PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : K.v.k.



olcay_bora
24-12-2008, 13:05
aylar önce kvk bakırköy 2 şubesine telefonu kargoyla gönderdim. 30 iş günü fln tarih oldu ne arayan var ne de telefon ama sistemde gözüküyor hatası imeisi fln. arıyorum her gün sabahtan akşama kadar bir türlü operatore baglanamıyorum. kvk ana merkez 216 kodlu bir numara var o da öyle bir türlü iletişim kuramıyorum hiç bir yetkili ile. mail atıyorum cevap gelmiyor faks çekiyorum yine yok illa oraya gidip olay mı çıkartmam lazım kvk ile böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu hiç ne yapcm

murat-m
24-12-2008, 13:08
bana bi mail at bakalım imei kodunu ve gönderdiğin kargoyu ara bakim bora kim teslim almış.muratmng@hotmail.com

BAK
24-12-2008, 13:09
Telefonu verdıkten sonra en fazla 1 ay iş gunu sonunda telefon elınızde olması lzm..eger gelmediyse gidip görüşün derim..

Tayfun-E30
24-12-2008, 13:11
bakırköy kvk cidden kötü bir servis herkezi mağdur ediyorlar...

CaNeR54
24-12-2008, 13:19
30 İş günü gectiyse itiraz edebiLirsin , bende zamanında 6670 vardı sıfır aLmiştim iLk cıktıgında 970 ytl ye birkac ay sonra telefon kendi kendine kapanmaya bişeLer oLmaya başLamişti yoLLadik garantiye 1 ay sonra geldi gene arıza devam etti tekrar yoLLadık gene bekledik 1 ay sorun bitmiştide artık daraLmiştm tekrar yoLLadık değiştiriLmesini taLep ettik sonra sıfır yoLLadıLar aynı hatadan 3 kere yoLLarsan değiştiriyorLarmiş. Dediğim gibi 30 iş günü bekLemen Lazım zaman gectiyse tüketici hakLarına git zaten firmaLarın gözü korkuyor hemen hızLandırıyorLar. Sony we digitürkü tüketici hakLarına wermiştik 2 sindede kazandık

olcay_bora
24-12-2008, 13:26
7 gün çalışıyorum oraya gitmeyede vaktim olmuyor gitmeyincede sallamıyorlar sanırım.

Chatin
24-12-2008, 13:50
www.sikayetvar.com

Tunacan
24-12-2008, 14:09
2 hafta öncede biz KVK ya telefon bıraktık. Nokia N76 telefonun renkli yerleri pul pul soyuldu. Bugun aramışlar, yapılacak birşey yok gelin alın diye. Kızarkadaşım almaya gitti. Nokia bu tür şeyleri garanti dışı bırakıyor bizlik bişii yok demişler. Yesyeni telefon. Nokia nın telini vermişler. Arıcaz. Sonuç çıkmaz ise şikayetvar.com ellerinden öper artık. Seve seve değiştirmezler ise.....:)

BLuEBoY
24-12-2008, 14:13
bende beşiktaş kvk da n73 ümü yaptırdım bana verılen fiyatta ekran degişimi,joyıstık değişimi,hoparlör değişimi ve yazılım sorunu tamırı vardı 3hafta sonra teli alabıldım sadece ekranı ve joyıstigi deiştirmişler aldıgımda aceleyle kontrol edemedım sonrada gitmeye fırsat olmadı joyistik tuş yıne sapıtmak üzere insanı telefondan sogutuyolar...

olcay_bora
24-12-2008, 14:23
giriim bakim şu siteye

orhansah
24-12-2008, 14:29
en güzeli ucuz telefon alıp bozulunca atmak valla. bunlarla uğraşmak hayattan soğutur adamı :)

y@sin
24-12-2008, 14:34
Aynısı Kız arkadaşıma oldu tüketici Hakları mahkemesine başvurdu vs orasıda dedi noterden yazılı kağıt almanız lazım gittik noter e bi tanıdığımız vardı yardımcı oldu ihtarname yazdı Yetkili teknik servis e tüketici haklarına tekrar gitmeden hal oldu olay sıfırıyla değiştirdiler :)

Tabi biraz uğraşmak lazım..

ondertopcu
24-12-2008, 15:03
bende telpada çalışıyorum. 30 iş günü aşmış cihazları değişim yapmak zorundalar. eski cihazını kabul etme sakın, yenisi versinler.

desibel
24-12-2008, 15:17
kesinlikle yenisini alman lazım bence binim laptopu öle verdiler sıfır

Buğra A.
24-12-2008, 15:21
Beni dinlersen eğer telefonunun sıfırını almaya bak. KvK'dan bende çok şikayetçiydim zamanında. Garantili bir telefon alıyorsunuz ve bunu siz normal bir şekilde kullandıktan sonra arızalanmaya başlıyor. Belirli bir sebebi yok. Belki software hatasıdır yada yanlış programlanmış olabilir diye düşünüyorsunuz. Götürdüğünüz zaman bunu kullanıcı hatası olarak görüyorlar.

Telefonu vur at kafasına işte :) Telefonu verdim 2 hafta sonra geri verdiklerinde bariz bi şekilde telefonu düşürdükleri belliydi. Çünkü kasasında ufak çatlaklar vardı. Gittim ve sıfırını vermezlerse tüketici haklarına başvuracağımı söyledim. Müdürleriydi sanırım, git nereye başvuruyorsan başvur gibisinden bir laf etti. Gittim. 2 hafta sonra yeni cihazınız gelmiştir gelip alabilirsiniz diye aradılar :)

Hakkını ara Bora'cım. Gavur değiliz sonuçtaki bize böyle bir hizmet yapsınlar :)

kop42
24-12-2008, 15:33
aylar önce kvk bakırköy 2 şubesine telefonu kargoyla gönderdim. 30 iş günü fln tarih oldu ne arayan var ne de telefon ama sistemde gözüküyor hatası imeisi fln. arıyorum her gün sabahtan akşama kadar bir türlü operatore baglanamıyorum. kvk ana merkez 216 kodlu bir numara var o da öyle bir türlü iletişim kuramıyorum hiç bir yetkili ile. mail atıyorum cevap gelmiyor faks çekiyorum yine yok illa oraya gidip olay mı çıkartmam lazım kvk ile böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu hiç ne yapcm

ürünü kargoya verdiğinde sana verilen tesellüm fişindeki no ile kargoyu ara ürününü k.v.k serbisinde kimin teslım aldığını öğren hangi tarıhde teslım alındıgını öğren.çünkü k.v.k servisi demesın ürün elimize geç ulastı vs die işini sağlama al teslım aldıklarından 15 ılerısını hesapla 15 gün içinde sorunun çözülmedi ve yerine kulanabılecegın bır cıhaz vermedıler maduriyetını gıdermek için herhangi bişekilde servis seni aramamışta 30 iş gününü beklemişsin hala sonuc yok maillerinede cevap veren yok :) ne güzel güzel ce bir mail hazırla sanayı bakanlıgı tüketici kısmına aynı maılıde k.v.k servisine forward et sorunun muhakak çözülcektir

mgnPower
24-12-2008, 15:43
www.sikayetvar.com

bende sigorta sirketimden iptal edilen kasko policemin parasini alamadim buraya uye oldum ama bu seferde sihkayet yazamadim. yuz elli kere uye adi sifre istiyor ama bir turlu sikayet yazdirmiyor... burayida sikayet etmek lazim.

olcay_bora
24-12-2008, 15:57
hakkımın peşimi bırkmam Buğra yrn adliyede tüketici haklarına kagıt vercem şikayetvar a da bildirdim diğer gerekli yerlerede müracat ediyim sıfırı gelsin :)

kop42 aradım kargoyu kimn hangi tarihte teslim aldıgını öğrendim mailimi hazırlcam şimdi sanayı bakanlıgı tüketici kısmına :)

mgnpower ben üye oldum üye adını _' li yapmıştım ama giriş yaparken _ koymadn yazdm oldu girdi hemen

Serencebey
24-12-2008, 16:08
bende sigorta sirketimden iptal edilen kasko policemin parasini alamadim buraya uye oldum ama bu seferde sihkayet yazamadim. yuz elli kere uye adi sifre istiyor ama bir turlu sikayet yazdirmiyor... burayida sikayet etmek lazim.

siteyı kapat bastan ac o zaman oluyor..

Bende daha dun bu sıkıntıyla karsılastım

N82 kullanıyorum bozuldu telefon gonderdım 1 ay sonunda aradım dedım bole bole telefon nerde? dedıler yenısını gonderıoruz bıraz bekleyın tamam dedım. 1 ay daha gectı daha gecen hafta aldım telefonu yenısını gondermısler ancak telefon kayıtlı deıl ve ıngılızce :icon_wack

Aradım bu tabırle bana verdıgınız cıhaz kacaktır vs. dıye. telefon hala kapalı sacma sapan laflar edıyolar.

0212 337 17 17 ıle gorusmenı tavsıye ederım buradan cok cozume ulastım sımdıde onlar cozucekler sanırım

olcay_bora
24-12-2008, 16:09
hemen arıyorum fakat telefonu nokia dan almadım ben ankara da teleses bayinden alınmış bende ikinci el olarak aldım fakat telefon garanti kapsamında ztn kvk sisteminde de gözüküyor garanti dahilindedir onarımda diye

olcay_bora
24-12-2008, 16:15
sanayi bakanlıgına derdimi yazdım da telefonun yenisini istiyorum mu dicem o şekilde mi forward yapiim kvk ya yoksa onlara basvurup derdimi anlatmış olmam yeterli olur mu

Partyboy
24-12-2008, 16:22
Arkadaşlar bu tür bir olay benimde başıma geldi,tüketici haklarına başvurmak nasıl oluyor,yapan arkadaşlar adım adım yazabilirlerse sevinirim....

olcay_bora
24-12-2008, 16:28
nokia yı aradım saolsunlar bilgileri verdiler telefon daha üst kuruma gönderilmiş kartal kvk dediler. neden olabilir ki böyle birşey hala onarımda gözüküyormuş.

guney
24-12-2008, 19:00
aynı sorun bende de var n95 cihazım vardı ekran sonunudan dolayı 20.10.2008 tarihinde teslim ettim 30 iş günü geçti sıfır cihaz istedim gene ses soluk yok bende aradım para iadesi istedim şimdi bekliorum tüketici haklarınada başvuruda bulundum en kısa zamanda çözeceklerini umuyorum

Serencebey
24-12-2008, 19:11
nokia yı aradım saolsunlar bilgileri verdiler telefon daha üst kuruma gönderilmiş kartal kvk dediler. neden olabilir ki böyle birşey hala onarımda gözüküyormuş.

eger 30 iş gununu gectı ıse hemen paramı rıca edıyorum veya telefonun yenısını ıstıorum de dırek verırler.

CaNeR54
24-12-2008, 19:47
o kadar kibar neden oLcan abi yaf :) o cümlenin sonuna gerekirse yasal yollar ve tüketici haklarına başvurucam sözLerinide ekLe tam olsun.

Boost Up
24-12-2008, 20:43
bildiğim kadarıyla 30 iş gününde telefon yapılamazsa 0 ı verilir başıma geldi çünkü

olcay_bora
24-12-2008, 20:46
yarın sabahtan kvk nın kapısına dayanıorum verin paramı die bakalım nolcak :)

Boost Up
24-12-2008, 20:54
denemekten zarar gelmez :D

onursumer
25-12-2008, 00:36
paranızı isteyin ben her servise urun gonderdiğimde dua ediyorumki 30 iş günnü geçsin de hakkım olsun diye :)

s.alican
25-12-2008, 02:46
kim ne derse desin KVK yalan dolan kardeş ben tlefonumu aldim daha 1 ay olmadı sapıttı ısınıyordu donuyordu hafıza kartı yeri yamuktu.gittim kvk ya verdim adamlar sen yaptın ıvır zıvır dediler kavga ettik baya vurdulu kırdılı.1.5 2 ay oldu sonra eksik yapmıslar felan her neyse bi sinirle aldım öle attım kenara.1 hafta sonra baktım sony ericsonunun servisligini yapmıyormus artık gittim ögrendim ankarada asya teknikmis adamlara gönderdim adamlar yaptı sapasaglam oldu sonra ben kendi salaklıgımla telefonla beraber dusa girdim sortumun cebinde kalmıs:D yaz sonu,telefon gitti ekran mekran tus takımı kırıldı kurutcam die yan tuslar kayboldu herneyse adamlara gönderdim telefonu yapın olmadı değiştirin dedim adamlar 2 hafta sonra aradi telefonunuzu deiştiricez elimizde pembe ve beyaz rengi var hangisini istiyorsunuz dediler:) ve sonucta gönderdiler 2.5 hafta içinde çok memnunum asya teknikten söylüyeyim

s.alican
25-12-2008, 02:47
tek sölicem kvk ile muattab olma:icon_tup:

deniz
25-12-2008, 06:48
bır kvk klasıgı ...

mgnPower
25-12-2008, 07:57
siteyı kapat bastan ac o zaman oluyor..

Bende daha dun bu sıkıntıyla karsılastım




komple bilgilsayari bile kapattim actim neler yapmadimki...

olcay_bora
26-12-2008, 00:31
önce güzelce giyinip süsleniyorsunuz sonra gidip papağan gibi yenisini verin diyorsunuz tamam diyorlar uzatmadan hemen iade talebi olarak merkeze bildiriyorum 1 2 gün sonra arayın diyorlar :) sonra yuzum güler vaziyette çıktım geldim :D

Absinthé
26-12-2008, 00:37
Bende de 8800 arte var karşı tarafın sesi çok az geliyor... Götürsem mı servise... benden başka aynı tarz sıkıntı yaşayan var mı ?

olcay_bora
26-12-2008, 02:25
Bende de 8800 arte var karşı tarafın sesi çok az geliyor... Götürsem mı servise... benden başka aynı tarz sıkıntı yaşayan var mı ?

saçmalama bi ben bi allah bilir neler çektiğimi servise götürceğine fakire ver :)

olcay_bora
08-01-2009, 20:16
allah bunların belasını versin 30 iş günü geçti die gittim tmm dediler yenisi talep edildi 2 hafta daa geçti bugun yne eski telim geri geldi bu seferde başka fonksiyonları çalışmıo bu duumda napıcam ve şuan garanti süresi bitmiş oldu

Serencebey
08-01-2009, 20:19
allah bunların belasını versin 30 iş günü geçti die gittim tmm dediler yenisi talep edildi 2 hafta daa geçti bugun yne eski telim geri geldi bu seferde başka fonksiyonları çalışmıo bu duumda napıcam ve şuan garanti süresi bitmiş oldu

telefonun garantisi bitmez senın telefonun onları elınde kaldıgı surecte garantı kapsamı uzar yanı 30 gun kaldıysa 30gun garantı kapsamını uzatırlar bu senın hakkın.

sen yenısını talep ettın madem nıe eskı telefonunu teslım aldın almıcam dıcekın

Low-Rider
08-01-2009, 20:20
Serviste geçen süre garanti süresinden düşmüyor bildiğim kadarıyla.

eser
08-01-2009, 20:20
kabul etmiyektin kardeşim

olcay_bora
08-01-2009, 21:01
sekreter almş koymş masama ben akşm gördm paketi yrn geri yollayıp telefon açmayı düşünüorum olur dimi öle de

Serencebey
08-01-2009, 21:06
sekreter almş koymş masama ben akşm gördm paketi yrn geri yollayıp telefon açmayı düşünüorum olur dimi öle de

umarım olur dıyeyım o zaman. Cunku sen telefonu teslım alarak surecı sıfırlamıssın...

Tunç
08-01-2009, 21:08
ya arzalı telefonu yaptılar verdiler 30 günde şimdi baska arza yapıyor telefon gittim bi ton olay cıkardım bu telefonu degiştirin diye artık

olcay_bora
08-01-2009, 21:09
umarım olur dıyeyım o zaman. Cunku sen telefonu teslım alarak surecı sıfırlamıssın...

dicem ben yeisini yolladınız sandım aldm açtım baktım eskisiymiş die :) inş olur

Boost Up
08-01-2009, 21:16
olmak zorunda yaptıkları cimrilikten başka hiç birşey değil... 30 iş günü geçtiği süreçte yapılamadıysa cihaz yenisi verilmek zorundadır başa bir yolu yok yani.

guney
08-01-2009, 21:20
aynı sorun benimde başıma geldi n95 im vardı verdim servise 30 iş günü geçti tam olarak 48 iş gününde yaptılar ve cihazı gönderdiler bende kabul etmedim teslim almadım yani hemen ilçe kaymakamlığına gidip tüketici haklarına başvurumu yaptım fatura üzerinden paramın iadesini istedim tüketici haklarının sonucu bildirmesini bekliorum şu an büyük ihtimal kazanacağım :)

Serencebey
08-01-2009, 21:29
aynı sorun benimde başıma geldi n95 im vardı verdim servise 30 iş günü geçti tam olarak 48 iş gününde yaptılar ve cihazı gönderdiler bende kabul etmedim teslim almadım yani hemen ilçe kaymakamlığına gidip tüketici haklarına başvurumu yaptım fatura üzerinden paramın iadesini istedim tüketici haklarının sonucu bildirmesini bekliorum şu an büyük ihtimal kazanacağım :)

kazanırsında ıste onuda cok gec oduolar.

ben bugun basımdan gecenı anlatayım o zaman


benım N82ım vardı 19.10.2008de verdım aralıgın 16sındamı ne aldım telefonu yapamamıslar yenısını gonderdıler onuda kayıtlı gondermemısler telefon calısmıordu

aradım bugun, dedım Nokia International'a Nokia Europe'a bu sorumsuzlugunuzla ılgılı mail attım. Sizden su anda hiç bır ıslem ıstemıyorum sadece tam adınızı ogrenmek ıstıyorum cunku an ıtıbarıyle avukatım aracılıgıyla dava acıcam dedım. Kadın yaklasık 50snlık bır bekletmeye aldı. telefonunuz aktıftır kullanabılırsınız dedı. Gercektende acıldı...

olcay_bora
08-01-2009, 21:44
kazanırsında ıste onuda cok gec oduolar.

ben bugun basımdan gecenı anlatayım o zaman


benım N82ım vardı 19.10.2008de verdım aralıgın 16sındamı ne aldım telefonu yapamamıslar yenısını gonderdıler onuda kayıtlı gondermemısler telefon calısmıordu

aradım bugun, dedım Nokia International'a Nokia Europe'a bu sorumsuzlugunuzla ılgılı mail attım. Sizden su anda hiç bır ıslem ıstemıyorum sadece tam adınızı ogrenmek ıstıyorum cunku an ıtıbarıyle avukatım aracılıgıyla dava acıcam dedım. Kadın yaklasık 50snlık bır bekletmeye aldı. telefonunuz aktıftır kullanabılırsınız dedı. Gercektende acıldı...

way be (H) güzel bir günmüş ama :) walla öle ödeme fln oluyorsa ben seneye de parayı almaya razıyım fatura da 1730 ytl dio çünkü :D

CaNeR54
08-01-2009, 22:14
Cok sahtekar oLduLar ya bu telefon konuLarinda hemen kuLLanıcı hatasi diye geri yoLLuyorLar arıza gideriLse gam yemicem.

egeturbo
08-01-2009, 23:28
walla ben alıştım ayda 1 telefonum servise gidiyor :D kendine bitane yedek tel al şaka maka bi yana git oaly cıkar ben her seferinde olay cıkarıyorum 2 gün sonra geliyor

YALIM
09-01-2009, 08:51
Tüketici haklarına veya mahkemelerine nereden nasıl başvuruluyor tam olarak?

İlçe kaymakamlığından mı? Sanayi ve ticaret il müdürlüğünden mi?

Nerden?? :)

CaNeR54
09-01-2009, 17:12
BiLdiğim MaiL iLe dilekce yazarak bile başvurabiLirsiniz ama tüketici haklari derneğine giderek daha sağıkLı bir başvuru yaparsaniz daha ii oLur. kabul ediLirse 3 ay içinde heyetleri konunuzu karara bağlarlar ona göre taraflara bildiriLer yapilir işlemler devam eder.

olcay_bora
10-01-2009, 01:39
nese sonunda halloldu babam savcı gibi bugun bi sürü yeri aradı öğlnden snrada beni aradı nokianın elemanı gelmiş almış teli gitmiş :) haftaiçi fatura tutarını hesabımıza yatırcaklarmış :) darısı tüm dertli arklarımın başına diim