Orijinalini görmek için tıklayınız : civic si 2500 devirden sonra araba herşeyi kesiyor..
araçta lpg vardı söküldü verdiği zararı düzelttik contalar siboplar lastikleri yataklar felan ne varsa değişti.. gelelim soruna aracın herşey normale döndü olduğu yerde hiç sıkıntı yok yürümeye başlıyınca 2500 devirden sonra gaza basıyorsun ama yığılıyor araba kendini kesiyor resmen önce benzin filtresi sonra pompa değişti sonuç değişmedi.. araç hep lpg de kullanılmış lpg sökülürken enjektörlere giden kablolar hep hasarlanmıştı bunları tamir ettiler enjektörlerde değişti bobinde değişti ama sorun hala devam ediyor acaba sorun ne kafayı yicem alt üstü lpg söküldü ve kapak iyileştirildi olana bak ... beyindemi sorun elektirik tesisatımı bujileri 2 kez değişti kablolar değişti.. çıldırmaya az kaldı :Deli:
arıza lambası yanıyormu araçta ?
arıza lambası yanıyormu araçta ?
hayır yakmıyor devir 2500 üstü oldumu dip gaz yap sanki basmıyorsun hiç bişi yok gibi homurdanıyor sadece araba..
Abi enjektörlere baktırma şansın var mı ? İşeme felan yapıyo olabilir
Boğaz kelebeği ne durumda temizlediniz mi ?
Shinigami
22-04-2014, 21:28
Beyinde yazılım var mıydı? Sensör kontrollerini yaptınız mı? Hava akışmetresinden olabilir...
beyne bakıldı elekritirk tesisatına bakıldı sensörlerede baktılar hava akışmetresini sölicem şimdi enjektörlere bakıyor yine bujiler kablolar yine değişti benzin tesisatına baktı tekrar delircem yaaa gidip yakcam arabayı şimdi..
edit.. akışmetre yokmuş ki si da :S öle dedi usta biraz önce .. bu nasıl bir sorun ya ... yeminle soğudum hayattan..
ya bu lpg yi takıp bu arabayı bu hale getirenin ben... ya kafayı yicem artık araba 3000 deviri görmüyor gaz yemiyor hala değişmeyen bir ben kaldım arabada.. lpg yi söktük benzinde kullanalım dedik iyi b.. yedik arkadaş bu nasıl bir arıza..
benim si da da olmuştu 2 bin devirden sonra araba sapıtıyordu sorun 20 tl lik bi parça çıktı distiribitörün içinde tevzi makarası plastik birşey.
kontrol ettirin değiştirin gitsin ben çekicilik olmuştum kalmıştım yolda
Map sensoru ve enjektorler olabilir
Tevzi makarası bunu yapması en muhtemel parca
Map sensoru ve enjektorler olabilir
Sizin aracınızda var mı bilmiyorum ama benim 328 de o2 sensörlerinin ters takılması sonucu birebir aynı sıkıntıyı yaşamıştım öyle bir sensör sıkıntısı da olabilir sorununuz
elinde d16a9 enjektör olan :) varmı
enjektorlerden olduguna eminmisin ,beyine gelen kablolarda vs sıkntı olaiblir eğer beyine gelen kablolarda hasar varsa bu şekilde yapar.enjektorlerden önce tekrar bi tesisata bakmanda fayda var ;)
yoshimura
24-04-2014, 18:13
araç boştayken devirleniyor mu? 2,5den sonra bögürme var diyorsun ateşleme hatası gibi duruyor.
ect sensörünü değiştirmeni tavsiye ederim. arızalı bile olsa arıza lambası yakmıyor ucuz bişey değiştir istersen. çok saçma ne alakası var diyebilirsin ama sorun ect sensörüde olabilir.
sentenızı bırdaha kontrol edın atlak takılmış olabılır anlattığına gore araç avans yetiştirmıyor
nicomedia
25-04-2014, 09:39
Sizin aracınızda var mı bilmiyorum ama benim 328 de o2 sensörlerinin ters takılması sonucu birebir aynı sıkıntıyı yaşamıştım öyle bir sensör sıkıntısı da olabilir sorununuz
yüksek ihtimal bi kablo ters bağlandı ters takılma ihtimali yok soketlerden dolayı ama kesme biçme tamirat olduğuna göre ters bağlanma olası
ha birde deiştirilen bobin yan sanayi ise yapabiliyo
Hondafatih
25-04-2014, 09:55
%90 distribütör... eski aracımda aynı olay oldu tevzi değişmişti olmamıştı bir bobin değişmişti olmamıştı sonunda yeni sıfır distribütör alarak olayı çözdük çok şükür doğrudan distribütör yoğunlaşın derim
aracın sorunu map sensoru ve enjektörler
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.