PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 206 Gti egsoz



gan
21-05-2016, 20:40
Arkadaşlar
Aracın 206 Gti. Chip var cai varı belki headers takılacak ilave.
Araçta supersprint düz boru var son susturucu ise Stock.
Düz boru cok ses yaptığı icin araya fidan egsoz da ara susturucu kaynattık.

Aracıma bu şartlar dahilinde cok pahalı olmayan aracıma en uygun egsoz ne olur son susturucu icin.
Benim ara borular 55 sanırım.

60 giriş mi mantıklı olur Dyno çıktısı 156 hp araç icin.
Alt devirler olmesin üstler canlansın dusuk devirlerde cok ses yapmasın ama ses tok ama cok bas kalın da olmasın kafa ütüleyecek gibi. Patlatmalı cızırtılı olabilir cok olmamak kaydıyla.

İsteklerim bunlar :))

Adana ısı varex var 350 maks. nasıldır bunlar.
Ya da 2.el bir varex mi kovalasam

Egzozu rc lerdede gibi çift çıkış istiyorum.
Supersprint olur.
Remus olur bana göre.
Ottospecler nasıldır.

2.el satan varsa anadolu yakası değerlendirebilirim temiz olmak kaydıyla.
Uzun oldu biraz. Tavsiyelerinizi özellikle 206 Gti Hakkı'nda tecrübeli arkadaşların yorumlarına açığım

izmirlicem
22-05-2016, 00:09
varex takarsanız eğer egzozu kapatıp sakin gezmek aracı yorar bana kalırsa çünkü kapalıyken çok küçük bir yerden egzoz gazı dışarı çıkıyor sadece polis görünce kapatacaksanız sorun olmaz onun dışında hep açık kullanacaksanız varex bence. https://i.ytimg.com/vi/5oZRdu50aV4/hqdefault.jpg resimde mevcut egzoz kapalıyken sol kısımdaki o delikten çıkıyor ki çok küçük araç için işkence bence.

gan
24-05-2016, 23:07
Benim merak ettiğim Adana işi varex ile orjinali arasında çok fark var mıdır aes ve performans olarak.

ggtoker
25-05-2016, 04:49
Ben rc de adana isi kullaniorum.... performans olarak tamamen psikolojik ama kapaliyken kuzu gibi acinca aslan gibi :) :)

mikelazi
25-05-2016, 14:45
Arkadaşlar
Aracın 206 Gti. Chip var cai varı belki headers takılacak ilave.
Araçta supersprint düz boru var son susturucu ise Stock.
Düz boru cok ses yaptığı icin araya fidan egsoz da ara susturucu kaynattık.

Aracıma bu şartlar dahilinde cok pahalı olmayan aracıma en uygun egsoz ne olur son susturucu icin.
Benim ara borular 55 sanırım.

60 giriş mi mantıklı olur Dyno çıktısı 156 hp araç icin.
Alt devirler olmesin üstler canlansın dusuk devirlerde cok ses yapmasın ama ses tok ama cok bas kalın da olmasın kafa ütüleyecek gibi. Patlatmalı cızırtılı olabilir cok olmamak kaydıyla.

İsteklerim bunlar :))

Adana ısı varex var 350 maks. nasıldır bunlar.
Ya da 2.el bir varex mi kovalasam

Egzozu rc lerdede gibi çift çıkış istiyorum.
Supersprint olur.
Remus olur bana göre.
Ottospecler nasıldır.

2.el satan varsa anadolu yakası değerlendirebilirim temiz olmak kaydıyla.
Uzun oldu biraz. Tavsiyelerinizi özellikle 206 Gti Hakkı'nda tecrübeli arkadaşların yorumlarına açığım

yazılım -filtre ve düz boruyla ew10 motor da hangi dynoda 156hp aldınız.

aynı motora port polish li rc emme kelebek 2.2 header 60mm düz boru son remus peşinede yazılımla mustang dynoda 146hp aldık.

gan
25-05-2016, 14:54
yazılım -filtre ve düz boruyla ew10 motor da hangi dynoda 156hp aldınız.

aynı motora port polish li rc emme kelebek 2.2 header 60mm düz boru son remus peşinede yazılımla mustang dynoda 146hp aldık.

Gazihan'in dynosu serp ti sanırım. Çarpan bana cok doğru gelmedi. 156 ho değildir. Tas catlasa 145hp. Gerçi supersprint sitesinde 10 hp sırf su horu veriyordu yanlış hatırlamıyorsam ama o da sisirmedir kuvvetle muhtemel.

By_Engin
25-05-2016, 15:00
yazılım -filtre ve düz boruyla ew10 motor da hangi dynoda 156hp aldınız.

aynı motora port polish li rc emme kelebek 2.2 header 60mm düz boru son remus peşinede yazılımla mustang dynoda 146hp aldık.

Bu sorunun cevabını ben çok merak ediyorum :)

By_Engin
25-05-2016, 15:01
Gazihan'in dynosu serp ti sanırım. Çarpan bana cok doğru gelmedi. 156 ho değildir. Tas catlasa 145hp. Gerçi supersprint sitesinde 10 hp sırf su horu veriyordu yanlış hatırlamıyorsam ama o da sisirmedir kuvvetle muhtemel.

mikelazinin bahsettiği benim araç. Aynı dynoda bana kaç hp çıkarır merak ediyorum, İstanbul'da olsaydım ölçtürürdüm kesin :D

mikelazi
25-05-2016, 15:19
mikelazinin bahsettiği benim araç. Aynı dynoda bana kaç hp çıkarır merak ediyorum, İstanbul'da olsaydım ölçtürürdüm kesin :D

170-175hp çıkardın her halde :)

gan
25-05-2016, 22:17
170-175hp çıkardın her halde :)

Konu nerelere sapmis. Sorduğun soru basitti siz ne yazmışsınız. Daha önce de belirttiğim gibi aracımın 156 hp olduğuna dair bir iddiam yok olmadı da.

Matchless
25-05-2016, 22:22
Eğer düşünürseniz Hks var çift çıkış değil tabi ama düşünürseniz profilimden ilanına ulaşabilirsiniz :)

By_Engin
26-05-2016, 08:03
Konu nerelere sapmis. Sorduğun soru basitti siz ne yazmışsınız. Daha önce de belirttiğim gibi aracımın 156 hp olduğuna dair bir iddiam yok olmadı da.

İlk mesajında dyno çıktısı 156hp diyen sendin ama neyse. " 60 giriş mi mantıklı olur Dyno çıktısı 156 hp araç icin. "

Aracın gücüne göre orantılı olarak yapılır bu işler sende bilirsin, bu yüzden sorguluyoruz gücünü. Bana sorarsan çok fazla büyütmenin anlamı yok. Alt devirler ölmesin dersen 51 lik boru yeter. Yanlış hesaplamadıysak 2.2 turbo 300hp ye bile 70lik çıkıyor. Araç farklı olsada senin aracın motor benimkiyle aynı. Bende 4-2-1 headers var (OEM 2.2 EW12 motorun) , PP'li RC emme kelebek, CAI, chiptuning Mustang dyno 146hp aldık. Benim egzoz sistemi; kat görünümlü spor susturucu, orta spor susturucu, son remus egzoz borular 60 lık. İleri dönük yükleme düşüncen varsa bendeki gibi yapabilirsin. Boru 51 olsaydı orta susturucu iptal ederdim. Seside ne çok fazla ne de sessiz. Alt devirlerde stock gibi çok ses yok ama 3000-3500 devir gibi spor susturucu sesi alıyorsun. Altta video var, sesine dinleyebilirsin. Video RC emme kelebek yazılım öncesinde sadece egzoz sistemi yazdığım gibi.


https://www.youtube.com/watch?v=BvuTdEil2jY

mikelazi
26-05-2016, 12:22
Konu nerelere sapmis. Sorduğun soru basitti siz ne yazmışsınız. Daha önce de belirttiğim gibi aracımın 156 hp olduğuna dair bir iddiam yok olmadı da.

nerelere sapmış :)

sordun söyledik.sayemizde aracının 156hp olmadıgınıda anladın.daha ne olsun :)

iyi forumlar.