PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : R53 Headers seçimi



Utku
28-02-2009, 00:09
Alta 17 v2 kasnak,CAI ve eksoz var arkadaşlar.yanlız eksoz one ball sistem.Dümdüz tek boru geliyo ikiye ayrılmıyor ve tek son susturucu var kat ve ortada yok.Bu yüzden çıkışımız baya akıcı.

4-2-1 / 4-1 arasında karar veremedik.Ne takalım önerileriniz ve fikirleriniz ?

grkm
28-02-2009, 00:18
4-1 megan racing fyat / performans ta en mantıklısı utku ;)

Utku
28-02-2009, 00:30
Otto & OBX için ne düşünüyorsun görkem ? Hazırda satılık var onlardanda alabilirim çünkü.Birde ben eksozu one ball sistem yapınca alt devirler çok öldü yani devir saatini bitsin diye izlediğim oldu kasnağı takana kadar.4-1 ile alt devirler yine gider diye kara karada düşünmüyor değiliz kuzenim ile.

grkm
28-02-2009, 00:34
2side yaramaz.. kaynak yerlerinden çatlıyorlar cok ısındıklarında..

one-ball ile altlardan bisi kaybetmemen gerekiyor , baska bir sıkıntı olabilir. Kaynak borularında özellikle çatlak olmasında..

Utku
28-02-2009, 00:36
Yok maslakta kontrol ettirdik bir problem yoktu tek boru ve sadece son susturucunun olmasından verdiği rahatlıkla ilk tepkimeler biraz düşmüştü herhalde.Ben yinede kullanan arkadaşlardan fikir almak istedim.GP Ali kesinlikle Otto dedi ve kullanıyo oda düşünceye soktu beni.Neyse sen diyosan nokta koyulmuştur :)

YEY®
28-02-2009, 00:40
Alt devir torku isteyenler s.s'e yöneliyorlar..Üst devirde gezinicem diyosan 4-1 tabiki..Biraz kişisel zevk aslında..Ama yanyana aynı spec.lerden 2 araç koyulsa sadece headersalrı 4-1 ve 4-2-1 olsa bir fark olacağını düşünmüyorum...

Çatlamaya olayı ise obx'leri flexisiz kullananlar için geçerli..Yoksa çok mutlu olanda var,sorun yaşayanda var..

Utku
28-02-2009, 00:42
Alt devir torku isteyenler s.s'e yöneliyorlar..Üst devirde gezinicem diyosan 4-1 tabiki..Biraz kişisel zevk aslında..Ama yanyana aynı spec.lerden 2 araç koyulsa sadece headersalrı 4-1 ve 4-2-1 olsa bir fark olacağını düşünmüyorum...

Çatlamaya olayı ise obx'leri flexisiz kullananlar için geçerli..Yoksa çok mutlu olanda var,sorun yaşayanda var..

Evet kişisel zevk.4-2-1 birazdaha orta devirlerden kaybetmemeye yönelik.Sanırım 4-1 iyi.Yazılımdan sonrada epey zevkli olur.

cabriolet
28-02-2009, 00:44
şimdi 500-600 dolar para verip bide gidip sanayide egzozcuda uğraşmak saçma bi iş ama :)

para varsa ben supersprint tavsiye ederim 1800ytl civarı ama fiyat performans oranı olarak en uygun olanı megan racing :)

brv
28-02-2009, 03:10
ikinci el ss bulursan havada kap ama o kadar para veremem diyorsan megan racing al...

obx iyi montaj yapılmadığı taktirde çatladığını bende duymuştum 1*2 yerden...