Orijinalini görmek için tıklayınız : Turknet Şikayet ! Üye olmadığım halde benden para kesiyor ?
Mutlu Değerli
14-04-2019, 23:48
Turknete bi başvuru yapmıştım lakin sonrasında vazgeçtim iptal dilekçemi vs gönderdim. Gelip kurulum bile yapmadılar, internetlerini bile kullanmadım kısaca.
Ama ne işse kredi kartımdan 30tl çekmişler. Ben bunlara kredi kartıyla alakalı bi bilgi vermedim bunlar benim kartını nasıl buldularda para çektiler içinden ?
Bi boka bulaştık kurtulamıyoruz resmen. Şikayet mesajları yazmak çare etmiyor, müşteri hizmetleri diye bişey yok sadece onlar ararsa iletişime geçebiliyorsunuz ben böyle saçma soyguncu bi sistem görmedim. Allah belalarını versin ne diim ki haram zıkkım olsun, böyle böyle zengin oluyor ibneler.
turboman
15-04-2019, 00:09
Bankaya başvurun bence bu durumu talimat vermeden otomatik kesim nasıl yapıyorlar hayret
Turknete bi başvuru yapmıştım lakin sonrasında vazgeçtim iptal dilekçemi vs gönderdim. Gelip kurulum bile yapmadılar, internetlerini bile kullanmadım kısaca.
Ama ne işse kredi kartımdan 30tl çekmişler. Ben bunlara kredi kartıyla alakalı bi bilgi vermedim bunlar benim kartını nasıl buldularda para çektiler içinden ?
Bi boka bulaştık kurtulamıyoruz resmen. Şikayet mesajları yazmak çare etmiyor, müşteri hizmetleri diye bişey yok sadece onlar ararsa iletişime geçebiliyorsunuz ben böyle saçma soyguncu bi sistem görmedim. Allah belalarını versin ne diim ki haram zıkkım olsun, böyle böyle zengin oluyor ibneler.
Turknet satış hariç müşteri hizmetleri kullanmıyor. Siteden destek kaydı açarsanız ancak o şekilde cevap veriyorlar. Eğer süreç hızlı işlesin derseniz direkt Şikayetvar'a yazın anında geri dönüş sağlıyorlar.
Bende birebir aynı durum ile karşılaşmıştım 2 sene önce. Mail kanalıyla bir kaç defa iletişim kumuştum zor da olda sorunu çözmüştüm
E-devlet'e girip BTK'ya şikayet edin. Sonra oturup elinizde kahve aranmayı bekleyin :)
Örnek amaçlı Türk Telekom ile yaşadığım problemi paylaşayım.
Benim adıma benim bilgim dışında hat tasis edip, ödenmemiş fatura yüzünden icraya veren Türk Telekom'a ne dediysem derdimi anlatamamıştım. Hayatımda ilk defa duyduğum adrese ilk defa duyduğumun bir telefon hattını benim adıma açmışlar. Hattın sözleşmesini kontrol edip kendi hatalarını düzeltmek için bile yüzsüzce "Savcılığa başvurun" diyen Türk Telekom, BTK şikayetinden 2 gün sonra gelip ellerimi öpmediği kaldı.
bende bu tarz bi durum yaşamıştım bahsi geçen firma ile, farklı numaradan yeni abone gibi arayarak ulaşıodum bu durum için
Mutlu Değerli
15-04-2019, 10:58
bende bu tarz bi durum yaşamıştım bahsi geçen firma ile, farklı numaradan yeni abone gibi arayarak ulaşıodum bu durum için
Çözebildiniz mi peki, böyle yapıcam gibi duruyor bende...
HalilMacit
15-04-2019, 11:03
Destek kısmından acil arayın yaz direk arıyorlar.
Mutlu Değerli
15-04-2019, 11:32
Destek kısmından acil arayın yaz direk arıyorlar.
Ya sıkıntı şöyle. Benim ne bir müşteri numaram var ne de bana bi uygulama şifresi verdiler. Ben başvuru yapmıştım, kimlik fotokopimi sözleşmeyi vs imzalayıp göndermiştim. Sonrasında vazgeçip türkcell kurdurdum. Turknet ten birileri eve gelmiş eşim onlara biz kurulumdan vazgeçtik demiş, yetkililerde peki öyleyse deyip gitmişler. Yani eve ne modem alındı ne kablo çekildi ne telefon hattı kuruldu. Türkcell kurduktan sonra Turknet iptali için dilekçe çıkartıp onların sitesindeki adımları takip ettim. Hatta beni bir bayan aradı ona da durumu açıklamıştım. Ama gel gelelim kurmadiklari hizmet için bana fatura çıkarmışlar, üstüne üstlük kredi kartımdan para çekmişler. Anlam veremiyorum. Müşteri hizmetleri olmayan kurum nasıl olabiliyor ? Ulaşmak istesek kimse yok ortalikta
Ya sıkıntı şöyle. Benim ne bir müşteri numaram var ne de bana bi uygulama şifresi verdiler. Ben başvuru yapmıştım, kimlik fotokopimi sözleşmeyi vs imzalayıp göndermiştim. Sonrasında vazgeçip türkcell kurdurdum. Turknet ten birileri eve gelmiş eşim onlara biz kurulumdan vazgeçtik demiş, yetkililerde peki öyleyse deyip gitmişler. Yani eve ne modem alındı ne kablo çekildi ne telefon hattı kuruldu. Türkcell kurduktan sonra Turknet iptali için dilekçe çıkartıp onların sitesindeki adımları takip ettim. Hatta beni bir bayan aradı ona da durumu açıklamıştım. Ama gel gelelim kurmadiklari hizmet için bana fatura çıkarmışlar, üstüne üstlük kredi kartımdan para çekmişler. Anlam veremiyorum. Müşteri hizmetleri olmayan kurum nasıl olabiliyor ? Ulaşmak istesek kimse yok ortalikta
Kart bilgisi vs konusu bir yorum yapamayacağım da
bu bahsettiğin ücret eve gidip gelen teknisyenin servis ücreti olmasın?
Mivec_4G63
15-04-2019, 13:29
Daha bugün Türknet'e geçtim. 12 olan internet daha ucuza 27 veriyor şuan. upoload 0.70 iken 2.50 çıktı. :) Ping 70 iken şuan 10. İnşallah böyle devam eder.
Mutlu Değerli
15-04-2019, 17:50
Kart bilgisi vs konusu bir yorum yapamayacağım da
bu bahsettiğin ücret eve gidip gelen teknisyenin servis ücreti olmasın?
eve gelmişler kurulum yapıcaz demişler, eşimde biz iptal başvurusu yaptık başka internet baglattık demiş, adamda tamam o zaman deyip gitmiş. Eve baglanan hiç bişey yok, gelip gitme parası mı alıyor bunlar ?
Yeni aboneliklerde taahhütü yenileme işlemi dahi olsa internet açma gibi bi isimle ücret alıyorlar. %90 sebebi budur. Siz bir işlem başlattığınız için bağlatmasanız dahi bu ücreti kesmişler. Etik mi değil ama yasal mı evet. Asıl kurcalamanız gereken mevzu kredi kartı. Çünkü ben bilgileri paylaşmadım demişsiniz. Her neyse ek bir ulaşabileceğiniz platform Donanımhaberde konuları var ve genelde cevap yazıyorlar. Oraya bi bakın isterseniz.
Onurkk06
15-04-2019, 17:59
Bende faturayı geç ödediğim için benim 1 aylık bedava hakkımı kaldırmışlar bende iptal ettireceğim 2 ayda
eve gelmişler kurulum yapıcaz demişler, eşimde biz iptal başvurusu yaptık başka internet baglattık demiş, adamda tamam o zaman deyip gitmiş. Eve baglanan hiç bişey yok, gelip gitme parası mı alıyor bunlar ?
Olabilir.
Örneğin: Eve dolap alıp servisi çağırıp kapıdan çevirirseniz de servis ücreti alırlar (genelde alamayacaklarını bildiklerinden istemezler. O başka)
bildiğim kadarıyla turknet o ilk sözleşme esnasında kart bilgileriniz alıyor sizden. umarım en kısa sürede çözersiniz probleminizi.
Eve gelip gidiş mazot parasını çıkarmışlar sizden. Paranın geri döneceğini sanmıyorum bir şekilde kılıfına uydurmuşlardır. Geçmiş olsun diyelim.
Maxiboost
17-04-2019, 07:49
Bende faturayı geç ödediğim için benim 1 aylık bedava hakkımı kaldırmışlar bende iptal ettireceğim 2 ayda
Kampanya kosullarinda yaziyor, hatta senin referansinla indirim alan arkadaslarininda haklari iptal oluyor. Faturayi gec odemek normal birsey mi ki iptal etmemelerini bekliyorsunuz?
1 seneden fazladir turknet kullaniyorum. Acayip memnunum. 32-34 mbit internet icin 64 lira para veriyorum. Cayir cayirda kullaniyorum. Sozlesme yaparken sartlari guzelce bildiriyorlar birseyi imzalarken ve kosullari dikkatli dinlemek gerekiyor.
Bende faturayı geç ödediğim için benim 1 aylık bedava hakkımı kaldırmışlar bende iptal ettireceğim 2 ayda
Çok üzüldüm geçmiş olsun gerçekten.
2 hafta önve türknete geçtim türk telekomdayken primetime da alamadığım interneti cayır cayır alıyorum. İyi ki Türknete geçmişim.
Sen ayağına adam çağırıyorsun bunun bi bedeli olcak tabiki
Çözebildiniz mi peki, böyle yapıcam gibi duruyor bende...
ben herhangi imzali vs bir başvuru belgesi onlara göndermemiştim sadece sözlü başvuru vardı. hatta modem kampanyası vardı, abone olanlara piyasadan 100 lira uyguna veriyorlardı modemi. modemi kredi kartımla aldım vs geldi hatta evde şuan onu kullanıyorum gayet güzel bir modem :D ama ne zamanki imzalanıp kargolanması gereken evraklarla ilgili birşey sormak için aradığımda sizin gibi ulaşamayınca hemen durdurdum herşeyi iptal ettim. daha başvuru aşamasında ben bu adamlara ulaşamıyorsam yarın öbür gün bir sıkıntı olduğunda hiç ulaşamam diye düşündüm.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.