Orijinalini görmek için tıklayınız : Lütfen yardım 1.6 ies turbo
34tb9544
14-12-2008, 21:48
arkadaslar su an 1.4 honda civic im war aracımı turbo yapmak ıcın aldım ama pek fazla randımanı olmayacagı ıcın satıyorum onun yerıne 1.6ies alıp turbolamak ıstıyorum ama her kafadan bı ses cıkıyo kımı yapma motoru kırarsın kımı sole yap kımı boyle yap dıyo ben standart motora 0.5 yada maxımum ama maxımum 0.6 basmayı ıstıyorum su an bı xs kıt war kımı o kıtı alma custom bı kıt yap dıyo sızce standart motora dırek xs kıtı alıp hondata s 300 beyınle benzın pompası ve enjektorle o kıtı mı uyguluyum yoksa kendım yapıp hondata yerıne p 28 e ve vti enjektoru takarak mı yapıyım kol we pıstona maddı nedenlerden dolayı gırılmıyo haberınız olsun bana bı akıl werın kafayı yıycem
kendn düzgün parçalar toplayarak sıfır daha mantıklı ve sağlıklı bişey yaparsın. hani manifold düzgün, az kullanılmış bişey olur 2.el alırsın ama sıfır alıp içinin rahat etmesi gereken parçalarda var. veya yok ben satıcam diyosan vti bakabilirsin. ndn 1.6ies bakıyosun? 1.4 ve 1.6iese yapacağın 0.6barlık bolt-on turbo sana nasıl bir güç getircek ki yaptğn uygulamaya.b16için harcıcağın para değecek ve seni tatmin edecektir bence artı. hondaya gönül veren arkadaşlar daha fazla bilgi verecektir sana gene.
34tb9544
14-12-2008, 22:00
fazla butcem yok o yuzden vti gırmıyorum vti alırsam standardı bıle asamam buna emınım
alacagin arabanin motoru kötü durumdaysa turbo sonrasi daha erken biter olay bundan ibaret.. sahsen yatak ve segmanlari degistirmeden girmem turbo isini :)
overblack
14-12-2008, 23:11
alacagin arabanin motoru kötü durumdaysa turbo sonrasi daha erken biter olay bundan ibaret.. sahsen yatak ve segmanlari degistirmeden girmem turbo isini :)
+ piyasada birçok ek kasanın km'si düşürülüp o şekilde satılıyor.dikkatli olmanda fayda var.hiç ummadığın bir anda kol,piston havalarda uçuşursa yazık olur emeğine ve parana
i es e turbo yapılması sıkıntı değil 0.5 de ama motora güvenmek şart yatakları segmanları yenileyip cometic conta kullanıp stock motora yapabilirsin ya da 1000 ytlye daha kıyıp kol piston blockguard da ekleyebilirsin o zaman basıncını da artırıp binersin güzel güzel yani motoru yapmadan bi de uzun zamandır bilmediğin bi araç için riskli olur onun haricinde i es motoru gayet dayanıklı 0.5 için eğer motor yeni yapılmış çok km olmamış bi araç bulursan sıkıntı yok yani debriyaj istiycektir bi de en azından
ALPER-VNS
14-12-2008, 23:54
forumda kaan ky 1.4 turboladı stock vti ı geçiyo ve 0.5 barda bi sorun da yaşamadı daha 1 senedir
TURBO CİVİC
15-12-2008, 00:35
eger dusuk barlarda kullancaksan s300 veya p28 e gerek yok bence.safc ylede yurursun.ama sunu unutmaki max. 06 basarım dusuncesi kısa suruyo.test edildi onaylandı.+ vtec enjektoru yetersiz kalıyor.surekli kesiklik yaıpyor.ayar cok cok onemli herseyden once.cok saglam kisilere yaptırmanı oneririm.forumda 2-3 kisi var.kol piston blockguard tak kafan rahat etsin.0.7 0.8 temiz temiz binersin.
34tb9544
15-12-2008, 23:44
onerılerınız ıcın cok tesekkur ederım arkadaslar bende bu gun arastırdım bıraz maslaga gıttım sanayının hemde tanıdıgımız cok buyuk ustalarından bırıyle konustum we cooook sasırdım bugune kadar bı dunya arac turbolmaıs we aracları pıyasada nam yapmış bırı 1.6 ies ıcın gomlek yok dedı bende kol pıston we gomlek almayı ıstıyodum ama bu araclar ıcın gomlek olmadıgını duyunca sasırdım bublara gore gomlek yok mu ???
onerılerınız ıcın cok tesekkur ederım arkadaslar bende bu gun arastırdım bıraz maslaga gıttım sanayının hemde tanıdıgımız cok buyuk ustalarından bırıyle konustum we cooook sasırdım bugune kadar bı dunya arac turbolmaıs we aracları pıyasada nam yapmış bırı 1.6 ies ıcın gomlek yok dedı bende kol pıston we gomlek almayı ıstıyodum ama bu araclar ıcın gomlek olmadıgını duyunca sasırdım bublara gore gomlek yok mu ???
gomlek var olmazmi,
hatta hazir proje göstereyim :)
http://www.d-series.org/forums/showthread.php?t=64467
eger dusuk barlarda kullancaksan s300 veya p28 e gerek yok bence.safc ylede yurursun.ama sunu unutmaki max. 06 basarım dusuncesi kısa suruyo.test edildi onaylandı.+ vtec enjektoru yetersiz kalıyor.surekli kesiklik yaıpyor.ayar cok cok onemli herseyden once.cok saglam kisilere yaptırmanı oneririm.forumda 2-3 kisi var.kol piston blockguard tak kafan rahat etsin.0.7 0.8 temiz temiz binersin.
abi oyle deme bak ben 1 sene oldu daha basıncın B sı çıkmadı ağzımdan tısır tısır on numra bınıyorum :D:D
VteC_MaNiaC
16-12-2008, 11:07
abi oyle deme bak ben 1 sene oldu daha basıncın B sı çıkmadı ağzımdan tısır tısır on numra bınıyorum :D:D
kanka kaç psi basıosun ? bide boost göstergen ne marka ?
kardeşim msn den yazıcyım dedım ama çıkmısın ama genede ordan yazıcam haha :D:D:D
0,9 dermişim
emreekin
16-12-2008, 14:20
eger dusuk barlarda kullancaksan s300 veya p28 e gerek yok bence.safc ylede yurursun.ama sunu unutmaki max. 06 basarım dusuncesi kısa suruyo.test edildi onaylandı.+ vtec enjektoru yetersiz kalıyor.surekli kesiklik yaıpyor.ayar cok cok onemli herseyden once.cok saglam kisilere yaptırmanı oneririm.forumda 2-3 kisi var.kol piston blockguard tak kafan rahat etsin.0.7 0.8 temiz temiz binersin.
+++yatakları degiştirmekte her zaman fayda var açmışken...+yag pompasını...1.6ies için gömlek var.hatta memnunuyetle kullanıyoruz...:D ama p28 takmak çok ugraştırıyo.hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk
emreekin
16-12-2008, 14:28
gomlek var olmazmi,
hatta hazir proje göstereyim :)
http://www.d-series.org/forums/showthread.php?t=64467
ohhh yessss.....kilitli bile var sanırım bunda..bak bunu bende bilmiyodum...iyi oldu ögrendigm :D
+++yatakları degiştirmekte her zaman fayda var açmışken...+yag pompasını...1.6ies için gömlek var.hatta memnunuyetle kullanıyoruz...:D ama p28 takmak çok ugraştırıyo.hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk
d serisi rules :D:D:D
bana nıye kolay takıldı bu pok yıyen
VteC_MaNiaC
16-12-2008, 16:35
bana nıye kolay takıldı bu pok yıyen
cidden bende anlamadım emre de dioki fena zordu takılması arada kaldım :D gerçi hertülü bana bi gömlek büyük gelir p28 ama :D
emrenın dedıklerını dınle!!!!! 0,5 veya 0,6 basıcaksan beyıne gerek yok cunku zaten cevırecegın max 7200 her devır bandında guc ıstersen orasıı farklı ama 16 ieslerın yaglama sorunu var ve beyın olayı cok sorunlu yapılmıcak dıye bır sey yok ama malıyet ve zaman zahmet gerekıyor emreekınle detaylı bır konusma yap derım...bıldıgın tecrube konusuyoo cunku...
440cc enjektor ve safc en kolayi olcak gibi;
hatta uygun bulunursa aem fic
VteC_MaNiaC
16-12-2008, 18:07
440cc enjektor ve safc en kolayi olcak gibi;
hatta uygun bulunursa aem fic
genelde hep yurtdışında bu sistemi kullanmışlar ama OZ' da bana büyük hacimli enjektörlerin safc yle verimli kontrol edilemeyeceğinden bahsetmişti .. sanırım en iyisi yola çıkarken amaçları iyi belirlemek ... çünkü günlük kullanılacak bir araçta 440 cc enjektör fazla gelebilir
TURBO CİVİC
17-12-2008, 01:21
genelde hep yurtdışında bu sistemi kullanmışlar ama OZ' da bana büyük hacimli enjektörlerin safc yle verimli kontrol edilemeyeceğinden bahsetmişti .. sanırım en iyisi yola çıkarken amaçları iyi belirlemek ... çünkü günlük kullanılacak bir araçta 440 cc enjektör fazla gelebilir
ben 440 cc rc kullanıyorum.safc kontrolunde.gunluk kullanımdayım.ankaradaki en az yakan 1.6 turbo arabası benim:D:D:D
bana nıye kolay takıldı bu pok yıyen
sanırım emraninki otomatik vitesden çewrilişti ondan dolayı galiba emin değilim.açıklama yapar
sanırım emraninki otomatik vitesden çewrilişti ondan dolayı galiba emin değilim.açıklama yapar
bence obd2a olmadigi icin, cunku distribitor farkli falan diyolardi..
M U R A T
17-12-2008, 11:04
aem fic var lazım olan ulaşabilir:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.