Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW e36 320 stroke sonrası problemler
SEDAT ŞAHİN33
27-11-2015, 15:00
Merhabalar aracım 1994 model 320 c iken motorun içini biraz dolduralım dedik ve bir çok sıkıntıyla karşılaştık. Araca yapılan işlemler 330 benzin krank 325 m50 blok , 325 manifolt, 328 akış metre, 328 elekt tesisatı 240 amerikan versiyon yazılım ve daha bir sürü şey. tüm sıkıntıları hemen hemen hallettik bir defa sekman da kırdık ama şu an ki sorunumuz araç 5 -10 dk yüksek devirlere kadar çıkabiliyor sonra birden bire 5 devirde kesmeye başlıyor delphin makinede 217 arıza kodu veriyor arızayı silince düzeliyor ama ısınınca aynı bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
Aynı sıkıntıyı Hondada yaşamıştım
Bobin buji ve buji kablolarını kontrol edin.
beyin modeli nedir siemens ms41 mi ? kullandıgınız beyin ve tesisat otomatik bir arabadan cıkma mı ?
SEDAT ŞAHİN33
01-12-2015, 10:45
beyin modeli nedir siemens ms41 mi ? kullandıgınız beyin ve tesisat otomatik bir arabadan cıkma mı ?
evet ms 41 bilmiyorum otomatik olup olmadığını?
Direk bu sorunu daha once yasamadım ama biraz arastırma yaptım aldıgınız hata kodu ms41 beyinde egs signal'i bulunamadı hatası, egs dedigide otomatik vites kontrol unitesi, eger kullandıgınız beyin otomatik arabadan cıkma ise o yuzden otomatik sanzumanın beyni ile haberlesemedigi icin bu kodu verip korumaya (limp mode) alıyor olabilir. İmkanınız varsa manul bir beyin ile deneyin yada kendi beyninizi manuel sanzuman icin tekrar programlatın derim.
SEDAT ŞAHİN33
01-12-2015, 12:20
teşekür ederim proğramcıma bu konuyu bir söyleyip deneyelim inşaallah ondandır ama şöyle bişey var başka beyinlerle de denedik o da aynı hatayı verdi
SEDAT ŞAHİN33
01-12-2015, 12:22
araçla yolda makineyle teste çıktığımızda 212 hata kodundan dolayı veriyor yani vanos mekanik sıkışması diyor sebebi ne olabilir acaba tekrar tekrar teşekür ederim
212 kodu dediginiz gibi vanos hatası vanos selenoidin kablolarında vs.. bir sorun yok ise selenoidi sokup orda yaylı pistonlu bir mekanizma var bu mekanizmanın sıkısıp sıkısmadıgını eliniz ile kontrol edin eger haraket ettiremiyorsanız arıza yapmıstır, onu degistirmeniz gerekir.
su fotoda gordugunuz 5 numaralı parca
http://www.realoem.com/bmw/images/diag_3czn.png
SEDAT ŞAHİN33
01-12-2015, 12:45
İlginize teşekürler başka bir vonos ta da aynı hatayı yapıyor acaba sente ayarından olabilirmi sitede şöyle bir makale okumuştum ms41 beyinler de fazla devirli olunca vanos sıkışma hatası oluyor diye bunun çözümünü arıyorum ama o parçaya yeniden bakacam birazdan belki iki vanosta bozuktur . senteyide kontrol edecem keşke bu işe hiç buşamasaydım dedirtti ..
Bu parcada arıza yoksa vanos selenoidinin baglantı kablolarına bir bakın derim ben, belki tesisatında sıkıntı olabilir, umarım kısa surede cozersiniz dertlerinizi.
SEDAT ŞAHİN33
01-12-2015, 12:56
teşekür ederim ama bakacam birazdan ama artık nefret ettim kendi arabamdan
OMTechJr.
01-12-2015, 17:39
Vanos solenoid kablolarında bir sıkıntı olabilir. Kısadevre..vs varsa yapar. Ama açıkcası benimde başıma aynısı geldiğinden tahmin ediyorum 212 alıyordum hata ama sente yanlış bence sizing araçtada.
SEDAT ŞAHİN33
02-12-2015, 12:46
Uzun uğraşlar sonucu sıkıntıyı ecu da bulduk 320 yazılım attığımızda araç kesmeyi bıraktı ama fena güç kaybı oldu..
osmanaydo
02-12-2015, 13:09
Uzun uğraşlar sonucu sıkıntıyı ecu da bulduk 320 yazılım attığımızda araç kesmeyi bıraktı ama fena güç kaybı oldu..
Geçmiş olsun da nolacak şimdi?
Bu şekilde mi kullanacaksınız?
boosted_pug
03-12-2015, 16:32
Benzer stroker islemi yapilmis 5, 6 tane 320 ye pnp ecu yaptim hepsinde de max gücü elde ettik sahipleride gayet memnun kaldilar. Güc almak istiyorsaniz sizde standalone ecu kullanmalisiniz. Hem akismetreden kurtulmuş olursunuz hemde yapmis oldugunuz mekanik islemlerin karsiligini alabilirsiniz. Ayni zamanda siemens ecularda kesici eski e30 lar gibi değil hem kesiciyi hemde launch shift light gibi extra özellikleri kullanabilirsiniz
Benzer stroker islemi yapilmis 5, 6 tane 320 ye pnp ecu yaptim hepsinde de max gücü elde ettik sahipleride gayet memnun kaldilar. Güc almak istiyorsaniz sizde standalone ecu kullanmalisiniz. Hem akismetreden kurtulmuş olursunuz hemde yapmis oldugunuz mekanik islemlerin karsiligini alabilirsiniz. Ayni zamanda siemens ecularda kesici eski e30 lar gibi değil hem kesiciyi hemde launch shift light gibi extra özellikleri kullanabilirsiniz
tam da merak ettiğim olayı yazmışsınız. beyinden akışmetreden falan gına geldi artık. stock atmosferik m50b25 için beyin önerebilir misiniz ?
aracın orjinal beyni 400-500 tl, akışmetre desen 500-600 tl den aşağı fiyat veren yok ( ve sürekli bozuluyor ). bu durumda standalone beyin mantıklı duruyor.
tam da merak ettiğim olayı yazmışsınız. beyinden akışmetreden falan gına geldi artık. stock atmosferik m50b25 için beyin önerebilir misiniz ?
aracın orjinal beyni 400-500 tl, akışmetre desen 500-600 tl den aşağı fiyat veren yok ( ve sürekli bozuluyor ). bu durumda standalone beyin mantıklı duruyor.
Akışmetre neden sürekli bozulsun ki ?
akışmetre bmw'nin çok hassas ve sıkıntılı bir parçası. ben akışmetre sıkıntısı yaşamayan bmw'ci görmedim şahsen.
Tayfun-E30
22-03-2016, 22:57
bende saçma saçma filitreler takmayıp akışmetre bozan görmedim..
Maf sensorunun bozulmasi filtreyle alakali. Dry flow yada hks mantar kullanirsaniz bozulmaz. Yagli filitrw sensor icindeki zimbirtiyi bozuyor fakat mekanik birsürü islem var bunu tam randimanli kullanmak icin ms Standalone koyun memnun kalirsiniz. Ayrica icinde guzel oyuncaklar var launch rev limit shift light vs vs
sıfır akışmetre kolay kolay bozulmamalı,kurcalanmışsa yada çin işi ise başka
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.