PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Netspeed internet sağlayicisi hakkinda



coyote
20-11-2019, 14:08
Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Netspeed adında, Türk Telekom altyapısını kullanan bir internet sağlayıcısının abonesiyim. 13 Kasım günü saat 10.01 itibariyle evimizde internet bağlantısı kesildi. Tam saati söyleyebiliyorum çünkü hattımdan son sinyal aldıkları saati zaten bana kendileri söylüyorlar. Arızayı ilk bildirdiğim Çarşamba gününden beri defalarca kendilerini aradığımda söyledikleri tek şey, "arızanızı Türk Telekom'a bildirdik, ekipler ilgilenecekler".

Dün aynı şeyi tekrar duyunca artık dayanamadım, görüştüğüm müşteri temsilcisine, daha yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Tamam dedi, yetkilimiz sizi arayacak. 1 saat sonra telefon çaldı, açtım, dün aradığımda çıkan aynı müşteri temsilcisi çocuk sözde yetkili diye beni arıyor. Yahu dedim ne yetkilisi, sen benim dün konuştuğum müşteri temsilcisisin. Ben kendisini tanıyınca, "Ama bu sefer ben şahsen ilgileneceğim" filan diye birşeyler geveledi. Tamam teşekkürler dedim kapattım. Tabi yine arıza filan giderilmedi.

Dünkü tiyatro denemelerinden sonra dayanamadım, ne diyecekler diye bu gün de aradım. Şaşırtmadılar tabi, bir süre hatta beklettikten sonra, "Telekom ekiplerinin çalışması devam ediyordur" hikayesini tekrar ettiler. Peki dedim, normalde aylık 84 TL fatura gönderiyorsunuz, bugün hizmet vermediğiniz 8. gün, bu ay ne fatura göndereceksiniz? Sıkı durun, ben şirketlerinin müşterileri olmama rağmen, arızanın sorumlusu Türk Telekommuş ve yine 84 TL'lik fatura göndermemeleri için bir sebep yokmuş, faturayı ödemezsem de normal prosedürleri işletirlermiş.

Apartmanımızdaki Türk Telekom altyapısını kullanan diğer ADSL abonelerinde problem yok, yani sorun santralde sadece bizim hattımızı ilgilendirecek kadar basit. Karşımda bu kadar basit bir arızayı 8 gündür çözemeyen ve hizmet veremediği günlerin parasını da istemekten çekinmeyen karakterde bir firma var. Arızayı lutfedip giderirlerse, hizmet alamadığım günlerin ücretini ödememek için zaten İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne eksik-kusurlu hizmet şikayeti yapacağım da, arızanın artık giderilmesi için, beyefendilerin keyfini beklemek dışında yapabileceğim bir şey var mı diye sizlere sormak istedim. Kanuni olarak yapabileceklerim konusunda her türlü fikir ve önerinizi bekliyorum. Şimdiden sağolun.

220T
20-11-2019, 14:20
Geçmiş olsun.2 hafta önce ben de sıkıntı yaşadım ama çözdüler sabahına.Cihazı resetlediniz mi bu süre içinde,tekrar IP aldımayı denediniz mi?

coyote
20-11-2019, 14:27
Geçmiş olsun.2 hafta önce ben de sıkıntı yaşadım ama çözdüler sabahına.Cihazı resetlediniz mi bu süre içinde,tekrar IP aldımayı denediniz mi?

Sağolun. Evet denedim, hatta arıza başladığından beri, eve geldiğimde ilk iş, modemi açıp kapamak oluyor ama nafile.

İnsanı en çok rahatsız eden, o çaresizlik duygusu; Ciddiyetsiz cevaplarla geçen 8 gün ve bir 8 gün daha geçse bile şikayet edebileceğiniz bir yer olmadığı düşüncesi :(

Ormanci
20-11-2019, 14:32
Bir arkadaşım da kullanıyor ama aynen şu yaşananları yaşamasın diye "alma" dedim ısrarla, yine de aldı. Şimdilik memnun olduğunu söylüyor ama ilk bu tip arızada göreceğiz.

Daha Telekom kendi söküğünü dikemiyor, araya bir de böyle aracı firma alıyoruz. Türkiye gibi at kafası iş yapılan bi ülkede hiç gereği yok.

coyote
20-11-2019, 14:42
Bir arkadaşım da kullanıyor ama aynen şu yaşananları yaşamasın diye "alma" dedim ısrarla, yine de aldı. Şimdilik memnun olduğunu söylüyor ama ilk bu tip arızada göreceğiz.

Daha Telekom kendi söküğünü dikemiyor, araya bir de böyle aracı firma alıyoruz. Türkiye gibi at kafası iş yapılan bi ülkede hiç gereği yok.

İlk günlerde, bir günlük kesintiler olabiliyordu, normaldir olur deyip geçiyorduk. Sonrasında arıza bildirimlerinde 24 ila 48 saat içinde müdahale ediler demeye başladılar ve kesintilerin süresi de 2 günü geçmeye başladı, ya sabır dedik. Ancak 8 gündür çözmedikleri bu arıza gerçekten çıtayı arza(!) taşıdı.

coyote
21-11-2019, 12:33
Netspeed 9. günde de arızayı çözmüş değil günceli.

ardicli2000
21-11-2019, 12:41
Sözleşmenizi okuyun. Belli süre hizmet sağlayamamaları durumunda iptali söz konusudur. Konu hakkında tüketici heyetinden de bilgi alabilirsiniz.

ACTPK
21-11-2019, 13:22
Geçmiş olsun. Ben de Kablonet ten ping sorunu yaşıyorum sürekli. Wifi ile bağlandığım iş yerinde google pingim 33ms iken, Evde kabloyla bağlandığım internette google ping'i 130ms civarı. Başka pc ile wifi ile bağlanıyorum aynı. 6 senedir kullanıyorum 2 sene önce taşındım, taşındığımdan beri sorunlu. Belki 150 kere telefon açtım sadece 3 ay düzgün çalıştı. Arıza tespite bir çocuk gönderiyolar artık gelmeden önce beni arıyor abi çayı koy geliyorum diye. Nihayet geçen hafta Superonline kendisi bir hat çekip hizmet vermeye başladı. Dün iptal etmek için aradım 1560 lira taahhüt bozma bedeli istediler. Hizmeti kendileri verselerde bazı şeyler değişmiyor yani.

onursumer
21-11-2019, 13:23
bukadar surede giderilemeyecek ne varmış acaba normalde direk geliyorlar turk telekomdan bence bi sozleşmenizi inceleyin

bende yeni taşındığım yerde baktım alt yapı sorunları var garanti olsun diye türk telekom uzerinden başvurdum iyikide oyle yapmışım mahalleye yeni kutu taktılar 20 den fazla alamazsınız derlerken şuan 50 ler havada ucusuyor :D

coyote
21-11-2019, 13:54
Dün buraya yazdıktan sonra, biraz daha araştırdım. Kimileri, bu tip şikayetler için BTK'yı adres göstermiş. Gerçekten de BTK'nın üzerinde, e-devlet şifresi ile girilen bir şikayet bölümü varmış. Dün o sayfa üzerinden BTK'ya şikayetimi yaptım. Bakalım, 10 gün içinde dönüş yapılacağı söyleniyor.

Bugün Netspeed'i tekrar aradım. Epey bir hatta beklettikten sonra, "evet arızanız devam ediyor gözüküyor" dediler. Yetkili kişi ile görüşmek istiyorum dedim, tamam yetkilimiz sizi arayacak deyince, ama dünkü gibi yetkili diye başka bir müşteri temsilcisine aratacaksanız, hiç aratmayın dedim, tamam dediler ve hiç aramadılar :)

coyote
22-11-2019, 08:00
Ben üstteki mesajı yazdıktan 1 saat kadar sonra NETSPEED müşteri hizmetleri arayıp arızanın giderildiğini bildirdi. İnternet gelmiş olsa evdeki akıllı oda termostatı, bağlantı tekrar kuruldu şeklinde mail atardı, emin misiniz diye sordum. Eminiz, modemi kapatıp açın dediler. Daha önceki kesintilerde modemi kapatıp açmaya gerek kalmadan internet geldiği için pek aklıma yatmadı ama, tamam dedim. Akşam eve gidince modemi kapattım açtım, sonra bir daha kapattım açtım, sonra bir daha, sonra bir daha, bir daha, bir daha.............................................. ............:(

Ormanci
22-11-2019, 10:08
Ben üstteki mesajı yazdıktan 1 saat kadar sonra NETSPEED müşteri hizmetleri arayıp arızanın giderildiğini bildirdi. İnternet gelmiş olsa evdeki akıllı oda termostatı, bağlantı tekrar kuruldu şeklinde mail atardı, emin misiniz diye sordum. Eminiz, modemi kapatıp açın dediler. Daha önceki kesintilerde modemi kapatıp açmaya gerek kalmadan internet geldiği için pek aklıma yatmadı ama, tamam dedim. Akşam eve gidince modemi kapattım açtım, sonra bir daha kapattım açtım, sonra bir daha, sonra bir daha, bir daha, bir daha.............................................. ............:(

Bence hiç kasmayın, iptal edip kurtulmak için ne gerekiyorsa yapın, ek ücretti, cayma bedeliydi bilmemne derlerse de direkt Tüketici Mahkemesi... Hatta baştan oradan yürüyün direkt.

coyote
23-11-2019, 16:31
Bugün arızanın 11. günü. Artık lanet NETSPEED firmasını aramıyorum bile. Arıza giderilmeden kapatma başvurusu yaparsam, hizmet alamadığım günlerin faturasını ödememek için İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapamayacağım için, kapatma başvurusu için arızayı gidermelerini bekliyorum. Zaten herhangi bir taahhütüm filan da kalmamıştı. Arıza hallolur hallolmaz, önce eksik ödeme talebimi yazılı olarak kendilerine yapacağım, red cevabını tekrarlamalarının ardından da İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet ve firmaya abonelik sonlandırma başvurusu yapacağım.

Bundan sonra yapacağım güncellemeler, NETSPEED abonesi olmanız durumunda, karşılaşmanızın olası olduğu durumları gösterip uyarı amaçlı. Donanımhaber'e de benzer bir konu açtım ve gördüm ki aynı firmanın benden bile daha uzun süreler gideremediği arızalarla mağdur ettiği birçok abonesi varmış. Benim hatam, forumlarda fazla araştırmadan seçim yapmam oldu.

coyote
24-11-2019, 19:30
12. gün ve arıza devam ediyor. Sanırım Akdeniz'in altından bana özel fiberoptik kablo çekiyorlar. Çekedur NETSPEED:bravo:

onursumer
24-11-2019, 19:59
valla çok değişik bir durum seninki semt neresiydi

coyote
24-11-2019, 21:15
Istanbul, Kartal, Orhantepe

coyote
25-11-2019, 13:56
Bugün BTK'dan şikayetime cevap geldi. Böylece, TürkTelekom altyapısı üzerinden hizmet veren aracı internet sağlayıcıları hakkında, BTK üzerinden doğrudan şikayet yapılamadığını öğrenmiş oldum. Bunun üzerine, donanımhaber'den bir üyenin tavsiye ettiği gibi. NETSPEED'ten benim şikayetim üzerine TürkTelekom'a yaptıkları arıza bildiriminin referans numarasını istedim. Niyetim, bu referans numarası ile BTK şikayetimi yinelemekti. Müşteri temsilcisi çocuk epey bir hatta beklettikten sonra, ilgili referans numarasını bana vermeye yetkisi olmadığını söyledi. O halde numarayı vermeye yetkili bir kişiye bağlayın dedim, ona da mümkün değil dedi. Tabi 13. günün sonunda artık bende hararet yavaş yavaş yükselmeye başladı, peki ne yapman mümkün diye sordum, ben size yardım etmeye çalışıyorum cevabını alınca da, yardım et o zaman deyip telefonu kapattım.

Artık bu iş inada bindi, o internet tekrar gelmeden aboneliğimi iptal ettirmeyeceğim. Birazdan e-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine şikayet başvurusu yapacağım.

Aklınızda olsun, ilgili referans numarasını alıp, aşağıdaki adresten arızanızın durumunu kontrol edebilirsiniz.

Turk Telekom Online Hizmet Merkezi - İşlemler (https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula)

onursumer
25-11-2019, 14:07
itharname falan gondersen aslında genel müdürluklerine yasal işlem başlatılacağına dair vs

gerçekten çok saçma bi durum var senin olayında

TarikS
25-11-2019, 14:34
itharname falan gondersen aslında genel müdürluklerine yasal işlem başlatılacağına dair vs

gerçekten çok saçma bi durum var senin olayında

kapının önünde model anten kablo ne varsa yakmalık olmuş

Allah sabır versin

coyote
25-11-2019, 15:28
kapının önünde model anten kablo ne varsa yakmalık olmuş

Allah sabır versin

Yakında olsalar düşünmüyor değilim de, firma Denizli'de :)

coyote
25-11-2019, 15:29
itharname falan gondersen aslında genel müdürluklerine yasal işlem başlatılacağına dair vs

gerçekten çok saçma bi durum var senin olayında

Ortada, taahhüt edilen bir hizmeti yerine getirmeme fiili olduğu için, ilk adres İlçe Tüketici Hakem Heyeti. Sonrası Allah kerim.

jRMix
25-11-2019, 18:51
Altyapı kötü veya sık sorun yaşanılan bölge ise ben Türk Telekom harici önermem çünkü diğer türlü bir arıza durumunda süre çok uzuyor. Netspeed neden bilmiyorum ama bende en başından beri bi ısınamam durumu var.

İlçe Telekom müdürlüğüne gidip durumu anlatın. Eminim referans numaranızda görülecektir eğer varsa :) Olmadı Türk Telekoma geri dönersiniz.

coyote
26-11-2019, 15:45
NETSPEED firmasının internet arızası bugün 14. gününe girdi. Ben de bugün bağlı olduğum ilçe tüketici hakem heyetine şikayette bulundum.

Aklınızda oldun, Tüketici Hakem Heyetlerine şikayet başvurusu yapmak artık çok kolaylaşmış. e-devlet üzerinden şikayetinizi online olarak yapabiliyorsunuz. Şikayete konu para miktarına göre, ikametinizin olduğu il ya da ilçe tüketici hakem heyetinde direkt dosyanız oluşturuluyor.

Buraya yorum yapan arkadaşlar gibi, ben de bir arıza nasıl 2 hafta çözülmez diye düşünüyordum ama, Donanımhaberdeki yorumlara bakılırsa, NETSPEED için bu bekleme süreleri çok da sıradışı değilmiş. Benden daha uzun süredir arızası çözülmeyen NETSPEED aboneleri var. Sanırım bu başlık altında, bir süre daha "arıza halen devam ediyor" güncellemesi göreceksiniz.

coyote
27-11-2019, 10:16
Dün üstteki mesajı yazdıktan sonra, tekrar NETSPEED müşteri hizmetlerini aradım. Öncesinde internette firmayı araştırırken Teknik Destek Müdürünün linkedin sayfasına rastlamıştım. Çıkan müşteri temsilcisine Aykut Dede ismindeki bu kişi ile görüşmek istediğimi söyledim, biraz hatta beklettikten sonra talebime, "buradan yönlendirme yapmam mümkün değil" şeklinde cevap verdi. Peki, benim arızam için Türk Telekom'a yaptığınız arıza kaydının referans numarasını rica edebilir miyim? dedim, bu talebime de red cevabı aldım. Ona da peki dedim, şimdi aboneliğimi sonlandırma başvurusu yaparsam, hizmet alamadığım 14 günün bedelini son faturamdan düşecek misiniz diye sordum, "malesef bu mümkün değil" cevabını aldım. Bakın dedim, şimdi siz konuşmalarımızı kayıt altına alıyorsunuz ya, hakem heyeti başvurum için, ben de bu konuşmayı kayıt altına aldığımı size bildiriyorum, rica etsem şimdi sorularımı tekrar cevaplar mısınız deyip, aynı 3 soruyu tekrar sorup, aynı cevapları tekrar aldım. Sonrasında da teşekkür edip görüşmeyi bitirdim. Bu görüşmeden yaklaşık 2 saat sonra, akşam saat 8 gibi, 14 gündür gelmeyen internet ansızın geliverdi. YORUMSUZ.

onursumer
27-11-2019, 11:28
Dün üstteki mesajı yazdıktan sonra, tekrar NETSPEED müşteri hizmetlerini aradım. Öncesinde internette firmayı araştırırken Teknik Destek Müdürünün linkedin sayfasına rastlamıştım. Çıkan müşteri temsilcisine Aykut Dede ismindeki bu kişi ile görüşmek istediğimi söyledim, biraz hatta beklettikten sonra talebime, "buradan yönlendirme yapmam mümkün değil" şeklinde cevap verdi. Peki, benim arızam için Türk Telekom'a yaptığınız arıza kaydının referans numarasını rica edebilir miyim? dedim, bu talebime de red cevabı aldım. Ona da peki dedim, şimdi aboneliğimi sonlandırma başvurusu yaparsam, hizmet alamadığım 14 günün bedelini son faturamdan düşecek misiniz diye sordum, "malesef bu mümkün değil" cevabını aldım. Bakın dedim, şimdi siz konuşmalarımızı kayıt altına alıyorsunuz ya, hakem heyeti başvurum için, ben de bu konuşmayı kayıt altına aldığımı size bildiriyorum, rica etsem şimdi sorularımı tekrar cevaplar mısınız deyip, aynı 3 soruyu tekrar sorup, aynı cevapları tekrar aldım. Sonrasında da teşekkür edip görüşmeyi bitirdim. Bu görüşmeden yaklaşık 2 saat sonra, akşam saat 8 gibi, 14 gündür gelmeyen internet ansızın geliverdi. YORUMSUZ.

geçmiş olsun bakalım stabil kullanabilicekmisin , şimdi kullanamadığın kısmın iadesini almak kaldı geriye

coyote
27-11-2019, 11:35
geçmiş olsun bakalım stabil kullanabilicekmisin , şimdi kullanamadığın kısmın iadesini almak kaldı geriye

Teşekkürler. Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvuru da iki ayrı talebim olmuştu; İlki, taahhüt edilen hizmetin tekrar verilmeye başlaması, ikincisi de, hizmet alamadığım günler için ücret talep edilmemesi. NETSPEED şu an hakem heyeti şikayet taleplerimden sadece birini yerine getirmiş olduğu için, ikinci konu halen hakem heyetinin konusu durumunda. Bakalım tavırlarını hep beraber göreceğiz. Gelişmeleri buradan aktarmaya devam edeceğim. Süreçteki destekleriniz için hepinize teşekkür ederim.

coyote
03-12-2019, 09:00
NETSPEED faturayı kesmiş, ben de güncellememi yapayım.

Daha önce de telefonda söyledikleri gibi, 14 günde halledemedikleri arıza nedeniyle hizmet alamadığım günlerin bedelini faturadan düşmeden, ayrıca utanmadan ve sıkılmadan, 1 aylık 84TL tutarındaki tam faturayı göndermişler. Zaten İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne gerekli şikayette bulunmuştım, cevap gelince yine güncellerim.

_opeth
03-12-2019, 09:49
geçmiş olsun turk.nette de benzer problem yaşadım 10 saatte bir hat kopuyor internet yok. İletişim zaten hak getire netspeedde en azından müşteri temsilcisiyle konuşmuşsun ona bile şükreder hale geldim. Sonrası ise usulca kablonet bağlayıp dilekçeyi fakslıyıp aboneliği kapattım. O zaman birisiyle iletişim kurabildim, tablet verelim, 6 ay bedava verelim falan deyip durdular. Dedim ben zaten modemi kapadım kablonete geçtim iptal edin dedim.

srkns
27-01-2020, 10:35
Uzun süredir Turk Telekom kullanmış, kullanmaya çalışmış bir tüketici olarak komşumun tavsiyesiyle kablo tv&net abonesi olmuştum ve memnundum
Yeni taşındığımız bölgede hizmet veremediklerinden aboneliğimiz sonlandı
Yeni iss arayışlarındayken netspeed markasını gördüm, ekşide filan yorumları okuyunca aklıma yatmıştı bir de tech de bakayım derken buraya düştüm
coyote öncelikle geçmiş olsun son durum nedir hocam, sonuç alabildiniz mi süreçten?

REVOLTA
27-01-2020, 18:58
Bilgi vermek açısından bende 2 yıla yakındır Netspeed iss kullanıyorum.Eğer altyapınızda Türk telekomla ilgili bir sıkıntı yoksa çokta uğraşmıyorsunuz.Fakat genel sıkıntı, kesintilerde malesef bu firma Türk telekomun eline bakıyor.Ben genel kesintilerde aramıyorum bile bekliyorum.Bugüne kadar en fazla 1 veya 2 kere gitmiştir netim.Hız konusunda memnunum.Kota zaten yok.Ara ara ping girdiği olursa oyun oynarken filan modem resleyip devam ediyorum.

coyote
27-01-2020, 19:00
Uzun süredir Turk Telekom kullanmış, kullanmaya çalışmış bir tüketici olarak komşumun tavsiyesiyle kablo tv&net abonesi olmuştum ve memnundum
Yeni taşındığımız bölgede hizmet veremediklerinden aboneliğimiz sonlandı
Yeni iss arayışlarındayken netspeed markasını gördüm, ekşide filan yorumları okuyunca aklıma yatmıştı bir de tech de bakayım derken buraya düştüm
coyote öncelikle geçmiş olsun son durum nedir hocam, sonuç alabildiniz mi süreçten?

14 gün hizmet vermedikleri ay için tam olarak gönderdikleri fatura konusunda İlçe Tüketici Hakem Heyetine şikayet başvurusu üşapmıştım ve karar çıkana kadar ilgili faturayı ödememeye karar vermiştim. Bir ay sonra, borcundan dolayı internetim kesildi ve hemen sonrasında, hizmet alamadığım 14 günün bedeli düşülmüş halde sonraki fatura gönderildi. Geç de olsa fatura düzeltmesi yapılınca faturayı ödedim ve sonrasında kestikleri internet tekrar açıldı. İlçe Tüketici Heyeti başvurumda son durum, "Firmanın savunması bekleniyor" şeklinde.

Emre-Dylan
28-01-2020, 19:56
Şerefsiz superonline'da günlerdir ard arda kopan internetimle ilgilenecekti. Bu sorunu son 2 aydır yaşıyorum sorun ise 2 ip'min gözükmesi bunu halledemedi andavallar. Dizi film izleyemez olduk sorun için bugün mesaj geld binada veya dairenin kablolamasında sorun vardır lütfen bir elektrikçiye baktırınız gibi iyice ayar oldum etmediğim küfür kalmadı bu hayvanlara.

220T
29-01-2020, 15:48
An itibarıyla aylık 9 lira modem kirası adı altında para istedikleri mesajını yolladılar.Modemi iade etsen de 9 lirayı alacağız diyorlar.Yani yeni vergi diyebiliriz fiber kullananlara.

HardCore
03-12-2020, 23:24
Selamlar, ayrıca bir konu açarak kirlilik yaratmak istemedim. Halı hazırda netspeed ISS kullananımız var mı?

FatihR.
27-12-2020, 19:06
Selamlar, ayrıca bir konu açarak kirlilik yaratmak istemedim. Halı hazırda netspeed ISS kullananımız var mı?

1,5 senedir kullanıyorum. Bu süre zarfında 1 yada 2 kere kesinti olmuştur oda 1 saat falandır sanırım. Marttan beride evden çalışıyoruz. o yüzden internet önemli benim için. Her hangi bir sıkıntıda anında değiştiririm taahhüt filan yok.