Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4İS Stroker
Selamlar. 99 model Civic 1.4is sedan aracımın artık rektifiye zamanı geldi.Çünkü 1000 km de 1 litre yağ yakıyor şu anda yağ eklemekten bıktım ve motor yapmaya karar verdim.
Motoru açmışken D Serisi Mini Bilgiler konusunda okuduğum D15 Krank Kol Piston ile 1500 cc Hacim büyütme işlemini yapmak istiyorum.
Bu konu hakkında tecrübesi olan veya daha önce bu işlemi yapmış olan bilgi verebilirse sevinirim.
Mr.Bilal
05-12-2017, 07:11
1.4 için bu işlere gireceğine yaptırıp satıp 1.6 almanız daha iyi olmaz mı?
Skyhawk34
05-12-2017, 07:45
1.4 için bu işlere gireceğine yaptırıp satıp 1.6 almanız daha iyi olmaz mı?
bu işin biraz sonu yok öyle öyle ferrarriyede bindirebiliriz adamı
stock 1.4 toplayıp turbo yapamayı düşünmez misiniz? belki saplamalar değiştirilebilir
ErayCerit
05-12-2017, 14:12
1.6 ies motoru bulunmaz mı swap yapılsa ? Maliyeti konusunda hiçbir fikrim yok ama çok eğlenceli bir araç olacağına eminim
Talih.b16
05-12-2017, 14:20
1.6 ies motoru bulunmaz mı swap yapılsa ? Maliyeti konusunda hiçbir fikrim yok ama çok eğlenceli bir araç olacağına eminim
Bence de mantıklı.
Kendi motorunu verip temiz bi 1.6 ies motoru alıp takılabilir.
Standart olacağı için hem uğraştırmaz hem işletmesi sorun olmaz diye düşünüyorum.
mikelazi
05-12-2017, 16:34
1.6 ies motoru bulunmaz mı swap yapılsa ? Maliyeti konusunda hiçbir fikrim yok ama çok eğlenceli bir araç olacağına eminim
zamanında çok düşünmüştük
bence gayet mantıklı
Skyhawk34
05-12-2017, 16:46
1.6 ies motoru 7 liralara kadar alıcı buluyor sade motor komple
ErayCerit
05-12-2017, 18:08
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres (https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-crx-civic-si-d16a9-komple-motor-497976527/detay)
ilanla alakam yoktur. Emsal olması açısından paylaştım. 1.4'le uğraşmaktan daha mantıklı geldi bana ama son karar sizin tabi
Mr.Bilal
05-12-2017, 19:38
Ee ben basta dedim. Adama Ferrari aldiririz bunun sonu olmaz dediniz :)1.6 ies e yesil isik yakilmis
Konu 1.4 ü satayım da ne alayım veya ne motoru takayım değilki. şimdi 1.4 ile ilgili birşey sordum sat 1.6 ies al iyi güzel 1.6 ies alsam birşey sorsam uğraşma vti al yok vti yı sat type R onu sat şunu al bunu al filan filan filan.1.6 yada vti almak istesem niye buraya yazayım ki gider alırım.Zaten motor yapmak üzereyim Sorum şu sadece krank kol piston ile 1.4 ü 1.5 yapan varmı? oluyormu? başka değişiklik gerekiyormu?Kullanacağım 92-95 EG kasalardaki karbüratörlü 1.5 in krank kol ve pistonu mu olmalı?
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/67187-series-mini-bilgiler.html
Bu konuda bir çok yararlı bilgi mevcut. Genelde D serisine insanlar çok fazla para gömmek istemediğinden fazla uğraşan yok. Genelde 1.4is'ler için piston pm2 tercih edilir.
siz en iyisi erkut abinin telefon numarasını bulun arayın bi sorun elinden geldiği kadar yardımcı olur telefonda kırmaz :)
Ferrari almaya karar verdim arkadaşlar :p
mikelazi
09-12-2017, 10:15
Ferrari almaya karar verdim arkadaşlar :p
hayırlı olsun :)
merhaba,yağ eksiltiyorsa eğer sadece sekmanlarda sorun varsa yani yatak sarma gibi sıkıntılar yoksa , krank değiştirmeye gerek yok bence 100cc hacim için çok fazla bir fark olmaz diye düşünüyorum.bende aynı evreden geçmiştim 1.4is aracım yatak sarmıştı krank değiştirmeden standart toplattım sadece ies emme+kelebek bide kapağa polish yaptım.f/e/h ile gayet güzel olmuştu hantallığı kalmamıştı birde güzel bi ayarla daha istekli olur.he birde crx dişli şart :)
krank yanlış hatırlamıyorsam d15 jdm 3 diye geçiyordu sanırım.bulamamıştım ben 100cc için okadar para harcamanıza gerek yok . klasik olcak ama çok fazla uğraşmaya değmez 1.4is ile yukarda yazdığım işlemler çok para tutan işlemler değil
canimrecepcim
13-12-2017, 10:34
Hazır elini atmışken şahsi fikrim sohc vtec üst kapak,egzantrik,emme,gaz kelebeği vs. değiştirip sohc vtec'e dönün baya keyif alırsınız.
merhaba,yağ eksiltiyorsa eğer sadece sekmanlarda sorun varsa yani yatak sarma gibi sıkıntılar yoksa , krank değiştirmeye gerek yok bence 100cc hacim için çok fazla bir fark olmaz diye düşünüyorum.bende aynı evreden geçmiştim 1.4is aracım yatak sarmıştı krank değiştirmeden standart toplattım sadece ies emme+kelebek bide kapağa polish yaptım.f/e/h ile gayet güzel olmuştu hantallığı kalmamıştı birde güzel bi ayarla daha istekli olur.he birde crx dişli şart :)
krank yanlış hatırlamıyorsam d15 jdm 3 diye geçiyordu sanırım.bulamamıştım ben 100cc için okadar para harcamanıza gerek yok . klasik olcak ama çok fazla uğraşmaya değmez 1.4is ile yukarda yazdığım işlemler çok para tutan işlemler değil
Benim motorda yatak sarma yok sizinki gibi sekmanlar bitik.Kafamdaki fikir Mecbur motor açıcaz İes emme+Headers ı zaten takıcam bu arada maliyeti çok arttırmadan 100cc de kazanabilirmiyim di.Neyse normal yapıcaz o zaman makinayı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.