Orijinalini görmek için tıklayınız : 208 GTİ Cadde kullanımı için modifiye yardımı
Ben olsam önce muayneyi yaptırır sonra da katsız DP yaptırırdım,
Catless olduğunda güçte ve ses de artacak
Muayene 3-4 ay önce yapıldı aslında. 2021 Nisan'a kadar yolu var. Bir tek sesin artacak olması beni biraz ürküttü. Araç zaten 207'ye göre oldukça egsoz sesi alıyor içeri. Bir de büyük pişmanlık, cam tavan yüzünden 120+ süratlerde fırtına sesi gibi ses oluşuyor.
Benim zaten bir üst segmente geçmem gerekecek. Low-Rider 'ın feedback'iyle tekrardan 308GTi düşünmeye başladım her ne kadar 1 senelik ömrü kaldıysa da..
Güç artışı tek cezbeden tarafı açıkçası.
Ama ışığı da söndürdüm biraz üst devir antremanlarla
Deniz benimde 2 hafta önce başıma geldi... Tamir işi kesin sonuç vermeyebiliyor kat olayını... Düz boru da yazılımla desteklenmedimi sensörlerden dolayı hata kodu verip bi süre sonra aracı safe map e alıyor seneler önce yaptıranların dediklerine göre... Yazılımla uğraşmamak için ve katsız binmek istemediğimden geçen hafta kahyaoğulları aydın pejo da sipariş verdim katalitiği 5500 fiyat verdiler.. Malesef turbo hortumuda değişmesi lazımdı onada 500 dediler herşey dahil... Parçayı bekliyorum bende fransadan gelmesini... Kat tıkanması genelde ülkemizdeki süper kaliteli benzinden dolayı oluyo ve her gencin başına geliyo bi süre sonra kaçış yok malesef...
Abi benim ışık söndü, performanstaki tıkanıklık da gitti. Biraz eski usül rodaj çalışması yaptım arabaya, hatta dikkat ettiysen Çeşme'de de zangır zangır gidiyordum o gün :D
O yüzden şimdilik durakladım. Muhtemelen dediğin gibi yakıttan oldu veya geçenlerde DV'nin silikon zarı parçalanıp motora kaçtıydı. Sırasıyla ateşleme, turbo vs. ne kadar arıza varsa aldıydım belki de o tıkadı kat'ı, daha önce bir 207GT'de denk gelmiştik buna. Ama şu an düzeldi.
208 grubunda p0420 kat arızası evet ama bu hatayı kat doldu diye vermeyebilir. Öncelik elm327 ile o2 sensörlerinin voltajlarına bakılmalı. 1. sensör 0-1 arası dalgalanır olmalı, 2. sensör ise 0.5'te sabit durmalı. Genel olarak 2. sensör 0.090 gibi değer okuyor bunun sebebi de 208 grubunda katalizör nedensiz bir şekilde dayanıksız bir malzemeden yapılmış. Isı kalkanı sökülüp kat kontrol edilmeli %90 ihtimalle çatlak oluyor buna yapılacak bir kaynak sorunu çözüyor.
Öncelikle bu detay için teşekkür ederim. Çok doğru bir yaklaşım ve aynen ben de bu kontrolleri yaptım. Benim motor Euro6 lEP6FDTX ve EP6DT'lerden alıştığımız normalde bir narrow bir wide olması gereken sensörlerin ikisi de wide sanırım. Bir de bendeki ELM bu MEDV17.4.4 leri rahat okuyamıyor. Sanırım daha güncel ve kaliteli bir ELM gerekecek ona da para veresim yok açıkçası :)
bence öncelikle kitapçığa konuyla alakalı göz gezdirin çünkü VW'de kat dolduğu zaman yüksek hız-yüksek devirde kullanılmasını tavsiye eden bir talimat var. Yeni nesil katlar kendini temizleme özelliğine sahip olabiliyor. Eğer böyle bir şey varsa içini boşaltmanıza gerek kalmadan eskisi gibi kullanmaya devam edebilirsiniz. Amacınız performans ise en mantıklısı dp, ardından ecu tune yapılmasıdır tabii ki.
Aynen bu sık yaptığımız bir uygulama aslında ve ben de uyguladım. Kendi kendini temizleme teknolojisi olarak değil de, geçici bir tıkanıklık durumu söz konusu olduğunda çözüm oluyor. Sanırım bende de çözüldü.
Deniz bence en iyisi DP+yazılım, oldukca stock binmek istediğinin farkındayım o yuzden sadece catcheck iptal edilip yazılıma dokundurmayadabilirsin. böylelikle arıza ışığın yanmaz.
yada ikinci el bir dp bulabilirsin, 207 lerinki dahil uyacaktır. 5000 6000tl paralar ödemeye hiç değmez sıfır alıp. 500-600e ikinci el cat alıp takman daha mantıklı, 1 sene dayansa sıfır parasına 10 senelik cat alabilirsin ;)
Üstat Bu MEVD 17.4.4'lerde de yapılabiliyor mu catcheck iptali remap yapmadan?
enesakkurt
04-09-2019, 14:58
Aynen bu sık yaptığımız bir uygulama aslında ve ben de uyguladım. Kendi kendini temizleme teknolojisi olarak değil de, geçici bir tıkanıklık durumu söz konusu olduğunda çözüm oluyor. Sanırım bende de çözüldü.
bir de çok merak ettim. bu dp+yazılıma neden bu kadar karşısınız? illa büyük dpler çok ciddi tunelar gerekmez ki. basit şeyler istiyorsanız kaliteli 63.5mm dp + basit bir yazılım (veya meSs 'in dediği gibi catcheck) ile güzel bir sonuç elde edilebilir. Zaten sadece 63.5mm dp işlemi çok ciddi performans da katmaz, çok ciddi ses de yapmaz
Öncelikle bu detay için teşekkür ederim. Çok doğru bir yaklaşım ve aynen ben de bu kontrolleri yaptım. Benim motor Euro6 lEP6FDTX ve EP6DT'lerden alıştığımız normalde bir narrow bir wide olması gereken sensörlerin ikisi de wide sanırım. Bir de bendeki ELM bu MEDV17.4.4 leri rahat okuyamıyor. Sanırım daha güncel ve kaliteli bir ELM gerekecek ona da para veresim yok açıkçası :)
Benim aracım 1.2 Puretech motor bende de şuan p0420 yakıyor siliyorum ve tekrar yakıyor. Egsozcuya gitmeye vaktim olmadı henüz ama katalizörün bu yaşta ve kilometrede dağılmayacağını düşündüğüm için kontrol ettim elimdeki elm ile. Ve dediğim gibi 2. sensör çok düşük okuduğu için yakıyor yani kaçak var. Sizin araçta nasıl bir sistem kullanıldığını bilmiyorum malesef ama bendeki aliexpress işi 50 liralık elm yani. Umarım sizin de sorununuz ucuz yollu olur.
Dostum keşke haber verseydin bir çok kişide komple OEM egzoz var . benim egzoz 10.000km deydi keza bir kaç arkaşın da bu km lerde söküldü ve komple egzoz yapıldı
bir de çok merak ettim. bu dp+yazılıma neden bu kadar karşısınız? illa büyük dpler çok ciddi tunelar gerekmez ki. basit şeyler istiyorsanız kaliteli 63.5mm dp + basit bir yazılım (veya meSs 'in dediği gibi catcheck) ile güzel bir sonuç elde edilebilir. Zaten sadece 63.5mm dp işlemi çok ciddi performans da katmaz, çok ciddi ses de yapmaz
Selam,
karşı olsam donanımhaber'de filan takılıyor olurdum sanırım :D
Ancak şöyle bir durum var. Bu araçla beraber evlendim ve eşim de benim kadar yoğun, gündelik hayatta kullanıyor. O sebeple aracı olabildiğince stock'ta tutmaya çalışıyorum. Ve artık bayi de değilim. Ar-Ge kapasitem sınırlı. Gürültüye de maalesef tahammülü yok. 207 RC'den yola çıkarak bu aracı test etmeden görmeden aldım. İç gürültü RC'ye göre oldukça fazla olunca hiç yüklememeye karar verdik. Bu gürültüye cam tavan hava sürtünmesi dahil. RC'de de cam tavan vardı ama 208'e göre modlu olmasına rağmen kütüphane gibi kalıyordu.
Benim aracım 1.2 Puretech motor bende de şuan p0420 yakıyor siliyorum ve tekrar yakıyor. Egsozcuya gitmeye vaktim olmadı henüz ama katalizörün bu yaşta ve kilometrede dağılmayacağını düşündüğüm için kontrol ettim elimdeki elm ile. Ve dediğim gibi 2. sensör çok düşük okuduğu için yakıyor yani kaçak var. Sizin araçta nasıl bir sistem kullanıldığını bilmiyorum malesef ama bendeki aliexpress işi 50 liralık elm yani. Umarım sizin de sorununuz ucuz yollu olur.
Çin işi $10'lık ELM ile sıfırlıyorsanız çok sık yapmamanızı tavsiye ederim. Sıfırlama operasyonunda işlemin yarıda kalması ECU ve BSI için sıkıntı olabiliyor, ACTIA cihazlarının bir takım noktalara müdahalesini kitleyebiliyor. 207'de yaşamıştım bunu. Yarım kalan bir silme işleminden sonra ESP beynine iletişim kesildi, telekodlama dahi yapılamadı ve çok alakasız olsa da Park sensörünü devredışı bırakma butonu devredışı kaldı. Sık sıfırlama gerekiyorsa biraz daha kaliteli bir modülle yapmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Zaten Torque'la filan yapıyorsanız onda da yazar ve uyarır.
Çin işi $10'lık ELM ile sıfırlıyorsanız çok sık yapmamanızı tavsiye ederim. Sıfırlama operasyonunda işlemin yarıda kalması ECU ve BSI için sıkıntı olabiliyor, ACTIA cihazlarının bir takım noktalara müdahalesini kitleyebiliyor. 207'de yaşamıştım bunu. Yarım kalan bir silme işleminden sonra ESP beynine iletişim kesildi, telekodlama dahi yapılamadı ve çok alakasız olsa da Park sensörünü devredışı bırakma butonu devredışı kaldı. Sık sıfırlama gerekiyorsa biraz daha kaliteli bir modülle yapmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Zaten Torque'la filan yapıyorsanız onda da yazar ve uyarır.
Gücü kestiği zamanlar elimdeki elm ile sıfırlıyorum geri kalan zamanlarda bosch serviste tanıdık var silip duruyor şuanlık. Megane 2'de 1.5 sene boyunca kullandım ki meg2 daha hassas bi araç bence tık demedi. Sıkıntı çıkarmaz demiyorum çıkarır elbet ama şu anlık sıkıntımız yok.
Üstat Bu MEVD 17.4.4'lerde de yapılabiliyor mu catcheck iptali remap yapmadan?
evet yapılabiliyor. avans, basınc ve yakıt haritasına dokunmadan sadece katalitik kontolünü iptal edilebilir. hepsi farklı yerlerde zaten genel haritada
enesakkurt
07-11-2019, 09:21
Konuyu bi canlandıralım :D
22 Ekimde sonunda 208'ime kavuştum. İlan dışı Forged bulunca kaçırmak istemedim ve İzmirden aldım. Setup olarak çoğu parçası kafamdaki ile uyuşsa da hala eksiklikler var. Öncelik olarak kesinlikle Methanol kit lazım. Ardından oem turboyu RC turbo ile değiştirme fikrim vardı ki, yakın bir arkadaşımın RC turbosunu sökeceğini öğrenince hemen aldım dursun kenarda Bahar'a doğru hybridlerim muhtemelen. Esas soru palin kaç mm olması gerektiği? Ardından yol tutuşa birtakım upgrade şart çünkü stock yaylarla hakikaten yol tutmuyor gibi geldi :( Tavsiyeler Vogtland yönünde veya custom coil yaptırabilirim (yol tutmak ve sekmemek şartıyla) son olarak da kozmetiğine zaman ayırmam gerekecek. Hem iç hem dış kozmetiği biraz zayıf. Araca uzun süre binmeyi hedefliyorum o yüzden şimdilik gözüme batmıyor
Buradan yazılımı yapan meSs , forgedlayan Mehmet Turhat ustaya ve İzmirde sanki kardeşiymişim gibi bana yardımcı olan Onur abiye de teşekkür ederim
https://imagizer.imageshack.com/img921/2492/a19RzB.jpg
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe (70mm ile değişecek ocakta)
63mm straight pipe + custom varex (Varex de değişecek)
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
Aem X series wideband
eTuners Stage 3 98oct yazılım
Konuyu bi canlandıralım :D
22 Ekimde sonunda 208'ime kavuştum. İlan dışı Forged bulunca kaçırmak istemedim ve İzmirden aldım. Setup olarak çoğu parçası kafamdaki ile uyuşsa da hala eksiklikler var. Öncelik olarak kesinlikle Methanol kit lazım. Ardından oem turboyu RC turbo ile değiştirme fikrim vardı ki, yakın bir arkadaşımın RC turbosunu sökeceğini öğrenince hemen aldım dursun kenarda Bahar'a doğru hybridlerim muhtemelen. Esas soru palin kaç mm olması gerektiği? Ardından yol tutuşa birtakım upgrade şart çünkü stock yaylarla hakikaten yol tutmuyor gibi geldi :( Tavsiyeler Vogtland yönünde veya custom coil yaptırabilirim (yol tutmak ve sekmemek şartıyla) son olarak da kozmetiğine zaman ayırmam gerekecek. Hem iç hem dış kozmetiği biraz zayıf. Araca uzun süre binmeyi hedefliyorum o yüzden şimdilik gözüme batmıyor
Buradan yazılımı yapan meSs , forgedlayan Mehmet Turhat ustaya ve İzmirde sanki kardeşiymişim gibi bana yardımcı olan Onur abiye de teşekkür ederim
https://imagizer.imageshack.com/img921/2492/a19RzB.jpg
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe (70mm ile değişecek ocakta)
63mm straight pipe + custom varex (Varex de değişecek)
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
Aem X series wideband
eTuners Stage 3 98oct yazılım
Selamlar, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanın..
Bu setupta bir 208 100-200 ne yürüyor hiç denediniz mi ?
enesakkurt
12-11-2019, 09:48
Selamlar, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanın..
Bu setupta bir 208 100-200 ne yürüyor hiç denediniz mi ?
öncelikle sağolun. bırakın daha 100-200 almayı iat'ye bile doğru düzgün bakamadım. bu hafta sonu denemem olacak. Denemeden önce iat'ye bakacağız denedikten sonra da dönüş yolunda 100-200 alabilirim. Alırsam burada paylaşırım
THP200'den bahsediyorsak evet oldukça var :)
meSs Ankara da yazılımınızı taşıyan 208gti varmı şu anda?
Ankara'ya giden araç varmı bilmiyorum, takipte edemem. Direkt olarak Ankara'da yaptığımız yok.
enesakkurt
13-01-2020, 14:11
Herkese merhaba yeniden, bir türlü fırsat bulamamıştım süre için sonunda süre olma fırsatım oldu. Tabii o zamandan bu zamana dayanamayıp RC turboyu da koydum ozoozo sormuştu süreyi
Sürem: 14,55 (eğim: -2,7%)
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
RC hybrid turbo (emme 42 - egz oem)
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe
63mm straight pipe + custom varex
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
eTuners Stage 3 98oct yazılım
Herkese merhaba yeniden, bir türlü fırsat bulamamıştım süre için sonunda süre olma fırsatım oldu. Tabii o zamandan bu zamana dayanamayıp RC turboyu da koydum ozoozo sormuştu süreyi
Sürem: 14,55 (eğim: -2,7%)
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
RC hybrid turbo (emme 42 - egz oem)
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe
63mm straight pipe + custom varex
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
eTuners Stage 3 98oct yazılım
Enes selam süre gayet iyi
98 Octana göre yazılım var demişsin peki yakıt/katkı ne kullanıyorsun ?
Herkese merhaba yeniden, bir türlü fırsat bulamamıştım süre için sonunda süre olma fırsatım oldu. Tabii o zamandan bu zamana dayanamayıp RC turboyu da koydum ozoozo sormuştu süreyi
Sürem: 14,55 (eğim: -2,7%)
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
RC hybrid turbo (emme 42 - egz oem)
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe
63mm straight pipe + custom varex
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
eTuners Stage 3 98oct yazılım
Maşallah, güzel süre almışsınız :) tekrardan kazasız belasız kullanın.
Yakıt olayını bende merak ettim.
Araç zaten 207'ye göre oldukça egsoz sesi alıyor içeri. Bir de büyük pişmanlık, cam tavan yüzünden 120+ süratlerde fırtına sesi gibi ses oluşuyor.
Aracı almadan önce bu ve bunun gibi birkaç yorumu okumuştum ama bu kadar olabileceğini tahmin etmemiştim. Cam tavandan mı kapılardan mı geliyor tam bilemiyorum ama cidden araç içerisinde fırtına sesi oluşuyor, bütün sürüş zevkini törpülüyor gerçekten. Egzoz sesiylede birleşince evlere şenlik bir durum oluşuyor
enesakkurt
15-01-2020, 13:22
Enes selam süre gayet iyi
98 Octana göre yazılım var demişsin peki yakıt/katkı ne kullanıyorsun ?
Sağol Tufan abi. Toluen tercih ediyorum. 2/10 (T20) yeterli oluyor 98 octane için ama ben ne olur ne olmaz diye 3/10 atıyorum elbet deponun da içinde hesabımdan biraz daha fazla benzin vardır diye
https://i.hizliresim.com/RgdV47.jpg (https://hizliresim.com/RgdV47)
ozoozo teşekkür ederim :)
Sağol Tufan abi. Toluen tercih ediyorum. 2/10 (T20) yeterli oluyor 98 octane için ama ben ne olur ne olmaz diye 3/10 atıyorum elbet deponun da içinde hesabımdan biraz daha fazla benzin vardır diye
https://i.hizliresim.com/RgdV47.jpg (https://hizliresim.com/RgdV47)
ozoozo teşekkür ederim :)
bu tabloyu kim yapmış bana baya tanıdık ve detaylı geldi :-D
Herkese merhaba yeniden, bir türlü fırsat bulamamıştım süre için sonunda süre olma fırsatım oldu. Tabii o zamandan bu zamana dayanamayıp RC turboyu da koydum ozoozo sormuştu süreyi
Sürem: 14,55 (eğim: -2,7%)
Setup list:
CP piston 10.5
ZRP rods
RC hybrid turbo (emme 42 - egz oem)
9 litre custom cooler
R-TMG dump valve
63mm downpipe
63mm straight pipe + custom varex
63mm boost pipes
K&N kafam kadar filtre
3.35 bobin
RCZ R buji
eTuners Stage 3 98oct yazılım
maşaAllah güzel araç ,güzel süre
Peugeot / 208 / 1.6 THP / Allure / PEUGEOT 208 1.6 THP ALLURE 235 HP sahibinden.comda - 766338981 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-peugeot-208-1.6-thp-allure-235-hp-766338981/detay) Bu aracı tanıyan var mı ?
enesakkurt
17-01-2020, 14:08
bu tabloyu kim yapmış bana baya tanıdık ve detaylı geldi :-D
hahaha senin sanırım bu tablo 2 yıldır telefon albümümde duruyor hep bunu baz alıyorum yakıt konusunda :D :D
Redfish16V
17-01-2020, 14:32
maşallah kankacım,çok çok güzel yürüyor kazasız belasız :)
enesakkurt
22-01-2020, 18:56
maşallah kankacım,çok çok güzel yürüyor kazasız belasız :)
Sağol kankacım Allah hepimize kazasız belasız binmeyi nasip etsin
Caner B.
08-03-2020, 15:32
Dün gece süre almak için çıktım bende Ds3 racing aracımla stage 1, semi slcikleri soktukten sonra denemek istedim şuan üzerinde 225/40/18 kar lastiklerim var normal ölçüm 215/40/18,
Setup
Bmc Kutu içi Filtre
İskender 70 downpipe
Gfb Dv
Pasaoglu stage 1 yazılım ( 1.2 basıyor şuan)
-2,8 egimde 15.2 aldım.
yusuf yılmaz
19-10-2020, 16:08
Selamlar stg3 cuprami verip 208 ps ile takasladim aracta yazilim filtre vogland yay dp mevcut bir hayirli olsun alirim Ali merhaba seni arayacagim kardesim
Selamlar stg3 cuprami verip 208 ps ile takasladim aracta yazilim filtre vogland yay dp mevcut bir hayirli olsun alirim Ali merhaba seni arayacagim kardesim
Hayırlı olsun Yusuf abi, seni aramızda görmek güzel
onurgoyunc
01-02-2021, 08:26
Aracında veya bildiği bir 208’de bilstein-kw-st x coilover kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz?
Aracında veya bildiği bir 208’de bilstein-kw-st x coilover kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz?
byspeedman Ekrem bilstein kullanmıştı
KingoAtmo
19-10-2022, 08:30
Merhaba;
THP208 motorlu 208 gti 'da, THP270lik 308gti baskı balata setini kullanan oldu mu? Tam uyar mı bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
Motor ailesi aynı EP6. Şanzıman ailesi de aynı MCM6. Ama hiç kullanan görmedim, şuan bende merak ettim.
KingoAtmo
03-02-2023, 11:58
Merhaba;
THP208 motorlu stock 208 gti'ı hibritleyen oldu mu? sorunsuz kullanabilir miyim? hedeflediğim güç stabil 250 hp. Varsa tecrübelerden faydalanmak isterim.
(araçta hali hazırda intercooler, dump valve mevcut)
KingoAtmo
17-02-2023, 15:08
Güncel .......
enesakkurt
20-02-2023, 09:17
Merhaba;
THP208 motorlu 208 gti 'da, THP270lik 308gti baskı balata setini kullanan oldu mu? Tam uyar mı bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
muhtemelen volant ile beraber değiştirirsen sorunsuz kullanırsın diye düşünüyorum ama bu tamamen tahminden ibaret. Çünkü DS aracımızda da böyle yapmıştık daha önce.
Merhaba;
THP208 motorlu stock 208 gti'ı hibritleyen oldu mu? sorunsuz kullanabilir miyim? hedeflediğim güç stabil 250 hp. Varsa tecrübelerden faydalanmak isterim.
(araçta hali hazırda intercooler, dump valve mevcut)
hyridledikten sonra araç overboost arızası vermezse sorunsuz kullanılacaktır diye tahmin ediyorum. Üstteki mesajım gibi bu da tamamen tahmin. Asıl sorun yazılım işini ne yapacaksın çünkü THP208'de yazılım gerçekten büyük sorun olabiliyor. Eğer overboost yaşarsan sorunu bir tek yazılım çözer. Ki bu parçalarla yazılım olmazsa olmaz
Merhaba;
THP208 motorlu stock 208 gti'ı hibritleyen oldu mu? sorunsuz kullanabilir miyim? hedeflediğim güç stabil 250 hp. Varsa tecrübelerden faydalanmak isterim.
(araçta hali hazırda intercooler, dump valve mevcut)
THP208 hibridleyen oldu mu bilgim yok ama güzel bir yazılım ile 46mm hibrid turbo çok rahat 300hp alınabilir
Hedef 250hp ise hibrid turbo ile muhtemelen yakıt ihtiyaci olmadan meth kit bile yeterli olur
208 GTİ sahiplerine selam olsun, TG GTİ ile bu hafta vedalaştık ama her zaman elimden geldiği kadar 208 GTI sahiplerine destek olmaya devam edeceğim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.