Orijinalini görmek için tıklayınız : K20 headers sorunsalı ...
orkuteren
25-12-2016, 22:24
aracımdaki 4-2-1 custom headers ile ilgili sıkıntılar çıkmaya başladı. Ya sıfırdan 4-2-1 yapılacak yada 4-1 .
K20 motorda 4-1 headers tecrübe eden oldu mu tecrübelerini nelerdir ?
4-2-1 olmak zorunda. Sen tsx plm nin aynisini k20 ye gore custom yaptir
mukremin
12-01-2017, 00:26
aracımdaki 4-2-1 custom headers ile ilgili sıkıntılar çıkmaya başladı. Ya sıfırdan 4-2-1 yapılacak yada 4-1 .
K20 motorda 4-1 headers tecrübe eden oldu mu tecrübelerini nelerdir ?
4-2-1 yaptır tabii kide 4-1 mevzusu vti lar icin avantaj oldugu söyleniyo uzunda farkediyo,ama k20 hacimli sonuçta üstleri dolu dolu oluyo belli speclerden sonra.Toda-tegiwa nın replica sını yaptırabilirsin.
Patisever
12-01-2017, 10:35
devir dönüyorsun 4-2-1 olmalı bir birde hiç uğrasma aynı seylerı yasama kıdd al direk custom işler verimi tartişilir
orkuteren
16-01-2017, 11:26
devir dönüyorsun 4-2-1 olmalı bir birde hiç uğrasma aynı seylerı yasama kıdd al direk custom işler verimi tartişilir
mecbur custom yaptırmak zorundayım aracım accord, ep3 veya fn2 headersı olmuyor aracıma ...
Beyler çok ezbere yazmışsınız kusura bakmayın. Devir dönüyorsun diye 4-2-1 denmez. 4-2-1 header orta ve alt devirleri öldürmeden üstlerde güç almak istenildiği zaman kullanılır. Normalde devir dönüyorsun sen 4-1 al denmesi gerekir. Çünkü devir dönüyorsun yani güce üstlerde gelicek e daha rahat güç gelsin diye 4-1 al dersin. Ama bu sefer gündelik kullanım zor olur. Yarış modu gibi olur. Ondan 4-2-1 al denilmesi lazım.
Aracı gündelik kullanıcaksan yada ufak setuplar varsa 4-2-1 header ama yok ciddi setup varsa ki zaten ciddi setup yapan kişi böyle soru sormaz o zaman 4-1 hatta en sona bir megafon bağlanabilir.
orkuteren
16-01-2017, 14:49
Beyler çok ezbere yazmışsınız kusura bakmayın. Devir dönüyorsun diye 4-2-1 denmez. 4-2-1 header orta ve alt devirleri öldürmeden üstlerde güç almak istenildiği zaman kullanılır. Normalde devir dönüyorsun sen 4-1 al denmesi gerekir. Çünkü devir dönüyorsun yani güce üstlerde gelicek e daha rahat güç gelsin diye 4-1 al dersin. Ama bu sefer gündelik kullanım zor olur. Yarış modu gibi olur. Ondan 4-2-1 al denilmesi lazım.
Aracı gündelik kullanıcaksan yada ufak setuplar varsa 4-2-1 header ama yok ciddi setup varsa ki zaten ciddi setup yapan kişi böyle soru sormaz o zaman 4-1 hatta en sona bir megafon bağlanabilir.
mantıklı cevap için teşekkürler, aracımda 11,8 cr piston ve hafif kol , port polish , yay şapka , skunk pro emme manifoldu , gaz kelebeği , kpro , competiton baskı balata ve hafif volan gibi ekstralar var. Aracımı günlük kullanıyorum arada kafam eserse çıkıp gazlıyorum kendimce öylece roll kovalayan biri değilim . Sadece daha verimli olur mu diye derdine düştüm .
Custom 4-2-1 devam et. Ama özellikle ilk 4 boruyu uzun tutmaya keskin dönüşlerden kaçınmaya çalış. Boru çapı içinde benzer setuplarda başarılı olan araçların kullandığı header ölçülerinden alabilirsin çap olarak. Birde Accord için header olması lazım. Honda TSX ile aynı olması gerekiyor. Yanlışım olabilir tabi.
Custom 4-2-1 devam et. Ama özellikle ilk 4 boruyu uzun tutmaya keskin dönüşlerden kaçınmaya çalış. Boru çapı içinde benzer setuplarda başarılı olan araçların kullandığı header ölçülerinden alabilirsin çap olarak. Birde Accord için header olması lazım. Honda TSX ile aynı olması gerekiyor. Yanlışım olabilir tabi.
tsx k24 oldugu ıcın k20 bloga uymaz kanka k24 blok yuksek cunkı.ben orkuta tsx al burada araca gore aradan parca cıkartıp kaynattır ısı bılen bı ustada dedım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.