Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic 1.5 ex için yardım..



zOnstyLe
17-05-2014, 09:42
Arkadaslar merhaba 1.5 Ex Hondam var biraz hızlanmasını istiyorum öyle cok muazzam beklentilerim yok ama biraz heyecan katsa fena olmaz, bunun için neler yapabilirim ? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
(Konuyu yanlış yere acmamısımdır umarım:eek:)

Shinigami
17-05-2014, 12:55
Ne kadar bütcen olduğuna göre değişir... SI ile takas et çıtırından hızlanırsın :) (Sağlamını bulursan tabii) Yada Bir Vtec üst kapakla çok tatlı birşey olur... Daha ucuz bir şeyler istiyorsan Sadece bakımlarını dört dörtlük yaptır ve varsa gaz kullanma... Stock bakımlı bir ex in SI kovaladığına şahit oldum defalarca :)

zOnstyLe
19-05-2014, 10:23
Ne kadar bütcen olduğuna göre değişir... SI ile takas et çıtırından hızlanırsın :) (Sağlamını bulursan tabii) Yada Bir Vtec üst kapakla çok tatlı birşey olur... Daha ucuz bir şeyler istiyorsan Sadece bakımlarını dört dörtlük yaptır ve varsa gaz kullanma... Stock bakımlı bir ex in SI kovaladığına şahit oldum defalarca :)

Tavsiye için teşekkürler

kadir jdm civic
19-05-2014, 10:54
Bütcene göre hersey değişir.

İlk kademede motor açmadan enjecktörlü sisteme gecersen 2 - 2.5 bın tl ye mal olur 10-15 hp aralıgında güç artışı olur.

2. kademede istersen motor açarsın p29 piston takarsın portpolis yazılım ile 140-150 hp aralıgında bir araçın olur 5 bıne yakın paran gider ama ex in sanzıman oranları kısadır güzel bir baskı balata ilede cogu araba ile kafa burun gidersin.

murci
19-05-2014, 13:07
arkadaşım yakın zamanda enjeksiyona geçme işini ben yaptığım için tavsiyem ilk iş enjeksiyona geç zaten onu yapınca arabanın dünyası değişiyor bu sana bi süre yeter ikinci aşama olarakta sıkıştırmalı piston dereceli eksantirik gibi diğer atmosferik olarak yapabileceği şeyler

zOnstyLe
20-05-2014, 08:49
Bütcene göre hersey değişir.

İlk kademede motor açmadan enjecktörlü sisteme gecersen 2 - 2.5 bın tl ye mal olur 10-15 hp aralıgında güç artışı olur.

2. kademede istersen motor açarsın p29 piston takarsın portpolis yazılım ile 140-150 hp aralıgında bir araçın olur 5 bıne yakın paran gider ama ex in sanzıman oranları kısadır güzel bir baskı balata ilede cogu araba ile kafa burun gidersin.
Teşekkür ederim bilgiler için aklıma kurtu soktunuz :)


arkadaşım yakın zamanda enjeksiyona geçme işini ben yaptığım için tavsiyem ilk iş enjeksiyona geç zaten onu yapınca arabanın dünyası değişiyor bu sana bi süre yeter ikinci aşama olarakta sıkıştırmalı piston dereceli eksantirik gibi diğer atmosferik olarak yapabileceği şeyler

Yapılan işlemler maliyet olarak ne kadara mal oldu acaba ?

murci
29-05-2014, 10:43
kardeş kusura bakma bi süredir forumda değildim toplam maliyet 3000 buldu ama emin ol çok zevkli oldu stok bi ies i rahat geçiyorum çünkü şanzuman oranları kısa eg nin

ENGINeer
29-05-2014, 11:09
kardeş kusura bakma bi süredir forumda değildim toplam maliyet 3000 buldu ama emin ol çok zevkli oldu stok bi ies i rahat geçiyorum çünkü şanzuman oranları kısa eg nin

gardaş sen stok bi IES'ten ziyade stok bi 1,8T'yi bile 140-150'ye kadar yan aynalardan izler hale geldin :D bilmem farkında mısın :D Allah'tan dikiz aynasına düşmüyorum :D kepazelik :D

Gerçi 3. vites 80 başlarsak dikiz aynasına düşmüşümdür :D 1,5 boy atıyodun o zaman. 2. viteste de yarım boy ila 1 boy arası uzuyor adam :D

murci
29-05-2014, 14:51
gardaş sen stok bi IES'ten ziyade stok bi 1,8T'yi bile 140-150'ye kadar yan aynalardan izler hale geldin :D bilmem farkında mısın :D Allah'tan dikiz aynasına düşmüyorum :D kepazelik :D

Gerçi 3. vites 80 başlarsak dikiz aynasına düşmüşümdür :D 1,5 boy atıyodun o zaman. 2. viteste de yarım boy ila 1 boy arası uzuyor adam :D

estafurullah kardes 1.8 t ye saygımız sonsuz bizimkinin canı oraya kadar :)