PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Flo.com.tr / Instreet.com.tr---Almayın, aldırmayın



Tunacan
06-09-2019, 09:54
01.09.2019 tarihinde instreet.com.tr adresinden aldığım ürünler hala kargo şubesinde gözüküyor.
Kargo şubesi ürün bende değil diyor.
Flo müşteri hizmetleri ürün kargoda diyor.
6 kere müşteri hizmetlerini aradım sonuç yok.
Az önce tüketici heyetine başvurumu yaptım.
Sizde mağdur olmayın diye açtım bu konuyu.


(Kargocunun söylediği; günde bu tarz 100lerce telefon alıyoruz ürünleri teslim etmiyorlar, paranızı kurtarabiliyorsanız kurtarın).

aslan
06-09-2019, 10:00
Bilgi için teşekkürler ama sende bu durjmlara düşmemek için direk magazalarına uğrayıp kendin elden almanı öneririm.

onursumer
06-09-2019, 10:04
hangi kargo firması ?

Tunacan
06-09-2019, 10:09
Bilgi için teşekkürler ama sende bu durjmlara düşmemek için direk magazalarına uğrayıp kendin elden almanı öneririm.

Ürün mağazalarda olmadığı için internetten satın aldım.

Tunacan
06-09-2019, 10:10
hangi kargo firması ?


MNG Kargo. Tuzla Merkez şubesi..

Ome_RS
06-09-2019, 10:23
MNG kargo kadar berbat bir kargo firması yok. Bence yasadiginiz sorun kargo firmasından da kaynaklanıyor olabilir.
Flo/Instreet cok alısveris yaptim magaza ve internet olarak sorun yaşamadım. 2 ayakkabıda kalite sorunu yasadımsonra kontrole gönderdim değişim verdiler.
en son suet bir lumberjack/ronas aldım ama ofis ortamıda kullanılmasına ragmen 3-4 ay gibi surede cok yıprandı goturdum iade aldılar. Hediye ceki verdiler suan cebimde. hosuma giden model olursa baska birsey alacagim.

Tunacan
06-09-2019, 10:28
Ürünü FLO dan aldım. Parayı da oraya ödedim. Gelmeyen ürünün sorumluluğu FLO'da. Muhattabım kargo şirketi değil FLO ayakkabıcılık.
Müşteri hizmetlerinin umursamaz tavrı insanı iyice sinirlendiriyor.

coupesi30
06-09-2019, 10:30
Siparişi geçtiğin günden bu yana 5 gün olmuş hizmet şartlarında kaç günde teslim vaadediyorlar ?

Tunacan
06-09-2019, 10:36
Normal şartlarda 10 gün diyor ancak ürün kargo şubesinde de yok, FLO'da da..
Satın almış olduğum ürün yok. Kargo'da ya da yolda olsa bekleyeceğim.


Ben neden savunmaya geçtim ki :D


Parasını ödediğim ürün kayıp. Bu kadar basit aslında durum.

HaKo
06-09-2019, 10:49
burasıda kin kusma alanına döndü, altı üstü bi kargoda sıkıntı çıkmış hemen başlık açılıyor almayın aldırmayın bilmem ne. Koskoca organizasyon , her gün 1000 lerce sevkiyat çıkıyor , hepsini organize eden biz insanlar, illaki çıkacak aksilikler , bu kadar acımasız olmayın.

KÖROĞLU
06-09-2019, 10:53
Ben de çok alışveriş yaptım flo dan biraz geç kargoya veriyorlar.

Muhtemelen site üzerinden sattıkları tr deki başka mağazalarda, sipariş geldikçe merkeze alıp oradan gönderiyorlar.

Bekleme süresi biraz uzun ve can sıkıcı ama rakamları gayet iyi bence. Biraz sabret bence :)

Tunacan
06-09-2019, 10:54
Valla ben uğraşıyorum, sizde uğraşmayın diye açtım konuyu.
Yoksa umrumda değilsin yani. Git al.

KÖROĞLU
06-09-2019, 10:58
Siparişinizin en geç 10 iş günü içerisinde adresinize ulaşmaması durumunda musteriiliskileri@flo.com.tr adresine sorununuzu ve sipariş numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir, iletişim formundan bize yazabilir ya da 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

10 iş günü diyor, yani 1 indeki sipariş için 12 sine kadar zaman var, hakem heyeti başvurusu biraz fevri olmuş sanki.

https://www.flo.com.tr/page?url=sss-desktop

Tunacan
06-09-2019, 11:01
@ tolga_kaan_ Normal şartlarda 10 gün evet.

Ama ortada ürün yok. Sorun burada. FLO veya MNG kargo ürün bizde diyemiyor.
Ve MNG bu sorunu hep yaşıyoruz, bir an önce iadenizi alın diyor.

KÖROĞLU
06-09-2019, 11:13
@ tolga_kaan_ Normal şartlarda 10 gün evet.

Ama ortada ürün yok. Sorun burada. FLO veya MNG kargo ürün bizde diyemiyor.
Ve MNG bu sorunu hep yaşıyoruz, bir an önce iadenizi alın diyor.

Bence senin muhatabın MNG olmamalı, mng den alınmış bir takip numaran var mı bu arada ?

Yani flo aslında teslim etmediği bir ürünü teslim etmiş gibi mi gösteriyor.

Bu noktada adam 10 gün şartını koyar önüne sıyrılır.

Ben de yanlış hatırlamıyorsam 8. gün de falan almıştım. Müşteri temsilcileri için birşey diyemem muhtemelen papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlardır.

Tunacan
06-09-2019, 11:18
Bence senin muhatabın MNG olmamalı, mng den alınmış bir takip numaran var mı bu arada ?

Yani flo aslında teslim etmediği bir ürünü teslim etmiş gibi mi gösteriyor.

Bu noktada adam 10 gün şartını koyar önüne sıyrılır.

Ben de yanlış hatırlamıyorsam 8. gün de falan almıştım. Müşteri temsilcileri için birşey diyemem muhtemelen papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlardır.

MNG kargo takip numarası var evet, FLO ürünü teslim etmiş gibi davranıyor. Ama Kargoda ürün yok.

Sipariş tarihi 01/09/2019
Kargo Tarihi: 02/09/2019
Gönderi durumu: Gönderi hazırlandı.
Kargo: Ürün bende değil
FLO: Ürün Kargo da.
Sonuç: 0

KÖROĞLU
06-09-2019, 11:35
işte bu yaptıkları çakallık oluyor maalesef. Ticari ahlaka aykırı.

Tunacan
06-09-2019, 11:39
Demek istediğim de bu. Nihayet konuyu anlayabilen birisi çıktı. tolga_kaan_

Maşallah herkes akıl verme derdinde.

DOHC
06-09-2019, 12:44
MNG kargo takip numarası var evet, FLO ürünü teslim etmiş gibi davranıyor. Ama Kargoda ürün yok.

Sipariş tarihi 01/09/2019
Kargo Tarihi: 02/09/2019
Gönderi durumu: Gönderi hazırlandı.
Kargo: Ürün bende değil
FLO: Ürün Kargo da.
Sonuç: 0

Gönderi hazırlandı yerine kargolandı falan yazmalı diye düşünüyorum.
Konşimento numarası belli oluyor çünkü bazen firmalar bu numarayı kendi veriyor.
KArgo firmasına kargoyu al diye telefon ediyor ve müşteriye kargolandı diyor.
Halbuki daha kargo firması kutuyu almamış.
Geçmiş olsun.

CaNeR44
06-09-2019, 12:53
bence bu şekilde çabucak karalamayın evet mağdursunuz ama türkiyenin avrupanın en büyük yerli ayakkabı devinden bahsediyoruz geçtiğimiz hafta ninewest markasınıda satın alıp bünyesine kattılar

Ormanci
06-09-2019, 12:58
Gönderi hazırlandı zaten gönderildi demek değil aslında. En azından bu terimi bu şekilde kullanan birçok site mevcut. Geçenlerde D&R'dan böyle bi alışveriş yaptım mesela, hazırlandı dedi gün içerisinde, akşam kargoya verildi, ertesi gün takip no geldi. Sonraki gün de kargo...

Siparişi iptal edemiyor musunuz, iptal etme hakkınız zaten var bu süreçte, direkt onun üzerinden yürüyün isterseniz eğer beklemek istemiyorsanız.

Burada zaten sıkıntılı olan süreç Müşteri Hizmetleri denen kısım. Adam gibi bilgiyi ver, geliyor bekleyin de, tedarik ediliyor de, beklemek istemezseniz iptal edelim 2 hafta içinde paranızı iade edelim de... Bişey de ulan :) Ama olmaz, çıldırtırlar. İlla çıldırtacaklar.

Bi blog vardı, hergün canlı örneklerini yaşıyoruz. Buraya üzeri kapalı yazacağım, okuyun, çok eğleneceksiniz, Türkiye'yi özetliyor.

"Türk'ün şeyinin ucuyla iş yapması" diye... Şeyi açık yazın :)

aslan
06-09-2019, 13:00
https://i.imgyukle.com/2019/09/06/oXkwfh.jpg

Tunacan
06-09-2019, 13:02
İptal edip, iade istedğimde ürününüz kargoda olduğu için mümkün değil diyorlar.
Geldiğinde iade edebilirsiniz diyorlar.

Konu her türlü çıkmaza girdi.

Bekleyip göreceğiz bakalım bundan sonrasını.

Ne büyük firmalardan alışveriş yapıyoruz, 1 güne ürün kapıda. Böyle büyüklük olmaz. Haksız bile olsam müşteri velinimettir diyip, şikayetini/talebini yerine getireceksin. Yoksa dünya kadar büyü benim için 1 krş önemi yok.

Tunacan
06-09-2019, 13:03
https://i.imgyukle.com/201909/06/oXkwfh.jpg


ahaha çok iyimiş :))

Emre İlbi
06-09-2019, 13:16
Abi selam, firma kargoladık diyor ve ürün ortada yoksa, bu yüksek ihtimalle MNG'den kaynaklıdır, kaç defa bizimde başımıza geldi, ürünü kaybediyorlar, sonra bizde yok diyorlar, her defasında bizim ürünü aldığımız firmalar ücret iadesi yaptı, ben artık sipariş verirken, sürat ve bunlarla çalışmayan yerlerden alıyorum

AliGizda
06-09-2019, 13:30
Hangi kargo firmasıydı bilmiyorum ama geçen hatun çocuğa alıp hiç kullanmadığımız emziği letgo üzerinden satmış, bir kaç gün sonra alıcı bayan eşimi arayıp kutudan emzik yerine ayakkabı çıktı demiş. Eşimde şaşırmış işte teslim kağıdını falan göndermiş ağırlığın vs yazdığı karşı taraf hani 30 liralık emzik yerine böyle pahalı araba gönderilmez zaten demiş. Eşim peşine düştü olayın kargoda meğerse karıştırmışlar, bizim emzik nereye gitti Allah bilir :)

turbo&quattro
06-09-2019, 14:02
Tr de internetten bir urun almak olay . Asla yapmadigim/yapmayacagim seydi ama bazen mecbur kaliniyo.
Elle ayakkabi mall of istanbul magazasinda bir ayakkabi begendim ama numarasi yoktu . Dediler iki gun icinde mutlaka adresinizde olur soyle Olur boyle olur , pek zaman problemimde olmadigi icin dedim tamam . Verdim parasini adresimi ciktim gittim . Tabiki soyledikleri zaman icinde gelmedi ayakkabi. Bir hafta sonra fln tesadufi yine oradaydim gideyim bi sorayim ne olmus. Dediler gonderdik evde yokmussunuz vs vs vs. olamaz cunku evde 7/24 mutlaka birileri var. o zaman kusura bakmayin tekrar deneyelim yada istediginiz bir magazaya kargo yapalim oradan alin. Evime yakin bir avm deki subesine gonderttirdim dediler 3-5 gune orada. Yine acelem
Yok yine tamam dedim gider bi ara alirim .

Hic darlamadan bu lari Olmasi gerekenden tarihtende sonra gittim almaya dediler oyle bi ayakkabi yok . Gonderilmis olmasi gerek diom hala yok diolar. Oyle boyle derken magaza muduru baska ayakkabi verelim fln dedi yok istemiyorum . Uzunca bi munakasadan sonra dediler kredi karti slibini ver iptal edelim yada bankanizi arayin paranizi alin. Oldu senin sorumsuzlugundan ben aricam bankami bi dunya ugrascam . En son artik dedim bir saatlik bir isim var bu avm de. Napiyorsaniz yapin halledin ister ayni ayakkabiyi getirttin ister para iadesi yapin sonra ciktim gittim. Bir saat sonra geri gittim parami nakit olarak verdiler .

ardicli2000
06-09-2019, 14:20
MNG kargo takip numarası var evet, FLO ürünü teslim etmiş gibi davranıyor. Ama Kargoda ürün yok.

Sipariş tarihi 01/09/2019
Kargo Tarihi: 02/09/2019
Gönderi durumu: Gönderi hazırlandı.
Kargo: Ürün bende değil
FLO: Ürün Kargo da.
Sonuç: 0

Olay şu ki; bu tarz çok sayıda kargo çıkaran firmalarda Kargo programı ve barkod basma cihazı var. Muhtemelen siparişi onaylanan ürünlerin barkodunu her akşam basıyorlar. Ürün gelince kutulayıp, ya da kutu gelince barkodu üzerine yapıştırıp gönderiyorlar.

Kargo bende değil diyor çünkü ürün henüz çıkmamış. FLO müşteri hizmetleri de barkod basıldığı için kargoda diyor.

10 gün şeklinde belirtilen süreyi bekleyin gelmezse iptel edin.

ardicli2000
06-09-2019, 14:22
Hangi kargo firmasıydı bilmiyorum ama geçen hatun çocuğa alıp hiç kullanmadığımız emziği letgo üzerinden satmış, bir kaç gün sonra alıcı bayan eşimi arayıp kutudan emzik yerine ayakkabı çıktı demiş. Eşimde şaşırmış işte teslim kağıdını falan göndermiş ağırlığın vs yazdığı karşı taraf hani 30 liralık emzik yerine böyle pahalı araba gönderilmez zaten demiş. Eşim peşine düştü olayın kargoda meğerse karıştırmışlar, bizim emzik nereye gitti Allah bilir :)

Abi aklın hangi pahalı arabada kaldı acaba :D

sasuta
06-09-2019, 15:41
Flo'nun internet sitesinden ben de geçenlerde 5 adet tişört aldım fakat gelen ürünlerin ikisinde resimdeki ile alakası yoktu. Web siteleri zaten amatörce biran önce hazırlayalım gibi hazırlanmış ürünlerin altında ürünle ilgili hiç bir bilgi yer almıyor. Yalnız müşteri hizmetleriyle konuştuğumda çok ilgili ve çözüm odaklı yaklaştılar. Ürünleri de fiyatına göre gayet kaliteli ama web sitelerinden ürün almak riskli.

16EC813
06-09-2019, 15:45
Hangi kargo firmasıydı bilmiyorum ama geçen hatun çocuğa alıp hiç kullanmadığımız emziği letgo üzerinden satmış, bir kaç gün sonra alıcı bayan eşimi arayıp kutudan emzik yerine ayakkabı çıktı demiş. Eşimde şaşırmış işte teslim kağıdını falan göndermiş ağırlığın vs yazdığı karşı taraf hani 30 liralık emzik yerine böyle pahalı araba gönderilmez zaten demiş. Eşim peşine düştü olayın kargoda meğerse karıştırmışlar, bizim emzik nereye gitti Allah bilir :)


Abi aklın hangi pahalı arabada kaldı acaba :D

olur böle vakalar türkpolisi yakalar :D çok dikkatlisin kardeşim gözünden de hiçbişey kaçmıyo haa

Omak
06-09-2019, 16:09
Bende Hepsiburada dan bot almıştım instreet miş satıcısı. ürün kargoya gelmiş (Aras Kargo) geri gitmiş gözüküyor arayan soran getiren olmadı.

Hb müşteri hizmetleri ile 20-25 gün cebelleştim. bana para iadesi yapalim diyorlar istemedim ürünü istedim özellikle, çünkü indirimde yakalamıştım. Sonra çözdük dediler bir baktim iade edilmiş param, Tekrar aradım aldığımda ucuzdu bu ürün dedim 100 tl indirim kuponu eklediler hesabıma.Sonra ürüne bakarken ederken aldığım fiyatın dahada aşağısına düştüğünü gördüm üstüne birde 100tl kuponu çaktim ohhh miss 6xx tl olan ürünü ben 372 tl ye almış oldum hemde yine instreet den :hahaha: gerizekalı bunlar yahu.

Senin muhattabın flo, çözmüyorlarsa ara bankanı alışveriş yaptım ürün elime ulaşmadı de paranı geri istesinler.

fevzi
06-09-2019, 16:52
merhabalar,
vakti zamanında x firmanın lojistik sürecinde de yaşadığımız sorunlardan dolayı ben bu konuda biraz bilgiliyim.
sizin durumunuzdaki olabilecek senaryolar çok muhtemel aşağıdakilerden birisi ve bence %75 ihtimal 2. senaryo olabilir.

1-Ürün kargo firmasında kayboldu.

2-ürünün kargo no var ve kargoda görünmüyor ise çok büyük ihtimal ürünü sistemsel olarak depo çıkışı yaptılar fakat ürün henüz ellerinde olmadığı için ürünü size kargodaymış gibi göseterip tedarik sürecinden vakit kazanma taktiğidir bu.

3-ürün depo ortamında hazırlandıktan sonra kayboldu. kargo firması ürünleri toplu aldığı için arada alınmış gözüktü sistemsel fakat ürün depo da biryerlerde.

***** firma genelde kampanya zamanı bu tarz işlemler yapabiliyor bu nedenle de beklemekten başka yapacak bişey yok. mail v.s yoluyla ulaşmaya çalışın diyeceğim ama nafile.

onursumer
07-09-2019, 10:38
Normal şartlarda 10 gün diyor ancak ürün kargo şubesinde de yok, FLO'da da..
Satın almış olduğum ürün yok. Kargo'da ya da yolda olsa bekleyeceğim.


Ben neden savunmaya geçtim ki :D


Parasını ödediğim ürün kayıp. Bu kadar basit aslında durum.

kayıp urunde kargo ile anlaşmaları vardır bizim şirkette o şekilde biz firmaya fatura edip müşterinin mağduriyetini gideriyoruz

direk iade yapabilirler normal şartlarda neyin savunmasını yapıyorlar size ?

Tunacan
07-09-2019, 11:34
kayıp urunde kargo ile anlaşmaları vardır bizim şirkette o şekilde biz firmaya fatura edip müşterinin mağduriyetini gideriyoruz

direk iade yapabilirler normal şartlarda neyin savunmasını yapıyorlar size ?

Dedikleri şu; ürünü kargoya teslim ettik. Takip numarası da var. Ürünü alın, iadesini anca öyle yapabiliriz.

ChuckBartowsKi
07-09-2019, 14:01
Dünyanın en rezil firması hep eksik yanlış ürün gönderimi yaparlar.

TolgaUs
07-09-2019, 14:21
Dedikleri şu; ürünü kargoya teslim ettik. Takip numarası da var. Ürünü alın, iadesini anca öyle yapabiliriz.

Com.tr alan adı ile kolay kolay dolandırıcılık işlemlerine yeltenemezler ama,

Her allahın günü, her saat başı kontrol et. Kargo gelmeyip Teslim alındıya geçirebilirler.
İtirazda edemezsin. Binada kamera neyim yoksa.

Ama yani genelde trendyol un eskisi gibi sistem.önce önsipariş toplanır.
Sipariş gelen ürünler tedarikçi firmayla kar marjı konuşulur.
Anlaşılırsa kargolar çıkar. Anlaşılmazsa para iade edilir.

Sipariş verdiğin firmada kargo süresi kadar paranı faizde çalıştırır.

onursumer
07-09-2019, 14:51
Dedikleri şu; ürünü kargoya teslim ettik. Takip numarası da var. Ürünü alın, iadesini anca öyle yapabiliriz.

alla alla boyle saçma işmi olur

ozaman siz once mng kargo ile muhattap olup benim urunum nerde diye ciddi bir sorgulama yapıp , ürünün kaybolduğunu onların kabul etmesini sağlamanız lazım

mng ben ürünü kaybettim demediği için belkide o şekilde yokuşa sürüyorlar

mng de franchise bayi verdiği için valla berbat olanları var

overblack
07-09-2019, 15:44
bir zamanlar yolu cemaat ile kesişen yerlerden alışveriş yapmıyorum.

Tunacan
07-09-2019, 15:54
Artık sosyal medyadan da başladım mesaj atmaya.

TarikS
09-09-2019, 14:24
Bir gelişme var mı?

Amerika'dayken öğrenmiştim göndericinin kendisinin kargo takip no'su basabilme işini, kargo numarası basılmasıyla yola çıkması arasında zaman alıyor. Her gün baksam da teslimat süresi olarak belirledikleri süre dolmadan telaş yapmazdım, son gün falan da gelirdi en kötü ihtimalle.

Sizde de arkadaşların dediği şekilde sisteme giriş yapılmış ama muhtemelen henüz MNG tarafından teslim alınmamış, çünkü onlar alsa direk ilk okumayla beraber sisteme yansır, takip edebilirdini

Türkiye'de kargo olayları muhteşem bence, 24 saat içinde ülkenin bir çok yerinden kargo alabilmek çok güzel olay. Çok şükür hiçbir firmayla hiç sorun yaşamadım, aman nazar değmesin. :D Bir de olası şubesel sıkıntıları azaltmak için artık şirketten gönderim/alım yapıyorum çok daha rahat oluyor. Gidip çok kolay kırılacak bir eşya göndermiyorum, atılıp tutulmayacağını da göze alarak paketliyorum vs, hiç başım ağrımadı

Tunacan
09-09-2019, 15:02
Gelişme yok tabiki.
Mng kargo kayıp işlemi başlatmış..