PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 6750 devir ceviren motora hangi turbo?



izo
01-07-2009, 22:16
Selamlar,
1.5 yildir ihi marka bir turbo kullanmaktayim gayet de memnunum yaglama duman atma fln yok...3500 de doluyor ancak 5700 devirden sonra guc dusuyor...bana hem erken dolan hem de gucu kurucak biseyler lazim...

uzun sanziman var su an arabamda oranlar uzadi ve turboya cok yuk biniyor artik...
ama max 6500-6700 devir cevirio arabam ve alt devrlerin de olmesini istemiorm...
benim aklima gelen alternatifler sunlar...
subaru td05
mitsubishi twin scroll evo turbosu td04 olmasi lazim galiba
wrx turbosu

cikma ve hesapli bir tubo ariyorum.

yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..

SifirinciMurat
01-07-2009, 22:19
kapak standart mı?

izo
01-07-2009, 22:20
evet.....///

erh
01-07-2009, 22:23
bi arkadasım impreza turbosu satıodu izo iyi durumda.. 500 lira dusunuyordu bence bi dusun ;)

izo
01-07-2009, 22:25
bi arkadasım impreza turbosu satıodu izo iyi durumda.. 500 lira dusunuyordu bence bi dusun ;)

imprezanin hangi torbosu? evo turbosu twin scroll oldugu icin daha altta dolduruomus doorumudur?

OmerRS
01-07-2009, 22:29
bence iyi bir manifold lazım izzet sana öncelikle. o lag yapıyor olabilir üst devirde de verimidüşüktür büyük ihtimal. tabi değiştirmediysen.

erh
01-07-2009, 22:36
http://img229.imageshack.us/img229/4347/sany0712.jpg

td04 2005 model wrx turbosu

cem06
01-07-2009, 22:37
http://www.stealth316.com/2-3s-compflowmaps.htm

XoR
01-07-2009, 22:38
http://img229.imageshack.us/img229/4347/sany0712.jpg

td04 2005 model wrx turbosu

Vs TD05 :D

http://i41.tinypic.com/k4f3hc.jpg

http://i43.tinypic.com/28b75za.jpg

Ranthor
02-07-2009, 10:29
td04-12T twinscroll

td04L ye geçersen 4000-4500 de filan dolar.

TF035 alırsan 6000 e kadar 1 barda tutabilirsin(kapağının geçirgenliğini bilmiyorum tabi)

Bence tf035 boyunda birşey alıp hibrid yap

izo
02-07-2009, 11:29
td04-12T twinscroll

td04L ye geçersen 4000-4500 de filan dolar.

TF035 alırsan 6000 e kadar 1 barda tutabilirsin(kapağının geçirgenliğini bilmiyorum tabi)

Bence tf035 boyunda birşey alıp hibrid yap

tf035 hangi arabanin turbosu?

hibrid derekn turbonun emmesini egzozunu mu oynayim?

GökhanO
02-07-2009, 11:38
twin scroll evo turbosu ile yine twin scroll bi manifold kullanırsan bence gayet istedigin gibi olur

MeRtCaN
02-07-2009, 11:56
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=31763
elimde ballbearing ıhı turbo var
bılyalı oldugu ıcın altları daha ıyı oldurur
ılgılenırsen goruselım ızo.

Ranthor
02-07-2009, 13:04
evo turbosu acaip büyük kaçar sana ya, wrx bile laglı yapar arabanı.

tf035 subaru forester ve czt in turbosudur. 1 barın üstünde (@6000 devir) kullanmıcaksan okeydir.

izo
02-07-2009, 13:49
twin scroll evo turbosu ile yine twin scroll bi manifold kullanırsan bence gayet istedigin gibi olur

manifold u custom yapacagim eger twin scroll turbo alirsam manifoldu da oyle yapmayi dusunuyorum.

http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=31763
elimde ballbearing ıhı turbo var
bılyalı oldugu ıcın altları daha ıyı oldurur
ılgılenırsen goruselım ızo.

mertcan super olur aslinda ama gt serisinde karsiligi ne bunun? 28 mi? buyuk gelir galiba

evo turbosu acaip büyük kaçar sana ya, wrx bile laglı yapar arabanı.

tf035 subaru forester ve czt in turbosudur. 1 barın üstünde (@6000 devir) kullanmıcaksan okeydir.

abi czt sahipleri turbonun kucuk olmasindan sikayet etmiyor muydu? senin dyno ciktinda 5500 den sonra guc dusmuyor mu?

Ranthor
02-07-2009, 14:06
onun sebebi bonalume'in halt yemesi,
mbc takarsan tepesine kadar açarsın, sende selenoid mi var mbc mi var?

td04 ün en ufağı da olabilir, dyno kinglik yapıcam 4500-5000 de dolsun 1500 rpm gitsin diyorsan başka, al bir td05, gt28

izo
02-07-2009, 15:17
onun sebebi bonalume'in halt yemesi,
mbc takarsan tepesine kadar açarsın, sende selenoid mi var mbc mi var?

td04 ün en ufağı da olabilir, dyno kinglik yapıcam 4500-5000 de dolsun 1500 rpm gitsin diyorsan başka, al bir td05, gt28

yok bn gunluk de kullaniorm gunde 100-150 km yaptigim oluyor trafik yokus fln....

wastegate in yayindan kontrol ediorm bn basinci, sanayi spec:D

td05 ile gt 28 ayni boyutlarda mi? buyuk gelir o zmn oyle mi?
ball bearing bir ihi, mertcaninki gibi mesela?

grkm
02-07-2009, 18:03
o devir dönüyor ama , gücüde tam vtec devirlerine yakınken geliyor , o yüzden sen daha ufak bir turbin kullanmalısın

izo
04-07-2009, 17:53
bugun gt 24 li bir civic si turbo kullandim tam istedigim turbo o....
o zmn elimizde kalan opsiyonlar
gt 25
mitsubishi td04
impreza wrx
evo 6 tme

Ryhn
07-07-2009, 00:03
GT2560R denemeni tavsiye ederim. gt2560r turbolu 1.6 Mx5 kullandim ve gercekten zevkli olmustu iyi ve cok hizli doluyor 6000-6200 devirlerde kullanilan mx5 te sorunsuz 12psi da gercekten guzel sonuclar veriyordu.

BrakeHorsePower
08-07-2009, 11:51
bence de gt2560r güsel bi seçenek olur. Corsa opclerde 300hplik kitlerde kullanıo. erken dolar ve üstlerde yeterli verimi verecektir sana. rpm limitörü biraz daha ileri alırsan daha vermili olur 7000gibi...

izo
14-07-2009, 21:01
gecen dynoya ciktim, 300 nmleri 6500 devre kadar koruyo ancak hp 5500 de dusuyor...manifoldu yaptiriyorum su an ve turbo bakiyorum...cikma turbo onerceginiz var mi? td05 lerin sikintisi nedir bilen var mi?

basar13
14-07-2009, 22:28
gecen dynoya ciktim, 300 nmleri 6500 devre kadar koruyo ancak hp 5500 de dusuyor...manifoldu yaptiriyorum su an ve turbo bakiyorum...cikma turbo onerceginiz var mi? td05 lerin sikintisi nedir bilen var mi?

izzet kaşınma dostum başına iş alıcaksın güzel aracın hafiflet slickle önüne bak