PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : civic si turbo yardım



gfb01
23-02-2009, 22:56
arkadaşlar civis si turbo yapıyoruz gt17 turbomuz war biz vitara pıstonu aldık bu turbo bıze yetermı sıkıştırma nasıl olur yoksa orjınal pıstonunumu takalım sizce hangısı daha saglıklı olur

KMR2-GT
23-02-2009, 22:58
sıkıştırmayı nasıl çözecez yardım:)

stlegal
23-02-2009, 23:01
arkadaşlar civis si turbo yapıyoruz gt17 turbomuz war biz vitara pıstonu aldık bu turbo bıze yetermı sıkıştırma nasıl olur yoksa orjınal pıstonunumu takalım sizce hangısı daha saglıklı olur

vitara piston olmaz si a sıkıştırmanız 7 lerde gezio deli gibi lag yaşarsınız turbonuz ufak ama yinede zevksiz oluaktır..

tool
23-02-2009, 23:04
vitara piston olmaz si a sıkıştırmanız 7 lerde gezio deli gibi lag yaşarsınız turbonuz ufak ama yinede zevksiz oluaktır..

lag olucaktir suphesiz, peki avansi daha cok acmasina fayda saglamaz mi_?

KMR2-GT
23-02-2009, 23:04
orjınal pıston cok tepelı bu sefer sıkıstırma yuksek olacak.vitara pıstonu kullanıp turboyyu buyutsek olabılr mı yururmu araba?

Eray Yümsel
23-02-2009, 23:07
orj pistonların tepelerini tornada almak en mantıklısı bence

stlegal
23-02-2009, 23:07
lag olucaktir suphesiz, peki avansi daha cok acmasina fayda saglamaz mi_?

şuan radar mehmet yaptu bu pistonla rodaj yapıo avansı açabiliosun ama güç alabildiğin yer bir yere kadar sonra bitior en nihayetinde bence asla vitara kullanmayın piston alıcaksınız mecburenn..

KMR2-GT
23-02-2009, 23:12
peki pıston alıncaya kadar vıtaraları kullansak basımız agrırmı sorun cıkarırmı kısa surede.tek sorun arabanın gıtmemesı mı olur

akbaba78
23-02-2009, 23:14
ince conta cozmezmi durumu:soru:

KMR2-GT
23-02-2009, 23:15
aynını dedımde yanar dedı cem

stlegal
23-02-2009, 23:15
peki pıston alıncaya kadar vıtaraları kullansak basımız agrırmı sorun cıkarırmı kısa surede.tek sorun arabanın gıtmemesı mı olur

birisinden o zaman bitik kapak alıcan allah ne verdiyse taşlıycan genelde crxcilerden çıkan vardır anası ağlamış kapak :) taşlayın devam edin bide güzel conta arp saplama devam edin işte

akbaba78
23-02-2009, 23:17
birisinden o zaman bitik kapak alıcan allah ne verdiyse taşlıycan genelde crxcilerden çıkan vardır anası ağlamış kapak :) taşlayın devam edin bide güzel conta arp saplama devam edin işte

oooo semeriylen 50 olur kanımca piston daha mantıklı sanki:rolleyes:

stlegal
23-02-2009, 23:17
aynını dedımde yanar dedı cem

yanmıo merak etmeyin o vitarayla yakamazsınız güzel ayarla olur..(bakır spray kullanın)

stlegal
23-02-2009, 23:18
oooo semeriylen 50 olur kanımca piston daha mantıklı sanki:rolleyes:

piston en mantıklısı elbette zorlamayla bu ;)

yusufcan_1982
23-02-2009, 23:20
orj pistonların tepelerini tornada almak en mantıklısı bence

kolu cıkarırız üst kapaktan

KMR2-GT
23-02-2009, 23:20
kapak zaten taşlanmıs ama, sadece ınce contayla kurtarabılırmıyız?
eger olursa kaç mm ve neyden yaptırmamız dogru olur? :)

stlegal
23-02-2009, 23:23
kapak zaten taşlanmıs ama, sadece ınce contayla kurtarabılırmıyız?
eger olursa kaç mm ve neyden yaptırmamız dogru olur? :)

ince conta yok valla ben göremedim en ince 0.30 inch var oda standart ölçü zaten klindirik conta sizinki çelik contayı çok daha çabuk yakıo..yaw siz bunları boşverin piston alıacaksınız mecburen..

tool
23-02-2009, 23:24
kolu cıkarırız üst kapaktan

sıkıstırma dusunce neden kol cikiyor anlamadim ?

Eray Yümsel
23-02-2009, 23:24
kolu cıkarırız üst kapaktan

.okunu cıkarmadan taşlican tabi :D yeteri kadar aldınmı tepelerini hiç bişey çıkmaz

TünayK
23-02-2009, 23:27
sıkıstırma dusunce neden kol cikiyor anlamadim ?

artı skibbe........

FIR@T
23-02-2009, 23:27
.okunu cıkarmadan taşlican tabi :D yeteri kadar aldınmı tepelerini hiç bişey çıkmaz

piston tepeleri alınırmı ya.zaten piston çok ince si de,bide alırsan direk delinir piston.

TünayK
23-02-2009, 23:28
off off offf teorılere bak ya....

yusufcan_1982
23-02-2009, 23:40
.okunu cıkarmadan taşlican tabi :D yeteri kadar aldınmı tepelerini hiç bişey çıkmaz

orjinal si pistonunu eline al bak bakim alınacak bir durumu varmı
tepeli birde alsan alsan kaç milim alcakssın bana sölermisin pistondan

metin01
23-02-2009, 23:40
arkadaşlar şuan için piston değiştirme şansımız çok az bu pistonla neler yapabiliriz yada ne gibi bir yol izlememzi gerekir

KMR2-GT
23-02-2009, 23:40
ayrıca kapakta taşlanmış biraz.eski sahıbı yaptırmıs ne kadar oldugunu bılmıoruz ölçmedik.
kesinlikle ölçmelimiyiz

yusufcan_1982
23-02-2009, 23:46
metine hazneli piston lazım kamer yoksa olmaz böle bir proje

stlegal
23-02-2009, 23:47
valla işiniz zor o zaman piston almak filan bunlar gereksiz haraketler o zaman kullanın vitara piston ama çok zevksiz olucak söylüorum..

TünayK
23-02-2009, 23:48
valla işiniz zor o zaman piston almak filan bunlar gereksiz haraketler o zaman kullanın vitara piston ama çok zevksiz olucak söylüorum..

abı bugun moral bozma gunundesın sen:) 5 psı sc yurumez o pıstonla olmaz:D bıraz umut ver barı ya:D

KMR2-GT
23-02-2009, 23:49
bence gerek yok orjınal pıstonu kullanır açmaz basıncı olur bıter ya.heralde ole olacak sımdılık

TünayK
23-02-2009, 23:54
bence gerek yok orjınal pıstonu kullanır açmaz basıncı olur bıter ya.heralde ole olacak sımdılık

en azından yag pompasını degıstırınde motor tek parca kalsın:)

bladerk
23-02-2009, 23:55
vitara piston sohc grupda iyidir ama zcde sıkıştırma 7.1 oluyo bloktan aldırıma gibi yöntemler var rekteveci tarafından ama geri dönüşü yok tabi bu arada vitara pistonlu zc yapılmıştı öyle kötü bi gidişi de yoktu aslında
cemin arabası kadar yürümez ama gider yine gayet keyifli en azından stock motora göre çok çok iyi gider

Oz`
24-02-2009, 00:13
1-2 sorum olucak 9 sıkıştırmaya sahip bir arabayı neden 7 lere düşiürüyorsunuzki si a biz t25 gibi minik bitrr turbo ile 10 psi basıyoruz sorunsuz kullanılıyor insanları korkuttmayın....


Dostum ne kapağını tasla ne bloğunu sonra çok sıkıntı çekersin heba etme arabanı eğerki güzel bir tuner a yaptırırsan 8-10 psi arası günlük kullanım stock internallarla binersin hiçbişicik olmaz lütfen beyler yanlış bilgi verip durmayın

OmerRS
24-02-2009, 00:17
1-2 sorum olucak 9 sıkıştırmaya sahip bir arabayı neden 7 lere düşiürüyorsunuzki si a biz t25 gibi minik bitrr turbo ile 10 psi basıyoruz sorunsuz kullanılıyor insanları korkuttmayın....


Dostum ne kapağını tasla ne bloğunu sonra çok sıkıntı çekersin heba etme arabanı eğerki güzel bir tuner a yaptırırsan 8-10 psi arası günlük kullanım stock internallarla binersin hiçbişicik olmaz lütfen beyler yanlış bilgi verip durmayın

9.5 sıkıştırmanın üstüne kapak taşlama var araçta özgün.

bu arada araç standart hali ile vitara pistonu takarsanız 7:1 sıkıştırmaya düşüyor denmiş o zaman:

8.5 şıkıştırmaya yükseltmek için kapaktan 2.5 mm alınmalı
8 sıkıştırmaya çıkmak için 2.15 mm alınmalı kapaktan.

bladerk
24-02-2009, 00:22
yanlış bilgi yok yapılan ve alınan sonuçları yazdım o pistonu eritmemek için tabiki iyi bi tuner gerekir ama stock pistonla illaki risk vardır zaten bi wideband egt parası da bi forget piston kadar ediyo o da var

sword
24-02-2009, 00:25
stock piston kalın conta devam:)

Eray Yümsel
24-02-2009, 00:28
orjinal si pistonunu eline al bak bakim alınacak bir durumu varmı
tepeli birde alsan alsan kaç milim alcakssın bana sölermisin pistondan

hayatımda si pistonugörmedim bi fotoraf ekleyebilirmisin örenmiş olurum yusufcum :)

stlegal
24-02-2009, 00:30
9.5 sıkıştırmanın üstüne kapak taşlama var araçta özgün.

bu arada araç standart hali ile vitara pistonu takarsanız 7:1 sıkıştırmaya düşüyor denmiş o zaman:

8.5 şıkıştırmaya yükseltmek için kapaktan 2.5 mm alınmalı
8 sıkıştırmaya çıkmak için 2.15 mm alınmalı kapaktan.

isterse 13 sıkışrıma olsun yine turbo basılır bütün iş yine ayarda ..sıkıntı olmaz ..

Eray Yümsel
24-02-2009, 00:39
turboyu kimse farketmedi gt17 ile 5 10psi :) düzgün tune ile sıkıntı yaratmaz. piston vs gerekmeden

Oz`
24-02-2009, 00:59
gt17 ne yahu :) beyler 9,5 da kaldırır sorun olmaz sanmıyorum flow u kaç lb ?

Oz`
24-02-2009, 01:02
yanlış bilgi yok yapılan ve alınan sonuçları yazdım o pistonu eritmemek için tabiki iyi bi tuner gerekir ama stock pistonla illaki risk vardır zaten bi wideband egt parası da bi forget piston kadar ediyo o da var

vitara pistonu forged mi ? :) ney özelliği var vitara pistonunun ? oda aynı meteryal oda ben kesinlikle hondanınkinin daha kaliteli oldğuna inananıyorum ki gt17 nebiçim bi turbo 15 var 20 var gt 17 kim :)


yarın bir psi olarak ölçermisiniz bakalım kaç psi sıkıştırmaya sahip

bladerk
24-02-2009, 01:06
illa sıkıştırma düşürmek gerekiyo ve de piston takılmıyacaksa cometic kalın conta iyi bi tune ama zc yi güvenli hale getirmek iyidir yağlama sıkıntısı 137mm ince kollar bunları da düşünün kesinlikle küçük bi turboyla sıkıntı çıkmayabilir ama çıka da bilir aynı zmaanda yağlama sorunu da önemli

Oz`
24-02-2009, 01:09
devir dönmedikce çok sorun yok d serisinde ki emre ekinde sorunsuz gayet basarılı şekilde kullanıyorus turbo yapğmak için 9.5 güzel bir sıkıştırma

Ben olsam cometic conta alırım 1mm yada 1.2 saten 8.8 lere gelir ki ÇOK basarılı olur ve maliyetsiz olur yatakları sıfırlarsanız sorunsuz binersiniz adam gibi tune yeterli

@bladerk 11.2 sıkıtşrmaya basıyoruz 35 R la sorun yaratmıyorn eden düşürelim detenasyondanmı ?

bladerk
24-02-2009, 01:11
vitara pistonu forged mi ? :) ney özelliği var vitara pistonunun ? oda aynı meteryal oda ben kesinlikle hondanınkinin daha kaliteli oldğuna inananıyorum ki gt17 nebiçim bi turbo 15 var 20 var gt 17 kim :)


yarın bir psi olarak ölçermisiniz bakalım kaç psi sıkıştırmaya sahip

y.c.p.den mi bahsediyoruz yoksa suzukiden mi kullanan ve memnun insanlar linkiyle sayfayı doldurmama gerek olduğunu düşünmüyorum dediğim gibi ben yapılan setupları yazdım nasıl uygulandıklarını eğer ycp ler hondanın kendi pistonundan daha kaliteli olsaydı herkes cometicle olayı bitirmez miydi sence

Oz`
24-02-2009, 01:12
vitara pistonları GT17 mi kullnıyor yokda t3/t4 mü ?

bladerk
24-02-2009, 01:16
vitara pistonları GT17 mi kullnıyor yokda t3/t4 mü ?

sonu olarak diyorumki arkadaşın eğer amacı sıkıştırma düşürmekse cometic iyidir ve de vitara piston dünyada çok civicde kullanılır bundan bahsettim ve de zcye nasıl uygulandığını tabiki t3/t4 kulanılıyor gt 17 9.5 ideal ona dediğim bişey de yok amacı diye yazdım

Oz`
24-02-2009, 01:18
ben elimizde olan parçalarla maximum güç için konuşuyorum ama örnekleri gt17 takmıyor:) hehe

bladerk
24-02-2009, 01:55
ben elimizde olan parçalarla maximum güç için konuşuyorum ama örnekleri gt17 takmıyor:) hehe t17 15 20 olsun :D

akbaba78
24-02-2009, 06:49
baylar bu kit stock si dan cikti zaten ama o arabada en son kol cikardi orj tepeli pistonlarlan..bizde daha once orneklerini gordugumuz ve kullananlardan yola cikarak tepesiz vitara pistonlariyla deneyelim dedik.mutlaka kompresyon dusecek ama kapak islemli zaten 0.7 - 0.8 lerde neler yapabilir onu gorecez ilk etapta sadece catlak patlak olmasin istioz biliyorsunuz parcalar kolay bulunmuyor;)

Eray Yümsel
24-02-2009, 06:51
baylar bu kit stock si dan cikti zaten ama o arabada en son kol cikardi orj tepeli pistonlarlan..bizde daha once orneklerini gordugumuz ve kullananlardan yola cikarak tepesiz vitara pistonlariyla deneyelim dedik.mutlaka kompresyon dusecek ama kapak islemli zaten 0.7 - 0.8 lerde neler yapabilir onu gorecez ilk etapta sadece catlak patlak olmasin istioz biliyorsunuz parcalar kolay bulunmuyor;)


çıkardığınız si da ne gibi işletim sistemi vardı ayarları kim yapıyodu ? :):)

miniks
24-02-2009, 06:52
cometıc var hazırda elımde 0.76mm :)

akbaba78
24-02-2009, 06:58
çıkardığınız si da ne gibi işletim sistemi vardı ayarları kim yapıyodu ? :):)

Gurol un eski arabasindaydi turbo ayarlari bugun orenecez insallah;)

stlegal
24-02-2009, 09:00
cometıc var hazırda elımde 0.76mm :)

sendekiler olmuyo kanka sohc sadece..

16EC813
24-02-2009, 09:04
yaw beyler napıyonuz siz yaw hep pistondan bahsetmişsiniz çubuk kraker gibi olan kollardan kimse bahsetmemiş herhalde bu gidişlede kimsenin bahsetçeği yok ben stok motordaki o kolu 0.5 barda çıkardım ne ince conta ne taşlama hiçbişey yapmamıştık eh artık gerisini siz düşünün

Eray Yümsel
24-02-2009, 09:07
gürol abi sen ayarsızlıktan başka bi nedenden kırmadın motoru tek nedeni o bence düzgün map le ne arabalar var aylardır gt30 u bile kaldıran.

stlegal
24-02-2009, 09:07
yaw beyler napıyonuz siz yaw hep pistondan bahsetmişsiniz çubuk kraker gibi olan kollardan kimse bahsetmemiş herhalde bu gidişlede kimsenin bahsetçeği yok ben stok motordaki o kolu 0.5 barda çıkardım ne ince conta ne taşlama hiçbişey yapmamıştık eh artık gerisini siz düşünün

kol alırlar heralde ...eğer kol almıycaksanız pistonda almayın bari stock devam edin..t25 tarzı turboyla 10 psida güzel ayarla bir şey olmaz...

akbaba78
24-02-2009, 09:08
yaw beyler napıyonuz siz yaw hep pistondan bahsetmişsiniz çubuk kraker gibi olan kollardan kimse bahsetmemiş herhalde bu gidişlede kimsenin bahsetçeği yok ben stok motordaki o kolu 0.5 barda çıkardım ne ince conta ne taşlama hiçbişey yapmamıştık eh artık gerisini siz düşünün

haklisin kol da lazim;)

tool
24-02-2009, 09:09
gt17 ile 10psi icin bukadar detaya gerek yok..

stlegal
24-02-2009, 09:13
gt17 ile 10psi icin bukadar detaya gerek yok..

aynen ..bide yaw şu vitara konusunu kapatın d16a9 MOTORLARA VİTARAAA OLMUYORRRRR..1.6 ies filansa tamam olur yine gariban specte size olmaz unutun ...ben 1 bar bastım stock pistonu kıramadım kol çıktı sadece..0.7 de 1 seneden fazla kullandım ve turbomda gt30 ayarında turboydu iş ayara bakar yine söylüorum..

mmustu
24-02-2009, 09:19
evet vitara pisotnu yalannn 7 cr ye düşüyoo :D bence pistonda almayın tek kol alın :D

Oz`
24-02-2009, 09:33
ben başvcabulun elşşşeğimiyim aynısını söledim t3/t4E 57 trimle 10 psi basıoduk biz bişi olmuyordu ama civic in pistonları ii deil şimdii Wrx turbosu takmayı planlıyorlar vitara ile

bladerk
24-02-2009, 10:55
tamam y.c.p. vitara piston adidir en kötü pistondur dünyadaki çoğu civicde de salaklıktan kullanılır ya da kalın conta pahalı olduğundan mı kullanılır
arkadaşlar zcde de kullananlar oldu ve de aaa ne adi pistonlar da demedi haa ben blok yüzeyimden falan aldırmam asla ama bunu yapanlar var ben de bu bilgiyi verdim sadece o kadar herneyse kollardan ve yağlama sorununda ayrıca bahsetmiştim yapacak arkadaş şimdi stock pistona eagle kol mu düşünmeli ya da 12 cr piston :) tamam bursadaki ayardan kırdı o bi gerçek o arabada da conta vardı bildiğim kadarıyla bence yapacak arkadaş motoru bi yenilesin yataklar yağlama hatlarını halletsin sonra stock turbolasın conta eklerse ekler ama çok güzel ayar lazım en azından da bi egt
bi de egale kol takmak için yine blok işlem istiycek ilerde takarsa o da ayrı ilerde kol piston (vitara olmayan :) ) blokguard alır devam eder aslında aynı şeyleden bahsediyoruz ama neyse ben yine de y.c.p vitaranın çok daha başarılı olduğunu düşünüyorum onla alınan güçleri stock pistondan alanı da daha görmedim

Oz`
24-02-2009, 11:17
yaa tam türk işi düşünüyorsunuz neresinden kaçarıs neresinden naparız ben diyorumki standartm akinaya basssın yapıcaksana vitara pistonu ne kaç para 400 dolara 700 dolar combo set satıyorlar suanda ksuura bakmada 7 sıkıştırmaya gt20 üslerse aynene sonuc 150 beygir olur 20 beygir için uğraştığına değermi ? ??? yapıcam dedikten sonra anlamadığım bişey varn eden su mantığı kullnıtyoruz 8 olsun sıkıştırma biz gayet güzel sıkıştırması yüksek pistonlar alıyorus SORUN Da çekmiyoruz kötü demedim deymez dedim bence kelimeleri saptırtma isyanda etmene gerek yok kimse sana bilmiyorsun demedi amainsanların fikirleri var yazıyorlar

tabi bazı arkadaşlar gene konuları piç etmeye çalışsssada düzeltttim !!!

bladerk
24-02-2009, 11:22
yine aynı şeyi söylüyoruz aslında ben de stock turbo yapsın yaparsa da ilerde devam eder diyorum zaten vitara takarsa nasıl sonuçlar olacağını belirttim sadece ve de nasıl uygulandığını ben de yapmam o şekilde kesinlikle 100$ yerine 350 400 verirsin olur biter tabiki kaçmayla belli bi güçte kalınır ya da kırma riski olur bir de motoru yenilemek iyi olur dedim

dragstar
24-02-2009, 17:11
ya orj sıkıştırmada yüksek değilmişki hatta kapağın taşlanmı hali bile direk takın turboyu iyi ayarla sorunsuz kullanılır

Oz`
24-02-2009, 19:38
ne yazdım ben kötü sildin anlamadım özgün aynı şeyi konuşuyoruz burda hemen her şeye sinirle y7zıorsun elli sefer aynı şeylere cevap yazdık bizde kızmıoruz...........

ahmetin mehmetin bmw lerin burda kolçıkarması önemli değil geyiğinzii Tech bölümünde yapmayın plss burda arkadaş yardımcı olmaya çalışıyoruz

metin01
25-02-2009, 01:29
sı orjinal conta kaç mm acaba ?

KMR2-GT
25-02-2009, 13:03
orjınal conta kaç mm.bilen varmı

akbaba78
26-02-2009, 10:38
sı orjinal conta kaç mm acaba ?

metin kac cikti sonuc..

metin01
26-02-2009, 22:38
tamam abi herşeyini hallettik çok iyi durumda vitara ile yürümez diyenlere güzel cevap olacak

erkuta çok çok tşk ederim

fırat,timu,kamer,çağdaşa ve apo ustaya,HAFIZA :hahaha:

stlegal
26-02-2009, 22:43
tamam abi herşeyini hallettik çok iyi durumda vitara ile yürümez diyenlere güzel cevap olacak

erkuta çok çok tşk ederim

eğer bu sitede bir daha azımı açıp doruyu söylersem benden şerefsizi yoktur..yürütün arabanızı cevabı öyle görelim ..burda ben neden olmama sebeplerini söledim..ayıptır böle hainlik yapmayın..

tool
26-02-2009, 22:53
eğer bu sitede bir daha azımı açıp doruyu söylersem benden şerefsizi yoktur..yürütün arabanızı cevabı öyle görelim ..burda ben neden olmama sebeplerini söledim..ayıptır böle hainlik yapmayın..

cem sakin biraz;
insana sorarlar madem bukadar biliyordunuz neden konu actiniz diye, gt17-20 neyse onun icin pistona gerek bile yoktu bunu sende biliyorsun ama ilk uygulamalarda insan heyecanli oluyor demek...

dragon07
26-02-2009, 22:54
vitara ile yürür ama ne kadar yürür?problem orda zaten.hayırlı olsun.kazasız belasız kullanın...

bladerk
26-02-2009, 22:57
beyler cemin verdiği bilgiler 100de 100 doğrudur diyebilirim zc konusunda son noktaya gelmiş durumda ve benden daha da tecrübeli
yanlız bu arkadaşlar taşlanmış kapakla beraber 8.2 cr ı yakalamış ölçümde kapaktaki eksiği gidermiş gibi bu yüzden de sıkıntı yaşamamışlar olay bu kimse kimseye kötü bişey düşünmesin sonuçta bunlar sadece araba ycpyle de yürür stockla da wisagoyla da keyif alabiliyosak ne mutlu hiçbirinin de garantisi yok günü gelir kötü benzin vardır erir yağ hortumun kopar yatak sararsın böyle düşünmemek lazım metinler biraz sevinmiş 8.2 cr yakalayınca durum bu sadece

stlegal
26-02-2009, 23:02
cem sakin biraz;
insana sorarlar madem bukadar biliyordunuz neden konu actiniz diye, gt17-20 neyse onun icin pistona gerek bile yoktu bunu sende biliyorsun ama ilk uygulamalarda insan heyecanli oluyor demek...

abi tamamda ben adamın kötülüğünü istemiorum doruları söylüorum ben bilmişleri çok önceden dinleyip hata yapıp düşük sıkıştırma alıp (7 cr ciddiyim) ne kadar uraştım bir ben bilirim..lagıydı doldurmasıydı yavan kullanım zevki çok kötü vitarayla ben vitaradan hatta 0,5 cr fazla ya denk geliyordu ilk yaptığımda ..çok zor inanılmaz zevksiz oluyor..allah kolaylık versin size ..ben bunları defalarca anlattım insanlara anlatamadım..şuan radar mehmetede anlattım oda anlamadı taktı araba atmosferik halde kendini belli ediyor şuan inanılmaz tatsız..ve kapağıda üzeerindeki tamamen taşlı bir kapak (2 mm) neyse ben yine özür diliyerek konudan ufaktan kayıyım..allah sabır versin size inşallah bu yazdıklarımdan feyz alırsınız..

metin01
26-02-2009, 23:03
bizim amacımız yürütebildiğimiz kadar yürütmek belki 100 belkide 1000 km

ayrıca kimse kimseye hain demedi demzde diyemezde hakkı yok... ben bana yardımcı olan arkadaşlara dedim tabi bu konu haricinde başka konulardan da faydalı bilgiler aldık. senin yazdığın mesajlardan yada konulardan da bilgi aldık bizim tek derdimiz o anki imkanlar doğrultusunda neler yapabileceğimizdi kol piston denildi ama biz o anki imkanları değerlendirmemiz gerekiyordu ha diye bilirsiniz imkanın yoksa niye yaptın,bizim sıkıntımız zaman konusunda idi neyse kırdıysam kusura bakma araba için kimseyi kırmaya değmez

biz şimdi sıkıştırmayı 8,2 getirdik bundan sonra ne yapmamız gerekir desem

FIR@T
26-02-2009, 23:05
ya arkadaşlar neden yanlış anlıyorsunuz.kimse gerginlik yaşamasın boşu boşuna.bikaç gündür bi arkadaşımız turbo işine girdi ve ilk kez civic si turbolanıyor.bu sitedeki bu konu hakkında tecrübeli arkadaşlardan yardım istedik hepsi bu.herkese yardımcı olduğu için çookk çoook teşekkür ederim kendi adıma.araba hakkında konuşmak gerekirse orjinalde 9.5 sıkıştırmalı pistonlar kapak alındıgından dolayı sıkıştırmada 11 çıkıyordu.şimdi vitaranın düşük sıkıştırmalı pistonlarını takınca 8.2 ile 8.5 arası bi değer çıktı tam emin değilim.pistonu değişmemizdeki amaç aracı daha çabuk kırmamaktı.tabikide kol çıkacak,yaglamada sorun olacak biyerlere bişi olacak göz önüne aldık bunları zaten.ileride dahada ii yapılacak ama en azından düşük sıkıştırmalı piston oldugunda boost ve benzini daha çok artırabileceğimizi düşündüğümüzden taktık.tecrübeli insanların yorumları farklı gibi gözüksede aslında hep aynı.herkes kırabilir garanti değil hiçbişi diyor.bizde zaman içinde göreceğiz.yardımlarınız için gerçekten teşekkürler.

stlegal
26-02-2009, 23:17
yine şerefsiz dedim dayanımıorum özür dilerim kendimden ..bildiğimi söylemezsem ölürüm ben ..o arabaya çelik conta yok bari bakır spray alın üzerini kaplayın conta yakma ihitmaliniz bayya azalır ...

(çelik conta var cometicte yok değil 0,30" ama bize klindirik harici dayanmıyo çok daha çabuk yakıyo çelik kullannan 10 kişiyle konuştum yaktılar bu siteden crxpower onada sölemiştim oda yaktı stone marka veya oem conta alıp kaplayın bakırla)

metin01
26-02-2009, 23:22
yine şerefsiz dedim dayanımıorum özür dilerim kendimden ..bildiğimi söylemezsem ölürüm ben ..o arabaya çelik conta yok bari bakır spray alın üzerini kaplayın conta yakma ihitmaliniz bayya azalır ...

(çelik conta var cometicte yok değil 0,30" ama bize klindirik harici dayanmıyo çok daha çabuk yakıyo çelik kullannan 10 kişiyle konuştum yaktılar bu siteden crxpower onada sölemiştim oda yaktı stone marka veya oem conta alıp kaplayın bakırla)

ya şöyle söyleyim conta kestirdik iki defa ama sızıntı yapıyordu olmadı.(çelik yaptık) (diğerini bakır ) şimdilik rodaj için orj taktık

stlegal
26-02-2009, 23:27
orjinalle devam edin
ne basıcaksınız basınç

tool
26-02-2009, 23:30
yine şerefsiz dedim dayanımıorum özür dilerim kendimden ..bildiğimi söylemezsem ölürüm ben ..o arabaya çelik conta yok bari bakır spray alın üzerini kaplayın conta yakma ihitmaliniz bayya azalır ...

(çelik conta var cometicte yok değil 0,30" ama bize klindirik harici dayanmıyo çok daha çabuk yakıyo çelik kullannan 10 kişiyle konuştum yaktılar bu siteden crxpower onada sölemiştim oda yaktı stone marka veya oem conta alıp kaplayın bakırla)

bakır sprayi icin marka tavsiyen varmi acaba;
uygulamasi nasil yapilacak?

metin01
26-02-2009, 23:33
orjinalle devam edin
ne basıcaksınız basınç

abi şuan için bi hedef belirlemedik ama bu kolla tahmini 0,9 basarız kurtarırsa

stlegal
26-02-2009, 23:35
http://www.beltco.com.my/catalog/images/Permatex/PERMATEX%20COPPER%20SPRAY%20101MA.jpg

stlegal
26-02-2009, 23:38
abi şuan için bi hedef belirlemedik ama bu kolla tahmini 0,9 basarız kurtarırsa

0,9 basıcaksanız keşke arp saplama alsaydınız conta yakmanıza mani olurdu çok büyük emniyet

Oz`
27-02-2009, 00:25
ben bakır spreyi denedim bakır oring e kadar denemiştim çok büyük etkisi olmuyor getrçekten arp leri güzel torklarsanız sorun olmuyor .

burda kimse neolduğunu sölemiyor size neler yapabiliceğinizi söylüyor insanların başlarından geçen olaylar var fikirler deneyimleri var burda sizinle paylaşıyor kabul edip etmemek sizin elinizde bizim elimize birşey geçmez olan sana olur biz burda sölemiştik deriz... 7sıkıştırmai le gt20 ile beygir zor kağıt üstündede ispatlayabilirm :)

@stlegal sakin ol la bide celik conta cometic üretmişti sizin arabaya kanku seri no bulmam lazım

akbaba78
27-02-2009, 07:04
ben bakır spreyi denedim bakır oring e kadar denemiştim çok büyük etkisi olmuyor getrçekten arp leri güzel torklarsanız sorun olmuyor .

burda kimse neolduğunu sölemiyor size neler yapabiliceğinizi söylüyor insanların başlarından geçen olaylar var fikirler deneyimleri var burda sizinle paylaşıyor kabul edip etmemek sizin elinizde bizim elimize birşey geçmez olan sana olur biz burda sölemiştik deriz... 7sıkıştırmai le gt20 ile beygir zor kağıt üstündede ispatlayabilirm :)

@stlegal sakin ol la bide celik conta cometic üretmişti sizin arabaya kanku seri no bulmam lazım

aslinda hersey biraz aceleye geldi normalde kol,piston,conta vs getirip oyle baslamayi dusunuyorduk ilk etapta ancak Metin kardesim dayanamadi:odolayisiyla elinde olan imkanlar cercevesinde systemi baglayip degerleri gormek istedik yoksa gt17-20 ile cok fazla bisey yapmayi bizde beklemiyoruz :rolleyes:daha projenin basindayiz ilerki gunlerde sekillenir heralde:rolleyes:burda yardimci olan erkut,cem,gursel tum arkadaslara tskr ederiz sonucta siz bizden bu konuda daha tecrubelisiniz yasadiginiz olaylari aktardiniz biz suan macera ariyoruz biraz;)

stlegal
27-02-2009, 07:34
cometic conta kodu
D16A1 75.5MM C4522-030