PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VTİ.Egz. emme ve kısa seçimi.



hunter6725
12-12-2013, 19:32
Öncelikle aracım motor yapılalı 3000 km oldu aracıma egzantrik emme gaz kelebegi ve kısa takmak istiyorum deneyimlerini yazarsanız sevinirim.
Araç specleri:

Cp sc 7116 81.5 mm 11.7 cr piston (Şuan 12.1)
Buddy club 0.5 mm conta
İtr yag ve su pompası
Acl Race yataklar
Exedy Stg 1 debriyag.
Crower yay şapka M3 siboplar oem sibop lastikleri.
Blox kasnaklar
P28- Neptune RTP
Megan Racing 4.1 2.25 hedars
60 mm ara boru
60 lık otto son susturucu

hunter6725
14-12-2013, 17:16
Hızlı vtecçiler nerdesiniz ya :D

okanturan
13-01-2014, 23:47
Emme olarak edelbrock performer x tavsiye ederim çok başarılı

poşetçay
14-01-2014, 21:45
skunk2 pro veya sreet serisi ürünlere bak egzantirik kasnak v.b parçalar için emme edelbrok iyidir

hunter6725
22-01-2014, 17:39
Yataklari oem koysaydin cok daha iyi olurdu

egzantrik skunk2 pro stage 1 serisi guzeldir

Gaz gelebegi ve emme manifoltu edelbrock iyidir

ust kapak ve emme portpolish yaptirman guzel olur

itr tek yol krank kasnagi alip direksiyon ile kilimayi iptal edebilirsin cok fark eder

dip not : itr yag pompasinin uzerinde bulunan oem disli ile devir donersen eger disli buyuk ihtimalle kirilabilir ve sonu ***** , bu durumu yasamamk icin toda yag kasnagi alirsan guzel olur

Kisa ile birlikte 9500devir donersen eger soyledigim egzantriklerle 1.6cc ile 200+hp alman gerekiyor 97 oktan pompa benzini ile

Devir doneceksen daha buyuk radyator alman lazim fan musurunu ve termostatini degistirmen gerekiyor

tabi bunun icin enjektor benzin pompasi da lazım :D

Bilgilerin güzel skunk pro 1 egz. aldım emme skunk 2 pro denk geldi onuda aldım gaz kelebegide skunk gene 68 mm birde 4,40 kısa aldım zaten kimse yazmadan radyatörde usa çıktı yola :)

Yatakları oem almamın amacı nedir pek anlam veremedim bide ıtr yag pompası ile zaten stock itr 8800 dönüyor sıkıntı bugüne kadar yaptıgımız vti larda yaşamadık inşallahta yaşanmaz yag pompası daha çok benim bildiğim turbo vtec araçlar için

sword
22-01-2014, 17:48
Yataklari oem koysaydin cok daha iyi olurdu

egzantrik skunk2 pro stage 1 serisi guzeldir

Gaz gelebegi ve emme manifoltu edelbrock iyidir

ust kapak ve emme portpolish yaptirman guzel olur

itr tek yol krank kasnagi alip direksiyon ile kilimayi iptal edebilirsin cok fark eder

dip not : itr yag pompasinin uzerinde bulunan oem disli ile devir donersen eger disli buyuk ihtimalle kirilabilir ve sonu ***** , bu durumu yasamamk icin toda yag kasnagi alirsan guzel olur

Kisa ile birlikte 9500devir donersen eger soyledigim egzantriklerle 1.6cc ile 200+hp alman gerekiyor 97 oktan pompa benzini ile

Devir doneceksen daha buyuk radyator alman lazim fan musurunu ve termostatini degistirmen gerekiyor

tabi bunun icin enjektor benzin pompasi da lazım :D

bu setup bı yerden tanıdık gelıyor:rolleyes:

stlegal
22-01-2014, 17:56
9500 nereye dönüyosunuz ? kaç sefer dönüyosunuz

Gry
22-01-2014, 18:34
9500 nereye dönüyosunuz ? kaç sefer dönüyosunuz

9500 ü oem kulakla dönerse kabakulak olma şansı varmı sence Cem abi :D

fsunnetci
22-01-2014, 18:58
Oem renkli yatak senin alcagin ACL den daha uzun omurlu oluyor o yuzden OEM yatak kullanmani onermisler,zaten fiyatida daha pahali,skunk 2 stage 2 tuner kullanman daha saglikli olur bence,9500 devir donmen zor ihtimal gibi ama 9000 sorunsuz cevirirsin gibi fakat krank kasnagini ve volani hafifletmen lzm

hunter6725
27-01-2014, 10:45
9500 nereye dönüyosunuz ? kaç sefer dönüyosunuz
Valla abi ben 8800 dönüyorum arkadaş yazmış 9500 die ıtr 8800 için yeterli olur diye düşünüyorum:rolleyes: