Orijinalini görmek için tıklayınız : 2020 vassat aman passat crash test
2020 VW Passat Carpışma Testinde Dağıldı! - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=pnVZP3TN024&feature=youtu.be)
Ama sanırım tok kapı sesi bakidir.
şaşırmadım, o paraları verip trde hayatta passata binmem
rain man
19-07-2020, 12:27
2020 VW Passat Carpışma Testinde Dağıldı! - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=pnVZP3TN024&feature=youtu.be)
Ama sanırım tok kapı sesi bakidir.
Abi naptın, linç edecekler.
Bu arac us passat, b7 platformu kullanan bir arac diye hatirliyorum. Avrupadakiler ile ciddi teknoloji farki var. Tum bunlar bu hale gelmesini aciklayamaz o ayri.
Bu da us 2016 crash videosu. Enteresan gercekten.
https://youtu.be/rqpTxCwRTTw
Bu da us 2016 crash videosu. Enteresan gercekten.
https://youtu.be/rqpTxCwRTTw
Her 2 videoda da sürücü airbagi iyi kaçıyor kazadan :)
Yalnız kötü kalite de olsa cam filmi camların dağılmaması için gerçekten şart..................
2018 VW Polo Crash Test & Rating - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=nZp2n1qFH1M)
Polonun direklerinin bu kadar sabit kaldığı aynı test mi acaba?
bu terslikte bir işlik var, direk işlemli olmasın. :D
2018 VW Polo Crash Test & Rating - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=nZp2n1qFH1M)
Polonun direklerinin bu kadar sabit kaldığı aynı test mi acaba?
bu terslikte bir işlik var, direk işlemli olmasın. :D
aynı değil polo ortadan vuruyor passat kenardan artık bu şekilde yapıyorlar galiba
Dizel otomotik 1.6 tirent passat adamdır gerisi kumda oynasın eyw
aynı değil polo ortadan vuruyor passat kenardan artık bu şekilde yapıyorlar galiba
Aynen baktım şimdi. Bu direkt direklerin dayanıklılığını ölçüyor sanırım.
2020 Yeni Toyota Corolla Sedan Carpışma Test | Corolla Sedan Small Overlap - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=V07ZLiyMmmU)
Bu corollanın. Çok daha sağlam durmuş passata göre.
Aynen baktım şimdi. Bu direkt direklerin dayanıklılığını ölçüyor sanırım.
2020 Yeni Toyota Corolla Sedan Carpışma Test | Corolla Sedan Small Overlap - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=V07ZLiyMmmU)
Bu corollanın. Çok daha sağlam durmuş passata göre.
passat üzdü corolla cidden iyi tutmuş
livaneli
19-07-2020, 14:53
"Passat binenin amel defteri tok kapanıyormuş." diyorlar.
Buna da boşuna 2,5m istemiyorlar.
https://www.youtube.com/watch?v=IsfGOSRm3ZE
Yalnız test ve kasa Çin galiba.
Pazara göre dandik bi üretim mi söz konusu acep.
Yapılan testi arkadaşlar yukarıda yazmış, Small overlap test, bu testi zamanında geçmiş. Bu kasa burada 8 oluyor resmen.
Yanıltıcı video koymayalım Koray Bey :D
Yalnız test ve kasa Çin galiba.
Pazara göre dandik bi üretim mi söz konusu acep.
Yapılan testi arkadaşlar yukarıda yazmış, Small overlap test, bu testi zamanında geçmiş. Bu kasa burada 8 oluyor resmen.
Yanıltıcı video koymayalım Koray Bey :D
Videonun neresi yanıltıcı yaw. Halis muhlis bağımsız test :)
Çin, USA, Avrupa.
Demek vassat her yerde vassat değil :).
Octavia RS
19-07-2020, 17:15
Passat her yerde passat değil, zaten öyle olduğuna iddia eden yok. Bu sanırım us passat yani 2020 model falan önemi yok PQ46 platformunu kulanıyor bu araç b6 ve b7 passatta kullanılan şasi(ve o dönemlerde üretilen bazı vag araçlar). Avrupada böyle test sonucu alsın o arabayı bırakın yola, fabrika bahçesine bile çıkaramazlar :D
rahmitanir
19-07-2020, 19:12
Small overlap testi icin on darbe demiri ile sase ucunun kesimine genellikle darbe emici bir aparat koyuyorlar.
Hatta gecmis yillarda bu test cogu bolgede sadece surucu tarafindan yapildigindan, sadece o tarafa darbe emiciyi koyup, diger tarafi es geciyorlardi. Amerikan test kuruluslari ayni dieselgate'deki gibi akilli davranip standart disi sekilde yolcu tarafindan da test yaptiginda cogu araba boyle dagilmisti. Sonrasinda ureticiler her iki tarafa da o darbe emiciyi koymaya basladilar.
O hesap, cin'e ozel o darbe emici hic konulmamis olabilir. Darbe emici varken bu oluyorsa vah vah.
Test gorseli cok feci, 70 model amerikan arabalari gibi katlaniyor direk.
Yolcu tarafi small overlap testinin gecmisini okumak isteyenler icin su linki de birakayim:
IIHS Releases Results of Small Overlap Passenger Side Test : Automotive Safety Council (https://www.automotivesafetycouncil.org/safety-update/iihs-releases-results-of-small-overlap-passenger-side-test/)
Hızı arttırmış olmasın stajyer :D
motor performansından ,ses sisteminden (çok ciddi bir hobim) x1000 kat daha önemsediğim bir alan araç güvenliği ve yıllarca Volvo bünyesinde çalıştım her ne kadar otomotiv olmasada.
diyeceğim şu dönüp bu kadar işte şu sağlam bu şöyle bu böyle yorumununda bulunan hangi dostum var ise trafik canavarı kategorisine birebir uyacak şekilde süren, lastikmiş,balataymış umursamayan şekilde binenlerdi..
ulan kazaya girdikten sonra aracın tank olsa ne yazar emin olun kaderde var ise her türlü fizik kanunu yolunu bulur sizi üzer.
asıl amaç olaya yarabandı çözüm bulmaktansa olaya hiç girmemek,evet tabikide karşıdan gelebilir bu risk ve bu risk hep var ama siz insan gibi sürerseniz,dikkatli olursanız,aracınız bakımlı ve lastik fren sağlıklı ise bu olayda çokkkkkkk daha şanslısınız.
hiç unutmuyorum bir 90lar istatistiği vardı mercedes ve bmw süren ve ölen oranı uçuk derecede yüksekti, SAAB,Volvo sürenlerinde delicesine düşük,
burada sizce merso sıkıntılı volvo uzay teknolojisimiydi yoksa direk mersoyu süren uçan kaçanda volvoyu süren daha bilinçli,dikkatlimiydi sorgulamak lazım.
KaradumanBerke
20-07-2020, 12:10
Allah affetsin videonun yorumlarından bir tanesi "Passata binenin amel defteri tok kapanıyormuş." :D :D :D
Tholl-ga
20-07-2020, 12:21
https://www.youtube.com/watch?v=7MPW989PG_k
Volkswagen Passat 2015 crash test & front assist with emergency braking test - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=7MPW989PG_k)
https://www.youtube.com/watch?v=7MPW989PG_k
Volkswagen Passat 2015 crash test & front assist with emergency braking test - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=7MPW989PG_k)
2016'dan 2020'ye kadar Euroncap testleri de değişti sanırm. Daha zorlaşmış olabilir.
Euro NCAP | What's New? (in English only) (https://www.euroncap.com/tr/muehendisler-i%C3%A7in/whats-new/)
http://euroncap.blob.core.windows.net/media/16472/euro-ncap-2020-roadmap-rev1-march-2015.pdf
Euro NCAP | Euro NCAP Timeline - Roadmap 2016-2020 (https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/timeline/roadmap-2016-2020)
motor performansından ,ses sisteminden (çok ciddi bir hobim) x1000 kat daha önemsediğim bir alan araç güvenliği ve yıllarca Volvo bünyesinde çalıştım her ne kadar otomotiv olmasada.
diyeceğim şu dönüp bu kadar işte şu sağlam bu şöyle bu böyle yorumununda bulunan hangi dostum var ise trafik canavarı kategorisine birebir uyacak şekilde süren, lastikmiş,balataymış umursamayan şekilde binenlerdi..
ulan kazaya girdikten sonra aracın tank olsa ne yazar emin olun kaderde var ise her türlü fizik kanunu yolunu bulur sizi üzer.
asıl amaç olaya yarabandı çözüm bulmaktansa olaya hiç girmemek,evet tabikide karşıdan gelebilir bu risk ve bu risk hep var ama siz insan gibi sürerseniz,dikkatli olursanız,aracınız bakımlı ve lastik fren sağlıklı ise bu olayda çokkkkkkk daha şanslısınız.
hiç unutmuyorum bir 90lar istatistiği vardı mercedes ve bmw süren ve ölen oranı uçuk derecede yüksekti, SAAB,Volvo sürenlerinde delicesine düşük,
burada sizce merso sıkıntılı volvo uzay teknolojisimiydi yoksa direk mersoyu süren uçan kaçanda volvoyu süren daha bilinçli,dikkatlimiydi sorgulamak lazım.
Hala bazıları var böyle, Volvo falan alıp "bu sağlam nasıl olsa" diye kemersiz falan dolaşan.
Yanlış görmüyorsam ilk videoda şase kolunun hemen solundan gidiyor duvara. Aynı testi gören aynı sınıf arabalarla karşılaştırmak gerek.
livaneli
20-07-2020, 22:32
...
ulan kazaya girdikten sonra aracın tank olsa ne yazar emin olun kaderde var ise her türlü fizik kanunu yolunu bulur sizi üzer.
...
Ciddi misiniz?
Ciddi misiniz?
Koca mesajdan kırpıp alabildiğiniz burasımj oldu? :)
Evet ciddiyim arkadaşım kazanın olmasına karşın elbet herkes isterki en güvenli araca biniyor olsun korunsun
Ama asıl olay kazaya başında zaten karışmamak ve karışmaya aday tüm riskleri değerlendirip önlemek cevapta verilmeye çalışılan mesaj alaycı bir şekildede olsa buydu, ciddiyim..:)
MetalliHead
20-07-2020, 23:08
https://www.youtube.com/watch?v=9IRdahaq3SI
Bu da Us testi. Çin testinden pek farkı yok.
https://ww=9IRdahaq3SI
Bu da Us testi. Çin testinden pek farkı yok.
Yolcu airbagi yine hasar almadan, kafa yemeden atlatmış kazayı :)
overblack
20-07-2020, 23:33
Amerikanın kestiği 18 milyar usd cezaya karşılık vag grubu intikam alıyor.Bütün amerikalıları öldürecekler :)
Octavia RS
20-07-2020, 23:58
Boşverin bunlar yine kaza sonucu oluşuyor, bir ara civiclerin C sütunu fabrikadan çıkar çıkmaz göçüyordu hemde hiç darbe almadan hahashdhas :D :D :D
MetalliHead
21-07-2020, 00:39
Boşverin bunlar yine kaza sonucu oluşuyor, bir ara civiclerin C sütunu fabrikadan çıkar çıkmaz göçüyordu hemde hiç darbe almadan hahashdhas :D :D :D
O konuda honda saçmalasa da , sadece görünüş bozuluyordu. Bu testlerde olanlar gerçekleştiğinde ise insan ölüyor.
ghibli06
21-07-2020, 10:34
2. dünya savaşından sonra, kaza olursa 'arabaya bir şey olmasın!' mantığıyla, savaş için üretilen ne kadar çelik varsa arabalarda kullandılar, 60-70 kg lık tamponlar, havyani blok döküm motorlar,gereksiz kromlar vs vs... son derece ağır arabalar ve de oları yürütebilmek için su gibi benzin içen motorlar... tasarımlar tamamen araba odaklıydı, kimse içindekilerin başına kazada ne gelir diye düşünmüyordu, onlara göre araba tank gibi olursa her şey doğru olurdu...
90 lı yıllardan sonra durum değişti, Avrupalıların baskısıyla çarpışma testleri aslen şunu test ediyor 'araba umurumda değil, içindekiler sağ kalsın!'... katlanır tamponlar, amortisörlü tampon demirleri, 50 tane airbag, dağılmaz camlar, kapılarda çelik kuşaklar, tavan barları vs vs... yani araba odaklı tasarımdan insan odaklı tasarıma geçildi güvenlik olarak... teste bakıyorsunuz araç dağılmış ama 5 yıldız, bu nasıl olabilir? çünkü içindekiler ölümcül bir yara almamış...
bu konular tartışılırken en şaibeli kısım hep test metodları oldu, acaba yeterince gerçekçi mi? NCAP bu konuda yeterli mi? test kazaları gerçek hayatta gerçekleşince sonuçlar birbiriyle uyumlu mu? bu videolardaki kazalar arabanın en zayıf yerlerinden , köşelerden yapılıyor, küre yapmadığınız sürece hangi tasarımı üretirseniz üretin bu veya buna benzer sonuçlar çıkacaktır, midenize yumruk atsam sendelersiniz belki ama aynı şekilde bileğinize vursam kırılır... atıyorum 70 km ile bu kaza testi yapılıyorsa belki daha iyi lastik-fren sistemi kombinasyonu vardır araç daha çabuk yavaşlıyordur? manevra kabiliyeti daha yüksektir, tam tur sağ-sol yaptığınızda o süratte belki araç devrilmiyordur? belki otomatik fren sistemi koymuşlardır araç belki bu kazayı yapmıyordur? liste uzar gider...
ben bu videolara açıkçası çok takılmıyorum, bahtsız bedevi olduktan sonra üzerinize yandaki transmixerin mixeri düşer, yerden kazırlar...
CloudGrey
22-07-2020, 08:58
yeni passatların arka camında :) ;
https://i.hizliresim.com/Toy4K3.jpg (https://hizliresim.com/Toy4K3)
Boşverin bunlar yine kaza sonucu oluşuyor, bir ara civiclerin C sütunu fabrikadan çıkar çıkmaz göçüyordu hemde hiç darbe almadan hahashdhas :D :D :D
bunu okuyunca şuanki medya düzeni aklıma geldi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.