PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : R56 Mini Cooper otomatik vites araç için spor hava filtresi hk.



DVR_VTS
19-04-2016, 12:45
R56 Mini Cooper otomatik vites araç için spor hava filtresi uygulaması konusunda bilgi almak istedim , otomatik araç olduğu için sizce handikap yaşarmıyım ? akışmetrede bir problem çekişte bir düşüş vs ?

Teşekkürler.

Asıl amacım güzel bir ses alması ve biraz da olsa tam narkoz çekişi artsın yeter :)

brs852
19-04-2016, 13:02
R56 Mini Cooper otomatik vites araç için spor hava filtresi uygulaması konusunda bilgi almak istedim , otomatik araç olduğu için sizce handikap yaşarmıyım ? akışmetrede bir problem çekişte bir düşüş vs ?

Teşekkürler.

Asıl amacım güzel bir ses alması ve biraz da olsa tam narkoz çekişi artsın yeter :)

doğru çapta ki borularda falan sorun olmuyor birde turbo araçlarda atmosferik motorlarda ki gibi ses vermiyor hava filtresi.

DVR_VTS
19-04-2016, 15:02
doğru çapta ki borularda falan sorun olmuyor birde turbo araçlarda atmosferik motorlarda ki gibi ses vermiyor hava filtresi.

Kafamda düşündüğüm prof çapta bir Air intake kit yapmak değil sadece orginal fitre konumunda orginal fitreyi çıkarıp bir filtre takmak , rolantide sapıtma yaşarmıyım kafamdaki tek soru işareti o zaten motor sıcaklığını çekmeyecek bir konumlama kafamdakide.

brs852
19-04-2016, 17:41
Ben kit olarak düşünüyorsunuz sandım ama kn yada itg kutu içi filtre almanız yeterli olur yada ufak 1-2 boru silikon aparatla soğuk hava alacak yerr çekilip açık hava filtreside takılabilir motorda herhangi bir sapıtma olmaz

DVR_VTS
20-04-2016, 08:39
Ben kit olarak düşünüyorsunuz sandım ama kn yada itg kutu içi filtre almanız yeterli olur yada ufak 1-2 boru silikon aparatla soğuk hava alacak yerr çekilip açık hava filtreside takılabilir motorda herhangi bir sapıtma olmaz

Gaz kelebeğinde dalgalanma yapma ihtimali ?

brs852
20-04-2016, 15:31
Daha önce açık hava filtresi kullandım hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım

meSs
22-04-2016, 15:50
herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum. otomatik viteste özellikle, 208GTI'larda da akışmetre var, orjinal konumunu korursan herhangi bir problemle karşılaşmadık fakat araç düz vites olduğundan akışmetre konumunu filtrenin yerini değiştirip turbo ağızına taktığımızda seyir haline debriyaja basılırsa eger devirin ilk önce rolanti altına düşüp sonra kendini toparladığını gördük. yazılımla düzeltilebilir bir olay, sorunda teşkil etmiyor. aracınız otomatik vites olduğundan da bu tip bir durumla karşılaşacağınızı sanmıyorum.

kit olarak Alta, M7 yada AEM tavsiye edebilirim, tabi sadece filtre olarak değil komple kit olarak. scoopuda açarsanız güzel soğuk besleme olur.

http://www.mini2.com/forum/attachment.php?attachmentid=141256&d=1199981382

http://www.brrperformance.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/cf-ags-r-r56-intake.jpg

https://www.m7tuning.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/6/56-311801_1.jpg

http://www.motoringwerks.com/images/Product/large/4019.jpg

http://www.lacar.com/wp-content/uploads/2012/09/1-2010-MINI-Cooper-S-AEM-cold-air-intake-flow.jpg

ozzywan
22-04-2016, 15:55
Arabama takmak istedigim zaman baya arastirmistim AEM en iyi secenek gibi

Kekuti*
22-04-2016, 16:14
Araç S mi ki ?

DVR_VTS
25-04-2016, 13:25
Yok ya dostum düz otomatik Mini cooper elimde çükündürük bir filtre var onun için sormuştum :)

ozzywan
25-04-2016, 14:42
Yok ya dostum düz otomatik Mini cooper elimde çükündürük bir filtre var onun için sormuştum :)

Oooo :) Kutu içi filtre'ni degistir tamamdır, K&N ya da BMC yeter de artar.