PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Analog/Dijital Saat veya P3 ?



ozoozo
15-11-2017, 14:09
Merhabalar,

Elimde P3 göstergelerden var ancak aracıma takmakla takmamak arasındayım. Temsili olarak ve merak edenler için link ;

http://www.p3cars.com/shop/vw/vw-golf-gti-rabbit/vw-mk7-p3-vent-gauge/


Karasız kalma sebebim şu ki bu tarz P3 göstergeler neticede OBD den okuyor bir çok veriyi , benim elimde ki P3-Multi Gauge diye geçenlerden basınç, afr , IAT , egt , su sıcaklıgı vs bir çok şeyi gösteriyor ancak bu verilerin ne kadar doğru olduğu veya P3 göstergenin yapacağını tablette yapar mı ? 20 liralık elm cihaz ile , android tablette torque-pro aracılığı ile bunların bir çoğunu görebiliyoruz. Geçenlerde ELM'yi bağladığımda bir çoğuna yeşil ışık yani görebilirsiniz diyordu sadece biraz kafa yormak gerekiyor tam ayar yapabilmek için.

Özetle ; bu P3 lerin normal elm cihazı ile tablette torque pro veya dashcommand gibi programların sağladığı veriden farkı var mı ? yani takmaya değer mi , veya analog/dijital Aem afr , boost vs saati takmak daha mı mantıklı ?

Eğer ki bu P3 göstergeler %100 doğru veriyi gösteriyor ve tabletten vs daha sağlıklı ise takacağım. Birde linke tıklayanlar görmüştür , "Optional analog sensor for reading boost on tuned/big turbo cars." Analog sensör dediği yine manifolddan vs alabileceğimiz sonradan takacağımız saat için mi ? daha önce taktıranların belki bilgisi vardır.

Teşekkürler.

ozoozo
16-11-2017, 16:23
Bilgisi veya fikri olan var mı ? P3 Multi Gauge vs AFR-Boost vs bildiğimiz klasik saatler :)