Orijinalini görmek için tıklayınız : Vtec II Modifiye
Arkadaşlar vtec2 ye emsallerine göre daha iyi yürür ve gaz tepkisini biraz daha hızlandırmak adına başlangıç olarak neler yapılabilir?
i-vtec07
08-12-2013, 14:30
f/e/h yapabilirsin..
d17 ecu ile daha fazla devir dönersin
sanırım bide ies emme yararlı oluyodu :)
rebeloghy
08-12-2013, 16:08
aynen o emme degişecek :)
Faruk_Vtec
08-12-2013, 19:24
beyın takınca rolantı şaşırıo, derecelı takmazsan devır donmenın bı anlamı kalmıo, stage 1 fazla fark etmıo 8 derece oynuo stage 2 ıçın aem ems, wıdeband, safc veya vafc lazm..
vtec II ıçın en ıyı reçete 4-2-1 headers / 51 duz / sımota aero from II / ies emmesı
125 - 130 hp arası çıkıo bu speclerle, en temız masrafsız ve sorunsuz bu şekılde oluo.. :)
ies emmesi hangi motor kodundaki? yoksa hepsi aynımıdır yabancıyım bu işlere biraz :)
Faruk_Vtec
11-12-2013, 18:07
D16Y4, honda cıvıc(2001) yanı makyajsız sedan cıvıc emme manıfoldu..
rebeloghy
11-12-2013, 18:14
2001 şart değil , 1997-2001 arası 1.6 ies adlı model oluyor. Onun emmesi işte gereken
meragimdan soruyorum sadece.. f-e-h takip emmeyide degistirince acaba yazilim gerekmiyormu ?
Faruk_Vtec
11-12-2013, 19:30
meragimdan soruyorum sadece.. f-e-h takip emmeyide degistirince acaba yazilim gerekmiyormu ?
yazılım deıl ama ayar gerekiyor..
f-e-h nedir??
Fıltre
Egzoz
Headers
yazılım deıl ama ayar gerekiyor..
Fıltre
Egzoz
Headers
anam ne cahilmişim yapmadıgım şey değilmiş :D
bu ies emmesi kaça mal olur performansı nası etkiliyor
yazılım deıl ama ayar gerekiyor..
anladim tesekkur ederim
Faruk_Vtec
11-12-2013, 21:02
anam ne cahilmişim yapmadıgım şey değilmiş :D
bu ies emmesi kaça mal olur performansı nası etkiliyor
350 lıra cıvarı vtec II ep2'lere uyumlu şekılde sıtede satılıodu, hava emışı çok fark edıo, net bı verı yok elımde ama f-e-h ıle bırlıkte 4-5 hp gbı bahsedılıodu yanlış hatırlamıosam..
driftboy
11-12-2013, 21:04
denon a ulas ne paraya ne yapacagını nasıl olacagını söyler :)
i-vtec07
11-12-2013, 21:14
beyın takınca rolantı şaşırıo, derecelı takmazsan devır donmenın bı anlamı kalmıo, stage 1 fazla fark etmıo 8 derece oynuo stage 2 ıçın aem ems, wıdeband, safc veya vafc lazm..
vtec II ıçın en ıyı reçete 4-2-1 headers / 51 duz / sımota aero from II / ies emmesı
125 - 130 hp arası çıkıo bu speclerle, en temız masrafsız ve sorunsuz bu şekılde oluo.. :)
d17 ecu takınca rölanti şaşırıyomu peki ?
yazılım deıl ama ayar gerekiyor..
Fıltre
Egzoz
Headers
NE ayarı gerekiyor
Faruk_Vtec
11-12-2013, 23:34
d17 ecu takınca rölanti şaşırıyomu peki ?
akış metre yanlış algılıo, araba zengınde çalışmaya başlıo bıde arıza ışığı yakıo, arıza tespıt ettırdığımızde de ELD (electronıc load detector) yanı elektronık yuk dedektoru yuksek voltaj uyarısı vermıştı, araç soğukken rolantı saçmalıo torpıdonun orda çıt çıt dıe ses gelıo, araç rolantıdeyken yada sabıt bı hızda gıderken devır bı anda sıfıra duşup tekrar olduğu devıre gelıodu, yüksek voltaj geldığı zmn araç kaza yapıomuş gbı algılıo kendını korumaya alıo yanı torpıdonun orda bı role var ses ondan gelıo, o zımbırtıda kaza anında benzın hattını elektronık olarak kesıomuş..
NE ayarı gerekiyor
yukardı bahsettığım olayı çözmek ıçın afr ayarı yapılması lazm, yanı hava benzın karışımını ayarlamak lazm, bunun ıçınde wıdeband, safc veya vafc lazm..
o yuzden sadece keyıf alıcak kadar yap yeter yuruyecek dıe uğraşma kafanda saç kalmaz.. :D
Arkadaşlar vtec2 ye emsallerine göre daha iyi yürür ve gaz tepkisini biraz daha hızlandırmak adına başlangıç olarak neler yapılabilir?
Haci verdn mi emektar hdi?
i-vtec07
12-12-2013, 08:56
[QUOTE=Faruk_Vtec;7208039]akış metre yanlış algılıo, araba zengınde çalışmaya başlıo bıde arıza ışığı yakıo, arıza tespıt ettırdığımızde de ELD (electronıc load detector) yanı elektronık yuk dedektoru yuksek voltaj uyarısı vermıştı, araç soğukken rolantı saçmalıo torpıdonun orda çıt çıt dıe ses gelıo, araç rolantıdeyken yada sabıt bı hızda gıderken devır bı anda sıfıra duşup tekrar olduğu devıre gelıodu, yüksek voltaj geldığı zmn araç kaza yapıomuş gbı algılıo kendını korumaya alıo yanı torpıdonun orda bı role var ses ondan gelıo, o zımbırtıda kaza anında benzın hattını elektronık olarak kesıomuş..
tşk ederim hocam bilgi için ben d17 yi al tak şeklinde biliyodum valla :D öğrendiğim iyi oldu :icon_tup:
akış metre yanlış algılıo, araba zengınde çalışmaya başlıo bıde arıza ışığı yakıo, arıza tespıt ettırdığımızde de ELD (electronıc load detector) yanı elektronık yuk dedektoru yuksek voltaj uyarısı vermıştı, araç soğukken rolantı saçmalıo torpıdonun orda çıt çıt dıe ses gelıo, araç rolantıdeyken yada sabıt bı hızda gıderken devır bı anda sıfıra duşup tekrar olduğu devıre gelıodu, yüksek voltaj geldığı zmn araç kaza yapıomuş gbı algılıo kendını korumaya alıo yanı torpıdonun orda bı role var ses ondan gelıo, o zımbırtıda kaza anında benzın hattını elektronık olarak kesıomuş..
yukardı bahsettığım olayı çözmek ıçın afr ayarı yapılması lazm, yanı hava benzın karışımını ayarlamak lazm, bunun ıçınde wıdeband, safc veya vafc lazm..
o yuzden sadece keyıf alıcak kadar yap yeter yuruyecek dıe uğraşma kafanda saç kalmaz.. :D
keyifli bi şekilde yürütmeye çalışıyorum zati :D
Yeni mi araç :) eskisehir e gelince bi deneyelim inşallah , f h e var bende de bence sende düşünmeden hemen yap :)
Faruk_Vtec
13-12-2013, 00:02
akış metre yanlış algılıo, araba zengınde çalışmaya başlıo bıde arıza ışığı yakıo, arıza tespıt ettırdığımızde de ELD (electronıc load detector) yanı elektronık yuk dedektoru yuksek voltaj uyarısı vermıştı, araç soğukken rolantı saçmalıo torpıdonun orda çıt çıt dıe ses gelıo, araç rolantıdeyken yada sabıt bı hızda gıderken devır bı anda sıfıra duşup tekrar olduğu devıre gelıodu, yüksek voltaj geldığı zmn araç kaza yapıomuş gbı algılıo kendını korumaya alıo yanı torpıdonun orda bı role var ses ondan gelıo, o zımbırtıda kaza anında benzın hattını elektronık olarak kesıomuş..
tşk ederim hocam bilgi için ben d17 yi al tak şeklinde biliyodum valla :D öğrendiğim iyi oldu :icon_tup:
al tak şeklınde zatn :D herhangı bışy kesıp bıçmıosn, herşey taktıktan sonra başlıyor :D otomatık olanlara olmuo ama manuellerın beynı 3 soketlı otomatıklerın beynı 4 soketlı..
beynı servıste taktırıosn mecburen, anahtarı beyne ışlemelerı lazm ımmobılızer muhabbetı ıçın, yoksa araba marş verıo ama çalışmıo :) 60-70 lıralık bışy o da..
keyifli bi şekilde yürütmeye çalışıyorum zati :D
yurumesede emeklıo.. :D
Deneyelim vtec26 :)
Emeklesin bişi yapsın işte :D
Yani şimdi d17 takmayalım?
Faruk_Vtec
13-12-2013, 20:18
f-e-h yap vtec26 nıcklı arkadaşla sabaha kadar deneyın ışte.. :D
tmm geyik yapma yaa :D sabaha kadar benzin parasına yetişemeyiz :D
beyın takınca rolantı şaşırıo, derecelı takmazsan devır donmenın bı anlamı kalmıo, stage 1 fazla fark etmıo 8 derece oynuo stage 2 ıçın aem ems, wıdeband, safc veya vafc lazm..
vtec II ıçın en ıyı reçete 4-2-1 headers / 51 duz / sımota aero from II / ies emmesı
125 - 130 hp arası çıkıo bu speclerle, en temız masrafsız ve sorunsuz bu şekılde oluo.. :)
bende aynısı var,extradan iridyum buji ve son susturucu.malzemeler denon arkadaşımızdan sağolsun.stock halinde 1.6 iesler en az5-6 boy atarken şimdi ben yapıyorum ofarkı,nasip olursa sıradaki proje 75.5 piston yapmak,bakalım artık,nasip..
LantisFatih
05-01-2014, 01:26
75.5 piston ne pistonu
LantisFatih
05-01-2014, 01:37
Piston kodu ne hango arabanin pistonu ?
standart 75mm. olan bloğu 75.5 mm olarak genişletip yanlış bilgi olmasın galiba b15b koduyla olan piston gömlek takımıyla üst kapak taşlamayla 160 beygir gibi bi güç almayı hedefliyoruz..
ayrıntıları proje tamamlanınca tam olarak veririm.
Arkadaslar bu forged pistonlarda segmanlar stocklara gore ince oluyormus buda omrunu kisaltiyormus,acaba dogrumu
kkursat01
23-01-2014, 23:09
standart 75mm. olan bloğu 75.5 mm olarak genişletip yanlış bilgi olmasın galiba b15b koduyla olan piston gömlek takımıyla üst kapak taşlamayla 160 beygir gibi bi güç almayı hedefliyoruz..
hocam, piston kodu D15B dir muhtemelen ancak o piston segman takımıyla ve kapak taşlamayla okadar güç biraz da fazla iyimser olmuş gibi sanki..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.