Orijinalini görmek için tıklayınız : CLİO ll K4M 1.6 16V HKK.
Apocaltique
31-08-2016, 17:31
Herkese iyi forumlar, subap lastikleri icin kapaği actiricam, cok hafif port polishten sonra filtre headers egsoz ne onerirsiniz, aracin acemisiyim, hangi kelebek guzel olur, arac tamamen stock, birde nasil nerde yazilim atacagim konusunda bi fikrim yok, rs tuner ile atilir mi? Bilgiler icin simdiden tesekkur ederim, aracta spec olarak sadece kisa şanziman takildi, yazilimla f e h ile desteklersem guzel olur diye dusunuyorum, tesekkurler...
48 lik düz boru, sona güzel bi son susturucu takabilirsin, işlem yapılarak RS headers ve RS gaz kelebeği takılabiliyor, zamanında yapan vardı bu işlemleri, kapak için malesef bi bilgim ve tecrübem yok :) NOT: KAT ı iptal etmemeni öneririm, geri düşürüyor, 2000 model k4m sport aracımızda söktük tecrübe ettik ciddi bi düşüş gördük.
48 lik düz boru, sona güzel bi son susturucu takabilirsin, işlem yapılarak RS headers ve RS gaz kelebeği takılabiliyor, zamanında yapan vardı bu işlemleri, kapak için malesef bi bilgim ve tecrübem yok :) NOT: KAT ı iptal etmemeni öneririm, geri düşürüyor, 2000 model k4m sport aracımızda söktük tecrübe ettik ciddi bi düşüş gördük.
1.4 16v motor k4j sanırım. rs headers buna da takılır mı? bi de işlemden kasıt nedir? araya flanş falan mı yapılıyor? ya da k4j ye k4m headers'ı iş yapar mı? runner çapları farklı mıdır? bu aralar aklımda deli sorular var. kusura bakmazsan :)
Daha once kullandıgın aracçlara bakıcak olursak. Oyle Feh ile basıt ve hıssedılrı gucler alamıyacagın guçler kesın net olarak. 51 lık duz boru sonada guzel bır susuturucu deerım. Filtrene sakın dokunma gerı dusersın. bu şekılde en guzel sonuc cıkar dusuncesındeyım. Ama yınede eskı aracçlarından olan ies yada vti gibi bir verım bekleme. NE cıkarsa koy sepete. REnault zaten zorlama sartlar altında verımlı bır sekılde uretmıs o gucu. Honda gibi deıl yanı.
Hadi kolay gelsun sonuclarından haberdar et :)
Apocaltique
06-09-2016, 02:35
48 lik düz boru, sona güzel bi son susturucu takabilirsin, işlem yapılarak RS headers ve RS gaz kelebeği takılabiliyor, zamanında yapan vardı bu işlemleri, kapak için malesef bi bilgim ve tecrübem yok :) NOT: KAT ı iptal etmemeni öneririm, geri düşürüyor, 2000 model k4m sport aracımızda söktük tecrübe ettik ciddi bi düşüş gördük.
Katı iptal etmezsem egsozdan istediğim sesi alamam ki :))
Apocaltique
06-09-2016, 02:37
Daha once kullandıgın aracçlara bakıcak olursak. Oyle Feh ile basıt ve hıssedılrı gucler alamıyacagın guçler kesın net olarak. 51 lık duz boru sonada guzel bır susuturucu deerım. Filtrene sakın dokunma gerı dusersın. bu şekılde en guzel sonuc cıkar dusuncesındeyım. Ama yınede eskı aracçlarından olan ies yada vti gibi bir verım bekleme. NE cıkarsa koy sepete. REnault zaten zorlama sartlar altında verımlı bır sekılde uretmıs o gucu. Honda gibi deıl yanı.
Hadi kolay gelsun sonuclarından haberdar et :)
Bence de Honda gibi değil, bendeki vti cok sıkı makineydi, bir sekilde satmiş bulundum, clioyu seviyorum ama çok narin şanzimani ortadan ikiye karpuz gibi böldüm ki ekstra bi çaba sarfetmedim vti surdugum gibi surunce oldu :)) Kisa şanziman taktim bende, halatı güçlendirdim :)
1.4 16v motor k4j sanırım. rs headers buna da takılır mı? bi de işlemden kasıt nedir? araya flanş falan mı yapılıyor? ya da k4j ye k4m headers'ı iş yapar mı? runner çapları farklı mıdır? bu aralar aklımda deli sorular var. kusura bakmazsan :)
k4j ye k4m headers ı sanırım bi işe yaramaz ama Rs Headers ı tahminime göre onada uygulanabilir. Dediğim gibi net bilgi veremiyorum kendim denemedim çünkü :) flanş vs yapılıyor imiş, runner çapları hakkında malesef bilgim yok o kadar derine inmedim.
Daha once kullandıgın aracçlara bakıcak olursak. Oyle Feh ile basıt ve hıssedılrı gucler alamıyacagın guçler kesın net olarak. 51 lık duz boru sonada guzel bır susuturucu deerım. Filtrene sakın dokunma gerı dusersın. bu şekılde en guzel sonuc cıkar dusuncesındeyım. Ama yınede eskı aracçlarından olan ies yada vti gibi bir verım bekleme. NE cıkarsa koy sepete. REnault zaten zorlama sartlar altında verımlı bır sekılde uretmıs o gucu. Honda gibi deıl yanı.
Hadi kolay gelsun sonuclarından haberdar et :)
Abi filtreye dokunma demişsinde, oem filtre tasarımı vasat, filtre geri düşürmüyor bunu tecrübeyle söyleyebilirim. ( Düzgün şekilde yapılan cai de )
Ben genel olarak filtreyı yorumladım. Tabıkı denenmısse yapılabılır. Yapılmasında fayda var. Sanzumanları kesınlıkle omurlu deıl. vasat sevıyede. Honda kullanma alışkanlıgıyla devam edersen muhtemel bır daha yarılır. Kısa koyman guzel olmus bırazcık arabayı hareketlendırmıstır. Cokta zorlamanın bır anlamı yok.
satar RS alırsın illa ben bunu sevıyorum dersen. Gerçi onlarında sanzumanı aynı.
Ben genel olarak filtreyı yorumladım. Tabıkı denenmısse yapılabılır. Yapılmasında fayda var. Sanzumanları kesınlıkle omurlu deıl. vasat sevıyede. Honda kullanma alışkanlıgıyla devam edersen muhtemel bır daha yarılır. Kısa koyman guzel olmus bırazcık arabayı hareketlendırmıstır. Cokta zorlamanın bır anlamı yok.
satar RS alırsın illa ben bunu sevıyorum dersen. Gerçi onlarında sanzumanı aynı.
şanzıman konusunda katılıyorum, k4m lerde çok büyük sıkıntı yaşayan görmedim gerçide, 1 yıl oldu vites topuzu kırarcasına vites atarım çok şükür bi sorun sıkıntı yaşamadım daha, Allah göstermesin :)
k4m 1000 devır daha az devır donuyorr cunku. (Yınede honda ve japon gurubuyla kıyası bıle yapılamaz). Ondan dolayı RS den daha saglıklı dogal olarak. Yoksa REnault Rs ın sanzumnına yatırım felan yapmamıs işte, o fazladan 1000 devır ortalıgı karıştırmaya yetıyor. Yapı ıtıbrıyle gözle gorulur bır sekılde neredeyse aynı.
Yınede k4m ın sanzumanı saglam dıye dusunup asılmayın. Birde yagını sık kontrol edın. Bence sınıfında narın sanzumanlar.
k4m 1000 devır daha az devır donuyorr cunku. (Yınede honda ve japon gurubuyla kıyası bıle yapılamaz). Ondan dolayı RS den daha saglıklı dogal olarak. Yoksa REnault Rs ın sanzumnına yatırım felan yapmamıs işte, o fazladan 1000 devır ortalıgı karıştırmaya yetıyor. Yapı ıtıbrıyle gözle gorulur bır sekılde neredeyse aynı.
Yınede k4m ın sanzumanı saglam dıye dusunup asılmayın. Birde yagını sık kontrol edın. Bence sınıfında narın sanzumanlar.
Memleketiniz neresi acaba, bana çok tanıdık birini andırıyosunuz :)
rs headers direk olmaz. Flanşı kesilip yerine yeniden flanş yaptırmak gerekir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.