Orijinalini görmek için tıklayınız : CIVIC SI Turbo Maliyet
serdargoksu
26-02-2009, 20:13
Merhaba yoruma açık bir sorum, civic si +100 hp güç aldıracak bir setup'ın maliyeti ortalama nedir, günlük kullanıma uygun bir şekilde ve uzun ömürlü olması göz önüne alınması gereklidir
Toplama parça deilde.kit halinde dusunursen bnm araştirdgm şeyler.
İyi bir seviye Full-race 2 çeşit var D serisi için
http://www.full-race.com/catalog/index.php?cPath=22_716_899_901&osCsid=68dd4a7bbd9b7d14f738c3ab564bee5e
Orta kalite die biliorm bu markayi.Acikcasi bnm dusundugm fiyat+performans acisindan ii gibi geldi bana
http://cheapturbo.stores.yahoo.net/hobtukit1.html
tabi bunlarin tr shipping maliyetleri var.
+ montaj
+ beyin ve ayar.
ve biçok şey cikacaktir.enjektör vs. bunlari daha ii bilen arkdaslar anlatirlar ztn.
tabi stock motor için.Moturun içi senin keyfine kalmiş.
Birde St.legal in farkli konuda bilgilendirme olarak verdigi bir liste var.
burdan kendine pay çıkar
1-TURBO gt2876 1400 dolar
2-yonaka intercooler 500 dolar
3-hks bow 300 dolar
4-piston 600 dolar
5-kol 500 dolar
6-darton gömlek 700 dolar
7-hondata s300 1000 dolar
8-obd0 to obd1 harness 150 dolar
9- obd1 si distributor 500 ytl
10-enjector 500 dolar
11-manifold 600 dolar
12-tial wastgate 350 dolar
13-map sensor 150 dolar
14-walboro light pompa 150 dolar
15-dartonları çaktırmak ve rektefiye 800 dolar
16-yay şapka 350 dolar
17-intercooler boruları ve egsoz 1000 ytl
18-hks carbon 450 dolar
19-act baskı balata 650 dolar
20-aem regulator 250 dolar
21-kilitli defransiyel 450 dolar
22-carbon sencrolar 200 dolar
23-wideband 400 dolar
24 egt 250 dolar
25-timer 150 dolar
26-hks 60 mm saatler 750 dolar
27-buji ngk vpower 70 dolar
28-motor montaj 700 dolar
29-radyatör 350 dolar
30-silikon radyatör hortumları 150 dolar
31-buddy club racing condensor 300 dolar
32-wilwood fren kiti 1300 dolar
33-aem kasnaklar 200 dolar
34-hks evc 5 500 dolar
Ahmetfikri
26-02-2009, 21:04
stlegal cem abinin listesi muazzam
serdargoksu
26-02-2009, 21:40
Evet gerçekten güzel peki b18c'mi tercih edersiniz yoksa turbo yüklemek mi? profosyonel görüş alabilirmiyim
TREX ı bı arastır derım :) yukardakı lıste ona aıt ;)
+100hp demissiniz;
bunun icin turbolamak daha kolay :)
serdargoksu
26-02-2009, 22:04
Araştıyorum sizlerinde tecrübe birimkiriyle en uygun setup'ı bulmaya çalışacağım, tabiki maliyet ve performans keşimini yapacak şekilde
11cr forged pıston + 75shot wet nos + ıyı bır ecu(neptune) + ıyı bır map. en ucuz 100hp alabılecegın sıstem.
serdargoksu
27-02-2009, 14:02
turbo olarak bakarsak olaya
hemşerim yarın şaşmaza uğrayacaksan konuşalım istersen bu konu hakkında
serdargoksu
27-02-2009, 20:54
Hemşerim geleceğim inşallah seninde bu konudaki tecrüben oldukca fazla teknik bilgilerinden yararlanmak isterim
burası daha uygun konu için buraya taşıdım
uygun sağlıklı bir sistem yapmak istiyorsanız 8bini bulur hemen hemen tabi bunu azaltabilirsinizde artırabilirsinizde bu sizin elinizde bana göre 8 9 bin gibi ideal maliyet değerleri uygun sağlıklı bir motorla belki daha ucuzada yaparsınız ama ileride tasarruf yapıyım derken daha fazlasını ödeyebilirsiniz buda bir ihtimal
Minikler bu tarz güç için sanırım 6000 istiyordu.
KingoAtmo
28-02-2009, 09:00
konuştuğumuz rakamlar 8000-9000 tl, euro, $ ?
Bana miniks ler 6000 tl dediler.
Emir_b16a
28-02-2009, 13:04
ilk kural bnm fikrime göre kendi arabanın ustası olucaksın bnce hemen hewes edip başlama bu işe araştır arabanı tanı sınırlarını öğren :)
serdargoksu
28-02-2009, 17:05
peki sadece b16 motor konulsa sadece atmosferik ve motor ekipmanlarıyla birlikte beyin vs.. ne kadar çıkar
ıvırı zıvırı işçiligi motor parası akslar vs vs herşeyi ile 9000 10000 tl falan
ya bailıcam satışınıza susaraya gel baqim buraya gel baqim bune la bırakın hemseşrim adam yapılırmı dio gel yapim demenizi istemiyor Sorarsa sölersiniz bune ya
serdargoksu
28-02-2009, 19:53
Teşekkürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için şu anda rover 220 coupe turbo kullanıyorum, subaru veya honda'ya geçmem çok yakın zamanda amacım ise erkenden bilgi consolide etmek
bence alt yapını sağlıklı ve eksiltme yapmadan yaparsan hem ömür hem bütçe olarak daha karlı çıkarsın.
piston, kol, yataklar, bujiler, benzin regülatörü, benzin pompası, enjektörler, üst kapak contası-conta takımı, triger set, termostat, yağ pompası, benzin filtresi, yağ filtresi.. belli bir kaliteli alt yapı oluşturduktan sonra. hedeflediğin güç ile doğru orantılı turbo seçimi, intercooler, ecu, mapping, debriyaj. göstergeler. tabi parana göre feragat etçeğin şeyler olucak, hedeflediğin güçlere göre bu da. ama başta wideband, daha sonra egt alabilirsin. (oilcooler, radyatör, boost saati, oil press. temp..) bunları bütçene ve kullanışa göre değiştirebilir ve seçebilirsin. ama ana teman sağlam olduktan sonra yarın öbür gün aaa yeter sıkıldım dediğinde bi üst sınıf turboya geçtiğinde sıkıntın olmayacaktır. tabi birde rektefiye, işçilik, arada daha söylemediğim bir sürü incik boncuk çıkıyor, kelepçesi yok hortumu ıvırı zıvırı. buna göre bir fiat belirlersen daha sağlıklı olur herşey bence tabi bu benim fikrim.
orhan_guney
28-02-2009, 20:24
ben olsam iyi düşünürüm küçük bişey yaparsan tadını alıcaksın sonra tekrar buyuk bişey yapmak isticeksin turboya başlıyanalr genelde böyle oluyor maden yapıcaksın bence alt yapını saglam yap.kullanacıgın parcalar ilerde büyütdüğün zaman sana tekrar lazım olsun.
kısa ve öz başlada gör bu işler böle günden güne yetmez aldıkca alırsın harcadıkca harcarsın...
stock motora 0,5 turbo deilde direk b16 swap daha guzel rahat we keyifli olur gibi gelio :soru:
serdargoksu
28-02-2009, 20:55
Evet kesinlikle haklısınız, konunun ana fikrini artık çıkarmış gibiyim ister atmosferik ister turbo önemli olan alt yapı sağlam ve stable olduktan sonra istenildiği gibi (maddi imkanlar dahilinde) şekillendirilebiliyor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.