Orijinalini görmek için tıklayınız : Panel van önerisi ??
hddsheriff
25-03-2015, 11:41
http://wrkmachines.com/imgs/a/a/b/q/u/iveco_daily_ii_35_c_15_2008_1_lgw.jpg
Bu ebatlarda sanıyorum 17m3 "B" sınıfı ehliyetin kullanabileceği bir araç almamız gerekiyor , seçenek o kadar fazla ki ilanlara bakmaktan kafam karıştı. Bütçe max. 25-30 bin tl. içerisine 1300 kg lık kompresör yerleştiricez. Yakıt, yedek parça vs. olarak kullanım maliyetleri uçuk olmayan araçlar hangileridir ?
1.3 cdtı
25-03-2015, 13:05
wolksvagen crafter
Özellikle ağır yüklerde sağlamlık açısından Transit'i öneririm
Ford transit hem milyon çeşit aftermarket parçası var hemde ağır işe kullanmak için birebir sağlamlıkta
denizhandinc
25-03-2015, 13:20
Renault Masterında hacmi oldukca genis. Ford yada Renault basını agrıtmaz
wiesmann
25-03-2015, 13:26
eniştemde crafter okul servisi var illallah ettiler. geçen gün arkadaşının 4000km deki arabasında direksiyon power' ı değişti ama şikayetçi olunan ses giderilemedi.
crafter' dan ziyade sprinter daha iyidir. ama bence arkadaşın bütçesine direk transit ilaç olur.
çalıştığım firmada bu tarz araçları kullanıyoruz , benim kullandığım araçlar içinde en dayanıklısı iveco daily kütük gibi araçtır ama çok sağlamdır yetkili servis pahalı iyi bir özel servis bulmak lazım
ducato - boxer - jumper grubu ise daha nazik arıza çıkarmaya müsait dikkatli kullanılması gerekir , şuan 2014 ducato kullanıyoruz uzun yolda ortalama 80 90 km hızda 7,5 litre yaktırıyorum ama araç boş gidiyor diyebiliriz kantarda 2600 kg civarı geliyor toplam ağırlık
2012 renault master 3000 cc bir tanıdığın kullandım aracını kullandım yakıt konfor çekiş orta derece çok iyi denmez berbatta denmez
bu tarz araçlar şehir içindede 10 litrenin altına düşmez genelde
benim tecrübelerim bu şekilde
Bulabilirsen transit sorunsuzdur. Yakıtı diğerlerine göre biraz fazladır.
vw LT35 o fiyatlara bulabilirseniz en mantıklısıdır eğer bulamazsanız master bulabilirsiniz movano 'da olabilir.Transit uzun vs ama çok yakar.Lt 35 dayanıklıdır yakıtı makul arızası az.Master az yakar çok kaçar ama 15m3 en buyugu dıye hatırlıyorum.Görseldeki daily 3.5 olaması lazım ve çift teker.
Ford ticaride her zaman diğerlerine göre ikinci el, parça, dayanıklılık gibi bir çok önemli konuda öne çıkıyor. Benimde tavsiyemde transitten yana olacaktır.
Renault master banko
2.secenek Transit ikiside yedek parca bakim ve 2.el olarak uzmez garanti araclardir
Ote yandan sirket uzerine alicaksaniz K belgesi lazim bu belge ile arac agirligi dahil 3500 kg lik yuk tasiyabilirsiniz bu ne demek oluyor arac ne kadar agirsa o kadar az yuk tasirsiniz
Suruculer icinde Src belgesi ve psikoteknik lazim yani sadece b sinifi yeterli degil
ilk oncelikle bu tarz aracların marka model yerıne. tasıyabılecegı yuk kapasıtesıne gore hareket etmenızını tavsıye ederım. mesala bızde volt lt35 var kısa şase. max tasıyacagı yuk 1360 kg. sizinde komp 1300 geliyor dıyorsunuz bunun yanında takım taklavat illaki olacak. :) yuk kapasıtesı gecersenız yuklu mıktarda ceza yıyorsunuz bılgınıze. onun ıcın bi onerıde bulanamayacagım.
hddsheriff
25-03-2015, 16:51
Belge ve istihap haddi konularını biliyorum. Ford transit 350 L ile Master Arasında kaldım şuan iyice düşünüp karar vericem
dursun81
25-03-2015, 17:12
8 yıldır iveco daily kullanıyorum. 17m3 olarak alabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en dayanıklı olanı daily dir.aracın üzerindeki şasesi 35-9 larda kullanılan şasedir.boş ağırlık olarak 13 m3 ler 2220 kg 17 m3 olanı tahminimce 2500 kg civarıdır.kantardan geçebileceğiniz yüklü ağırlığı 4132 kg dır.
hddsheriff
25-03-2015, 17:43
8 yıldır iveco daily kullanıyorum. 17m3 olarak alabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en dayanıklı olanı daily dir.aracın üzerindeki şasesi 35-9 larda kullanılan şasedir.boş ağırlık olarak 13 m3 ler 2220 kg 17 m3 olanı tahminimce 2500 kg civarıdır.kantardan geçebileceğiniz yüklü ağırlığı 4132 kg dır.
3500 kg ı geçtiği için C Sınıfı ehliyet gerekiyor değil mi ?
benim de bir sorum olacak konu sahibinin affına sığınarakyardımcı olursanız sevinirim yeni konu açmak istemedim
yarın büyük ihtimal 2012 1.6tdi 105 hp vw caddy panelvan uzun şase araç alacağım kendi şirketimiz üzerine.k belgemiz bi aracımızda mevcut ufak bi ücret karşılığı bu araca da ikinci bi belge alacağım başka birşey isterler mi araca veya sürücüye + bir belge? ve bu araçların yakıtları nasıldır boş halde veya ufak tefek hafif malzemeli halde? aractan performans beklentim yok fakat yakıt düşürecekse eğer yazılım düşünüyorum bu konu da da bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden çok teşekkürler
dursun81
25-03-2015, 17:50
3500 kg ı geçtiği için C Sınıfı ehliyet gerekiyor değil mi ?
Hayır b sınıfı ehliyet yeterli oluyor.normalde istihab haddi kamyonetlerde 3500 kg a kadardır fakat yeni düzenlemeyle kantarda tolerans ile birlikte 4132 kg ile (sürücü ve yolcu dahil) sıkıntısız geçeiş yapabilirsiniz.
dursun81
25-03-2015, 17:52
benim de bir sorum olacak konu sahibinin affına sığınarakyardımcı olursanız sevinirim yeni konu açmak istemedim
yarın büyük ihtimal 2012 1.6tdi 105 hp vw caddy panelvan uzun şase araç alacağım kendi şirketimiz üzerine.k belgemiz bi aracımızda mevcut ufak bi ücret karşılığı bu araca da ikinci bi belge alacağım başka birşey isterler mi araca veya sürücüye + bir belge? ve bu araçların yakıtları nasıldır boş halde veya ufak tefek hafif malzemeli halde? aractan performans beklentim yok fakat yakıt düşürecekse eğer yazılım düşünüyorum bu konu da da bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden çok teşekkürler
Araç hakkında bilgim yok.araç için şirket yetki belgesine işletmek ve taşıt kartını almak yeterli.ticari araç olduğu için sürücü dende src ve piskoteknik belgesi olma zorunluluğu var.
Bende Transit derim. perf. saglamlik, ikinci el piyasasi , servis ve yedek parca gibi hassas konularda bence lider.
hddsheriff
25-03-2015, 18:00
Hayır b sınıfı ehliyet yeterli oluyor.normalde istihab haddi kamyonetlerde 3500 kg a kadardır fakat yeni düzenlemeyle kantarda tolerans ile birlikte 4132 kg ile (sürücü ve yolcu dahil) sıkıntısız geçeiş yapabilirsiniz.
O süper o zaman :)
immortalboss
25-03-2015, 18:49
Hocam 5 yıl transit 140T350 kullandım.3890kg yumurta+araç ağırlığı ile heryere gittim.Ama frenler show yapıyordu. :D Yakıt olarak diğer araçlardan biraz fazla.Ama kesinlikle üzmez.2. eli hızlıdır.Rahattır.Ama volkswagen crafter,mercedes sprinter gibi değil.Biraz daha kamyona kaçan bir yapısı vardır.İstihap haddine iyi bakmanızı öneririm.Kapalı kasaydı aracımız.790 kg taşıma kapasitesi kalmıştı kasayı üstüne koyunca.(Şöyle saçma bir olay var.Doblo da aynı kategoride,Palio van da:D)
src4 ve psikoteknik belgesine sahip şöför ararsanız yazın :)
Bu iş için ideal olan transit crafter ve sprinter bana sorarsanız diğerleri çok çabuk dökülüyor özellikle ducatolar eski kasalarda her ay arka iki kapı menteşesi değişiyordu :D
hddsheriff
02-04-2015, 12:36
src4 ve psikoteknik belgesine sahip şöför ararsanız yazın :)
tamam yazarım ama bizim şirket esenlerde sana ters kalabilir.
hddsheriff
02-04-2015, 12:38
bu konuyla ilgili bir soru daha sorayım iş yoğunluğundan sürekli giremiyorum nete. şimdi x aracını aldık kantar töleransı ile 4000 kg yükledik bu arabaya 750 kg ı geçmeyecek şekilde römork takabiliyormuyum ? kantara girdiğimde ayrı ayrı mı hesaplanır yoksa toplamda 4000 kg ı geçmemem mi gerekir_?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.