Orijinalini görmek için tıklayınız : Isininca guc dusmesi (1.6 Hdi)
2006 model 1.6 hdi 407'im var. Araç soğukken gitmesi gerektiği gibi gidiyor. Isınınca aptallaşıyor eşşekleşiyor.
Yazılım+egr iptali yapıldı durum yine aynı. Isınınca gücü kaybediyoruz.
Motor suyu 90 yağ 120 dereceye geldi mi işi bitiyor aracın. Sebebi ne olabilir? Var mı başına gelen.
Elektrovana değişimi gerçekleştirdiniz mi ?
bilmediğimden soruyorum 120 derece yağ için normal midir
Elektrovana değişimi gerçekleştirdiniz mi ?
Herhangi bi müdahalede bulunmadım sizlerden gelen yorumlara göre bi yol izleyeceğim. Usta turbo basmıyo bu arabanın turboyu değiştircez dedi kaputu kapatıp uzaklaştım. :D
bilmediğimden soruyorum 120 derece yağ için normal midir
Tam 120 olmayada bilir 110-120 gibi bi aralıkta duruyor bilemiyorum bende normal değeri nedir ?
Herhangi bi müdahalede bulunmadım sizlerden gelen yorumlara göre bi yol izleyeceğim. Usta turbo basmıyo bu arabanın turboyu değiştircez dedi kaputu kapatıp uzaklaştım. :D
Tam 120 olmayada bilir 110-120 gibi bi aralıkta duruyor bilemiyorum bende normal değeri nedir ?
bayramda 1.6 tdi dsg jettayla uzun yap yaptım trafiktede çok kaldım dip gazda yerine göre gittim max 105 gördüm gerçi oda trafikteydi 120 çok geldi o yüzden merak ettim
Herhangi bi müdahalede bulunmadım sizlerden gelen yorumlara göre bi yol izleyeceğim. Usta turbo basmıyo bu arabanın turboyu değiştircez dedi kaputu kapatıp uzaklaştım. :D
Tam 120 olmayada bilir 110-120 gibi bi aralıkta duruyor bilemiyorum bende normal değeri nedir ?
bas gazı ver yanı
PEUGEOT ELEKTROVANA 1.6 HDİ 1618.C9 - 211.86 TL + KDV (http://www.peugeotparca.com/peugeot-elektrovana-1-6-hdi-1618-c9-urun2467.html)
bas gazı ver yanı
PEUGEOT ELEKTROVANA 1.6 HDİ 1618.C9 - 211.86 TL + KDV (http://www.peugeotparca.com/peugeot-elektrovana-1-6-hdi-1618-c9-urun2467.html)
Hem buradan hem özelden yardımların için tekrar teşekkür ederim :)
Elektrovana değiştirdim debimetre temizledim durum yine aynı. :D Varsa önerisi olan alayım.
Elektrovana değiştirdim debimetre temizledim durum yine aynı. :D Varsa önerisi olan alayım.
Uzukerek soyluyorum yazılımı kontrol ettırcen veya kısa bır ızmır seyehatı :)
mikelazi
04-10-2017, 12:06
aracın kat. veya dpf duruyormu.
uzunda basmalarda yazılımlı araçta iat yükselebilir.buda güç düşürür.
cooler temizliği yapıldımı.
mikelazi
04-10-2017, 12:08
bayramda 1.6 tdi dsg jettayla uzun yap yaptım trafiktede çok kaldım dip gazda yerine göre gittim max 105 gördüm gerçi oda trafikteydi 120 çok geldi o yüzden merak ettim
yazılımlı daha çok ısınır.
o yüzden 5w40 mantıklı
aracın kat. veya dpf duruyormu.
uzunda basmalarda yazılımlı araçta iat yükselebilir.buda güç düşürür.
cooler temizliği yapıldımı.
Araçta dpf yok kat duruyor. Yazılımsız da aynı durum olduğu için ona çok bağlamadım. Cooler temizliği benimde aklıma geliyor aslında kim yapar bu işi radyatörcü mü ?
Uzukerek soyluyorum yazılımı kontrol ettırcen veya kısa bır ızmır seyehatı :)
Yazılım yokken de araçta vardı ısınınca performans düşmesi. Bu sebepten yazılımla alakalı olmadığını düşünüyorum.
Aracın egzoz sistemini iyi bir egzozcuya kontrol ettirin. Sistemde tıkanıklık vs. var mı? Kat dağılması, susturucu elyaflarının dağılması gibi.
120 derece yüksek bir değer. intercoolersız 2.0 hdi bile burdur rampalarında ağustosta tapa gaz 105 anca olurdu.
Şahsi fikrim: Yağın neden ısındığını bulursanız tüm sorunlar çözülür
mikelazi
06-10-2017, 07:48
izmir sıcağında 136lık crdi nin yağ sıcaklığını 109üzerine çıkaramadık.
bence kat.dan kurtul.turbonada zarar verebilirsin.
sadece cooler değil,araç km.durumu nedir bilmiyorum sökülmüşken komple emme-araborular-coolerı temizlet derim.ben mekaniker arkadaşıma yaptırıyorum.geçen bir getzi komple temizlettik. (250tl aldı) emmesi işaret parmağı kadar yerden hava alıyordu.km.durumuna göre bariz fark olur.
şöylede örnek vereyim.
benim araç stock128hp crdi.egr iptal-dpf sökük yazılımlı peak 1.7 cooler 3lt.tahmini 165hp civarı... izmir sıcağında iat en yüksek 74ü gördüm...yağ ısısını göremiyorum.
aynı yolda stock 136lık crdi peak 1.5 cooler 4,2lt iat 75leri gördü.yağ ısısı 109 üzerine çıkmadı.
oturup kafa patlattık sonuçta stock 136lık 75 iat çok yüksek.ama daha ufak coolerla, daha fazla basınç,daha fazla güçle benim iat ile aynı...bize göre tek açıklama sökük içiboş dpf :)
bu arada iat 55-60 derece sonrası güç bariz düşüyor.duman başlıyor :) sendede kat.durduğu için daha fazla doluyor.
Öncelikle aracın yağ sıcaklık değerinin normal seviyede olduğunu düşünüyorum. Bu soruna bi çözüm bulmam lazım yoksa satıcam arabayı gına geldi.
Araçta Dpf mevcut değil. Kat üzerinde. Tıkalı olsa soğukken on numara ısınınca çok kötü gitme yapmaz bana kalırsa. Herkesin görüşü kat ise boşalttırabilirim içini.
https://i.hizliresim.com/yzLDMj.jpg
Yağ sıcaklığı bu şekilde.
Araçta motor arıza lambası yanıyor. Konuyla alakalı yada alakasız, önce o ışığın kök sebebini bulup çözün derim.
Araçta motor arıza lambası yanıyor. Konuyla alakalı yada alakasız, önce o ışığın kök sebebini bulup çözün derim.
Abi foto sadece yag sicakligini gostermek icin. Aeiza lambasi yanmiyor artik. Egr arizasi veriyordu. Iptali yapildi.
mikelazi
09-10-2017, 07:49
kat.dpf farketmez.sonuçta turbonun arkasında bir filtre var.
iat sence ne zaman yükselir,neden yükselir.
aracında iat yükseliyor ve yürümüyor.
bu benim görüşüm.araç senin ne istersen orasına baktır.
Ucanadamyoktur
10-10-2017, 13:29
Maf sensörü kontrol edildi mi acaba ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.