PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW E34 - Hava Akış Metre mi? gaz kelebeği mi? rolanti valfi mi?



deumehmet
13-06-2017, 12:27
Arkadaşlar merhaba.
Aracımında bir sorun var ve bunu anlatan bir video çektim.
Sadece 3 dklık video. lütfen sonuna kadar izlerseniz sevinirim. süpriz sonlu :D
Yorumlarınız için şimdeden teşekkürler.
Buralarda (samsun) Bmw'den anlayan usta bulamadığım için size de sormak istedim.
Parçaların hepsini değiştirmek biraz pahalı.
bide bu parçalar da olmaya bilir? (Hava Akış Metre mi? gaz kelebeği mi? rolanti valfi mi?)(enjektör ve benzin regülatörü sorunu diyende oldu)
o yüzden nokta atışı yapmaya çalışıyorum.
İyi seyirler.
Lütfen sonuna kadar izleyiniz.
Saygılarımla.


https://www.youtube.com/watch?v=qCF8Vum-hok

MARJINAL_SUFI
13-06-2017, 13:26
akışmetre değil diyebilirim.. zaten teyit ide çok kolay ( soket tini sökün anlaşılır )
rolanti regülatörü olduğunuda düşünmüyorum zira öyle olsa rpm inizin sabit kalabilmesi çok zor..
aracın kasa sallanıyorr değilmi geniş aralıklı vibrasyondan..
eksik silindir ateşleme gibi.. yada sübap gibi görünüyor.. yada eşit olmayan kompresyon gibi..
ilk olarak olarak bobinleri kontrol etmelisiniz.. son olarak ise benzeri durumu hatta aynısını m50 b20 de yaşadım belki tüm yan ekipmanları değiştirdim yine aynı idi ( akışmetre. bobinler.. krank eks. sensörleri vs vs )
pek iç açıcı birşey söylemedim biliyorum fakat bu sendroma sebep sadece şudur şunu yapalım tamam olur diyebilmek inanın ütopya..
üzgünüm

MARJINAL_SUFI
13-06-2017, 13:30
şu da olabilir : araç hariçten hava alıyor olabilir soğukken..
10 a yakın m50 m52 b20 b28 sahibi olmuş abartısız hepsini neredeyse mekanik olarak 0 layıp öyle kullanmış birisi olarak size tavsiyem şu olur :
eğer optimal sıcaklığa ulaştığında çekiş güç yakıt anlamında şikayet i olmayan bir aracınız var ise : soğuk motor tepkilerini baz alıp çare aramaya çalışmayın.. inanın beyhude para ve zaman kaybı olacaktır ekseriyet ile netice..

deumehmet
13-06-2017, 14:33
akışmetre değil diyebilirim.. zaten teyit ide çok kolay ( soket tini sökün anlaşılır )
rolanti regülatörü olduğunuda düşünmüyorum zira öyle olsa rpm inizin sabit kalabilmesi çok zor..
aracın kasa sallanıyorr değilmi geniş aralıklı vibrasyondan..
eksik silindir ateşleme gibi.. yada sübap gibi görünüyor.. yada eşit olmayan kompresyon gibi..
ilk olarak olarak bobinleri kontrol etmelisiniz.. son olarak ise benzeri durumu hatta aynısını m50 b20 de yaşadım belki tüm yan ekipmanları değiştirdim yine aynı idi ( akışmetre. bobinler.. krank eks. sensörleri vs vs )
pek iç açıcı birşey söylemedim biliyorum fakat bu sendroma sebep sadece şudur şunu yapalım tamam olur diyebilmek inanın ütopya..
üzgünüm

Çok çok teşekkürler yorumlarınız için.

deumehmet
13-06-2017, 14:34
şu da olabilir : araç hariçten hava alıyor olabilir soğukken..
10 a yakın m50 m52 b20 b28 sahibi olmuş abartısız hepsini neredeyse mekanik olarak 0 layıp öyle kullanmış birisi olarak size tavsiyem şu olur :
eğer optimal sıcaklığa ulaştığında çekiş güç yakıt anlamında şikayet i olmayan bir aracınız var ise : soğuk motor tepkilerini baz alıp çare aramaya çalışmayın.. inanın beyhude para ve zaman kaybı olacaktır ekseriyet ile netice..

Çok çok teşekkürler yorumlarınız için.