Orijinalini görmek için tıklayınız : TU3JP (kfv) --> ET3J4 (kfu) Dönüşümü
ozgbaris
30-07-2018, 11:00
.....................
mikelazi
30-07-2018, 13:21
ing çok örnekleri var.1.4cc sınırı olan mahalli rallilerde kullanıyorlar diye biliyorum.
1.4cc 16v yapıyorlar.emme kelebek değişimiyle baya bir güç çıkıyor.
ama tu5jp4 swap daha sorunsuz,daha hızlı,daha basit olur bence
ozgbaris
06-08-2018, 09:16
............................................
mikelazi
06-08-2018, 09:53
Yorumunuz için teşekkürler hocam. Araştırıyoruz bakalım :) Kendime bir yıl süre tanıdım. Hiç olmadı TU5 swap.
bendede kasası çok düzgün 106xr vardı baya kafa yormuştum tu5 swap ama beni aşardı.
filtre-düz-kelebek işli 1 sene binip sattım.
Tek egzantrikli kapak ile çift egzantrikli kapak arasında blok üstündeki triger gergisinde bir fark olur genelde. Bir tane daha boşta rulman gerekebilir. Olmaz değil yapılır. Ama güzel olur mu atılan taş ürkütülen kurbağa değer mi ? Bence değmez. TU5 swap yap derim.
Muayene derdim yok dersen direk tu5 swapla.... ama hersey nizami olsun dersen cok ugrasirsin..
Sadece 16v kapak koymakla olmaz... denedim yasadim gordum
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.