Orijinalini görmek için tıklayınız : 206 Quicksilver 110 luk yuklemesi..
Arkadaslar herkese merhaba..
1kac gune kadar araci alicaz..
Headers,komple egzoz,port polish,yazilim ve air intake dusunuyorum..Bu bahsettigim uygulamalari daha once 110 luk makineye yapmis olanlardan yorum alabilirsem sevinirim..Arac lpg destekli olucak..Gunduz hanim kullanicak(lpg:)),geceleride ben(benzin:cool:)..Uzerinde 17 RC jantlari var ve tahminimce bir miktar yorucaktir araci..Bahsettigim islemlerle hem bu handikapi gecmek,hemde biraz daha canli bir arac olsun istiyorum..
Izmir ve yakin cevresinde uygulamalari dogru sekilde yaptirabilecegim bir servis yada usta da belirtirseniz sevinirim..
Varmidir fikri,bilgisi ve deneyimi olan..
orjınal rc ler 11 kg tanesi lastiksiz
varsa daha hafif bi jant tavsiye ederim :)
orjinal cc jantlarının kg sini bilmiyorum ama
Hali hazirda aracin uzerinde RC ler takili oldugu icin ilk etapta onlarla yola devam edicem.Bu islemlerden sonra eger tatmin etmezse,16" lere gecerim..15" herhangi bi jant dusunmuyorum cc dahil..
Bende vardı baya zaman önce 206 Quiksilver. Motoru 106 GTI motorunun biraz uysallaştırılmışıdır. Rolantiyi bozmadan 140 hp civarında güç alabilirsin. Bundan sonrasında ya çok para harcaman lazım yada rölanti bozulur günlük kullanım zorlanır.
t-jet ali
17-03-2016, 21:53
biz roland garros aynı motor yapmık zamanında,, sizin set-up a ek olarak kapak taşlama ve106 gtı egzantrik takıldı, gayet zevkliydi.
orochi-x
18-03-2016, 19:55
206 Quiksilver kullanıcısı olarak çok güzel bir seçim yapmışsın öncelikle ;-)
Bende 206 RC jant kullanıyorum ama konfor konusunda sıkıntısı büyük. Koni Spor Amartisör ve Eibach yaylar ile güzel yolda harika, kötü yolda ise katlanması zor açıkcası.
İş yeri değişikliği nedeniyle, kısa mesafede ve sürekli trafik olan bir güzergahta gidip geldiğim için alt devir cansızlığı nedeniyle açık hava filtresini 2 hafta kadar önce söküp orijinal kazana dönmüş olsam da, açık hava filtresi olarak kesinlikle K&N marka tavsiye ederim. 3000 devir ve üstünde son derece keyifli.
Araç üzerinde Zavoli Sıralı Sistem LPG seti var ama açıkcası ben kullanmıyorum. Belki montajı yapan ustadan kaynaklı ama aracı çok düşürüyor. Siz benzinde kullanacağınıza göre sizinde böyle bir sıkıntınız olmayacaktır büyük ihtimalle ;-)
Headers, komple egzoz, port polish, yazılım vs. ile keyifli bir araç olacaktır. Ancak bu konuda, doğrudan 206 Quiksilver üzerinde deneyimlemediğim için yararlı bir yorum yapamayacağım ne yazık ki :-(
Bende vardı baya zaman önce 206 Quiksilver. Motoru 106 GTI motorunun biraz uysallaştırılmışıdır. Rolantiyi bozmadan 140 hp civarında güç alabilirsin. Bundan sonrasında ya çok para harcaman lazım yada rölanti bozulur günlük kullanım zorlanır.
Krankta 140hp net alabilirsem,tekerde de 110-115 alabilirsem benim icin yeterli olacaktir..Daha sonra 17"RC lerden,16" guzel bi janta gectim mi tamamdir..
206 Quiksilver kullanıcısı olarak çok güzel bir seçim yapmışsın öncelikle ;-)
Bende 206 RC jant kullanıyorum ama konfor konusunda sıkıntısı büyük. Koni Spor Amartisör ve Eibach yaylar ile güzel yolda harika, kötü yolda ise katlanması zor açıkcası.
İş yeri değişikliği nedeniyle, kısa mesafede ve sürekli trafik olan bir güzergahta gidip geldiğim için alt devir cansızlığı nedeniyle açık hava filtresini 2 hafta kadar önce söküp orijinal kazana dönmüş olsam da, açık hava filtresi olarak kesinlikle K&N marka tavsiye ederim. 3000 devir ve üstünde son derece keyifli.
Araç üzerinde Zavoli Sıralı Sistem LPG seti var ama açıkcası ben kullanmıyorum. Belki montajı yapan ustadan kaynaklı ama aracı çok düşürüyor. Siz benzinde kullanacağınıza göre sizinde böyle bir sıkıntınız olmayacaktır büyük ihtimalle ;-)
Headers, komple egzoz, port polish, yazılım vs. ile keyifli bir araç olacaktır. Ancak bu konuda, doğrudan 206 Quiksilver üzerinde deneyimlemediğim için yararlı bir yorum yapamayacağım ne yazık ki :-(
17RC ler cok durmaz diye dusunuyorum..minimum 50 yanagin altina dusmeyi hic dusunmuyorum cunku..195/50-55/16 yi 140hp krank gucuyle keyifli ve rahat bir sekilde kullanmak amacim..3.5 luk bi yay takimi aklimdaki tek sertlestirme olayi..
biz roland garros aynı motor yapmık zamanında,, sizin set-up a ek olarak kapak taşlama ve106 gtı egzantrik takıldı, gayet zevkliydi.
Bu speclerde ciddi bi rakiple deneme sansiniz oldumu hic..Guc ve tork degerlerini alabilsek iyi olurdu..
Drag yada roll denemesi yaptiginiz GTI-VTS-VTI-TYPE R- TSI-CLIO RS v.s gibi rakipleriniz oldumu..sonuclari nedir..?
206 Quiksilver kullanıcısı olarak çok güzel bir seçim yapmışsın öncelikle ;-)
Bende 206 RC jant kullanıyorum ama konfor konusunda sıkıntısı büyük. Koni Spor Amartisör ve Eibach yaylar ile güzel yolda harika, kötü yolda ise katlanması zor açıkcası.
İş yeri değişikliği nedeniyle, kısa mesafede ve sürekli trafik olan bir güzergahta gidip geldiğim için alt devir cansızlığı nedeniyle açık hava filtresini 2 hafta kadar önce söküp orijinal kazana dönmüş olsam da, açık hava filtresi olarak kesinlikle K&N marka tavsiye ederim. 3000 devir ve üstünde son derece keyifli.
Araç üzerinde Zavoli Sıralı Sistem LPG seti var ama açıkcası ben kullanmıyorum. Belki montajı yapan ustadan kaynaklı ama aracı çok düşürüyor. Siz benzinde kullanacağınıza göre sizinde böyle bir sıkıntınız olmayacaktır büyük ihtimalle ;-)
Headers, komple egzoz, port polish, yazılım vs. ile keyifli bir araç olacaktır. Ancak bu konuda, doğrudan 206 Quiksilver üzerinde deneyimlemediğim için yararlı bir yorum yapamayacağım ne yazık ki :-(
Bahçeşehir tarafına gelirsen LPG ye wideband ile ayar yapariz.
Oda yetmezse sadece tam gaz yaptığında otomatik benzine geçecek, ayağını gazdan çekince LPG ile devam edecek şekilde ayar yapabiliriz.
Aracta LPG varken kullan ekonomisini derim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.