Orijinalini görmek için tıklayınız : e30 325 3.0 Stroker Defransiyel Seçimi ??
mpower52
06-01-2014, 21:30
S.a e30 3.25 aracımızı istanbul maslak erkan usta'ya 3.0 stroker yaptırdık,ancak defransiyel konusunda yardıma ihtiyacımız var. 3.15 Oranlı Defransiyel koyduk ancak biraz uzun geliyo,elimizde 3.64 var ustalar tutunamaz kısa gelir sarar diyorlar,sizce hangi orandaki defransiyeli koysak daha iyi verim alırız
Aracın Spec'leri
- 866 (3.30) Krank
- 86 mm Piston
- 105 Kol
- 288 Dereceli Egzantrik
- Headers
- Komple Çift Giriş Çift Çıkış 51'lik Boru
- El Yapımı Egzoz
- Filtre
- Yazılım
- Bronz Balata
ghibli06
06-01-2014, 21:44
bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
Aracı nasıl kullanıyorsun ?
Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir. :D
mpower52
07-01-2014, 11:33
bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
eğer 3.38 bulamazsak ki büyük ihtimal bulamayız, 3.46 koysak nasıl olur?
mpower52
07-01-2014, 11:34
Aracı nasıl kullanıyorsun ?
Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir. :D
Yanlamakdan ziyade yürüsün istiyoruz hatta koşsun :D
Önceki postta söylemiştin 1 yok diye. Bu diferansiyel oranıyla mı 1 komple sarıyor :D
OMTechJr.
07-01-2014, 18:28
yani nasıl bir beklentin var bilemiyorum ancak differansiyel olarak 3.15 uzunda tam ayarında olmalı şuan. 3.64le lastik bitirmekten ve mekaniği zorlamaktan başka bişey kazanamazsın ama fıldır fıldır döner. sen hızlı devir çevirince yürüyecek gibi düşünüyor olabilirsin ama zaten gerek aktarımda gerekte vites değişiminde yeteri kadar zaman kaybedeceksin. 3.38 bulma şansın çok ama çok zor. şans eseri bulursan bulursun. benim şahsi önerim 3.45 kilitli takman olur. ama yine sararmı açık konuşayım torka yönelik yapılmış bi motorsa evet sarar.
3.38 olmadı 3.46 , ama ne olursa olsun kilit.
325 oranlı bir diff tatminkar bir hale getirebilir gibime geliyor .
mpower52
22-01-2014, 10:02
Önceki postta söylemiştin 1 yok diye. Bu diferansiyel oranıyla mı 1 komple sarıyor :D
araca yeni motor yapıldı önceki postta eski speclere göre konuşmuştum :D
mpower52
22-01-2014, 10:04
yani nasıl bir beklentin var bilemiyorum ancak differansiyel olarak 3.15 uzunda tam ayarında olmalı şuan. 3.64le lastik bitirmekten ve mekaniği zorlamaktan başka bişey kazanamazsın ama fıldır fıldır döner. sen hızlı devir çevirince yürüyecek gibi düşünüyor olabilirsin ama zaten gerek aktarımda gerekte vites değişiminde yeteri kadar zaman kaybedeceksin. 3.38 bulma şansın çok ama çok zor. şans eseri bulursan bulursun. benim şahsi önerim 3.45 kilitli takman olur. ama yine sararmı açık konuşayım torka yönelik yapılmış bi motorsa evet sarar.
teşekkürler :)
mpower52
22-01-2014, 10:05
325 oranlı bir diff tatminkar bir hale getirebilir gibime geliyor .
3.15 ve 3.25 arasında pek bi fark olacağını sanmıyorum aslında
3.45 güzel oran olur ancak. 200 hp den fazla güç üreten bir ünite için çokta tavsiye olunmaz.
mpower52
22-01-2014, 12:52
3.45 güzel oran olur ancak. 200 hp den fazla güç üreten bir ünite için çokta tavsiye olunmaz.
tavsiyeniz nedir
egeeeomer
22-01-2014, 21:32
Aracı nasıl kullanıyorsun ?
Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir. :D
E36 3.20 ve ustu İcin Hangi orani Onerirsiniz ?
egeeeomer
22-01-2014, 21:34
bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
E36 3.20 ve ustu İcin Hangi orani Onerirsiniz ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.