PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TTnet-Avea Fatura 517.28tl Sorunu



MatraX_07
07-06-2016, 15:40
Öncelikle herkese merhaba.Böyle bir konu ile sizleri meşgul ettiğim için kusura bakmayın..Bu konuyla ilgili hem fikir hemde yardım bekliyorum.Belki aramızda daha önce böyle sorunla karşılaşanlar vardır.Tecrübeden ve fikirden yararlanmak istiyorum...

Her şey evime TTnet bağlatmakla başladı diyebilirim.Bi arkadaşımın arkadaşı bu işlerle uğraştığı için onunla iletişime geçip interneti bağlatmaya karar verdim.Bu esnada indirimli olacağını ve kampanya olduğunu belirterek ''Avea'' hattımı bu kampanyaya dahil etti.Kısacası avea hat olduğu için ttnet'i uygun kullanacağını söyledi..bende işlemi onay ve imzayla başlattım..

Daha sonraları hem evimde internette sorun yaşamaya başladım(kesilme,çekmeme,yavaş).bu sıkıntı sizlerinde bildiği gibi AVEA'da da yaşanmaya başladı..Hat çekmiyor,Sınırsız internete telefondan düzgün bağlanamıyorum,hat kesiliyor,ses gitmiyor gibi problemlerle karşılaştım.En son artık sabrım taştı bende hattımı taşımaya karar verdim

Bunun için önce TTNET Müşteri hizmetlerini arayarak, hattımı başka operatör'e geçireceğimi telefonun internet ve konusmasından faydalanamadığımı bu sebeple de geçiş yapılacağını belirttim
Yalnız öncelikle Tahaddüt yazıp 5555' e gönderdim bana gelen msj da cayma bedeli olarak herhangi bir ücret yansımayacagına dair cevap geldi
Tabi ben yine işimi sağlama alayım diyerekten 2-3 defa müşteri hizmetlerini aradım aynı şekilde soru sormama ragmen herhangi bir cayma bedeli görünmediğini söylediler
Daha sonra TTNET telefon bayisine giderek aynı sekilde teyit almak istedim.Oradaki görevli arkadasta telefonu alarak bi işlemler yaparak bana '' herhangi bedel yok,geçiş yapabilirsiniz maksimum 10-15 tl arasında fark gelebilir'' diyerekten bana bilgi verdi.
Bende bu aşamalardan sonra hattımı Vodafone geçirdim rahat rahat kullanmaya başlayayım derken bugun itibari ile TTNET ev internetimin 517.25TL geldiğini öğrendim.Öncelikle yanlış bakmış olabilirim diyerek tekrar baktım ama rakam doğruydu..

Neyse itiraz etmek için müşteri hizmetlerini aradım bana dedikleri şuydu Ev internetimi indirimli kullanmam için Avea hattımı tanımlamışlar ve ben AVEA hattımı iptal ettiğim için 446tl gibi bir ceza uygulamışlar..Bende kızgın ve madur olarak sert cıkıs yaptım..Bana bedelin söylenmediğini,cayma bedeli olmadığını ve benden buna güverenek geçiş yaptığımı eğer bana 517.25tl'lik bedelin yansıyacağını bilme halimde geçiş yapmayacağımı belirterek itiraz ettim.Daha sonra bana kayıt oluşturarak dönüş yapacaklarını bildirdiler

Şimdi bu aşama da yapılması gerekenler nedir?bilgi ve tecrübenizden yararlanmak istiyorum...

slowmotion
07-06-2016, 21:11
Her platformda yaziyorum, avea ve ttnet almayın aldırmayın.tüketici hakem heyetine başvurmalîsınız

Vtec_2
07-06-2016, 21:51
Modemide faturaya yansitmis olabilirlermi ?

onursumer
07-06-2016, 21:59
2 farklı platform ortaklaşa bir kampanya düzenlemiş sanırım ne olursa olsun avea kısmında bilgilendirme olması gerekli olsada avea, vodafone geçiş kısmından çok, ttnet ile yaptığınız sozleşme orneği varsa onu inceleyin ne gibi bir taahhüt eklemişler , eğer operator taşıma vs ile ilgili bir madde yok ise herturlu iptal ettirsiniz

EREN34
07-06-2016, 22:07
TTnet mi? Düşman evine...

Sen aradığında bahsettikleri cayma bedeli avea dan vazgeçmenle ilgiliydi. Bu durum cayma değil, mevcut tanımlı indirimden vazgeçme durumu. Resmen sağ gösterip sol vurmuşlar.

Peşini bırakma tabi ki ama şahsi fikrim olumsuz yönde

boosted_pug
08-06-2016, 00:21
banada ayak üstü 500 tl çaktılar haram olsun 1 yıl önce evime ttnet bağlattım aylık 49 tl 24 ay taahhüt verdim 13. ay 69 tl fatura geldi arayıp sordum meğer bizim kampanya ilk yıl 49 sonraki yıl 69 tl imiş bundan bana bir alahın kulu bahsetmemişti (nie bahsetsin ki) neyse iptal edin dedim ok dedi 810 tl ceza :) ya 20tl taksitle ödeyecem yada bir seferde trink :) benim başım yandı siz dikkat edin.

altima
08-06-2016, 16:18
superonline fiber kullanyorum; bugüne kadar bağlantı günü haricinde hiç problem yaşamadım. herkesede tavsiye ettim.

sizin problem için kesinlikle sözleşmeyi kontrol edin; mobil hat değişimi ile ilgili bir madde varsa detaylıca inceleyin derim

qatrio
08-06-2016, 21:59
superonline fiber kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım bir tek verdikleri pirelli modem çok dandik ve başka bir modem kullanamıyorsunuz. Onun dışında hiç bir sorun yaşamadım

Çağlayan
08-06-2016, 22:51
Geçmiş olsun hocam. Eliniz nereye yetişiyorsa her yere başvurun sakın vazgeçmeyin.


ttnet kullanmayın kullandırmayın. Alternatif olarak superonline kullanıyorum öneririm.

battalgazi
08-06-2016, 23:55
bende ttnet internetı iptal ettirdim 500 liraya yakın cayma bedeli gelmesi lazım 6 aydır gelmedi,fatura gelse cayma bedelini süperonline ödeyecek ama müşteri hizmetlerini 3 defa aradım borcunuz görünmüyor diyorlar

MatraX_07
10-06-2016, 15:24
Herkese çok teşekkür ederim bilgileriniz için

Ttnet bağlatmadan önce 'bakın çok şikayet var,ttnet çekim ve himet olarak baya sorun oluşturduklarını söylüyorlar ''diye söyledim kendilerini savundular hep
TTnet bağlatmak zorundaydım çünkü Superonlıne fiber yapısı daha yoktu.İlk baslarda Superonlıne bağlatıyordum ama alt yapısı olmayınca mecburen ttnet'e geçtim

Sıkıntı şurada avea hattım üzerinden ttnet faturasına indirim yapsıtmışlar kuruluş aşamasında.Ama ben her aramam da bana bunu belirtmediler.''şu kadar ceza yansıyabilir,bu kadar fark ödersiniz'' gibisinden..

Dün tekrar aradım ters konuştum.Müşteriyi denk getirince hemen gerekeni yapıyorsunuz,yazık günah dedim 517 tl fatura geleceğine bilsem niye geçiş yapayım dedim..haklısınız,arastırma yapıyoruz diyorlar şaka gibi
Ben bu parayı ödemem bilin,yaptığınız müşteriyi dolandırmak dedim

bakalım peşini bırakmadan beklemedeyim..Ama şu iş çözülsün anında iptal edeceğim