PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vtec2 Heyecanlandırma :)



MrOnur
07-02-2017, 22:59
Öncelikle herkeze selamlar

vtec2 gibi bi aracımıza ufak dokunuslarla oynamak istiyorum

headers egsoz safc egzantrik ies emme ecu tarzında onerilerinizi bekliyorum + - lerini belirterek yardımlarınızı istiyorum :)

Ucanadamyoktur
08-02-2017, 22:56
Öncelikle herkeze selamlar

vtec2 gibi bi aracımıza ufak dokunuslarla oynamak istiyorum

headers egsoz safc egzantrik ies emme ecu tarzında onerilerinizi bekliyorum + - lerini belirterek yardımlarınızı istiyorum :)


Bildiğim kadarıyla yazayım her ne kadar düşman kardeş araçlar kullansakta :)

Aracı günlük kullanacaksan yani alt ve orta devirlerde lazımsa 4-2-1 headers ama yok mühim değil sürekli devir dönecem altlar ölebilir diyorsan 4-1 headers. DÜz boru şart ama vtec2lerde ortaya bi tüp susturucu takıyorlar diye biliyorum ama net bilgim yok 51mm son susturucu ile güzel olur filtre zaten olmazsa olmaz :) Emme takılırsa güzel olur ama sizlerde hangi motorunki takılır bilmiyorum sadece ben kendimden örnek vereyim 1.6 vvt-i corollam var 1.8 vvt-i avensis emme ve kelebeği taktım düz boruyla kaybettiğim alt devirleri biraz daha yukarısını kazandım üstlerde gayet güzel oldu safc ve ecu konusunda hondacılar net bilgi verebilir :)

Y.Emre
08-02-2017, 23:05
4-1 tak bence altlar bayagı boşalıyor ama bir defa devirlendikten sonra önemli değil. Komple 51lik düz boru +tüp susturucu tabi

Emme olarak ies emmesi takılıyor kelebekle birlikte. Denon ve despe var forumda konuları da vardı.

Ecu olarak d17 oem takanlar var, rolantiyi ciddi şekilde bozduğu söyleniyor ama 7200rpm dönmeye başlıyorsunuz. Oem d16 ya yazılım yapılmıyor.

fazlası haram bana göre :D ayrıca emme yapmadan filtrenın de bir işe yaramayacagını düşünüyorum vtec2de

battalgazi
08-02-2017, 23:14
Gündelik kullanımda 4-2-1 headers daha çok işine yarar aracın alt devirleri çok canlı guzel oluyor araçdakı rahatlamayı hissediyorsun ilk taktığımda daha önce takmadığıma çok pişman olmuştum,4-1 üst devirlerde iyi oluyor fakat sürekli şehir içinde 4000-6000 devir kullanılmadığı için altlardakı cansızlık moralını bozar,komple düz boruda aracı geri düşürüyor araya birtane susturucu mutlaka koy,d17 beyin bildiğim kadarıyla sürekli arıza yakıyor takıntın varsa hiç bulaşma immo falan tanıtımı vs gereklı,simoota aeroform filtre performansa bir katkısı olmuyor emmeden dolayı fazla sesde vermiyor ona boşa para harcama ies emmeyle hem filtre sesi hemde performans alırsın

Apocaltique
09-02-2017, 00:57
Şuan ki 2006 ES7 aracımızda 4-2-1 headers, 51 mm düz boru, 63mm varex mevcut, emme olarak ies emmesi mevcut, ucunda cai var, güzel bir subap ayarı yaptık, bronz baskı balata mevcut, kısa vites geçişleri de var oem ecu var, d17 ecu takmayı düşünüyorum safc ve afr'de koyucam gerisine gerek yok zaten, araç şuan ciddi anlamda heyecanlı, özellikle 1-2-3 çok zevklı (stock es7'e göre) yıne kendi aracım olan stock ies ile deniycem bakalım... D17 arıza ışığı söndürmüyor evet ama ies emmesi takıldığında kanister ies emmede bulunmadığı için arıza ışığı yine sönmüyor dert değil..

MrOnur
09-02-2017, 09:49
Headers olarak ne almami onerirsiniz 4-2-1 tamam noname mi sanayi isi yoksa belirli basli buunabilecek marka tavsiyeniz var midir ?

Y.Emre
09-02-2017, 11:40
Çok dandik olmayan bir noname bence. Fabrikasyon şekilde yapılmış ebay malı falan olabilir. Kaynak yerleri düzgün/çapaksız olsun yeter. Uzun tip 4-1 kullanıyorum 1 senedir muayene için sök tak yaptığımda baktım kırık çatlak vs yok. Zaten ölçüler tasarım vs markalı olandada noname olanda da aynı. 4-2-1 için kırık/çatlak konusu biraz daha önemli olabilir belki.