PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GSİ için egzoz önerisi



metin_1989
19-09-2016, 09:59
merhabalar astra gsi sahibiyim önümde muayne oldupu için orjınal egzoz yaptırmak durumunda kalmıştım muaynem bitti ve şimdi egzoz arıyorum varmı önerısı olan satan duyan 60lık egzoz aramaktayım max 350 tl verebilirim bu tek cıkış hks tipi yada cift cıkış olabilir,bu sahibinden sitesinde adana da olan egzozlar fln var warex gibi o tipte olur ama kalite fln nasıldır?önerilerinizi bekliyorum

Redfish16V
19-09-2016, 12:31
60lık yerine 51lik daha verimli olacaktır.Varex tarzında eksozlar bütçenize daha uygun bir sıkıntıda yaşayacağınızı düşünmüyorum :) İlerde de çift çıkış remus nokta olur bence :)

metin_1989
19-09-2016, 13:52
60lık yerine 51lik daha verimli olacaktır.Varex tarzında eksozlar bütçenize daha uygun bir sıkıntıda yaşayacağınızı düşünmüyorum :) İlerde de çift çıkış remus nokta olur bence :)

hocam uzerinde 51 var yüksek devirde sıkıyor onceden hks vardı sesden dolayı söktum muayne yaptırdım ama orjınal olduğu içimün yoruyor butun borular 60lık sadece son taraf 51 orjınal o yuzden sonada 60lık almak istiyorum. replika varexte olur kaliteliyse ?

UĞUR_GSI
19-09-2016, 21:27
Gsi varken 51 düz boru sonda magnex 60 lik oval kullandım ses ve gidiş çok iyiydi oneririm

Redfish16V
19-09-2016, 22:12
hocam uzerinde 51 var yüksek devirde sıkıyor onceden hks vardı sesden dolayı söktum muayne yaptırdım ama orjınal olduğu içimün yoruyor butun borular 60lık sadece son taraf 51 orjınal o yuzden sonada 60lık almak istiyorum. replika varexte olur kaliteliyse ?
bütün eksoz sistemi boruları 51lik sonada 51lik(önerim) & 60lık replika tarzı varex gayet güzel olacaktır.Sinan'a da aynı kombinasyonu önermiştim :)

metin_1989
19-09-2016, 22:15
Bende muhtemelen oyle yapicam ama orjjnal warexe gucum yegmez kaligeli replikasi varmi onerebilceginiz ?

Ultraleggera
19-09-2016, 22:30
Borla DTM. Astra GSİ da işin sonu ;)

Gry
20-09-2016, 08:42
Borla Dtm bende Katılıyorum ;) Gsi ın ilacıdır :)

Diyadin
20-09-2016, 08:54
94 Gsi kullanmış ve hayranı olan biri olarak boru çapını 51mm seçmelisin. O zamanlar Sebring eksozlar çok meşhurdu :)

K20den sonra en yüksek sese sahiptir. Çokta güzeldir :)

Böyle bir araca freeflow son susturucu gayet keyifli olacaktır. Günlük biniyorsan polis sorun olabilir.
HKS 51mm orjinal
Bulabilirsen orjinal varex.
Zamanın efsanelerinden Sebring XT1 harika olur :)

Loading site please wait... (https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-sebring-egzoz-297300132/detay)

metin_1989
20-09-2016, 10:08
94 Gsi kullanmış ve hayranı olan biri olarak boru çapını 51mm seçmelisin. O zamanlar Sebring eksozlar çok meşhurdu :)

K20den sonra en yüksek sese sahiptir. Çokta güzeldir :)

Böyle bir araca freeflow son susturucu gayet keyifli olacaktır. Günlük biniyorsan polis sorun olabilir.
HKS 51mm orjinal
Bulabilirsen orjinal varex.
Zamanın efsanelerinden Sebring XT1 harika olur :)

Loading site please wait... (https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-sebring-egzoz-297300132/detay)

benim aracım yazılımlı arakdaşlar 51lık şu sıkıyor boğuyor farkındayım o yüzden 60lık düşünüyorum. otto spec 60lık cok ses cıkarırmı ? performans verirmi aracıma? yoksa replika ama güvendiğim birinden replika warex tarzı bir egzozmu alayım?

Diyadin
20-09-2016, 10:23
benim aracım yazılımlı arakdaşlar 51lık şu sıkıyor boğuyor farkındayım o yüzden 60lık düşünüyorum. otto spec 60lık cok ses cıkarırmı ? performans verirmi aracıma? yoksa replika ama güvendiğim birinden replika warex tarzı bir egzozmu alayım?

Otto zamanında DC sport pahalı diye aldığımız sesli bir susturucuydu. Şuan aynı kalitedemi bilmiyorum o zaman sesliydi.

51 sıkıyorsa 60 düz sona 51 hks takabilirsin gsilara gönül vermiş arkadaşımız emre gecü bu şekilde kullanıyordu :)

Replika varexler kurum bağladıkça ısınıp soğudukça arıza veriyor diye biliyorum sesli sessiz olayı haricinde performansa açıkken etkisi yok hatta ep3 typerde geri düşüyor spor susturuculara göre.

Varexi açıkken orjinalide dahil düz boru gibi düşün hiç bir şekilde sıkıştırması yok.

Eksoz işi birazda kullanma tarzına bağlı sadece yarışacaksan alt devirler cansız olsa sorun yok diyorsan düz boru + hks otto tarzı
Günlük + yarış dersen hks otto eksoz + spor orta susturucu yaparsın veya düz boru + supersprint remus gibi hep sesi kısar hem altlar canlanır

Redfish16V
20-09-2016, 10:31
benim aracım yazılımlı arakdaşlar 51lık şu sıkıyor boğuyor farkındayım o yüzden 60lık düşünüyorum. otto spec 60lık cok ses cıkarırmı ? performans verirmi aracıma? yoksa replika ama güvendiğim birinden replika warex tarzı bir egzozmu alayım?
Yanlış anlamayın ama yazılımlı olsa bile 60mm çok 2.0 hacim için.etap aracı kısalı itbli astra gsida bile max 60mm kullanılıyor onuda şimdi 51mm yapacaklar hatta.Ki araştırdığınız ingilterede N/A gezen c20xelerde max 57mm kullanır :)

metin_1989
20-09-2016, 11:08
Otto zamanında DC sport pahalı diye aldığımız sesli bir susturucuydu. Şuan aynı kalitedemi bilmiyorum o zaman sesliydi.

51 sıkıyorsa 60 düz sona 51 hks takabilirsin gsilara gönül vermiş arkadaşımız emre gecü bu şekilde kullanıyordu :)

Replika varexler kurum bağladıkça ısınıp soğudukça arıza veriyor diye biliyorum sesli sessiz olayı haricinde performansa açıkken etkisi yok hatta ep3 typerde geri düşüyor spor susturuculara göre.

Varexi açıkken orjinalide dahil düz boru gibi düşün hiç bir şekilde sıkıştırması yok.

Eksoz işi birazda kullanma tarzına bağlı sadece yarışacaksan alt devirler cansız olsa sorun yok diyorsan düz boru + hks otto tarzı
Günlük + yarış dersen hks otto eksoz + spor orta susturucu yaparsın veya düz boru + supersprint remus gibi hep sesi kısar hem altlar canlanır
orta susturucum var spor tip sonada otto koymayı düşünüyorum teşekkürler.

Yanlış anlamayın ama yazılımlı olsa bile 60mm çok 2.0 hacim için.etap aracı kısalı itbli astra gsida bile max 60mm kullanılıyor onuda şimdi 51mm yapacaklar hatta.Ki araştırdığınız ingilterede N/A gezen c20xelerde max 57mm kullanır :)
dediğnizi araştırıcam :)