PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : b18a2 ye ne yapayım önerileriniz?



emrestone
30-06-2014, 13:53
ef civic aracım var malumunuz çoğu kişi bilir. Evlilik nedeni ile satmak istedim ama mezarcılarla karşılaştım satmaktan vazgeçtım en azından bedava yazdıgım rakamlara satmıyorum artık. Herneyse ben şimdi bu araca bişeyler yapıp nırvanaya cıkarmak istiyorum.Atmosferik ten yanayım herzman siz bilgili abılerım kardeslerımden önerilerinizi almak istiyorum.
aracımın motoru b18a2 orjınal gömlekler ve ölçülere sahip q1 şanzımanı mevcut .
b20vtec mı yapsam b18 vtec mı yapsam 81.5mm 11.5cr sıkıstırma ıle ? ve bılınmeyen artılar eksıler ne olur yardımcı olursnız sevınırım

JDM VTİ
30-06-2014, 13:59
çok aşırı masraf olur. bence kapak işleyin conta koyarak sıkıştırmayı arttırın ayrıca subaplarıda flat yaparak sıkıştırma alırsınız emme kelebek alın hafif volan kısa şanzuman koyun h-f-e birde yazılım yaptığınız zaman çok keyifli hale gelir.

diğer türlü rakam cok ucuyor ve araba uzun süre yatıyor. ayrıca bolt on parçalar aldığınız için bu işlemlerin geri dönüşüde kolay.

q1 uzun şanzumandır.

Gry
30-06-2014, 14:06
vtec kapak takın, fhe + yazılım ile güzel değerler alırsınız. şanzımanı kısaltmanız gerekir onuda makyajlı kasa ıntegranın ayna mahrutısı ıle sağlarsınız.

DENON
30-06-2014, 14:10
o şanzımala vtec yaparsanız vıtes geçişlerinde devir vtec altına düşer , ya ys1 yada b16 şanzıman takın ılk olarak

mr.korhan
30-06-2014, 14:15
kısa ve öz tarif... 4-5 liraya turbola , o düşündüğün setupların hepsinin içinden geç :D

rebel
30-06-2014, 15:22
atmo yuklersen şanzıman masrafı ek olucak. kapak taksan bi dunya masraf akı bokunu kurtarmayacak. ulan bunun ıcınmı yukledım demen olası.

turbo yaparsan q1 sanzıman uzun oldugu ıcın tam turboluk . makına durumu nasıl ? eğer iyi durumdaysa ıcıne gırmeden stock üfle 10 psi bak dalgana abi :D

ya ben gecen msj attım sana ama yanına gelemedım . aslında bugun aracı gormeye gelecektım. hıc ıyı olmadı abi :D yınede ıcımde kalacak musaıtsen gıda çarsına gelmek gormek ısterım. cunku yarın sehır dısına cıkıyorum

emrestone
03-07-2014, 19:54
Arac ta etek vuruntusu oldu 2 gundur ne tarz bisey yapayim simdi?

pcvirus
03-07-2014, 20:54
etek ?
yatak ?

timucintt
03-07-2014, 21:43
etek sesi varsa öncelikle pistonu değiş ve soğutma sistemini komple değiştir... dua etki gölmeklerinede zarar gelmemiş olsun...

emrestone
04-07-2014, 11:36
piston etek vuruyormuş orjınal toplayıp inceden turbo mu yapsak :)

stlegal
04-07-2014, 11:50
piston etek vuruyormuş orjınal toplayıp inceden turbo mu yapsak :)

madem sökücen piston kol tak en azından

emrestone
04-07-2014, 12:45
aynen mesela orjınal kapağı takarak sıkıstırmayı bıraz daha yukseltmek mümkünmü pekı bılgısı olan varmı ? turbo suz atmosferık normalden daha fazla güçelde edilebilirmi?

stlegal
04-07-2014, 12:47
aynen mesela orjınal kapağı takarak sıkıstırmayı bıraz daha yukseltmek mümkünmü pekı bılgısı olan varmı ? turbo suz atmosferık normalden daha fazla güçelde edilebilirmi?

vtec kapak takmana bile gerek yok oem kapak 9 sıkıştırma ideal

emrestone
04-07-2014, 13:05
aga cidden cok para harcadım şansızlıklar peşimi bırakmadı malzeme aldıgım kişi olsun yapan kişi olsun mahvetti benı ama allah yukarda belalarını verıcek isim vermıyorum neyse :) bakalım adm garaj da güzelce sıfırlayalım motoru tam sorunsuz bı cıhaz olsun

emrestone
07-07-2014, 22:20
Motoru sökmeye karar verdik etek vurma yokmuş yatak lar orjınal olduğu için avans fazla olduğundani ses yapmıs bende bu sekılde uğraşmak yerine direk b18c motor getirmeye karar verdım. Hakkımızda hayırlısı olsun bakalım.

16EC813
07-07-2014, 22:28
dogru seçim ..

emrestone
07-07-2014, 22:38
Aynen öteki türlü kapaktır pistondur sanzımandır cok para kacıcak