Orijinalini görmek için tıklayınız : Motorumdan bembeyaz duman çıktı
Oguz Ozturk
29-07-2017, 00:17
Konu kapanabilir
Burak K.
29-07-2017, 00:32
Turbo kırılmış diye düşünüyorum ben, marşa basmayın kırılan parçalar motor içine giderse daha büyük zarar verir.
Oguz Ozturk
29-07-2017, 00:40
Turbo kırılmış diye düşünüyorum ben, marşa basmayın kırılan parçalar motor içine giderse daha büyük zarar verir.
Peki turbo kırılmış ise yanında başka bir parçaya ya da parçalara zarar vermiş olabilir mi
hddsheriff
29-07-2017, 00:46
Peki turbo kırılmış ise yanında başka bir parçaya ya da parçalara zarar vermiş olabilir mi
ihtimal dahilinde ama açmadan belli olmaz
Oguz Ozturk
29-07-2017, 00:48
ihtimal dahilinde ama açmadan belli olmaz
Siz de sorunun turboda olduğu görüşünde misiniz ?
hddsheriff
29-07-2017, 00:51
Siz de sorunun turboda olduğu görüşünde misiniz ?
evet bence de turbo
turboyu kırmış aracın. Muhtemelen paller de dagilmistir. Turboyu alınca emmeye kadar kadar borular dahil temizlet. Yada kendin temizle. Cok bi masrafın olmaz korkacak bi durum yok. Beyaz dumanda turbodaki yağın emmeye gelmesi sonucu oluşuyordur tahminim emin değilim. Geçmiş olsun
Oguz Ozturk
30-07-2017, 12:35
.....................
sekizsilindir
30-07-2017, 14:50
Geçmiş olsun, 3000rpm de olucak şey değil..
GSI-T stage1 e sizmi yükselttiniz?
tiMachine
30-07-2017, 15:33
Benimde aklıma kol gelmişti, turbo görünce turbo dağılsa o kadar yağ dağıtmaz diye düşünmüştüm. Çok geçmiş olsun. Motor kırmak bu işlerin cilvesidir. Yani motor kırmadan toplanan motor belki de çok azdır. Ancak stage 1 halinde ise bu şekilde dağıldı ise yapılan işlerde ufak tefek hesaplık yanlışları olabilir
Oguz Ozturk
30-07-2017, 15:38
.........................
Mehmetmert
30-07-2017, 15:41
Col gecmis olsun ya zor bir durum , umarim turbodur sadece diye indim yavas yavas assagiya ama malesef blokmus :( Tekrar gecmis olsun
Oguz Ozturk
30-07-2017, 15:41
.................................
tiMachine
30-07-2017, 15:43
Ben de öyle düşündüm araçta yazılım ve filtreden başka hiçbir modifikasyon bile yoktu. Fakat sonra ustamdan opellerin kol pistonlarının VAG gibi dayanıklı olmadığını, opc ve gsi turbonun 230-240 HP gibi motor kırdığını söyledi. Aracı 210 a yükseltmiştik alt tarafı
valla olanla ölene çare yok. bu durum araca olan hissiyatınızı kırmasın. 230 240 hp kıran bir aracın 210da kırması 10 aracın 5'inde görülür, zaten sınıra yaklaşık güçler. tekrardan çok geçmiş olsun
Oguz Ozturk
30-07-2017, 15:43
Col gecmis olsun ya zor bir durum , umarim turbodur sadece diye indim yavas yavas assagiya ama malesef blokmus :( Tekrar gecmis olsun
Çok teşekkür ederim. Bakalım yapım aşamasında daha ne masraflar çıkıcak ortaya :/
Grimlord
30-07-2017, 15:57
Sadece yazılım ve filtreyle 60 hp mi alındı? Ciddi bir güç değil mi bu?
Çok geçmiş olsun
sekizsilindir
30-07-2017, 16:29
Ben de öyle düşündüm araçta yazılım ve filtreden başka hiçbir modifikasyon bile yoktu. Fakat sonra ustamdan opellerin kol pistonlarının VAG gibi dayanıklı olmadığını, opc ve gsi turbonun 230-240 HP gibi motor kırdığını söyledi. Aracı 210 a yükseltmiştik alt tarafı
230/240 ı 210/240 olarak güncellemeli
Herşey bir yana 3000rpm de bu işin olması.. stock haliyle5/6000rpm de aynı tehlike var gibi, buda malzemede kalite ne kadar sorusunu getiriyor
Egerki motorunuz z16let ise 230 hp leri gormeden araciniz segman kirar. Beyaz dumanda o yuzden atar. Egerki denildigi gibi turbonuzda sorun yoksa.
Ben de öyle düşündüm araçta yazılım ve filtreden başka hiçbir modifikasyon bile yoktu. Fakat sonra ustamdan opellerin kol pistonlarının VAG gibi dayanıklı olmadığını, opc ve gsi turbonun 230-240 HP gibi motor kırdığını söyledi. Aracı 210 a yükseltmiştik alt tarafı
Ben dahil yakın arkadaşlarımın çoğunda opel var. Z16LET Z20LET. Vag grubu kadar dayanıklı olmasada Z20Let motorlar 300 hp kadar dayanıyor. Hatta o seviyelerde motor yapmadan çok iyi yürüyen araçlar var. Z16letlerin kolları zayıftır doğru ama 210 hp'ler de kırılacak kadar değildir. Bence kolların zayıflığından ziyada başka nedenlerden olmuş olabilir.
rain man
30-07-2017, 19:39
Herhalde turbodur diyerek konuya girdim alta indikçe keyif gitti birden. Geçmiş olsun. Kimi araçlar gerçekten diğerleri kadar elverişli olmayabiliyor. Sıfırdan itibaren hangi kondisyonda kullanıldığını bilmediğimiz araçlar ile uğraşıyoruz ancak bazen düşündüğümüz gibi olmayabiliyor. Yani soft veya kısık diye tabir ettiğimiz aracımız beklemediğimiz şeylerden patlak verebiliyor. Üzücü ama yapacak bir şey yok.
tunerviper
30-07-2017, 21:21
Yağlamada sıkıntı olabilir. Ana yataklara yağ gitmedi ise yatak sarıp kol kitlemiş olabilir.
ercan26esk
30-07-2017, 21:33
kol un kırmasının asıl sebebi avanstan kaynakladığını düşünüyorum aşırı avans motor için tehlikelidir.yakın zaman motor yapmış biri olarak geçmiş olsun diyorum benim daha önceden motor sağlıklı toplanmadığı için piston eritti şükür daha iyisini stok olarak topladım rodaj bitti sayılır.Motor yapmak cidden ince bir işçilik vakit emek istiyor VAG motorları yeni motorlara göre gerçekten daha iyi olduğunu düşünüyorum stok motorda 300 bg kadar sorunsuz gidiyor...
Oguz Ozturk
31-07-2017, 11:06
......................
Oguz Ozturk
31-07-2017, 11:09
Ben dahil yakın arkadaşlarımın çoğunda opel var. Z16LET Z20LET. Vag grubu kadar dayanıklı olmasada Z20Let motorlar 300 hp kadar dayanıyor. Hatta o seviyelerde motor yapmadan çok iyi yürüyen araçlar var. Z16letlerin kolları zayıftır doğru ama 210 hp'ler de kırılacak kadar değildir. Bence kolların zayıflığından ziyada başka nedenlerden olmuş olabilir.
Corsa GSI ın motoru Z16LEL. Diğerleri kadar dayanıklı değil kolları onu da baya araştırmıştım
Oguz Ozturk
31-07-2017, 11:11
Herhalde turbodur diyerek konuya girdim alta indikçe keyif gitti birden. Geçmiş olsun. Kimi araçlar gerçekten diğerleri kadar elverişli olmayabiliyor. Sıfırdan itibaren hangi kondisyonda kullanıldığını bilmediğimiz araçlar ile uğraşıyoruz ancak bazen düşündüğümüz gibi olmayabiliyor. Yani soft veya kısık diye tabir ettiğimiz aracımız beklemediğimiz şeylerden patlak verebiliyor. Üzücü ama yapacak bir şey yok.
Teşekkür ederim. Olan oldu artık an az masrsfla çıkmaya çalışacsğıö
Oguz Ozturk
31-07-2017, 11:13
kol un kırmasının asıl sebebi avanstan kaynakladığını düşünüyorum aşırı avans motor için tehlikelidir.yakın zaman motor yapmış biri olarak geçmiş olsun diyorum benim daha önceden motor sağlıklı toplanmadığı için piston eritti şükür daha iyisini stok olarak topladım rodaj bitti sayılır.Motor yapmak cidden ince bir işçilik vakit emek istiyor VAG motorları yeni motorlara göre gerçekten daha iyi olduğunu düşünüyorum stok motorda 300 bg kadar sorunsuz gidiyor...
Teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun. Tek sorun bu da değil malesef. Şimdi bu araçları satma zorluğu var. Zaten türkiyede 10 tane D kasa GSI olduğunu göz önüne getirirsek işim baya zor gibi.
By CrAzY
31-07-2017, 11:14
Geçmiş olsun üzücü bir durum.
Oguz Ozturk
31-07-2017, 11:16
Yağlamada sıkıntı olabilir. Ana yataklara yağ gitmedi ise yatak sarıp kol kitlemiş olabilir.
Sanayide usta kontağı çevirdi yatak mı sardı acaba diye. motorda sıkıntı yok piston patpatpat vurdu zaten hemen tekrar kapattı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.