Orijinalini görmek için tıklayınız : turboda basınç artırırken !!!!
arkdaşlar gerek elle gerek e.c.u'larla artırıoruz ama neye gore yani chip yaptırıoruz felan ama blok weya piston neyse nereye kadar dayanabilir nasıl anlayacağız ?
her arabanın limitleri var ama çok değişkenler belirli bişeyler yok açıkcası
307 hdi sahibisin sanırım yardımcı olayım ..
Aracının motoru hakkında bilgi verirsen yardımcı olurum
Ama standartlarla yani 1.6 veya 1.4 araclarda count basınc degeri 1.12 dir peak deger 1.38 tabi bu deger km ve kullanıma baglı olarak verim dususu olabilir.
aracında manuel bir boost controller ıle veya elektronık sıstemlerle 25-30% artırma ımkanın var yani sürekli basınc degerini 1.4-1.45lere cekebilirsin ancak dfizeller zaten yeterince sıkıstırma altında calısıyor. Aşırısı için enjeksiyon cozumlere yonebilirsin...
Traktor kullandıgını unutmassan 1.6 motorda 150 hp lere dayanabilirsin aracının omrude 1000 km yi gecmes ya beaz ya sıyah bır duman arkanda belirecektir.
yılına baglı olarak aracının turbo markasını soylerız ne kadara kadar yuruyebilecegini buluruz.
Fakat daha evvel denemıs bırı olarak fazla tavsıye etmıyorum.
eger kısa bir heyecan ıstıorsan wastegate hortumunu sok sokagın basından sonuna bas aracnda ne kadar degısebılecegını gor :) :)
sadece boost artıp, bununla birlikte de hp düşmesi mümkün müdür?
arabanin beyni RS beyniyse neden olmasin:) haha
vtecturbo
13-10-2008, 13:00
turbo dızel performans uygulamalarını bu ısten canı yanan bırı olarak kesınlkle tavsıe etmıyorum.E320cdi aracımıza obd soketınden baganarak turbo basıncını ve yakıtı arttırdılar bellı bır guc artısı yasadık fakat ardından arka arkaya ecu arıza vermeye basladı bır sure boyle kullandık baktık motorda kesılmeler bas gosterdı.eskı halıne getırelm dedık servıste orjnal programını yuklemeye calıstılar beyın programı kabul etmedı 3500lıra verıp yenı beyın aldık.1 ay sora otobanda yolda kaldık.motor acıldı pıstonun 1 ı delınmıs 3 tanesıde catlak cıktı.servıs asırı basınc yuklemesı ve karısım duzensızlıgınden oldugunu soyledı.malıyetını soylemeyeyeım bıle.hıc tavsıye etmıyorum.
arabanin beyni rs beyniyse neden olmasin:) haha
:d :d :d .........
turbo dızel performans uygulamalarını bu ısten canı yanan bırı olarak kesınlkle tavsıe etmıyorum.E320cdi aracımıza obd soketınden baganarak turbo basıncını ve yakıtı arttırdılar bellı bır guc artısı yasadık fakat ardından arka arkaya ecu arıza vermeye basladı bır sure boyle kullandık baktık motorda kesılmeler bas gosterdı.eskı halıne getırelm dedık servıste orjnal programını yuklemeye calıstılar beyın programı kabul etmedı 3500lıra verıp yenı beyın aldık.1 ay sora otobanda yolda kaldık.motor acıldı pıstonun 1 ı delınmıs 3 tanesıde catlak cıktı.servıs asırı basınc yuklemesı ve karısım duzensızlıgınden oldugunu soyledı.malıyetını soylemeyeyeım bıle.hıc tavsıye etmıyorum.
Enjektör işemesi dedikleri olay olmuş. Yeni tip dizeller çok yüksek basınlar ile yakıtı püskürtüyor. Devir dönerken enjektörün püskürttüğü yakıt pistonda delikler açabiliyor. Yazılım konusu ciddi iş dizellerde. Her önüne gelen yüklememeli.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.