PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : N11 ifşalari-ürün alinmayacak firmalar.



KÖROĞLU
23-12-2019, 14:40
Bir yakınım opel antara aldı, ben de hayırlı olsun hediyesi olarak paspas almak istedim.

Elden arayıp uğraşmamak için n11 deki 3 satıcıya mesaj attım bu gün kargo yapılır mı diye, önce bu arkadaşlar döndü. Ben de hemen sipariş ettim.

Adamlardaki pişkinlik de diz boyu gerçekten.

Firma adı: KUZEYOTO

Kesinlikle denk gelirseniz bu adamlardan mal almayın, etrafınızda da kim varsa aldırmayın.

https://i.hizliresim.com/nbBnlg.jpg (https://hizliresim.com/nbBnlg)

https://i.hizliresim.com/7B4zDv.jpg (https://hizliresim.com/7B4zDv)

CloudGrey
23-12-2019, 15:17
:) sanki isveçte yaşıyorsun he...
sen 34 yıldır ben 32 yıldır profesyonel olarak TC vatandaşıyız ,artık bunlara alışık olup çok şee etmemen lazım

Burak53
23-12-2019, 15:20
sonuç olarak kargoya verilmiş mi o gün?

Tunacan
23-12-2019, 15:45
Bende fastelk isimli firmadan çok çektim. Güç bela iade ettirebildim siparişi.
Tezgah ta hazır.
İade ettiğim ürün onlara hasarlı gelmiş güya.

immortalboss
23-12-2019, 16:01
Bir yakınım opel antara aldı, ben de hayırlı olsun hediyesi olarak paspas almak istedim.

Elden arayıp uğraşmamak için n11 deki 3 satıcıya mesaj attım bu gün kargo yapılır mı diye, önce bu arkadaşlar döndü. Ben de hemen sipariş ettim.

Adamlardaki pişkinlik de diz boyu gerçekten.

Firma adı: KUZEYOTO

Kesinlikle denk gelirseniz bu adamlardan mal almayın, etrafınızda da kim varsa aldırmayın.

https://i.hizliresim.com/nbBnlg.jpg (https://hizliresim.com/nbBnlg)

https://i.hizliresim.com/7B4zDv.jpg (https://hizliresim.com/7B4zDv)

Ben soruya cevap kadar usluba da bakarım.Adama 1 sayfa yazı yazıyorum parça ile ilgili, parça numarasına varıncaya kadar yazıyorum. Diyorum ki şöyle böyle olmalı. Tek kelime yazmış. ''Var''
En son böyle bir paçalık aldım. 30 kez söyledim. Hb araç için olacak diye. Station araç için olan geldi. Kafayı yedim yolladım. Kargo ücretini de kesmiş de öyle havalemi geri yollamış. Lanet olsun sizin gibi esnafa dedim.

arda35
23-12-2019, 16:02
İyi niyetle düşünürsek; kargoya teslim etmiştir, şube henüz işleme koymamıştır ya da ertesi güne sarkıtmıştır. 10 kargo bıraktığınızı düşünün. Her birini beklemek vakit kaybı olacaktır. Şubede sırayla okutulup kargo kodu oluşturulur. n11'e de otomatik olarak düşer kargo bilgisi.

Tabii kargoya vermemiş de olabilirler. Fakat böyle riskli durumlarda aynı gün teslim edene dahi güvenmemek lazım. İndirim çılgınlığından sonra kargoların düzeni bozuldu çünkü. Fazlasını ödeyip elden almak en iyisi.

KÖROĞLU
23-12-2019, 16:11
İyi niyetle düşünürsek; kargoya teslim etmiştir, şube henüz işleme koymamıştır ya da ertesi güne sarkıtmıştır. 10 kargo bıraktığınızı düşünün. Her birini beklemek vakit kaybı olacaktır. Şubede sırayla okutulup kargo kodu oluşturulur. n11'e de otomatik olarak düşer kargo bilgisi.

Tabii kargoya vermemiş de olabilirler. Fakat böyle riskli durumlarda aynı gün teslim edene dahi güvenmemek lazım. İndirim çılgınlığından sonra kargoların düzeni bozuldu çünkü. Fazlasını ödeyip elden almak en iyisi.

Tatmin edici bir cevap alsam inan beklemek mesele değil, zaten olan oldu.

Ama cevaplar da bi enteresan. Kargo gönderi numarasını müşteririn sorguladığı ne zaman görülmüş :)

ruudvan
23-12-2019, 18:52
kuzeyoto bunu beğendi.

kargolrda cok enteresan. gecmıs zamanda. bir ctesı gunu saat 12 de kargo subesıne ulastım . konuşma aynen şu şekilde.


b- hanfendi kargom şubede görünüyor neden teslim olmadı.
k- bugun yarım gün calısıyoruz dolayısıyla sadece öenmli olanları teslim ediyoruz.
b- kargomun önemsiz olduğunu nasıl anladınız ?
k-???

kargosununda satıcısınında köküne kibrit suyu.

fthdrn
23-12-2019, 19:08
T.C Simülasyonu başarısız.

ozoozo
23-12-2019, 20:32
Şu hareketin aynısını amazon veya ebay de bir satıcı yapsa, paspas'ın 10 katı bedel + paspas hediye olacak şekilde para teklif edilir ve negatif feedback'i kaldırmanız rica edilir.

Ancak bu tarz dallamalara imkan tanıyan e-ticaret siteleri ve bu tarz öküzler buralarda yer aldığı sürece müşteri memnuniyeti ve o imrenilen e-ticaret Türkiye'ye gelmeyecek.

2jz
23-12-2019, 20:33
Abi kusura bakma ama senin tavrın yanlış.

N11'den alışveriş yaptığında satıcı paneline sipariş düşer. Fatura yazılıp n11'in vereceği kod ile kargoya verilir. Satıcının elindeki 9xx ile başlayan kod zaten senin işine yaramaz. Siparişler kargoya verildiğinde kargocu sisteme kodu girip teslim aldığında kargo takip sana n11 ve kargo şirketi tarafından yollanır.

Bu hafta n11'de sorun vardı. Sistem erken kapatıldı, çoğu zaman hata verdi. Adamlar kargonu teslim etmelerine rağmen sistemsel bir durumdan dolayı siparişin kargoda kalmış. Satıcının yapabileceği herhangi bir durum yok. O yükümlülüklerini sağlamış.

Aynı durum bizdede çok oldu. Siparişler kargo şubesinde ama sisteme giremedikleri için el kol bağlı bekkledik. Biz müşterilere doğru düzgün açıkladığımız için hiç sorun yaşamadık. Hatta herkese sms attık öncesinde.

Sizin sorununuz iletişim eksikliği olmuş. Satıcı işini iyi yapıyor olsada durumu açıklayamamış. Cevap olarak tek kelime yazmak nedir yahu!!! Adam akıllı yaz işte. kelime başı para mı alıyrlar.

CloudGrey
23-12-2019, 21:00
Bende fastelk isimli firmadan çok çektim. Güç bela iade ettirebildim siparişi.
Tezgah ta hazır.
İade ettiğim ürün onlara hasarlı gelmiş güya.

o başlıca yalanları zaten.
bende geçen bir duvar saati aldım , ulan saat kokuyor.YA SAAT KOKARMI ? üretenin beynini ...!41+*
tahtanın üstüne ne boyası attılarsa artık...

geri yolladım firmaya yazdım cuma günü (kargo onlara teslim edilince) iadeye onay verin paramı geri alayım dedim.
saat kırık geldi dedi.
(balonlu poşete sarmışım, her yerinde kırılıacak yazmışım kalın marker ile , 616134 tane kırılır stickeri var kolide)
- banane lan dedim benim sorunum mu aç telefonu kargo şirketi çırla...

bilerek iade onayı vermiyor bekletiyor , yarın onay için son gün...
ek süre isteyecek , maksat ip*elik olsun...

iğreniyom ya bu cografyadan

denizhandinc
23-12-2019, 21:02
cevap yazmaya tenezzül etmeyen at kafalarından ürün almayın

jeffy
23-12-2019, 23:28
Abi kusura bakma ama senin tavrın yanlış.

N11'den alışveriş yaptığında satıcı paneline sipariş düşer. Fatura yazılıp n11'in vereceği kod ile kargoya verilir. Satıcının elindeki 9xx ile başlayan kod zaten senin işine yaramaz. Siparişler kargoya verildiğinde kargocu sisteme kodu girip teslim aldığında kargo takip sana n11 ve kargo şirketi tarafından yollanır.

Bu hafta n11'de sorun vardı. Sistem erken kapatıldı, çoğu zaman hata verdi. Adamlar kargonu teslim etmelerine rağmen sistemsel bir durumdan dolayı siparişin kargoda kalmış. Satıcının yapabileceği herhangi bir durum yok. O yükümlülüklerini sağlamış.

Aynı durum bizdede çok oldu. Siparişler kargo şubesinde ama sisteme giremedikleri için el kol bağlı bekkledik. Biz müşterilere doğru düzgün açıkladığımız için hiç sorun yaşamadık. Hatta herkese sms attık öncesinde.

Sizin sorununuz iletişim eksikliği olmuş. Satıcı işini iyi yapıyor olsada durumu açıklayamamış. Cevap olarak tek kelime yazmak nedir yahu!!! Adam akıllı yaz işte. kelime başı para mı alıyrlar.
Zatek konuyu yaşayan arkadaşta bir sonraki mesajında belirtmiş senin son cümlede yazdığını :) bak sende yaşamışsın ama doğru düzgün açıklama yaptığın için sorun yaşamamışsın.. Tek kelime dalga geçer gibi cevap yazmak nedir..


Tatmin edici bir cevap alsam inan beklemek mesele değil, zaten olan oldu.

Ama cevaplar da bi enteresan. Kargo gönderi numarasını müşteririn sorguladığı ne zaman görülmüş :)

hus
24-12-2019, 00:15
Bende ekleyim.
Elektronik sokağı satıcısı var bir ürününü aldım göndermedi mesaj vs de dönmedi
20 gün sonra onay süresi dolunca iptal oldu o zamana kadar para n11 de kaldı
N11 de komedi gönderim süresini bekleyin dedi.

hus
24-12-2019, 00:18
Ayrıca kuzey abimiz kargoyu ara diyorda
Sanki aras kargo telefonu açıyor

KÖROĞLU
24-12-2019, 07:41
Abi kusura bakma ama senin tavrın yanlış.

N11'den alışveriş yaptığında satıcı paneline sipariş düşer. Fatura yazılıp n11'in vereceği kod ile kargoya verilir. Satıcının elindeki 9xx ile başlayan kod zaten senin işine yaramaz. Siparişler kargoya verildiğinde kargocu sisteme kodu girip teslim aldığında kargo takip sana n11 ve kargo şirketi tarafından yollanır.

Bu hafta n11'de sorun vardı. Sistem erken kapatıldı, çoğu zaman hata verdi. Adamlar kargonu teslim etmelerine rağmen sistemsel bir durumdan dolayı siparişin kargoda kalmış. Satıcının yapabileceği herhangi bir durum yok. O yükümlülüklerini sağlamış.

Aynı durum bizdede çok oldu. Siparişler kargo şubesinde ama sisteme giremedikleri için el kol bağlı bekkledik. Biz müşterilere doğru düzgün açıkladığımız için hiç sorun yaşamadık. Hatta herkese sms attık öncesinde.

Sizin sorununuz iletişim eksikliği olmuş. Satıcı işini iyi yapıyor olsada durumu açıklayamamış. Cevap olarak tek kelime yazmak nedir yahu!!! Adam akıllı yaz işte. kelime başı para mı alıyrlar.

yok yahu ne kusuru, hatamız varsa da kabul ederiz ama bana adam gibi izah etsin.

Sen kalkıp müşterine kargonuz x şubede arayıp öğrenin dersen benzeri yorumu yarın bir gün başka bir alıcı senin için de yapar.

Bana izah etse zaten kalkıp bu tavırda yazmam adamlara.

Bana aras bilmemne kargosu diyor sistemde PTT görünüyor, soru soruyorum cevaplar yukarıda gördün sen de.

De ki bana abicim sistemde sorun var kargo şubesine de ulaşamıyoruz, zaten kargonuzu perşembe günü verdik salı gününe kadar mutlaka size gelir, ben de emin olurum kargoya verildiğinden.

Sonra baktım adamların profilinde "gelmeyen" ürün şeklinde bir sürü olumsuz yorum var, tek sıkıntı yaşayan ben değilim.

Bunların sorunu kendini ifade edememek maalesef.

golgeoyunu03
24-12-2019, 09:10
hepsiburada ve n11 den faturasız ürün gönderenleri de ifşa etmek lazım.
1 aydır fatura göndericekler ..

Tunacan
24-12-2019, 09:15
hepsiburada ve n11 den faturasız ürün gönderenleri de ifşa etmek lazım.
1 aydır fatura göndericekler ..

189 maliye ihbar hattı...
hiç düşünmeden...

Ormanci
24-12-2019, 09:38
hepsiburada ve n11 den faturasız ürün gönderenleri de ifşa etmek lazım.
1 aydır fatura göndericekler ..

HB'den bir ürün aldım ve faturasız geldi, HB'ye başvurdum ettim, firmayı aramaya çalıştım, ulaşamadım bilmemne, sonunda fatura geldi. Ama PDF olarak. Herneyse dedim, ben garanti için elimde tutayım da..

Sonra iş yerinden de mail gönderdim, destek talebi açtım falan filan. Çalıştığım kurum da etkili olmuş olabilir, "aa faturanız ulaşmadı mı vs" diyaloğu olduktan sonra e-fatura şeklinde de ulaştı. Hadi dedim kötü niyetli düşünmeyeyim, ama 1-2 gün sonra ben de sonuç alamasam sağa sola şikayete hazırlanıyordum.

KÖROĞLU
24-12-2019, 10:13
pdf gelen %99 e faturadır, ya da kağıt fatura kesiyor ise firma elde kalan nüshayı tarayıp göndermiştir.

Ürün iptal ettim, gittigidiyordan aldım. Almadan önce sordum klasik cevap 17 ye kadar veerilen siparişler gün içinde kargo olur diye döndü.

Bakalım ne olacak bekliyoruz :)

Ormanci
24-12-2019, 13:48
pdf gelen %99 e faturadır, ya da kağıt fatura kesiyor ise firma elde kalan nüshayı tarayıp göndermiştir.

Ürün iptal ettim, gittigidiyordan aldım. Almadan önce sordum klasik cevap 17 ye kadar veerilen siparişler gün içinde kargo olur diye döndü.

Bakalım ne olacak bekliyoruz :)

PDF muhabbetini şunun için yazdım, HB veya satıcının HB olmadığı alışverişlerde bu tip fatura çıkmama-verilmeme durumlarında, HB bazen bir fatura görüntüsü gönderiyormuş ve üzerinde "garanti-iade vb işlemler için kullanılamaz-geçersizdir" gibi bir ibare oluyormuş. Bazılarında da tam tersi "garanti vb işlemler için kullanılabilir" diye.

Derdim biraz da buydu... Yarın öbür gün sıkıntı yaratmasınlar diye.

Sonra bir anda e-faturanın kendisi de gelince rahatladım. PDF dosyası efatura olarak da sayılmıyor aslında çünkü, illa XML dosyalı olan isteniyor doğrulama vb için.

Ormanci
24-12-2019, 13:50
Ha bu arada n11'den biraz önce bir alışveriş yaptım, profile bakınca zaten az çok anlaşılıyor mağazalar, satıcılar, verdikleri veya "vermedikleri" cevaplar, ya da yorumlar açıklayıcı oluyor.

Ampul alacaktım mesela, adam en kıytırık kargoyu bile gönderememiş, gönderilen mal bozuk çıkmış, ilandaki üründen farklı ürün gelmiş, bunların hiçbirine cevap verilmemiş. Ürünü almayı düşünürken direkt olarak sayfayı kapattım.

HB'den de kulaklık için Comply köpük sipariş ettim, 7-8 Ocak'a tarih verdi sağolsun :D

2jz
24-12-2019, 14:05
yok yahu ne kusuru, hatamız varsa da kabul ederiz ama bana adam gibi izah etsin.

Sen kalkıp müşterine kargonuz x şubede arayıp öğrenin dersen benzeri yorumu yarın bir gün başka bir alıcı senin için de yapar.

Bana izah etse zaten kalkıp bu tavırda yazmam adamlara.

Bana aras bilmemne kargosu diyor sistemde PTT görünüyor, soru soruyorum cevaplar yukarıda gördün sen de.

De ki bana abicim sistemde sorun var kargo şubesine de ulaşamıyoruz, zaten kargonuzu perşembe günü verdik salı gününe kadar mutlaka size gelir, ben de emin olurum kargoya verildiğinden.

Sonra baktım adamların profilinde "gelmeyen" ürün şeklinde bir sürü olumsuz yorum var, tek sıkıntı yaşayan ben değilim.

Bunların sorunu kendini ifade edememek maalesef.

Abi adamın zaten mesaja güç bela cevap yazdığı ortada. Bugün kargo yaparmısınız demişsin "YAPARIZ" yazmış. Bu işi yapmak için yarım saat oturup cevap şablonları yazsa, sonrasında her müşteriye cevap yazması 10 saniye. Kopyala yapıştır ya en kötü çok mu zor.

Dükkana gidince yüzüne bakmayan, cevap vermeyen, bügün git yarın gel diyen adamların e-esnaf hali bunlar.

Dynatech
24-12-2019, 14:12
Sonra baktım adamların profilinde "gelmeyen" ürün şeklinde bir sürü olumsuz yorum var, tek sıkıntı yaşayan ben değilim.

Aslında sıkıntı yaşamamak adına ürün almadan önce satıcı profilini incelemek lazım. Bunlar gibi bozuk satıcılar yorumlarda kendini ele veriyor. Sizde keşke aldıktan sonra değilde önce baksaydınız bu sıkıntılar yaşanmazdı belki.

KÖROĞLU
24-12-2019, 14:53
Abi adamın zaten mesaja güç bela cevap yazdığı ortada. Bugün kargo yaparmısınız demişsin "YAPARIZ" yazmış. Bu işi yapmak için yarım saat oturup cevap şablonları yazsa, sonrasında her müşteriye cevap yazması 10 saniye. Kopyala yapıştır ya en kötü çok mu zor.

Dükkana gidince yüzüne bakmayan, cevap vermeyen, bügün git yarın gel diyen adamların e-esnaf hali bunlar.

O noktada aslında durumun farkına varıp almamam daha hayrıma olurmuş.

Aynı ürünü gittigidiyordan aldım az öğleden önce, şuan sistemde kargo no var ve sorgulayabiliyorum.
Dynatech haksız da değilsin, öncesinde bakmak iyi olabilir.

Ama adamın beyanını esas aldığım için yorumlara çok takılmadım %90 olumlu yorum almış bir mağaza, çok ta irdelememiştim.

uğraşmış olduk, ders oldu, bir daha yorumlara göz atmadan almamak lazım.

semavi
24-12-2019, 15:39
Şu hareketin aynısını amazon veya ebay de bir satıcı yapsa, paspas'ın 10 katı bedel + paspas hediye olacak şekilde para teklif edilir ve negatif feedback'i kaldırmanız rica edilir.

Ancak bu tarz dallamalara imkan tanıyan e-ticaret siteleri ve bu tarz öküzler buralarda yer aldığı sürece müşteri memnuniyeti ve o imrenilen e-ticaret Türkiye'ye gelmeyecek.

Amazonu saymıyorum zaten...

Geçen şanzıman krikosi aldım. 200 dolarlık ürün. Paket daha önceden açılmış ve bir parçada eksik...

Eleman %10 indirim ve parçayı yollayayim dedi... Dedim açılmış ürüne en az %20-30 olmalı...
Sonra aptal aptal mesajlar attı. En son %40 verelim, başka yerden satın alın eksik parçayı falan...

Ebayi aradım...

Param iade oldu... Urunude bana bırakmışlar...

Amazon ise sorgu sual yok çoğu üründe...

Sadece ebayde 500den fazla islemim var... Profilim %100... Çok sorun yaşamıyorum açıkçası...

mikelazi
25-12-2019, 07:24
pdf gelen %99 e faturadır, ya da kağıt fatura kesiyor ise firma elde kalan nüshayı tarayıp göndermiştir.

Ürün iptal ettim, gittigidiyordan aldım. Almadan önce sordum klasik cevap 17 ye kadar veerilen siparişler gün içinde kargo olur diye döndü.

Bakalım ne olacak bekliyoruz :)

en güzelini yapmışsın

ozoozo
25-12-2019, 20:06
Amazonu saymıyorum zaten...

Geçen şanzıman krikosi aldım. 200 dolarlık ürün. Paket daha önceden açılmış ve bir parçada eksik...

Eleman %10 indirim ve parçayı yollayayim dedi... Dedim açılmış ürüne en az %20-30 olmalı...
Sonra aptal aptal mesajlar attı. En son %40 verelim, başka yerden satın alın eksik parçayı falan...

Ebayi aradım...

Param iade oldu... Urunude bana bırakmışlar...

Amazon ise sorgu sual yok çoğu üründe...

Sadece ebayde 500den fazla islemim var... Profilim %100... Çok sorun yaşamıyorum açıkçası...

Amazon gerçekten bambaşka bir müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ebayde satıcıyı iyi seçerseniz gerçekten tuhaf tekliflerle gelebiliyorlar.. Özellikle %100 positive feedback skorunu korumak isteyen satıcılar, negatif fb bıraktığınız anda seferberlik ilan ediyor :)

Zaman zaman kargo şirketleri yüzünden paketler zarar görebiliyor veya kaybolabiliyor. Bizim store'da aynı şekilde ARB markasının $800 lık kompresör'ün kutusu sadece su aldı diye üretici, ürün için full credit verdi malda müşteride kaldı :) Türkiye de olsa "ne var yav gutu az bişey su almış, tak fişe devam et" derdi..

turboman
25-12-2019, 22:39
Benimde başıma bi olay geldi ama n11 değil
İdefix diye bi site ordan 2 tane kitap sipariş ettik karttan çektik 3d secury modunda neyse ayın 3 ünde aradan 6 gün geçti kargo yok bende müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım bana siparişiniz görünmüyor dedi bende para çekildihesabımdan dedim dekont falan istediler gönderdim sonra bana 7 gün içinde hesaba yatar dediler sonra 12 sinde pat bi mesaj yurtiçi kargodan takip nosu yazan bi mesaj geldi tabi bu arada para iadesi yapacağız dediler diye bende başka yerden aldım kitapları kargonuz var diye mesaj gelince bidaha aradım dedim siz para iadesi yapacağız dediniz bende başka yerden aldım dedim ardından bana kargo gönderiyorsunuz dedim ne biçim bi işletme orası falan dedim ayrıca sipariş görünmüyorsa bana hangi kitabı gönderdiniz dedim bağırış çağırış sonra telefonu kapattım ertesi gün bidaha kargo mesajı geldi bu sefer başka takip nosuyla yani başka bi kargo göndermişler şaka gibi ben iade edin dedikçe gerizekalılar habire kitap gönderiyorlar ama kargoları teslim almadım. korkuyorum bidaha aramaya tekrar kargo gönderirler diye ayın 25 i oldu hala para yok yarın bidaha arayacağım bakalım bidaha göndereceklermi... sakın bu firmadan birşey almayın salakların birbirlerinden haberi yok internetten ürün satıyorlar ;)

KÖROĞLU
26-12-2019, 07:57
en güzelini yapmışsın

20 saat sonra ürün geldi elime ve sahibine götürdüm verdim, hepimiz memnun olduk.

Ürün satmak kadar satış ve satış sonrası süreci yönetmek de bir mesele gerçekten.

Aynı ürünü aynı metinle 500 tane ilan açıp satmaya çalışmak artık işe yaramıyor, internet alışverişini bu yüzden seviyorum alternatifin çok.

Ama ülke olarak hem satıcı hem müşteri olarak gelişmemiz gereken çok alan var. Bu örnekte satıcı hatalıydı, ama öyle örnekler biliyorum ki , özellikle bayanlar.

Giyim eşyası alıyor "ya alır denerim, beğenmezsem iade ederim" diye düşünüyor. Bir erkek %99 böyle hareket etmez mesela.

Ya da adam 1 puan vermiş, ama yorum: Ürün çok güzel teşekkür ederim, O zaman neden 1 puan verirsin be adam, gibi gibi çoğaltılabilir.

a3t
26-12-2019, 11:51
bu kuzey oto dan bende silecek alma gafletinde bulundum...
sonuc olarak sol silecek bağlantı kısmı kırık geldi.
geri iade süreci aşırı sancılı olduğu için kotu yorum bırakıp geçtim.
dikkat edilmesi gereken bir satıcı

pirasa
27-12-2019, 16:29
sene 2017 bir halı aldım halı leş gibi geldi. ama halıyı sevdiğim için verdim yıkamacıya. n11 den çok güzel bir yorum yazdım satıcı arkadaşa. sonra satıcı beni aradı.

satıcı:-beyfendi bize kötü yorum vermişsiniz.
ben:-demekki kötü hizmet gerçekleştirdiniz bizde yanlış olmaz.
s:-halı pis değilmiş sevkiyattaki arkadaşlardan bilgi aldım.
b:-tabiki pis değildi yağmurlu bir günde market girişine serilen paspas kadar temizdi sadece. fakat biz bunu insan evine sereceğiz.
s:-yıkama parasını vereyim yorumu sil
b:-yıkama parasını vereyim sus.

Oznsrl
28-12-2019, 01:19
n11 de trioto var 4 sipariş geçtim(lastik) sorun yaşamadım firma olarak sadece kargo yüzünden 1 i siparişim geç geldi müşteri hizmetleri falanda var arayınca ulaşılıyor tavsiye ederim

ruudvan
28-12-2019, 03:49
triotodan bnde lastık aldım.sorunsuz geldı fıyat cazıpse kullanın.

Ormanci
30-12-2019, 08:23
O kadar yazdım çizdim, gittim dümbüğün birini buldum, aldığım şey taklit çıktı. Hoş, adam fotoğraflarda falan da paylaşmış, göz göre göre aldım, hadi dedim yedek olsun, iade etmeyeyim.