordu hıc sımdı daha bıseyler ıstıyor ne yapcagını bılemıyor baska guclude pek araba yok subaru harıc :)

Ufuk
14-09-2013, 00:00
Peki benim bir sorum olacak otomatik t4 yada t5 volvoyu manuele çevirmek çok tutar mı ? Zor mudur ?

speed_emre
14-09-2013, 08:46
yokmu baska bılgısı olan .

lnd_samet
14-09-2013, 08:51
aynı sınıfta 1.8T passata baksın, model aynı- daha sorunsuz.

speed_emre
14-09-2013, 09:05
guzel araba ama fıyatları pahalı ve sıs farı vıle yok hıghlıne modelınde nasıl oluyor anlamadım :)

V3li4ht
14-09-2013, 10:19
bende var s40 t4 1.9
40k kmdir bende tek yaptığım rot başları z rotlar ve rotilleri değiştirmek oldu
atiker marka tüpü var 20tl ye 60-65km yol yapıyor gaz ayarı kısıkken 80 km falan gidiyordu ama araba gitmiyordu :)
genel kullanım olarak çok rahat ve kullanışlı tavsiye ederim 220k km de motoru açılmamış ve yağ kaçağı(kronik) yok :)

ilkerist
14-09-2013, 10:35
Ben 1 sene 2001 model S40 1.9T4 ov kullandım,benzinli olarak,herhangi bir sorun yaşamadım,düz boru+cutout ve açık hava filtresi yapmıştım,sesi soluğu oldukça güzeldi,kaporta parçaları ***** pahalı,lpg varken pek gazlamaya gelmez T serisi volvolar ancak forumada üye olan semavi nickli Kadir Abi'de C70 2.3 T5 vardı ve lpgli idi günlük lpg de gazlarken benzinde kullanıyordu bildiğim bir sıkıntı yaşamadı o,bende de bir tane de S80 2.0 T5 vardı sibop uzamıştı onda lpgnin oluşturduğu yüksek ısı yüzünden,benimde kanım volvolar lpgyi sevmez.

Birkan61
14-09-2013, 10:39
aynı sınıfta 1.8T passata baksın, model aynı- daha sorunsuz.

180 beygir insignia kesmiyorsa 150 beygir passatın keseceğini sanmam :D

lnd_samet
14-09-2013, 12:27
iisgina nın kesmediğini göremedim ama yüklemelik deinldiği için 1.8T kadar önü acık değil t serilerinin *****. alıp 4-5 binlere turbo mnifold cooler yazılım egsoz yapılıp 270 hp lerde binilir tertemizde lpg takılıp gazlanılır yani.

sisfarı yok dolu değil kısmına ise - 30 tl lik 1 çift far için araba kötülenmez yahu :)

speed_emre
14-09-2013, 14:07
kullananlar yapanlar varsa cok memnun oluruz. arkadasım hala arastırma ıcınde olmadı lpg takılmamıs araba alıp yukleyıp bıraz arabayı lpg takılıp 50.000 km yol gıdıp satmayı hedeflıyor parası okadar var 1.9 yerıne 2.0 t onerıyorsunuz yanı?

pekı bunlarda esp varmı bazılarında ılanlarda var dıyorlar?

hangı serısı 1.9 2.0 t mı ve hangı modellerınde esp var onuda bılıyormusunuz?

Ufuk
14-09-2013, 14:08
2.0t reno motoru değil mi yahu ? Dayanıklı mı o kadar ?
Not kesinlikle 2001 sonrası olsun diye yorumlar vardı başka bir konuda

kelalper
14-09-2013, 14:57
Yükleyecekse 2.0 değil 1.9 alacak. 2.0 lar renault motoru 1.9 lar B42 volvo. Dediğim gibi B42 yüklemeye dayanıklıdır ama hem yükliim hem de lpg takiim dedin mi üst kapağı eline alırsın. Fakir karışımı sevmez. 2.0 a da dediklerini yaparsan 1.9 kadar verim alamazsın. Stock olarak lpg takacaksa ikiside olur ama yükleyecem lpg takıcam diosa 2.0 biraz daha fazla dayanır ama fazla verim alamaz. Yükleyecem lpg takmayacam diosa 1.9 B42 blok alacak. Otomatik alırsa yüklemesin paşa paşa binsin. Ben ne mi yapardım S70 T5 alırdım 98 ona vururdum kırbacı. B52 modüler blok. Aynen 2.7 lt yap 19T turboyu tak 350 hp devam et.

speed_emre
14-09-2013, 16:56
ohh masallah yok alper abı okadar butcesı yok pekı saydıklarım olmazmı onları yapmayı ıstıyorda egzos fıltre chıp olsun lpgsız araba sonra lpg takarsan karısımını ayarllattırabılırse sayet bınermı 50.000 km rahatca :)

bırde hangılerınde esp var alper abı?

speed_emre
16-09-2013, 14:10
guncel arkadaslar bılgıye ıhtıyacımız var :)

speed_emre
16-09-2013, 15:38
yokmu baska kımse yardım edecek :(