Orijinalini görmek için tıklayınız : 2000 devirde sallanti
Aracim 2012 peugeot 308 1.6 e hdi daha 42000de manuel. 4.5.6. viteste cok olmak uzere sallanti oluryor. Ornek 3000 devirdeylen gazi biraktigimda devir duserken 2000/1500 arasi sallanti oluyor. Gaza tekrar basinca sallanti kesiliyor. Bazen cok bazen az hissediliyor. Bosta sorun yok motor calismasinda degisik bir ses yok. Servis randevusuz bakmiyor ve sorun su olabilir bu olabilir diyerek herseyi kurcalayip parasinida alip cozumsuz kalmaktan korkuyorum. Ya enjektor ya debriyajla ilgili sorun olacagini dusunuyorum siz ne dersiniz..
Mazotu hep ayni shell den aliyorum
rekord2000
24-08-2015, 13:58
Volant geldi aklıma. Stop ederken de sarsıntı var mı?
Sanzuman takozu
motor takozları
benım aklıma ilk bunlar geliyo ben hepsını sıfırladım yoksa sallanıyodu araba :D
Stop ederken guclu bir sarsinti oluyor evet.
Takozlari bende dusundum ama sadece belirli devirde kompresorde yavaslarken oldugundan baska seylerden sebep ariyorum
İlk önce ucuzlardan yola cıkalım bı kontrol yaptrın :D volant vs uzdu benı bıraz :D
Anadolu yakasındaysan Aktif&İriyıl'dan ayrılma iyi bir usta tavsiye edebilirim.
Anadolu yakasındaysan Aktif&İriyıl'dan ayrılma iyi bir usta tavsiye edebilirim.
Cok iyi olur maltepedeyim
Konuyu karıştırmak istemiyorum ama Peugeot 206 benim de araç rölantide sallanıyor neden olabilir ? Birde avrupa yakası iyi bir peugeot servisi tavsiyesine ihtiyacım var hafta sonları müsait olduğumdan bostancı sanayiye gidiyorum Harun ustaya ama avrupa yakası iyi usta bildiğiniz peugeot da uzman süper olur
rekord2000
25-08-2015, 00:35
Stop ederkende sarsıntı varsa sebep Volantdır. 0 Volant fiyatlarını araştırın, cok yuksek fiyatlar çıkarsa temiz durumda çıkma araştırın. Geçmiş olsun, baskı balata bilya da degısın bence şanzıman ınmısken.
Stop ederken guclu bir sarsinti oluyor ama google yazdigimda volant problemleri bir kac sorun daha cikariyor. Kesin volant oldugunu anlamanin bir yolu varmidir. Kesin volant oldugunu bilsem parasina bakmadan halledecegim ama bu seferde enjektordenmis derlerse canim sklir iste
rekord2000
25-08-2015, 13:39
Bütün belirtileri verecek diye bir kural koymamıslar volanta. Ama stop ederken sarsıntı varsa %99 Volan ile ilgili sıkıntı var demektir. Enjektör normal kullanımda da sarsıntı yapar, geç çalışma, duman atma vs vs vs gibi farklı belirtiler gösterir, ama stop ederken sarsıntı yapması pek nadirdir. Motor şanzıman takozları kalkış sırasında kendini belli eder, takoz çökmüş ise küt küt diye vuruntu sesı duyarsınız, mesela yakıtı da cok yakar enjektör sıkıntısı, bilmem anlatabildim mi?
Bütün belirtileri verecek diye bir kural koymamıslar volanta. Ama stop ederken sarsıntı varsa %99 Volan ile ilgili sıkıntı var demektir. Enjektör normal kullanımda da sarsıntı yapar, geç çalışma, duman atma vs vs vs gibi farklı belirtiler gösterir, ama stop ederken sarsıntı yapması pek nadirdir. Motor şanzıman takozları kalkış sırasında kendini belli eder, takoz çökmüş ise küt küt diye vuruntu sesı duyarsınız, mesela yakıtı da cok yakar enjektör sıkıntısı, bilmem anlatabildim mi?
Anladim tesekkurler
3 tane enjektor sorunlu cikti. Kronik sorunmus degistirmeden neler yapilabilir kac para tutar acaba
Benim arabada da aynı sıkıntı var. Enjektör dediler tuzlu geldi, biraz daha binicem şuan çok rahatsız etmiyor. Şirket arabalarından birinde temizlemeyle çözülmüştü. 9-10 ay kadar idare etti.
Benim arabada da aynı sıkıntı var. Enjektör dediler tuzlu geldi, biraz daha binicem şuan çok rahatsız etmiyor. Şirket arabalarından birinde temizlemeyle çözülmüştü. 9-10 ay kadar idare etti.
Sizin ve sirketin araci nedir
rekord2000
28-08-2015, 11:24
Carbon Clean yaptırmayı deneyin, zaten tam carbon Clean km'sı. Belki bi faydası olur enjektörler temızlerse. Genel olarak cok buyuk fark yaratır zaten de bakarsın tıtremeyı de kesebilir.
En yakin zamanda yaptirmaya gideyim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.