Orijinalini görmek için tıklayınız : Elektrik Problemi
Merhabalar herkese, forumu çook uzun zamandır takip ediyorum bir süredir de üyesiyim, bakmadığım konu kalmamıştır ancak bulamadım. 2006 Model Puegeot 307 1.6 16v aracım var. Aracı alırken arızalı bir şekilde alıp yaptırmıştım geçen mayıs ayından beri de biniyorum ancak son zamanlarda dikkatimi bir problem çekti. En ufak bir direksiyon hareketinde far şiddeti kısılıyor, klima fanının hızı azalıyor. Araçta elektrikli direksiyon olduğu için aklıma ilk önce şarj dinamousunun yetmediği geldi ancak ölçtürdüğüm zaman değerler normal çıktı. Siz değerli forumdaşlar bu problem hakkında ne düşünüyorsunuz sizce sorun nerededir ?
Ölçümde dalgalanma yaşanmadığından emin mi elektrikçiniz?Öncelik konjektör sonra da akü derim.
Maxi daha iyi bilir,ona danışmak lazım.
overblack
12-01-2019, 17:55
peugeot'dan sonrasını okumadım
Ölçümde dalgalanma yaşanmadığından emin mi elektrikçiniz?Öncelik konjektör sonra da akü derim.
Maxi daha iyi bilir,ona danışmak lazım.
Ölçüm cihazını bağlayıp gaza bastı bir kaç sefer. Bir problem yok dedi. Herhangi bir şekilde direksiyonla falan oynamadı. Konjektör olayını elektrikçi de söyledi ancak emin olamadı.
turboman
12-01-2019, 18:49
Elektrikli dreksiyon pompasının bağlandığı kalın şase ve artı kablosu var muhtemelen oksitlenmiştir yağmurlardan dolayı kontrol edin
Elektrikli dreksiyon pompasının bağlandığı kalın şase ve artı kablosu var muhtemelen oksitlenmiştir yağmurlardan dolayı kontrol edin
Yorumunuz için teşekkür ederim. Onu kendim kontrol edebilirim herhalde.
Merhabalar herkese, forumu çook uzun zamandır takip ediyorum bir süredir de üyesiyim, bakmadığım konu kalmamıştır ancak bulamadım. 2006 Model Puegeot 307 1.6 16v aracım var. Aracı alırken arızalı bir şekilde alıp yaptırmıştım geçen mayıs ayından beri de biniyorum ancak son zamanlarda dikkatimi bir problem çekti. En ufak bir direksiyon hareketinde far şiddeti kısılıyor, klima fanının hızı azalıyor. Araçta elektrikli direksiyon olduğu için aklıma ilk önce şarj dinamousunun yetmediği geldi ancak ölçtürdüğüm zaman değerler normal çıktı. Siz değerli forumdaşlar bu problem hakkında ne düşünüyorsunuz sizce sorun nerededir ?
Sarj dinamosu rulman ve komurlerine baktirmanizi tavsiye ederim. Direksiyon haraketi yaparken voltaj olcun, birde sarj dinamosundaki devir farkliklarina gore aractaki elektriği 14.4 V civarlarinda tutan bir regulator var onada bakılmalı Aküyü mutlaka test ettirin.
Ölçüm cihazını bağlayıp gaza bastı bir kaç sefer. Bir problem yok dedi. Herhangi bir şekilde direksiyonla falan oynamadı. Konjektör olayını elektrikçi de söyledi ancak emin olamadı.
Adam akıllı bakmıyorlar detaylica akli basinda bir elektriye baktirin derim . Bu arada direksiyon hidroliği ne durumda.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.